Je možno da je to mogoče posledica kakih težav z injektorji itd.. Zdi se mi čudno da je pri takih km to že taka težava. S tem da jaz delam kar veliko dolgih tur zadnjih 20k km.
Najprej spucej, potem pa dalje raziskovat. Mogoče ni čisto nič narobe ampak so bile zgolj kratke relacije razlog za povečano zabijanje kolektorja.
Ma, ne bom sam kupoval, recimo da bom po pogovoru nekako zaupal.. Razen če ne bom. Recimo to, kako vedo da bodo dobili ven 5l olja? Na servisu do ga menda 4l, vsaj tako je na računu.
Mislim da če samo stočiš gre ven malo manj kot 4 litre, če vzameš dol še karter pa malo več kot 5 (ker je tam v karterju še nekaj olja).
Razmišljam kaj bi bilo bolje. Pred 20 tisoč km je bilo v avt. Menjalniku zamenjano olje po drain out metodi.
Razmišljam, če bi sedaj pri 93000km naredil enako, ali bi naredil to po Tim eckhart metodi?
Cena v prvem primeru je cca 200eur v drugem pa 400eur. Ali pa se še vozim do ene 120 tisoč in potem ukrepam?
Menjaj po drain out naprej.
Jaz imam sedaj pri 100k v planu spustit ven, novo not, potem vozit do 150k in ponovit.
Dejstvo je, da na tem forumu od aktivnih uporabnikov zares ni nobenega z D184, da bi lahko primerjal izkušnje, slog vožnje, traso, etc in imel dejansko cifro porabe.
Jaz ti priporočam čiščenje sesalnih kolektorjev pa da vidiš, kako bo. Saj lahko s kamero preveriš, koliko je saj. Namreč zabit kolektor potem motor in ecu kompenzira tako, da ti lahko dvigne porabo za isto moč.
Temu se strokovno reče antivibracijske ploščice. Predlagam da jih daš gor. Zakaj? Avtomobilski proizvajalci šparajo in gledajo na vsakem koraku kje bodo zaslužili čim več. Če so dali nekaj na avto, so dali z razlogom, “ker so morali”.
Ko sem jaz kupil zimmermann komplet ploščic, so prišli zdraven tudi novi plehci. Če plehcov poleg ploščic ni, daj gor nazaj stare.
Jaz imam iz aliekspres tester za par eur, daš not in basta.
@Janez007 če boš doma kaj sam čaral z zavorno tekočino (pa fantje še niso v tej debati povedali): pazi če se ti kam polije, da jo obrišeš s coto, ker je kar korodna
@TiEn to bom mogu pa še premislit. Mogoče grem pa res na EBC.
Saj zimmermann ma tudi naluknjano verzijo ki jo vozi scania... Tisto je tudi preverjeno
Mene so še vedno do sedaj tako original kot zimmermanke ustavile na AC do potrebne hitrosti, v mestu če moraš na hitro zavrt ti pa itak prej gume zdrsnejo kot pa diski popustijo?
Nevem za zadaj, jaz sem menjal samo spredaj, pa še to ne zaradi tresenja ampak ker so šle ploščice proti koncu.
Treslo mi je vmes minimalno ampak sem dal na servisu razstavit pa spucat pa je bilo potem spet dobro za 20 kkm. Jaz ti predlagam da samo razdreš in spucaš pa vidiš če je ok, pa potem šele menjaš. Zadaj pa sploh, ko praktično ni obremenitve. Sem pa zaenkrat s zimmermann zelo zadovoljen.
@dvorjan to boš mogo pa na ameriški autodoc napisat tle pr nas se to ne prodaja.
Zdej pa res, po mojem, bojo iste kot na naših ostalih M3 tega letnika. Ker ne vrjamem, da je pri mazdi to pogojeno z motorjem, potem bi za naše dinozaverski motor mogli met tut dinozaverske bremze, pa vsi vemo da nimajo.
Sem pa danes ob menjavi malo pogledal ploščice, majo še cca 4-5 mm v jeseni gre gor novi komplet!
Praktično vse razen naležne površine je pokrito z rjo, tudi zunanji rob. Ne vem a je to originalna roba tako zanič ali so že bli menjani kdaj, ker prednji recimo niso niti približno tako slabi.
So napisali v mailu, 10% na material
Sprednji so bolj obrabljeni in tudi več dela opravljajo, zato so lepši
Ma saj to mi je jasno, išcem kakšen konkreten predlog tudi za redno servisiranje, ker pri Selmarju je glede na mojo letno kilometrino (35k) ratal to drag šport.
Stvar pri tej menjavi diskov pa je to da je cena materiala nabita v nebo, postavka za delo se mi zdi dokaj normalna.
Ta predračun nima drugače popusta, reči koliko ti odbijejo
Ma saj to mi je jasno, išcem kakšen konkreten predlog tudi za redno servisiranje, ker pri Selmarju je glede na mojo letno kilometrino (35k) ratal to drag šport.
Stvar pri tej menjavi diskov pa je to da je cena materiala nabita v nebo, postavka za delo se mi zdi dokaj normalna.
Koliko pa imaš km, da moraš menjat še zadaj?
Jaz predlagam da se zmeniš da boš prinesel svoj material in naročiš na avtodocu pa jim pustiš tistih 100 eur za delo in sixpack za mehanika.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Svečke, jermenček pa vse filtre in piči dalje.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani