Skoči na vsebino
Sklopka
Napisano
pred 14 urami je godlike napisal:

Si bom sposodil temo.

 

Po dolgem času sem spet vozil M2.

Sklopka, če jo počasi stisneš pri dnu podrhti. Rekel bi kot da pedal se minimalno zatika.

V kolikor hitreje stisnem je normalen občutek.

Tudi ob spuščanju je normalen občutek.

 

Ima kdo kako idejo, preden avto vozim do mojstrov in poslušam, da sem prehiter in naj pridem ko bo huje?

Kaj zate pomeni "podrhti"? Da maš občutek da malo zaplava?

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano
pred 13 urami je mazdaman napisal:

Do grosista iz Avstrije sem izvedel, da Zimmerman naj nebi sam izdeloval diskov in ploščic, ampak prepakira pod svojo znamko kvaliteto, ki ji lahko zaupa.

 

ATE je pa tisti, ki sam izdeluje material pa še to ne za vse tipe. 
 

koliko sem pa gledal pa ima cx 5 184 kW diesel največje diske, ki se verjetno na 6 tudi ne bi zvijali.

 

jaz sem z mojimi naredil cca 100000 KM in je avtomatik

Zanimiva informacija. Bom poročal kaj bo z njimi ampak verjetno bodo čas dokler imam avto zdržali.

 

Toliko so sedaj naredili original + ploščice (94 tisoč)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-5 2.2D AUT AWD, 129KW, 2016
Napisano

Zdravo, pozdravljen na forumu

 

V splošnem bi (če ni od nakupa mililo predolgo časa) te stvari najprej uredil s prodajalcem - kaj se da naredit glede tega, jamstvo, etc.

 

Če ta opcija ne gre čez, ti svetujem, da avto pelješ na tester -> ali do pooblaščenca, ali pa do privatnika. Mazdini dizli so občutljivi na ali slabo nafto, ali slabo servisiranje, ali kratke razdalje, ... Tester bo povedal kje je najverjetneje glavni vzrok. Potem pa dalje.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano
pred 1 uro je dvorjan napisal:

Tukaj imaš izbiro direkt od proizvajalca:

WWW.ZIMMERMANN-BREMSENTECHNIK.EU

 

Smo potem našli, gre se za to da izbira preko proizvajalca pravi, naj vzamem te:

 

https://www.zimmermann-bremsentechnik.eu/zimmermann-brake-disc-for-mazda-6-kombi-gj-gl-front-551134.html

 

Torej vgradnja kataloška je GHR133251

 

Če pa pogledam katalog od mazde, svetuje GHR133251A, kar je sledeča

 

https://www.zimmermann-bremsentechnik.eu/593212-zimmermann-brake-disc-mazda-6-kombi--gj--gl---front.html

 

Za proizvajalca pa so te samo za 2018 letnik in naprej

 

 

Mazda je torej vmes posodobila kataloško in imajo letniki od 2018 naprej "boljše" diske, dimenzijsko so identični, so pa težji (8,9 vs 8,1) kg. Jaz sem se držal tanove kataloške in vzel te tanove, poročam kakšno bo stanje, ko jih dobim :)

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano
pred 27 minutami je TiEn napisal:

To je meni bilo priporočeno pa nisem kupil potem,.. prilagam OEM kode za vse če koga zanima,..zahvala gre uporabniku Damijani

 

 

Sprednji diski GHR1-33-251

Zadnji diski  GHT2-26-251

Sprednje ploščice GHY1-33-28Z
dodatki za sprednje ploščice in vodila GHY9-33-29ZC

Zadnje ploščice GHY9-26-48ZC
dodatki za zadnje ploščice in vodila GHY9-26-49ZB

 

Dobiš pa te dodatke tudi na autodoc

A ti je potem prestavil iz tastarih verjetno na nove in to je to... razumem da so vodila pomembna, ne razumem pa kaj je extra value teh pokrovčkov!

 

Hvala za kataloške, moraš pa pazit, da so to za tvoj letnik - pri meni je recimo druga kataloška za sprednje ploščice

 

Za natančno določitev je najbolje uporabit - https://partsouq.com/

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano
pred 18 urami je Tine1966 napisal:

Pozdravljeni

Sedaj sem preveril nivo olja in je pod sredino med min in max.

Servis je predviden konec aprila - začetek maja.
Letno delam 20000 km mogoče kak km več,trenutno imam 211000 km.

Katero olje priporočate za mojo Mazda 6 letnik 2015 CD 150 ?
Letos nameravam sam kupiti olje,ker mi je malo drago pri originalnem serviserju,dali pa so mi

DEXELIA 5W30 DPF (208).

 

Mazda olje je ok, ampak delaj servis na 10-15 tisoč prevoženih, sploh ker imaš težave z EGR

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 G120 2017 servis
Napisano
pred 2 urama je Jaka32 napisal:

Evo, dobro da imamo zgodovino in datume na tem forumu.

Aprila bo torej moja M3 2 leti z mano.

 

Včeraj sem opravil mali servis, tokrat samo olje in filtre. Nato sem mehaniku dal listek, na katerem so priporočila od @scania. Torej zaenkrat ima moj avto 164.000 km, na naslednjem intervalu sva se pa z mehanikom zmenila, da zamenjava nekaj stvari iz listka. Torej na nekje 180.000 km.

 

- napenjalec

- mikro jermen

- jermen vodne črpalke

- očistit loputo za zrak

- vse 4 diske in ploščice

- namazat bate v čeljhustih

 

Iz listka sva pa črtala stabilizator in štangice, rekel je, da se to sliši ko je fuč.

In pa čiščenje sesalnik kanalov. Nekaj je pojamral da je treba vse razdret da prideš do njih.

 

Nekaj mi je še kazal da mi vodna črpalka spušča, je nek zelen posušen prah okoli. Potemtakem lahko še to poleg jemena? Sicer nisem opazil da mi pije, edino ko sem ga kupil, sem zamenjal komplet tekočino in dolil 1 dcl, ker je manjkala.

 

Sedaj pa... bi prosil za kakšne linke na autodoc da naročim zadeve oziroma nasvete kaj vzeti.

Za diske in ploščice sem našel na foumu da priporočate Zimmerman diske in ATE ploščice?

Diske in ploščice menjaj enak komplet, torej oboje isti proizvajalec.

 

Če jemleš dol jermen in napenjalce, menjaj še vodno pumpo in maš mir.

 

Sesalnih kolektorjev po moje ne rabiš pucat, razen če opažaš povišano laufanje motorja v prostem teku - naj nekdo z G120 pove na kolkih vrtljajih mu avto miruje.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 3 minutami je Janez007 napisal:

 

Je razlika. Za Mann najdražji kabinski filter sem plačal na Autodoc cca. 15 €, Mazda ti podobnega zaračuna cca. 30 € + delo. Podobno je verjetno z zračnim filtrom.

 

Lahko kupiš 5 litrsko kanto olja za 45€ (pri olju prihraniš 50€) in ti bodo zaračunali še okoljsko takso in stroške z odpadnim oljem ... mogoče bo na koncu 20€ prihranka. Pri morebitni okvari znotraj motorja, pa bo krivo tvoje olje. Sam tega zato ne bi naredil, saj gre za najdražja garancijska popravila.

 

Če pride do okvare motorja ti bodo tudi za zračni filter komplicirali :D 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 1 minuto je Freak napisal:

Sodelavcu je astra pila liter olja na tank goriva. So mu na servisu rekli,da generalka pride 1500€, samo da mu ne garantirajo, da po generalki ne bo več olja pil.

Frend dela na Reno servisu,pa je reku, da menjajo 1.2 tce motofje zaradi porabe olja, pa da se je tudi že zgodilo,da je nova mašina isto imela prekomerno porabo olja 🥴

 

me pa zanima,kako se boš odločil, ker tudi meni 6ka, 2.0 (147KM) popije liter 10 000km. Sicer poraba še ni pretirana,samo glede na to, da bi rad avto še nekaj časa imel, me zanima, koliko pride tak strošek popravila/generalke ?

VSAKA MAZDA BENCIN pije olje. Odvisno je sam od vožnje (pri mestni se v skyactiv-g generira ful goriva v olju in pol ti nivo olja naraste kar te lahko zavede), pri relaciji in AC pa pridno papca. Pol litra na 10kkm prevoženih je povsem normalno, 1 liter je pa fora med min in max, tako da če se držiš uradnega intervala ne boš nikoli pod minimumom.

No kar sem hotel povedat je, da ti je džabe delat generalko, če spije liter na 10kkm.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano
pred 11 minutami je Janez007 napisal:

Lahko si pogledaš sam (google translate). Največ je težav z dizli, pri bencinarkah 2.0 MT se jih nekaj pritožuje nad prestavljanjem.

 

https://mazda6forum.pl/viewforum.php?f=65

 

Hehe, zanimiva tema o AT menjalnikih

 

https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?f=65&t=4321&start=690

 

Menjat/ne menjat/zakaj menjat... :D 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.