Jaz res ne vem od kod tak strah pri tlakih večjih od 3 bare?
Pa sej gume ne bo razneslo, oziroma jo bo prej poškodovalo, če je manj napumpana, od oznak. Zato ker se pri večjih težah splošči in bolj mečka, kar jo dodatno uničuje in seveda lahko tudi povzroči defekt.
Ko gumo gumisti dajo na feltno jo napumpajo 3,5-4 bare, da "poči" in lepo sede na feltno. In potem "spraznejo" na 2,3...2,4...
Mazda 6 karavan (bencin, ročni menjalnik), večinoma avtocesta, 2-3 potniki. Zimske pnevmatike (225 55 17) sem napolnil na 2.3 bar (spredaj) in 2.5 bar (zadaj), kot sem razbral iz mazdinega priročnika. S strani vulkanizerja in sodelavcev sem poslušal, da je treba napolniti več od navedbe na papirju. Razumel bi za primere polno obteženega avta ampak kar tako privzeto? Povprašal bi, če kdo od forumašev za pogoje, enake zgoraj navedenim, polni na podlagi izkušenj kaj drugače.
Vse dobro želim
Boštjan izpod Pohorja
Mazda 6, 150,ročni menjalnik, 225 55 17 spredaj 2.7 zadaj 2.6. Vse kar je manj je plavajoči balon, ne guma.
Wtf??? Takih feltn še nisem videl. Od česa pa je to?
Slabo pripravljene za barvanje na kitajskem. Cela serija je takšna, le da so nekatere na začetku luščenja, druge so pa že skoraj komplet olupljene.
Zanimivo, da je temeljna črna, prašno pobarvana, izredno dobro spojena z osnovo, prosojna srebrna pa nikakor z črno. Enostavno se vse začne z par mehurčki, kjer je noter ujet zrak in se samo nadaljuje.
Prodam rabljena original Mazdina platišča. Platisca se luščijo (tovarniska napaka) tako da jih je potrebno prebarvat. Drugače so ravna k struna. Možna menjava za kaksne 17ke..ni nujnu da so original mazda..važno da pasejo gor. Cena po dogovoru ali menjava za 17ke z gumami brez doplacila
Sosedu sem dal ceno 10eur za premontažo, pa je reku da bo sam.Kadar je avto šibnu z dvigala pa sem bil dober -je komaj živ ostal.Zdaj ga vprašam 10 pa dobim zmeraj 15 eur.
Zato pa jaz vedno podložim dvigalko z tako lepo jesenovo dilco, pustim dvigalo dvignjeno pod za to določenim delom na avtu, kjer je označeno, avto podložim s posebnim lesenim hrastovim čokom, ki je narejen prav za ta namen in na strani, kjer dvigujem avto, vedno podložim kolesa z lesenimi kajlami in to spredaj in zadaj.
Meni se je to enkrat zgodilo, ko je naenkrat med vožnjo vse zablokiralo in nato je postal ekranček črn. Glasba je ugasnila. Ustavil sem avto, ga ugasnil in ponovno vžgal. Ni delovalo. Naslednji dan zjutraj pa je zopet normalno vse skupaj delovalo. 🤔 In nikoli več se ni ponovilo.
Ce ze moras nekaj napisat, bi bilo dovolj, da bi napisal, kaj delas sam in sam sebe pohvalis… ne pa, da zraven se pametujes in spotoma negativno oznacis ostale, ki si drznejo misliti drugace kot mislis sam…
Enkrat na leto! Daj, ne pretiravaj! Ni čudno, da vam na obali zmankuje vode, ko ste tako potratni...
Enkrat na leto operejo avte "strokovnjaki", ki jim dol visi za svoj avto. Mi, pravi ljubitelji jeklenih konjičkov to opravimo najmanj enkrat tedensko, še raje večkrat. 😉
Hmmm...jaz bi rekel malce drugače kot ostali,ker moraš vedeti,da obstajajo različne vrste čistil,in tako tudi različne vrste predpralne pene....
Vse v smislu PH-vrednosti...katero smer čiščenja boš izbral-nevtralno,bazično ali pa kislinsko.
Vedno več je "kao" nevtralnih....in "kao" da dobro sčistijo🤔...a v osnovi drži,da le kislinske res dobro odstranjujejo umazanijo...so pa pač "kisle" in imajo za to druge slabosti...
V Detajlingu je "sveti gral" borba proti drobnim trdim delcem (zaradi prask)...in jaz sem po dolgih dnevih in nočeh študiranja tematike prišel do zaključka,da ni "tistega idealnega pristopa"...oz. vsak mora za svoj primer in "žep" najti svoj optimalni pristop k negi oz. pranju avtomobila.
Sam gledam na "snow foam" kot del predpranja in pomoč k čim temeljitejši odstranitvi trdih delcev pred "mehanskim-kontaktnim" čiščenjem z gobo,rokavico ipd....ker ga ni zares učinkovitega in blagega čiščenja brez "kontakta"...žal😧
Obstajajo kot sem že napisal kislinski itd....k "super" operejo brez ročnega drgnjenja...skratka agresivni....ampak z časom tudi izsušitev laka (čao clearcoat)....
In obstajo "nežni",k pa so manj učinkoviti....
Ta dilema je bil osnovni razlog,za kaj sem se na koncu odločil za keramiko....ker tako to predpralno peno uporabljam le kot "mazivo" za tiste absolutno najtrodvratnejše (najbolj prilepljene) trde delce. Odločil sem se za t.i. "one Bucket" metodo (+6 rokavic) in kompletna kozmetika od enega proizvajalca-isti kot je tudi keramika (Nanolex)...ker se nočem ubadati z kompatibilnostmi med različnimi proizvajalci.
Če se spustiš v to tematiko...res dobra pištolca je prec 60€+ cca. 200-300€ vse ostalo (2 kante,čopiči,rokavice,ščetke,razne vrste mikro krp,vse ekstra še za feltne+vsa kemija....se nabere k "listja in trave"😬)
Da bo jasno ta snow foam se po 2-3 minutah spere z vodo...a poskrbi,da vez med lakom in delci malce oslabljena,in se delci tako lažje ločijo od laka.
Dva zanimiva videa-priporočam ogled-oba kanala pa sta TOP!
Razlaga...če ti je čudno,za kaj ta pena,če jo po tem itak sperem...poglej do konca!
Uh, lepo napisano. Nekateri te bodo pa napadli, da zakaj za vraga moraš tako lišpati in polirati avto. 😊
Avto je za vožnjo od točke A do točke B in, da ga enkrat na leto opereš. To bi bilo po njihovo vse. 😊
pred 1 minuto je FuManchu napisal:
Eni čist preveč komplicirajo z tem pranjem. Ne rečem, da vozim nek redek in drag primerek avta za 500K€...
To je nekaterim pač užitek. Jaz ne razumem recimo ljudi, ki cele dneve nekaj delajo okoli hiše in na vrtu. Čista izguba časa. 😉
Pripravljen imam komplet alu platišč, zimskih pnevmatik in senzorskih ventilčkov, katere bom dal zmontirati. Pri pogovoru z vulkanizerjem me je začudilo, da je po montaži potrebno omenjene ventilčke sprogramirati (cca 20eur za komplet). To pomeni, prekopirati signal z obstoječih ventilčkov (na letnih pnevmatikah) na nove. Po njegovi trditvi naj bi bil tako posamezni zmontirani ventilček (in s tem pnevmatika) vezan na izbrano "lokacijo" na avtomobilu. To bi posledično pomenilo, da ne smem v življenjski dobi pnevmatik zamenjati njihovega položaja "spredaj/zadaj". Prosim, bi hotel kdo to zadevo razjasniti (ali potrditi), da me ne bodo prepeljali žejnega čez vodo?
Boštjan (vaš kolega mazdaš od letošnjega maja)
Prvič slišim za kaj takega. Nama z Gelipterjem so na uradnem servisu Mazda, kjer bova montirala zimske gume rekli, da se po par prevoženih kilometrih sami nastavijo.
Imam nekaj čez 11kkm in se mi niti enkrat ni zataknila ročica menjalnika!😊
Jaz bi na tvojem mestu šel na servis in naj oni rešijo pod garancijo ta problem ali menjajo olje (redline)
Na moji cx30, 8000 km, menjalnik tudi mehek kot puter. Resda sva zamenjala z Gelipterjem oba na svojih ročko menjalnika (teža 300 g) in seveda to znatno pripomore k mehkem pretikanje. V bistvu pade samo v brzino.
Pri mojem je ni. Kvečjemu takrat motor dobi nekaj dodatne moči (kompresor) in imaš občutek kot, da je mali turbo vgrajen. 😊 Po 3500 obratih se mu pa itak zrola in samo vleče.
En grafe lima za dpf, drug prek telefona olje gleda...isuse bože jst se vsedem, segrejem motor potem si pa dam duška in uživam v zvoku blokade na bencinarju
Nas je več takih, ki oba avta, (tako benzinarja kot dizla) samo segrejemo in gasa. Brez priklapljanja bilo česa in kontrolirana bilo česa. 😉
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ko gumo gumisti dajo na feltno jo napumpajo 3,5-4 bare, da "poči" in lepo sede na feltno. In potem "spraznejo" na 2,3...2,4...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani