Problemi se pojavljajo, ko se menjava olje na zapovedanih Mazdinih 20000 km in pa pri prvih modelih 2014. Pozneje je zelo malo teh težav. Pri turbini je pa znana težava štift, ki se odlomi na mali turbini. To bi bilo vsekakor dobro preventivno zamenjati. In ketno, kot smo ugotovili, pravočasno zamenjati potem ni problemov.
Ravno danes sem bil na avtoplus mazda servisu in sem se malo pogovarjal z dobrim kolegom, ki dela tam o mazda dizlih. Dejal je, da imajo z Mazdinimi dizli še najmanj problemov od vseh znamk, k jih imajo.
Je nekaj zabitih dpf filtrov in podobno, a nič drastičnega.
Največ dela imajo z mercedesi, nato pride Peugeot.
Tvoja težava je bolj kot ne smola in ni to pogosta težava pri Mazdinih dizlih.
Sicer sem pa sam opazil, da mehaniki velikokrat radi malo pretiravajo in napihujejo stvari.
Seveda pogostejša menjava olja ne škodi - tukaj ni dileme.
Kolikor sam razumem je problem, ker ni nekega pravila-logike, kako z njim ravnati, da bi se zanesljivo izognil težavam. Da gre v veliki meri za loterijo (eni brez težav naredijo 300.000 km, drugim odleti turbina ali odpovejo injektorji že pri 70.000 km, pušča tesnilo glave že pri dobrih 100.000 km, ...).
Do sedaj edino ugotovljeno pravilo je, da če je Mazda Alexova, potem težav ni. 😁
Mehanik mora imeti živce kot konj, zdej bo 2 dni šraufal za hvala lepa
Si je "mojster" morda sam kriv? Če je prešravfal že veliko Mazd, bi verjetno moral vedeti, da je pri takem posegu potrebno menjati (seveda tudi zaračunati) še ležaje. Ali se motim?
Najcenejša storitev je praviloma na koncu najdražja, kar sem nekajkrat občutil tudi sam.
Imamo AGM in AMG+. Kakšna je razlika? Navadni AMG so statejše izvedbe. Taki akomulatorji imajo od 400-600 praznilno - polnilnih ciklov.To je približno enako kot pri EFB akumulatorjih. Novejši AMG+ (te hočemo imeti v naših Mazdah)😊 pa od 800-1200 ciklov. Zato tudi višja cena. 😉
Imate doma??? V zastareli in premium rdečki sem vprašal.
In ne zdaj odgovarjat s teorijo, kot to rad počne Janez, da ga potem ne zastopiš. 😁
Spodnji akumulator je bil nabavljen za M6 CD175 letnik 2016, poleti 2021, za 130 € (brez težav so v Bartogu dali ceno za avtoelektričarje ). Akumulator sem zamenjal brez prekinitve napetosti, kljub temu se je v log zapekla "napaka", vidna samo na original Mazda testerju.
Vsi motorji imajo veliko rezerve, tako, da jim povečanje moči ne škodi, če so prav zasnovani.
Seveda v mejah normale zaradi menjalnika, ki prenese določeno moč oziroma obremenitev. Tejle Mazdini dizli naj bi brez problemov zdržali povečanje moči do 240 konjičev in nekje do 480 Nm navora. (govorimo za ročni menjalnik)
Sin mi zadnjič pove, kakšna je razlika med matematiki, fiziki in inženirji.
Preizkusijo se v gradnji mostu. 🤔
Matematiki ga izračunajo, zidarji sezidajo in se takoj podre. Matematiki gruntajo in gruntajo, a ne ugotovijo vzroka.
Podobno se zgodi fizikom, most se takoj podre. Fizikom se približno zdi, zakaj se je podrl.
Začuda pa most inženirjev obstane. Ampak inženirji ne znajo pojasnit zakaj. 😅
3 leta spremljam ta forum in spoznam človeka, ki ve več od matematikov, fizikov in inženirjev skupaj. 🙃😂 Poleg tega pa je tudi pošten, kot se za Slovenca zagre, a ne Alex. 😩
Če mene vprašaš nimaš druge opcije, kot zapeljat avto k nekomu, ki pozna dizelske Mazde in njihove finte. Če te skrbi strošek, mislim da so diagnoze brezplačne. Potem se še vedno lahko odločiš in avto popravljaš sam. Mogoče je pa samo kakšen senzorček.
Tebi mora človek itak vse z grafi in barvicami narisat, da ti je kaj jasno. 😄
Pustimo stat. 😊
Ne, res mi marsikaj ni jasno, kar napišeš. S tem rošenjem si spet brcnil v čisto temo. 🤨
Komu se v ledeno mrzlem avtu v tem vremenu ne zarosijo šipe, ko se v avto usede ves moker?
Rešitev = segrevanje + menjava zraka z bolj suhim, običajno zunanjim, če so oblačila in tepihi polni vode. Kroženje notranjega vlažnega toplega zraka povzroči dodatno izhlapevanje vse tiste vode, ki je v tekočem stanju. Najhitreje se jo znebi z zamenjavo z zunanjim mrzlim in zato bolj suhim zrakom. Ko se ga segreje je v veliki meri nenasičen in lahko sprejme veliko nove vlage, zato ga je treba čimprej spet odvesti ven. Tako se kabina hitro posuši. Brez vlage na šipah notri ne more biti rošenja!
A veš, kdaj se ti znotraj rosi šipa? Ko je mastna. Sedaj pozimi se še veliko hitreje zamasti. Poskusi jo dobro očistiti pa boš videl, da bo bolje. Drugi vzrok je lahko, da imaš vlago v avtu. In ker je ta drugi vzrok malo verjeten pri tvojem novem avtu, se vrniva na točko 1.
A sem prav razumel, da se Bossu v 4 leta stari Mazdi šipe rosijo od masti in ne od vlage???
Mja, sej 100% seveda ni, je pa logično da ko šoba mal ščije potem tudi tukaj gre malo mimo. Vprašanje pa če je bila tvoja težava res povezana z injektorji.
Kaj so pa tukaj naredili? 2 podložki pod injektor??
ČIm manj bi rekel, pri zdravem avto tja do 6g/l recimo, kolikor pa berem, so pa pri težavah z injektorji vrednosti tudi preko 100g/l.
Mah ne vem SpEkTr, če se gre na te parametre zanašat. Na CD175, na katerem sem želel narediti doktorat, pa prej obupal, je bila ta vrednost med 1-6, tudi vse ostalo OK. Regeneracije pa vsaj 2 x prepogoste. Nobeden od serviserjev si ni upal postaviti diagnoze oz. je bil avto za njih odličen in zdrav. So pa vsi sumili injektorje. Lahko pa je N različnih vzrokov in njihovih kombinacij.
To se pa lahko zgodi, če je material tako poceni ... spodaj je z enega od tujih forumov: 😀
"Problem vibracij je bil rešen. In vse to zaradi mehanikov, ki so se oglaševali kot strokovnjaki za mazde. Fant mi je pod enega od injektorjev dal 2 podložki. Kolikor lahko vidim, je bil to tudi vzrok za pogosto vžiganje dpf. Dobra stvar je, da je nekdo drug čim prej poskrbel za avto in upam, da bo zdaj vse v redu. Eden od plusov vseh teh ukrepov je, da je bil sesalnik očiščen, saj sem iskal nasvete tukaj na forumu."
V decembru mi je motor na Mazdi 5 1.8i 2010 začel ropotati. Ropotal je malo na mestu in med 2000 in 2500 obratov. Avto ima 160.000km.
Najprej so mi rekli, da preverijo kaj je z motorjem. Edino kar so ugotovili je, da so našli opilke v karterju. Predlagajo zamenjavo motorja, čeprav točne diagnoze nisem dobil. Avto sem kupil feb. 2022 in imam še veljavno garancijo GSV, zato sem preko njih urejal, poslali so me na Avto Uršič Ljubljana Črnuče.
Ima kdo kakšen predlog?
Ali pašejo motorji od 2007?
Ni mi čisto jasno. Če je garancija, zakaj iščeš ti rešitev?
Čez nekaj minut:
Sem prebral pogoje GSV in počasi mi je jasno ... za 2.000 € narediš mogoče pol male generalke ...
GSV storitve pogojih »GSV 1« predstavljajo opravila opredeljena v tej točki Splošnih pogojev. Partner z veljavno sklenitvijo Pogodbe o izvajanju storitev pridobi pravico do koriščenja 15 (petnajst) ur storitev družbe GSV vendar največ v vrednosti 550,00 EUR z DDV, kar zajema:
1x popravilo motorja: Bati, batni obročki, cilindri, ojnice, ojnični ležaji, glavna gred, ležaji glavne gredi, pogonski zobnik, glava motorja, tesnilo glave motorja, sesalni in izpušni ventili, odmična gred, zobnik odmične gredi, dročniki in nihalni vzvodi; 1x popravilo ročni menjalnik: Pogonski in odgonski prestavni zobniki, ohišje, vsi podmazani rotacijski deli, ležaji, sinhroni. 1x popravilo osni pogon: Vsi pripadajoči mazani deli, vključno z diferencialom, ležaji. 1x popravilo električni sistemi: Alternator, zaganjalnik. 1x popravilo volanski sistem: Mehansko krmilno gonilo (mehanska volanska letev). 1x popravilo hladilni sistem: Hladilnik vode motorja, termostat, viskoznostni zračnik, hladilnik olja. 1x popravilo turbo 1 kos (opcija): Turbinski polnilnik, kompresor, hladilnik za polnilni zrak; prevzem škode do prevoženih maksimalno 200.000 km. 1x popravilo 4x4 (opcija): Razdelilno gonilo, viskozna sklopka.
Storitev iz prejšnjega odstavka vključuje tudi material v vrednosti do 1.450,00 EUR z DDV. Vse druge ali nadaljnje storitve družbe GSV in porabljen material se obračunajo po ceniku dodeljene oziroma izbrane pooblaščene servisne delavnice GSV. Ne glede na ostala določila te točke znaša doplačilo ob vsakokratnem koriščenju posameznih storitev družbe GSV 100,00 EUR, oziroma v kolikor gre za popravilo, katerega vrednost je ocenjena nad 1.500,00 EUR z DDV, znaša doplačilo 200,00 EUR. Stroške krije uporabnik vozila. Prvih 60 dni od sklenitve Pogodbe o izvajanju storitev se doplačilo ne obračuna. GSV si pridržuje pravico pri popravilu uporabiti brezhibno delujoče rabljene nadomestne dele.
Ker mora delovati optimalno, morajo imeti najboljše svečke. In to dosežemo tako, da jih pravočasno menjamo. To je kvaliteta, ki tudi nekaj več stane.
Zakaj je potrebno menjavati olje na 8-10000 kilometrov? Da je motor v optimalnem stanju.
Tako je pri teh x motorjih. To so filigramsko narejeni in dizajnirani motorji in ne delovni stroji,kot so 2,5 motorji. Zato pa tudi za tretjino nižja poraba pri boljših performansih. 😉
Ja, lahko se tudi tako razlaga (X186 potrebuje izredno natančno obliko iskre, ki jo omogoča le zelo čista svečka).
Glede primerjave "performansev" motorjev X186 in G194 pa kakšna posebna razlaga ni potrebna (pospešek prvega
8.2 - 8.6 s, drugega 7.6 - 7.9 s). 😀 Glej Alex, nasedel si nekim EKO parolam, v resnici so te osmodili. 😂
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Seveda pogostejša menjava olja ne škodi - tukaj ni dileme.
Kolikor sam razumem je problem, ker ni nekega pravila-logike, kako z njim ravnati, da bi se zanesljivo izognil težavam. Da gre v veliki meri za loterijo (eni brez težav naredijo 300.000 km, drugim odleti turbina ali odpovejo injektorji že pri 70.000 km, pušča tesnilo glave že pri dobrih 100.000 km, ...).
Do sedaj edino ugotovljeno pravilo je, da če je Mazda Alexova, potem težav ni. 😁
Popravljeno od Janez007Povezava za deljenje
Deli na druge strani