Jaz pa (trkam po mizi) še nimam nobenih problemov s črički, samo tisto polico zadaj v prtljažniku bi najraši vrgu iz avta, 3krat povozu pa še zažgal. Lahko pod njo podložim od vate do gumic pa ne bo nehala skakat v luft .......
Dolge relacije...delam cca 55k km letno. Kot kaže prevelik napor za ta tip
Glede nivoja olja pa: nisem preverjal. Avto je bil dva tedna preden je zariban na A-cosmos na menjavi olja. Razen če so ti indijanci kaj zaj...kar se nebi čudil. Hmmmm
p.s. motor je iz tujine. Ne vem lokacije od kod. Se pozanimam. Zrihtal mi ga je Pelko preko vez (zato pa je ta clovek car ne ne prenese bremena nazaj na lastnima in to noro cenim), pa ta je še novejsi letnik in ima prevozenih samo 51.000km. Pa da vidimo
Ofak A so pozabili dihtungo od starega filtra pod novim filtrom olja in so dve naenkrat vodili v zarib? Ker te zgodbe sem že slišal...
Lahko, da niso še nič odpirali mašine in ne vedo vzroka. Jaz sem malo povprašal znanca mehanika na servisu tu na mazda servisu v Kp če so imeli kak podoben primer, pa pravi da niti enega takega. Imeli so nekaj na začetku z prvimi dizli, ko so zamenjali odmične in turbine, z novimi pa ne.
Jaz pravim, da je še vedno potrebno vsaj na štinajst dni pogledati nivo olja in vse ostalo.Ker,če je nivo olja previsok(nafta v olju) ti ne bo nič svetilo a tako olje verjamem, da ne opravlja svojega dela kot mora. 🤔
Pač jaz ne morem verjet, da kupimo "drag" avto in nima notri enga brezveznega senzorja za nivo olja... 15 let stari renault dizli ga majo za 1/3 cene mazd.... Pa smo lahko še takšni ljubitelji znamke ampak to je totalni poden. Sploh pa ker vejo, da lahko nivo olja začne naraščat in tega ne boš videl nikjer drugje kot na palčki? Daj prosim te, 3/4 ljudi ne gleda palčke ampak samo tanka in vozi.... To bi moral imet notri senzor in to je to. PIKA
A si dejansko naročil ohišje iz tega linka? Kako si potem prestavil ta mazda logo. A je tole aliexpress ohišje isto od Mitsubishija? Imaš morda kako sliko? Naročam ga že od februarja haha.
Pozz. Prizgala se mi jelucka na mazdi cx5 2015 d 2.2.
Olja je zadosti, ko sem avto ugasnil in prizgal po parih min. je lucka ugasnila.
Lahko peljen v sluzbo al je konc
Na mrzlem avtu ali ko stoji najmanj pou ure poglej nivo olja. Če je olja dovolj, zna bit, da se je kak filter zabil ali kaj podobnega. Težko verjamem, da bi bil po 5 letih kriv senzor pritiska olja.
A drugač čist tko informativno, dokler je avto v garanciji oz. jamstvu pa da mi crkne aku, moram kupit original al lahko aftermarket in bi pri uveljavljanju neke druge stvari bil lahko problem, ker ni vse na avtu več "original"? A mi zna kdo na to odgovorit.
Mam filing, da bo moj letos šel že jeseni cugrunt, ker se mi že istop sam od sebe izklopi oz. "not ready", ker je aku črno obarvan.
Poskusim ob prvi priliki. Zvok po moje prihaja z zadnjega dela, saj ve je v prtljažniku nekaj prtljage, je zvok bolj izstopajoč. Za nosilce ne vem. Glede na pregled na servisu so amortizerji ok.
Nevem kje sem bral ampak sem ziher bral pred nakupovanjem mazde, da je imela ena serija teh novejših mazd probleme z nosilci motorja in je bil edini pokazatelj tega v štartu "doneč klokotajoč" zvok. Zato mi je takoj to padlo na pamet.
Drugače pa res izprazni vse iz prtljažnika, tudi vinto in gumo (če jih imaš) in ostale prčkarije.
Hja, to je rak rana teh motorjev. Nisi edini. Koliko imaš km? Če si nad 100, je izpušni kolektor ziher za spucat, ravno zadnjič je nekdo pisaril v eni izmed tem o temu.
Evo kako to izgleda v živo in kako nevarno je. Mazdi je vseeno, da sem počasi zmanjševal hitrost z zaviranjem in da je bilo do sprednjega avta še dovolj prostora. Odloči se, da to ni dovolj in zabremza na polno do zaustavitve brez opravičljivega vzroka, un z BMW-jem pa glih tolk da ni prletel zadaj vame.
Naj vas ne zavede hitrost, saj ima GPS na kameri nekje 2 sekundi zamika in tudi do križišča je omejitev 60km/h tako, da sem bil pod omejitvijo. V glavnem tole je precej čudno in precej preveč panično.
Mislim, da je tukaj bolj problem, da te je on obvozil tam po pasu za zavijanje v levo kot to, da si se ti naglo ustavil.
V primeru nesreče bi moral policistom na licu mesta pokazat posnetek kamere, da bi oni lažje presodili, kaj se je dogajalo. Ker potem če pride do sojenja baje tam posnetek ne velja več. Ali kako že?
Je kar uredu ta feature, zdej vsaj veš da dela, če slučajno zaspiš ali karkoli. Moja CX-3 tega še nima, ima pa "city breaking".. In potem se vozim do rampe, ko grem iz šihta, in če sem slučajno prehiter (tudi če že bremzam) auto takoj po žlajfih.
Na servisu so verjetno drage, drugače pa je to drobiž. Jaz se vedno držim reka;kupi avto ki ga lahko vzdržujem! Kontra se zgodi ponavadi tistim ki kupijo starejše premium znamke in to na lizing pa še velik kasko in na koncu ni za vzdrževanje..... 🤔
Ne morem, da ne bi. Tvoja mazda je ena in edina. Prov ni ji para, narejena le in samo zate Alex. Malo si že smešen.
pred 8 minutami je Alex napisal:
Se strinjam. Res je tako. A kaj čmo. Svoj avto moraš imeti rad. Če sem smešen, je to zame kompliment. Tudi sam imam rad zabavne in vesele ljudi okoli sebe. 😬
Važno je samo, da nismo zateženi. 😉
Jaz sem bil v Bohinju včeraj dopoldan. A smo naredili samo giro do parkirnega za slap Savico, se malo sprehodili in vija proti Kopru.
Ne.Z Mazdinim original zvarkom(beri olje) je bila regeneracija vedno na 220 km(tudi svežim). Potem pa samo slabše. Z Motom imam občutek, da tudi mašina lepše teče. Še lažje gre v hrib kot prej.
Resno, naši dizli imajo to lastnost, da na mestu nabijejo obrate toliko časa, da se motor že kar ogreje. Takrat lahko s pelješ. 😛
A ni tisto zato, da se čimprej segreje katalizator in da ne smrdiš po celem mestu? Ker bencinar ma isto foro drugače. Ampak tvoj motor ni takrat niti približno na 50 stopinj, kaj šele na 90.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mogu bi met dizla, da bi jo navor zabil v šipo čuj, pol bi pa mer dala
Povezava za deljenje
Deli na druge strani