Skoči na vsebino
Katero olje?
Napisano
pred 32 minutami je Aless napisal:

Saj nisem napisal po vrstnem redu, ampak sem samo naštel 3 olja ki so najmočnejša po sestavi. 

Katero od teh treh se pa pri kom bolje obnese je pa potrebno stestirat. 

P.S.: V kratkem se pripravlja analiza rabljenega Ravenol VMP olja. 😉

Me zelo zanima ta analiza ravenola. A bo to prava, laboratorijska analiza? 🤔

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano (urejeno)
pred 46 minutami je Aless napisal:

@Deeyanče že hočeš Shella v Skyactive-D, pol bi vzel Shell Helix Ultra ECT C3 5w30.

Drgač pa so moja prva izbira za dizle:

-Motul 8100 X-Clean EFE 5w30 

-Mobil1 ESP 5w30 

-Ravenol VMP 5w30 

 

Btw: Tudi Mazdino olje je vredu če nimaš mestnih voženj in če menjuješ olje na 10-15kkm. Zgornja olja imajo več rezerve proti Mazdinemu. 

Moja, trenutna izbira je sledeča:

1.Ravenol VMP 5w30

2.Motul 8100

.

.

.

.

.

Mazda original. 

 

Ravenol= najmanjša poraba, občutek, da ima motor večjo moč. 

Motul= malo večja poraba, pri 9000 kilometrih še zelo dobro ohranjeno, 

 

Mazdino original= nič posebnega, olje kot olje. Ima lepo embalažo. 

 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dpf filter
Napisano
pred 3 minutami je Janez007 napisal:

S tem se pa ne strinjam.

Če je prisilna regeneracija delovala, pomeni, da je regeneracija zmožna zažgati večino pepela v filtru. To pomeni, da težava ni v DPF (zamašen DPF je zgolj posledica težave), ampak da nove saje prehitro polnijo DPF. Vzrok je v najslabših primerih lahko turbina, s sajami zamašeni kanali ali injektorji. Glede na to, da ti motor cukne pri 2.500 obratih, bi sam sumil turbino.

Ko imaš zabit DPF filter, s prisilno regeneracijo očistijo le del filtra, ob straneh ostane zabito. Prehod je zelo majhen. In, ko se bo zopet kmalu zabil, regeneracija ne bo uspela očistiti filtra in se bo zgodba ponovila. Z prisilno regeneracijo ni še nihče rešil stvari za prav. Moje mnenje. Jaz bi dal očistiti najprej filter, da sem siguren, da je čist. Če ne bo pomagalo pa raziskovati naprej. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dpf filter
Napisano
pred 23 minutami je 22Diesel napisal:

Samo poročam, da so na pooblaščenem servisu naredili samo prisilno regeneracijo.

Upam, da je to to, samo malo dvomim.

 

Priporočate morda kakšnega dobrega serviserja mazd, ki bi znal povedat kaj je narobe v primeru, da se napaka ponovno pokaže?

 

lp

Če je vsaj trenutno pomagala prisilna regeneracija imaš zabit DPF. Druge ni. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano
pred 5 urami je Aless napisal:

@Binihja vzorec iz Citronke ni težko ocenit, že na pogled od daleč se vidi da je fuč. 🥴

Mi je pa pri tem vzorcu zanimivo da ni videt goriva v olju🤔

Na prejsnjih tvojih vzorcih je bilo prisotno tudi dost goriva. 

No kakorkoli pri Citronki bi moral biti interval na 10kkm ali še manj, glede na to kako hitro uničuje olje. 

 

Glede sodov na Mazda servisu pa ni nič narobe, olje je enako kot iz kantice. To da imajo skor vsi servisi kjer imajo dosti prometa, ker se jim bolj splača in še logistično je lažje. 

Pri nas npr. na eno menjavo olja na MB Actrosu porabimo 38L olja, da bi to morali iz kantic nalivati in prenašati je bolj taktak. 🥴

 

Ja. Res ni nič narobe a je bolj priročno pa še zaslužek na 1 litru je na servisih pribl. 14€./na original mazdinem olju. Pri enem avtu je to reči in nariši več kakor 50€ po tamalem. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

@Aless tokrat te ne bom spraševal kakšen se ti zdi vzorec od disel citrončka olje pri 15k km,saj sam  vem da je katastrofa od katastrofe!😩( Lahko pa komentiraš,če želiš....😂)

Objavljam pa ga zato,da vidite kako olje ne spada več v motor! Sicer kmalu sledi menjava ketnice in še kaj drugega,bomo videli kako dolgo bo šlo 🤔.

Ps; enkrat je tekla debata,kakšno olje točijo v avte na uradnih M. servisih....🤔

Iz te slike je jasno ,da iz originl sodov pri Selmar.👍

@Jest je videl pri Btc Mazda,da ga iz kantic,tako da je odvisno od servisa.👍

(Možno,da nimajo za sod olja😁)

 

IMG_20210908_194835~2.jpg

IMG_20210908_194806~2.jpg

IMG_20210906_100451.jpg

In v teh sodih je olje, ki ga poceni kupijo  in drago preprodajajo. 🤗

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano
pred 1 uro je Aless napisal:

Kot že večkrat napisano Torque Pro in Forscan😉

Katera od dveh je bolj pregledna, bolj za "začetnike", da ni preveč komplicirana? 

Obe sta plačljivi. Ali je Forscan lite prava? 🤔

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano

Uf, meni to s tem obd 2 nikakor ne gre. Sicer se je po mukah povezal s telefonom, a imam aikacijo  obd Autodoctor Light in razen hitrosti in temperature ne pokaže nič.🙄 Totalno neuporabno. Kaj naj naložim, kupim, da bo enostavno in da bo delalo, (snemalo) parametre motorja kot se šika? 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda cx7 dvig luči
Napisano
Pravkar je TiEn napisal:

Ja sam ga postavi v položaj ki ti ga na tehničnih naštimajo po tej logiiki ne. Če imaš luč visoko in daš notr 5ljudi ti bo postavilo v ta isti/pravi položaj pa bo luč še vedno svetila visoko :)

Res je. Samo bi bilo dobro, da najprej preveri, če sploh to deluje. Postaviš se pred zid, prižgeš luči in na zidu takoj vidiš, ali opravijo luči pot gor dol. To se zgodi vsakokrat, ko prižgeš luči. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda cx7 dvig luči
Napisano (urejeno)

Avtomatska nivelizacija na začetku, glede na število potnikov in prtljage v prtljažniku, postavi s pomočjo senzorjev luči v pravi požaj. 

Če ima luči, ali samo eno, ki svetijo precej v tla, je nekaj zatajilo oziroma ne deluje. 

Spomnim se, da so nekateri na prvih Mazdah 6 morali zamenjati komplet cele luči. Tega, je bilo ogromno. 

Če boš vrtel ta vijak pazi, da ga ne boš preveč, ker se zna zgoditi, da pade vijak iz matice in potem moraš razstavit celo luč, da to popraviš.Meni se je to zgodilo. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda cx7 dvig luči
Napisano
pred 1 minuto je Zeromb napisal:

Ja to sem mislil , samo tega vijaka ne najdem. Tudi v Mazdini knjigi ga ni not

Da ni kje skrit? Ker recimo v mazdi 6 moraš z imbusom 5 iti kar globoko v eno odprtino, da prideš do plastičnega vijaka. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda cx7 dvig luči
Napisano
pred 3 minutami je TiEn napisal:

trehnični, rečeš da nimaš doma pogojev naštelat pa ti bodo nrdili,.. usaj na naših koncih nrdijoto brez problema

Ampak, ali nimajo xenon luči avtomatsko nivelizacijo? Bi se morale vsakokrat, ko prižgeš avto in luči, postaviti same v pravo višino. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda cx7 dvig luči
Napisano

Mogoče ti bo to kaj pomagalo.

Mazda CX7 headlight adjustment.

 

How do you adjust the headlights on a  Mazda CX7

  •  
  • Cars & Trucks Expert
  • 288 Answers

First park your car on leveled ground, and it would be best if there is a white wall at a 10 feet distance from the car.
Once you pop open the hood, you will find adjustment screws at the back of the headlight. To locate them, look straight behind the headlight, and you will see two Philips head screws
The outwards screw that is close to the fender is for vertical adjustment, turning it clockwise raises the beam and vice versa
The inward screw is for the horizontal arrangement - counter-clockwise brings the light more towards the inside, and vice versa.
Inspect results while making adjustments so that you can narrow down to the right beam position.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problemi s stranskimi ogledali
Napisano
pred 6 minutami je 50keda napisal:

Jap, tudi jaz tako preverjam, ali je zaklenjen. Drugače pa čakam že več kot mesec dni, da me pokličejo za novega. V tem času si je staro ogledalo spet premislilo in se zopet poklaplja xD Sj človek ne ve, kaj naj si misli :)

Opazil sem, da se pri mojem avtu to dogaja, ko ga operem. Izgleda, da kam voda res zamaka in se dogodi, da se ogledalo ne odpre dovolj. Ko se posuši, deluje normalno do drugega pranja. In, ker se pere dva do trikrat na teden, je to skoraj stalna težava 🤔

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Avtokozmetika, pranje avtomobila,…
Napisano (urejeno)
pred 32 minutami je Scr3am napisal:

Tilen misli, da med samim poiranjem spihas gobico, ker polirna gobica tudi rata malenkost umazana, ker s samim predpranjem oz. pranjem ne spravis 100% umazanije dol iz avta. Pri tebi se pomoje to se toliko bolj opazi, ker imas belo gobico. Odlično napisano in pohvalno :). Sam uporabljam identično medoto edina razlika je ta, da imam jest oranžno hex gobico :P. Brisačo za sušenje avta pa uporabljam Chemical Guys Miracle Dryer Premium Towel. Alex enkrat probi Chemical guys butter wet wax. To bi pomoje perfektno izpadlo na rdeči barvi :)

 

A imaš na polirki M8 navoj?

 

 

chemical-guys-butter.jpg
WWW.OPERI-AVTO.SI

Zaščitni vosek za bleščeč sijaj

 

Hvala. Ja, mislim, da je na polirki  M8 navoj. Ali M 10? Enkrat v bodoče bom kupil še manjši nastavek za polirno gobico. Kak fi 130 za bolj natančna dela in oranžno gobico. Ja, kar se tiče spihovanja imata prav. Bo treba uporabi tudi kompresor. 

Ta butter wet Wax sem imel v mislih tudi sam. Ko mi zmanjka tega, ki ga imam sedaj, cherry, ga bom nabavil. 

Edino to, zakaj mi polirka na trenutke odskamuje nisem še pogruntal. A ti kaj pritisksš na lak ali loliraš s samo težo polirnega, stroja? 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

Men se je tud kmalu po menjavi... ampak to je trajalo ene 3000 km pol pa je nehalo tako kot nenadoma kot se je začelo.

Sem na hitro prebral, po 3000 km je nehalo in nenadoma spet začelo. 🤔

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano
pred 1 minuto je Sishi napisal:

Jaz sem pa pred enim mesecem zamenjal prednje diske in ploščice (oboje ATE), ker so mi stari cvilili pri nizkih hitrostih kar mi je šlo zelo na živce. Drugače so bili stari diski in ploščice še OK, na cca 50-60%. Po 2-3 tednih mi spet cvili pri nizkih hitrostih :vskalo:. A se še komu to dogaja? 

Čudno. A si jih prav ulaufal? 

Po"asi, brez naglega bremzanju prvih 400-500 km? 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Avtokozmetika, pranje avtomobila,…
Napisano
pred 23 minutami je TiEn napisal:

pardon, umazanija na gobici,.. jst rečem obem isto :D

😊 Gobico moraš itak na koncu oprati, da je vedno pripravljena za naslednjič. 

Ja, se strinjam, lahko uporabiš lubrikant..za gobico mislim. 🤗

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Avtokozmetika, pranje avtomobila,…
Napisano
Pravkar je TiEn napisal:

Pred poliranjem gobico zmoči, zavrti polirko in jo razpihaj s kompresorjem

Te gobice ne rabiš močit, ker ravno to je štos nje, da ne pregreva laka. In dejansko ga ne. Ta polirni stroj ima regulacijo obratov  od 600 do 3500/ min in mehki zagon, kar pomeni, da ti ne razmeče paste okoli,ko počasi zarotira. 

Tudi začetnega šusa ni, kar je zelo dobrodošlo. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Avtokozmetika, pranje avtomobila,…
Napisano

Ker me je kar nekaj soforumašev  kontaktiralo glede vzdrževanja barve, poliranja in vsega, kar sodi zraven, bom tu na kratko pojasnil, kako to delam sam in kaj uporabljam. Seveda obstaja en kup drugih, dobrih, profesionalnih sredstev za nego avtomobilov, a jaz zaupam in delam s temi. 😊

Do sedaj sem vse delal ročno(poliranje, voskanje). 

Pred kratkim sem nabavil novo polirko Dewalt. 😊

IMG_20210829_113219-01.thumb.jpeg.8423498abcd7589e673bb556bc729b1e.jpeg

Danes sem jo prvič uporabil na moji  stari Mazdi 6 in je res učinkovita. Predvsem prišpara boleče roke in kup ročnega dela. 😊

Par stvari, ki jih je dobro vedeti.

1. Vedno uporabljajte dve vedri, v enem, kateri ima po možnosti pri dnu mrežico, da prepreči kontaminacije spužve ali rokavice za pranje z vsedlinami, natočite vodo s kvalitetnim avto šamponom. 

V drugo vedro natočite čisto vodo, v kateri splaknete  gobo ali rokavico, preden zopet nanesete šampon na avto. Tako se izognemo hologramom na laku, ki bi nastali, če bi nanašali na lak umazan avtošampon. 

2. Za sušenje avta uporabljajte kvalitetno sintetično krpo namesto jelenove kože, kot se je to včasih priporočalo. Tudi jelenov koža s časom postane groba in lahko pusti holograme na laku. 

IMG_20210829_110834-01.thumb.jpeg.bb894cde6cdae457bb4677d399f64877.jpeg

 

IMG_20210829_110842-01.thumb.jpeg.0226dac8204cf9b7c0a9c12d88169b21.jpeg

Pa se lotimo.

To je vse, kar sem uporabil. Na sliki manjka Klay bar. Uporabljam srednjo trdoto. 

 

IMG_20210829_112538_Bokeh-01.thumb.jpeg.58582e59c099313fae1cb62c1925bc3b.jpeg

Avto naj bo v senci,  lak avta naj ne bo vroč od sonca. Najprej avto splaknemo z močnim curkom (po možnosti z visokotlačnim čistilnikom), ne preblizu avta in ne premočan curek, da ne poškodujemo laka. Nekateri uporabljajo tudi šampon za predpranje, če je avto res umazan. To sem preskočil. 

Za pranje avta sem uporabil šampon Mr, pink. Nato sledi sušenje avta. Avto mora bit res dobro opran. Nato sledi obdelava laka z Klay barom. 

Najlažje ugotovite, ali je kaj nečistoč in zračne rje v laku tako, da si daste PVC vrečko na roko in lepo greste po laku gor in dol. Začuti boste nepravilnosti, lak ni gladek, vrečka se zatika. Ko delate s Klay barom morate obvezno uporabiti poseben lubrifikant, ki preprečuje, da bi se pojavile rise na laku. NIKOLI NA SUHO! Sam uporabljam Clay Luber od firme Chemical Guys. Seveda obstajajo tudi drugi. 

Ko je cel avto "obdelan" z clayom, boste pod roko začuti, kako je vse skupaj sedaj gladko. Avto lahko dobro posušite ali ga ponovno operete. Sledi poliranje. 

Sam uporabljam polirne paste od firme Menzerna. Uporabljam tri različne polirne paste. 

1.Menzerna Heavy cut 400.

V resnici ni tako groba, kot izgleda. Pri tej polirni pasti je dobro to, da hkrati "pobira" hograme in pusti visok sijaj. Se pravi je nekakšna 2 v 1 polirna pasta. 

2.Menzerna Medium cut polish

2500.

To uporabljam takrat, ko je lak dokaj dobro vzdrževan in so na površju le drobne riše. 

3.Menzdrna super finish 3500

Ta polirna pasta ustvari vrhunski, zrcalni, superfiniš. 

Te polirne paste lahko uporabljate za  ročno ali strojno poliranje. So na vodni osnovi, okolju prijazne. 👌😊

Za strojno poliranje sem tokrat uporabil Light-Medium gobico, firme chemical Guys, fi 150 mm. 

IMG_20210829_113241.thumb.jpg.52c9aec5c9389d0641bd30f7336b8d91.jpg

IMG_20210829_113321-01.thumb.jpeg.6f1a79b9674ae589c01c58114058fd41.jpeg

Ta posebna hex  struktura polirne gobice poskrbi, da se lak ne pregreva, pa tudi polirna pasta se lepo razporedi po utorih. 

Polirno pasto nanesemo na par točk na gobici. Ne rabi je  preveč nanesti, da jo ne razprši preveč naokoli. 

IMG_20210829_113428.thumb.jpg.45690c8038d55c8a7eebb71bb69e6750.jpg

Nato nanesemo pasto na lak. 

IMG_20210829_113500-01.thumb.jpeg.efb414ca2d965155032c217ae18c983c.jpeg

Uporabil sem polirno pasto 400 za začetek. Nato 2500 in na koncu super fino 3500. 

Nato sem uporabil Creme glanz od firme chemical Guys.

To doda laku dodaten  lesk in poskrbi, da, se zapolnejo mikro luknjice, da je vse še bolj gladko. Manj kot je nepravilnosti na laku, manj se svetloba lomi, bolj bleščeč lesk dobimo

Ta Creme glanz se nanese ročno na lak z mikrokrpo, pustimo 15 min, da se dobro sprime na lak in z čisto mikrofibro krpo dobro spoliramo. Ima čudovit vonj po grozdju. 😊

Ker ta glanz nima velike obstojnosti, jo moramo zaščititi z dobrim voskom. Lahko je naravni karnauba vosek ali sintetični. Jaz prisegam na naravnega. 

Strojno sem nanesel vosek Collinite Insulator N° 845.

Je zelo obstojen, zdrži nekje do pol leta. Zelo je primeren za zaščito laka preko zime, ko se lepo upira si, snegu in drugim zimskim  nevšečnostim. Za rdeče barve pa priporočam Cherry wet Wax. Na rdeči barvi naredi globino 3D z "mokrim" videzom barve. 

Rezultat na 17 let starem laku mazde 6 je impresiven. Raje sem prvič izprobal novo polirko na starem avtu, da ne bi bilo kakih presenečenj na, rdeči streli. 😊

IMG_20210829_123653-02.thumb.jpeg.b88425cf83f12c8e038fa0ec26f4d253.jpeg

IMG_20210829_130926-01.thumb.jpeg.69a8f17c712ecf4c7307af8868021f19.jpeg

IMG_20210829_130941-01.thumb.jpeg.c3f886ec4a6ffe90d1ae3763fa47e1d8.jpeg

IMG_20210829_115400-01.jpeg

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 2 minutama je kacnje napisal:

Glede teh podložk sem vprašal na servisu. Pa sta mi dva (vprašal čisto neodvisno) mojstra odgovorila, da to od letnika 2015 naprej ni več težava. In da tega preventivno ne bi menjali.
Glede na to, da se mi je zdelo, da kar poznajo zadevo (in bi kvečjemu zaslužili), sem odgovor vzel na znanje.
Ali torej drži, da teh podložk ni treba več menjati "na zalogo"? Govorim za dizle 2.2, 175 konjičkov.

Ne drži. Kdor hoče svojemu dizel  motorju dobro, bo to naredil sam, če mu tega nočejo narediti na servisu. Na servisu ti niti verige preventivno ne zamenjajo!!!

Verjetno več zaslužijo z menjavo komplet motorja (ali generalnim popravilom) kot z menjavo štirih bakrenih podložk za par deset €. 

To je moje mnenje. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 6 urami je Deeyan napisal:

 

Uf, kr spomni se kolk tezav so mel mazdini motorji pri 6ki prve generacije. Se najbolj hvalezen motor je bil pri drugi generaciji 2.2D

V bistvu, če si zamenjal pravočasno bakrene podložke,(jaz sem jih prvi v Sloveniji), 

ni bilo z mašinami  nekih večjih problemov. Dokler pa niso ugotovili, da je to potrebno zamenjati, so res mašine ribale na veliko. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.