Če je prisilna regeneracija delovala, pomeni, da je regeneracija zmožna zažgati večino pepela v filtru. To pomeni, da težava ni v DPF (zamašen DPF je zgolj posledica težave), ampak da nove saje prehitro polnijo DPF. Vzrok je v najslabših primerih lahko turbina, s sajami zamašeni kanali ali injektorji. Glede na to, da ti motor cukne pri 2.500 obratih, bi sam sumil turbino.
Ko imaš zabit DPF filter, s prisilno regeneracijo očistijo le del filtra, ob straneh ostane zabito. Prehod je zelo majhen. In, ko se bo zopet kmalu zabil, regeneracija ne bo uspela očistiti filtra in se bo zgodba ponovila. Z prisilno regeneracijo ni še nihče rešil stvari za prav. Moje mnenje. Jaz bi dal očistiti najprej filter, da sem siguren, da je čist. Če ne bo pomagalo pa raziskovati naprej.
@Binihja vzorec iz Citronke ni težko ocenit, že na pogled od daleč se vidi da je fuč. 🥴
Mi je pa pri tem vzorcu zanimivo da ni videt goriva v olju🤔
Na prejsnjih tvojih vzorcih je bilo prisotno tudi dost goriva.
No kakorkoli pri Citronki bi moral biti interval na 10kkm ali še manj, glede na to kako hitro uničuje olje.
Glede sodov na Mazda servisu pa ni nič narobe, olje je enako kot iz kantice. To da imajo skor vsi servisi kjer imajo dosti prometa, ker se jim bolj splača in še logistično je lažje.
Pri nas npr. na eno menjavo olja na MB Actrosu porabimo 38L olja, da bi to morali iz kantic nalivati in prenašati je bolj taktak. 🥴
Ja. Res ni nič narobe a je bolj priročno pa še zaslužek na 1 litru je na servisih pribl. 14€./na original mazdinem olju. Pri enem avtu je to reči in nariši več kakor 50€ po tamalem.
@Aless tokrat te ne bom spraševal kakšen se ti zdi vzorec od disel citrončka olje pri 15k km,saj sam vem da je katastrofa od katastrofe!😩( Lahko pa komentiraš,če želiš....😂)
Objavljam pa ga zato,da vidite kako olje ne spada več v motor! Sicer kmalu sledi menjava ketnice in še kaj drugega,bomo videli kako dolgo bo šlo 🤔.
Ps; enkrat je tekla debata,kakšno olje točijo v avte na uradnih M. servisih....🤔
Iz te slike je jasno ,da iz originl sodov pri Selmar.👍
@Jest je videl pri Btc Mazda,da ga iz kantic,tako da je odvisno od servisa.👍
(Možno,da nimajo za sod olja😁)
In v teh sodih je olje, ki ga poceni kupijo in drago preprodajajo. 🤗
Uf, meni to s tem obd 2 nikakor ne gre. Sicer se je po mukah povezal s telefonom, a imam aikacijo obd Autodoctor Light in razen hitrosti in temperature ne pokaže nič.🙄 Totalno neuporabno. Kaj naj naložim, kupim, da bo enostavno in da bo delalo, (snemalo) parametre motorja kot se šika?
Ja sam ga postavi v položaj ki ti ga na tehničnih naštimajo po tej logiiki ne. Če imaš luč visoko in daš notr 5ljudi ti bo postavilo v ta isti/pravi položaj pa bo luč še vedno svetila visoko
Res je. Samo bi bilo dobro, da najprej preveri, če sploh to deluje. Postaviš se pred zid, prižgeš luči in na zidu takoj vidiš, ali opravijo luči pot gor dol. To se zgodi vsakokrat, ko prižgeš luči.
Avtomatska nivelizacija na začetku, glede na število potnikov in prtljage v prtljažniku, postavi s pomočjo senzorjev luči v pravi požaj.
Če ima luči, ali samo eno, ki svetijo precej v tla, je nekaj zatajilo oziroma ne deluje.
Spomnim se, da so nekateri na prvih Mazdah 6 morali zamenjati komplet cele luči. Tega, je bilo ogromno.
Če boš vrtel ta vijak pazi, da ga ne boš preveč, ker se zna zgoditi, da pade vijak iz matice in potem moraš razstavit celo luč, da to popraviš.Meni se je to zgodilo.
First park your car on leveled ground, and it would be best if there is a white wall at a 10 feet distance from the car.
Once you pop open the hood, you will find adjustment screws at the back of the headlight. To locate them, look straight behind the headlight, and you will see two Philips head screws
The outwards screw that is close to the fender is for vertical adjustment, turning it clockwise raises the beam and vice versa
The inward screw is for the horizontal arrangement - counter-clockwise brings the light more towards the inside, and vice versa.
Inspect results while making adjustments so that you can narrow down to the right beam position.
Jap, tudi jaz tako preverjam, ali je zaklenjen. Drugače pa čakam že več kot mesec dni, da me pokličejo za novega. V tem času si je staro ogledalo spet premislilo in se zopet poklaplja xD Sj človek ne ve, kaj naj si misli
Opazil sem, da se pri mojem avtu to dogaja, ko ga operem. Izgleda, da kam voda res zamaka in se dogodi, da se ogledalo ne odpre dovolj. Ko se posuši, deluje normalno do drugega pranja. In, ker se pere dva do trikrat na teden, je to skoraj stalna težava 🤔
Tilen misli, da med samim poiranjem spihas gobico, ker polirna gobica tudi rata malenkost umazana, ker s samim predpranjem oz. pranjem ne spravis 100% umazanije dol iz avta. Pri tebi se pomoje to se toliko bolj opazi, ker imas belo gobico. Odlično napisano in pohvalno :). Sam uporabljam identično medoto edina razlika je ta, da imam jest oranžno hex gobico :P. Brisačo za sušenje avta pa uporabljam Chemical Guys Miracle Dryer Premium Towel. Alex enkrat probi Chemical guys butter wet wax. To bi pomoje perfektno izpadlo na rdeči barvi
Hvala. Ja, mislim, da je na polirki M8 navoj. Ali M 10? Enkrat v bodoče bom kupil še manjši nastavek za polirno gobico. Kak fi 130 za bolj natančna dela in oranžno gobico. Ja, kar se tiče spihovanja imata prav. Bo treba uporabi tudi kompresor.
Ta butter wet Wax sem imel v mislih tudi sam. Ko mi zmanjka tega, ki ga imam sedaj, cherry, ga bom nabavil.
Edino to, zakaj mi polirka na trenutke odskamuje nisem še pogruntal. A ti kaj pritisksš na lak ali loliraš s samo težo polirnega, stroja?
Jaz sem pa pred enim mesecem zamenjal prednje diske in ploščice (oboje ATE), ker so mi stari cvilili pri nizkih hitrostih kar mi je šlo zelo na živce. Drugače so bili stari diski in ploščice še OK, na cca 50-60%. Po 2-3 tednih mi spet cvili pri nizkih hitrostih . A se še komu to dogaja?
Pred poliranjem gobico zmoči, zavrti polirko in jo razpihaj s kompresorjem
Te gobice ne rabiš močit, ker ravno to je štos nje, da ne pregreva laka. In dejansko ga ne. Ta polirni stroj ima regulacijo obratov od 600 do 3500/ min in mehki zagon, kar pomeni, da ti ne razmeče paste okoli,ko počasi zarotira.
Ker me je kar nekaj soforumašev kontaktiralo glede vzdrževanja barve, poliranja in vsega, kar sodi zraven, bom tu na kratko pojasnil, kako to delam sam in kaj uporabljam. Seveda obstaja en kup drugih, dobrih, profesionalnih sredstev za nego avtomobilov, a jaz zaupam in delam s temi. 😊
Do sedaj sem vse delal ročno(poliranje, voskanje).
Pred kratkim sem nabavil novo polirko Dewalt. 😊
Danes sem jo prvič uporabil na moji stari Mazdi 6 in je res učinkovita. Predvsem prišpara boleče roke in kup ročnega dela. 😊
Par stvari, ki jih je dobro vedeti.
1. Vedno uporabljajte dve vedri, v enem, kateri ima po možnosti pri dnu mrežico, da prepreči kontaminacije spužve ali rokavice za pranje z vsedlinami, natočite vodo s kvalitetnim avto šamponom.
V drugo vedro natočite čisto vodo, v kateri splaknete gobo ali rokavico, preden zopet nanesete šampon na avto. Tako se izognemo hologramom na laku, ki bi nastali, če bi nanašali na lak umazan avtošampon.
2. Za sušenje avta uporabljajte kvalitetno sintetično krpo namesto jelenove kože, kot se je to včasih priporočalo. Tudi jelenov koža s časom postane groba in lahko pusti holograme na laku.
Pa se lotimo.
To je vse, kar sem uporabil. Na sliki manjka Klay bar. Uporabljam srednjo trdoto.
Avto naj bo v senci, lak avta naj ne bo vroč od sonca. Najprej avto splaknemo z močnim curkom (po možnosti z visokotlačnim čistilnikom), ne preblizu avta in ne premočan curek, da ne poškodujemo laka. Nekateri uporabljajo tudi šampon za predpranje, če je avto res umazan. To sem preskočil.
Za pranje avta sem uporabil šampon Mr, pink. Nato sledi sušenje avta. Avto mora bit res dobro opran. Nato sledi obdelava laka z Klay barom.
Najlažje ugotovite, ali je kaj nečistoč in zračne rje v laku tako, da si daste PVC vrečko na roko in lepo greste po laku gor in dol. Začuti boste nepravilnosti, lak ni gladek, vrečka se zatika. Ko delate s Klay barom morate obvezno uporabiti poseben lubrifikant, ki preprečuje, da bi se pojavile rise na laku. NIKOLI NA SUHO! Sam uporabljam Clay Luber od firme Chemical Guys. Seveda obstajajo tudi drugi.
Ko je cel avto "obdelan" z clayom, boste pod roko začuti, kako je vse skupaj sedaj gladko. Avto lahko dobro posušite ali ga ponovno operete. Sledi poliranje.
Sam uporabljam polirne paste od firme Menzerna. Uporabljam tri različne polirne paste.
1.Menzerna Heavy cut 400.
V resnici ni tako groba, kot izgleda. Pri tej polirni pasti je dobro to, da hkrati "pobira" hograme in pusti visok sijaj. Se pravi je nekakšna 2 v 1 polirna pasta.
2.Menzerna Medium cut polish
2500.
To uporabljam takrat, ko je lak dokaj dobro vzdrževan in so na površju le drobne riše.
3.Menzdrna super finish 3500
Ta polirna pasta ustvari vrhunski, zrcalni, superfiniš.
Te polirne paste lahko uporabljate za ročno ali strojno poliranje. So na vodni osnovi, okolju prijazne. 👌😊
Za strojno poliranje sem tokrat uporabil Light-Medium gobico, firme chemical Guys, fi 150 mm.
Ta posebna hex struktura polirne gobice poskrbi, da se lak ne pregreva, pa tudi polirna pasta se lepo razporedi po utorih.
Polirno pasto nanesemo na par točk na gobici. Ne rabi je preveč nanesti, da jo ne razprši preveč naokoli.
Nato nanesemo pasto na lak.
Uporabil sem polirno pasto 400 za začetek. Nato 2500 in na koncu super fino 3500.
Nato sem uporabil Creme glanz od firme chemical Guys.
To doda laku dodaten lesk in poskrbi, da, se zapolnejo mikro luknjice, da je vse še bolj gladko. Manj kot je nepravilnosti na laku, manj se svetloba lomi, bolj bleščeč lesk dobimo
Ta Creme glanz se nanese ročno na lak z mikrokrpo, pustimo 15 min, da se dobro sprime na lak in z čisto mikrofibro krpo dobro spoliramo. Ima čudovit vonj po grozdju. 😊
Ker ta glanz nima velike obstojnosti, jo moramo zaščititi z dobrim voskom. Lahko je naravni karnauba vosek ali sintetični. Jaz prisegam na naravnega.
Strojno sem nanesel vosek Collinite Insulator N° 845.
Je zelo obstojen, zdrži nekje do pol leta. Zelo je primeren za zaščito laka preko zime, ko se lepo upira si, snegu in drugim zimskim nevšečnostim. Za rdeče barve pa priporočam Cherry wet Wax. Na rdeči barvi naredi globino 3D z "mokrim" videzom barve.
Rezultat na 17 let starem laku mazde 6 je impresiven. Raje sem prvič izprobal novo polirko na starem avtu, da ne bi bilo kakih presenečenj na, rdeči streli. 😊
Glede teh podložk sem vprašal na servisu. Pa sta mi dva (vprašal čisto neodvisno) mojstra odgovorila, da to od letnika 2015 naprej ni več težava. In da tega preventivno ne bi menjali.
Glede na to, da se mi je zdelo, da kar poznajo zadevo (in bi kvečjemu zaslužili), sem odgovor vzel na znanje.
Ali torej drži, da teh podložk ni treba več menjati "na zalogo"? Govorim za dizle 2.2, 175 konjičkov.
Ne drži. Kdor hoče svojemu dizel motorju dobro, bo to naredil sam, če mu tega nočejo narediti na servisu. Na servisu ti niti verige preventivno ne zamenjajo!!!
Verjetno več zaslužijo z menjavo komplet motorja (ali generalnim popravilom) kot z menjavo štirih bakrenih podložk za par deset €.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Me zelo zanima ta analiza ravenola. A bo to prava, laboratorijska analiza? 🤔
Povezava za deljenje
Deli na druge strani