In kaj podmazujemo pri ogledalu? Kovinske ali plastične dele?
WD-40 ni dober, kjer imamo opravka s prahom (npr. cestnim, makadamskim). Zato se ga izogibajo za mazanje verig na kolesih.
Prah gre v samo ogledalo zelo zelo težko, ker moraš obrniti šipco skrajno v levo, da lahko sploh prideš s palčko od WD - ja blizu. Ko ga normalno nastaviš, se zapre. Problem pri teh ogledih je ta, da ko recimo pereš avto z močnim curkom (kercher) gre nekaj vode noter. Pa ni problem v elektroniki ali samem motorčku, da ne bi deloval.Problem je ta, da je motorček zelo švoh in ima noter vgrajeno sklopkico, da ne pregori v takšnem primeru, ko se kaj zatika. In z WD 40 samo poskrbimo, da izgine eventuelna vlaga in da je vse skupaj bolj tekoče. Podmazano.
Ko pošpricaš v ta mehanizem (ležaj) gre vsakokrat lepše in hitreje.
Celo tako hitro se odpre in zloži, da sem moral storiti enako tudi na desnem ogledu, da je sedaj enako na obeh. Prej se je vsakokrat slišal motorček pri odpiranju in zapiranju sedaj pa skoraj nič več.
Evo, po zadnjem pranju avta se je zadeva z levim ogledalom ponovila. Čeprav je bil motorček zamenjan v garanciji. Ni se odpiralo do konca. Našel sem tole in glej ga zlomka, res pomaga. Če bo komu pomagalo.
Na moji 6-ki prve generacije nisem imel nikoli kondenza v lučeh. In je ni niti sedaj po 17 letih. Sedaj pa res ne vem, ali je prednost ta, da je avto bil kupljen v Italiji. Ker tudi nima še vedno pikice rje nikjer.
To z Golfom al pa Passatom resno mislim, ker jih vozim službene in mam direktno primerjavo z Mazdo. Golf in Passat sta čist sintetična, resda korektna avta in za nezahtevnega uporabnika super izbira a to je pač to.
Mi imamo sedaj tudi službenega pasata. Če mi ga kdo hoče primerjati z Mazdo 6 mu lepo svetujem, da gre lepo ven, vdihne zrak, prešteje do 49 in pride nazaj, lepo, brez panike, da damo stvari na mesto. Jaz ga prej nisem nikoli vozil a opažam, da nisem nič zamudil. Pasat?... pha. 🤪 Edino kar je res je to, da manj pije. To je to.
Golfa ne voziš, Golf tebe prevaža. Mazdo pa voziš, ja.
Kakorkoli.Sem pa opazil eno zanimivost. Ponavadi so najbolj "jezni" tukaj na forumu biivši lastniki mazd, ki vozijo sedaj večinoma kaka jajca od avtov in se pojavijo "od nikoder".
Verjamem, da so jezni, ker nimajo več mazd, oziroma si jih ne morejo več privoščiti pa potem svoj gnev stresajo na našem forumu. Dobro, da obstaja dobri ignore.Od sedaj imam tri take modele zabeležene.😏
Pa ne recti da mazda se zdej ni zrihtala tezav s trdimi ploscicami??? Leta 2007 na m6 in 2009 na m3 sm mel to....druge aftermarket ploscice - mehkejse in to je to. Ze to da z original ploscicami ni prahu na feltnah pove vse
Pa to sem jaz predlagal in naredil že pred petnajstimi leti. In točno to s prahom sem tudi omenil takrat. Vidiš, da imava veliko skupnega, pa da bi se postrani gledala?
kataloske stevilke ni oz. je samo za komplet senzor. Mere so pa 82,5 mm. Jest jo tudi vsako leto malo pospricam samo problem je ker je narejena iz slabega materiala in je pocila na sredini in ne na zglobu. Je pa res, da je bila to se original. Tisto, ko sem menjal sem menjal na ocetovi sestki.
Ali je original plastična? A se je ne da narediti iz kakega bolj trdega materiala, aluminija ali podobno?
Nabavil sem rocket akumulator, 95 Ah, start-stop. Ne vem točno tip, model, ker so ga nabavili na servisu. Ga slikam jutri, če bo kaj razvidno. Cena z montažo= 165€. Vse deluje kot mora. Ima tri leta tovarniške garancije.
Te akumulatorje vgrajujejo prvovgradnja v hunday in kio (made in korea).
Sicer so pa mere akumulatorja za 6-ko dizel , če bo kdo potreboval,
Moj je tudi star 4 leta in pol in mi ga bodo ravno danes zamenjali, čeprav je pred včerajšnjim zjutraj še vžgal pri - 3°C. Ampak verglal je kar nekaj časa. Se nima smisla zafrkavati s tem, da kje ostaneš na cesti, ko ni treba.Je pa ta novi močnejši in sicer je 95 Ah. Po službi grem po avto, ker se mi ne da zafrkavati z menjavo in bodo to storili kar v delavnici.
Husky, glej nočem te prepričevat v nekaj drugega, ampak imaš skoraj 100kkm in diski so potrošni material ter pri teh km skoraj sigurno ne bodo upoštevali garancije. Jaz se ne bi pregovarjal za garancijo, ampak bi naročil dobre aftermarket diske in jim jih pripelješ s sabo na servis pa naj ti jih tam zamenjajo.
Kolikokrat smo že ugotovili, da edino tako rešiš stvar. Dobri diski, dobre ploščice in je mir. Jaz se tudi ne bi zafrkaval z garancijo, pa se zna zopet ponoviti. Ni vredno časa in živcev.
Samo v razmislek: letnik 2014 dizel je lahko se iz problematicne serije (sploh v luci dejstva, da je izdelan lahko vec mesecev preden je dejansko prodan in registriran).
Raje glej od letnik 2015 dalje, so veliko bolj "varen" nakup.
Sicer pa prilepi oglas od doticnega avta ... pa lahko komentiramo se kaj vec.
Res je. Na to smo čisto pozabili. 2014 letnik zna imeti zelo velike probleme z odmično gredo in turbino.
Pa z verigo prav tako. Jaz bi tudi raje gledal za letnike od 2015 pa gor.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Prah gre v samo ogledalo zelo zelo težko, ker moraš obrniti šipco skrajno v levo, da lahko sploh prideš s palčko od WD - ja blizu. Ko ga normalno nastaviš, se zapre. Problem pri teh ogledih je ta, da ko recimo pereš avto z močnim curkom (kercher) gre nekaj vode noter. Pa ni problem v elektroniki ali samem motorčku, da ne bi deloval.Problem je ta, da je motorček zelo švoh in ima noter vgrajeno sklopkico, da ne pregori v takšnem primeru, ko se kaj zatika. In z WD 40 samo poskrbimo, da izgine eventuelna vlaga in da je vse skupaj bolj tekoče. Podmazano.
Ko pošpricaš v ta mehanizem (ležaj) gre vsakokrat lepše in hitreje.
Celo tako hitro se odpre in zloži, da sem moral storiti enako tudi na desnem ogledu, da je sedaj enako na obeh. Prej se je vsakokrat slišal motorček pri odpiranju in zapiranju sedaj pa skoraj nič več.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani