Drugače če kdo kaj naroča, naj izpostavim da naj se javi, imamo vsi tukaj avtodoc kode za 10 eur dodatnega popusta ki se jih splača unovčit, samo pred naročilom jo je treba vpisat
Torej kolektor sem dal s kamero pregledat in je bil poln saj.
Dsl sem ga očistit.. Mojster je reko, da je bilo naokoli dober 1cm sloj saj.. Čist zapečeno. Očistila sta se tudi map in maf sensorja. Sam EGR zdsj nisem ziher..
No kakorkoli... Poraba je padla za cca 1.5l v istih testih po AC.
Prejšnji teden sem avto gnal cca 600km hitrost generalno med 160 in 180 na AC s kar veliko zaviranji in pospeševanje. Splošno kar namenoma "težka noga". Poraba 8.7l glede na računalnik in tudi koliko sem tankal. Veliko boljše kot prej.
Merkaj pri zaviranju, da ne tiščiš v kosu iz 180 na 80, ker boš zvil diske (rak rana mazde 6
Berem ta forum, ker nameravam kupiti mazdo 3 ali 2 in me kar malce skrbi, ko vidimo koliko servisiranja je s tem. Moj zadnji avto je (bil) tankaj in vozi. Bi z veseljem kupil mazdo 2 ali 3 od kakega forumaša, ki je tako lepo skrbel zanjo kot nekateri tule. Mogoče kdo prodaja?
M2 ali M3 z bencinskim motorjem je nekaj najbolj ziher kar lahko kupiš. Težave bodo lahko edino na zavorah, da bi šlo kaj drugega v maloro še nisem slišal.
Ko se ti olje dvigne, pomeni da se nabira dizel v motorju. Povsem normalno in pričakovano, potem pa po regeneracijah pade. Bi ti pa jaz svetoval (če bi sam imel dizla), da menjavaj olje na 10k ali max 15k, pa nima bit kej škode.
Med analiziranjem različnih senzorjev na moji CX5 sem zasledil, da so PID vrednosti "Throttle position" za moje pojme zelo čudne. Namreč, čim dam več kot recimo 10% hoda na pedalu mi senzor kaže konstantno vrednost 81,96%. Ko se vozim redko kaže "realne vrednosti" glede na fizični hod pedala. Avto drugače pelje normalno (vsaj tako se mi zdi), RPM-ji ne skačejo itd...
Ali bi mi lahko nekdo, ki ima OBD reader preveril kako se ta PID obnaša pri vas? Hvala
Malo sem prečesal temo in imam občutek, da je so tudi moji prednji diski "znova" hin in to zgolj po 17k km. Avto vožen relacijsko in so zavore res neobremenjene.
Optika je OK, danes še enkrat centriral prednji par in ni bilo nekih odstopanj, ki bi lahko povzročile tresenje pri zaviranju nad 100 kmh. Tudi pri zelo rahlem zaviranju pri hitrostih nad 100kmh trese... Mazda 5, 2011 letnik. Glede na prebrano vidim, da priporočate komplet ATE komplet (disk in ploščice). Verjetno je smiselno bi menjavi razdreti še čeljusti?
Hvala v naprej. GM
Če boš kupil frišen komplet in če že menjavaš, spucaj še čeljusti in boš mirne vesti.
Odzad desno mi je stisnilo čeljust(ali pa je ročna se zaštekala)? Uglavnem zasmodilo use,..tako da sem hitro tekel kar v KA3 trgovino v ajdovščino in vzel Zimmerman ploščice 🤣🔥💨
Sredi poletja? Wow, to pa si imel pol že rjavo. Poročaj kaj si rešil!
Gumice na amortizerjih zgoraj so bile feler klasika za CX-3, mogoce je slo to tudi pri tebi. Slisis tako da na mestu obracas volan.
Drugace imas pri mazdah povsem normalno da poci ko iz skrajnega kota volana ovijes v kontra smer ampak to je sam en pok na mestu. Vse ostalo kar poka pa ni normalno!!!
Še boljša je tista, ko se užge rezerva, piše 50 km remaining, grem tankat in gre v auto 42 litrov. Halo, 14 litrov je še fore? Potem naslednjič naredim isto relacijo, le da imam eno furo avtoceste več in s tem večjo povprečno porabo, zapiska 50 km, tankam, 48 litrov. Ja sej razumem da je to prilagajanje glede na povprečno porabo, ampak očitno sam odšteje od razlike. Mogoče bi lahko upoštevali še prevožene KM, sej izračun ni težek no. @Janez007 je imel kar precej teh testov z rezervo, ampak jaz iskreno si neupam do 0, ker ne vem a bo ostalo še 6 litrov not al bo šlo že na hlape.
Pri Zimmermann ploščicah pa ne zasledim informacije, ali so za električno zavoro ali ne (pri ATE gre za 2 različna modela, en je za električno zavoro, drug za ročno))???
Prispevek o motornih oljih... bi mogoce nal biti zanimiv za koga ...
Zelo pomembno dejstvo na katerega folk pozablja je, da smo sedaj na slabšem, kot smo bili recimo 20 let nazaj.
Pa bom dal primer, recimo API specifikacija olja, Mazdino olje Ultra je kategorije SL. To olje so razvili tam okoli 2000 za uporabo med leti 2001 in 2004. Recimo takrat so klasični bencinarji imeli interval 15k za menjavo. Pa so prihajali na trg novi avtomobili kjer so interval podaljševali, olje je bilo pa še vedno iste specifikacije. Češ da so materiali boljši, zato se lahko interval podaljša. Recimo Renault z 30k intervali. Ampak na kar ljudje pozabljamo je pa to, da dan danes proizvajalci občutno bolj šparajo na ceni in vgrajujejo slabše materiale, kar na dolgi rok lahko vodi v večjo obrabo.... olje se pa toči še vedno isto in isto. Dobro, so tukaj še neki aditivi in čirule čarule, ampak meni se zdi menjava olja danes bolj pomembna kot 20 let nazaj. Najbolj pomembno je pa to, da veš, kakšno olje voziš, in temu ustrezno prilagodiš tvojo vožnjo in interval menjave, tako kot npr pri gumah
Pa si poglejte G194 v 2023, lahko notri točiš ali Supra-X ali pa Ultra, pa ima Supra-X specifikacijo SN.
In potem potegnemo črto... Pa se res splača paničarit, saj bo že zvozil motor do 300k? Pri toliko prevoženih KM bo že prej cel avto cvetel
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ali si naročil na mobilcu? je bila nižja cena?
Drugače če kdo kaj naroča, naj izpostavim da naj se javi, imamo vsi tukaj avtodoc kode za 10 eur dodatnega popusta ki se jih splača unovčit, samo pred naročilom jo je treba vpisat
Povezava za deljenje
Deli na druge strani