Sinteti?na olja so manj ob?utljiva na spremembe temperatur:
• njihova viskoznost se najmanj spreminja,
• njihova hladna teko?nost je ve?ja,
• pri visokih temperaturah se viskoznost ohranja na vi?jem nivoju.
Sinteti?na motorna olja dalj ?asa obdr?ijo svoje lastnosti. Njihova stabilnost pomeni, da se lahko intervali menjave olja podalj?ajo tudi do 30.000 km, pripomorejo pa tudi k bolj?i ?isto?i motorja, saj imajo lastnosti naravnega detergenta in razpr?evalca.
Kaj je viskoznost motornega olja?
Na viskoznost motornega olja opozarjajo ?tevilke v imenu izdelka. Le-te ka?ejo viskoznost olja, ko je motor ?e hladen in kasneje, ko je vro?. Ve?ja, kot je razlika med tema dvema ?tevilkama, bolj?e je mazivo.
Prva ?tevilka (npr. 5 pri pri olju Quartz 5W-40) pomeni hladno viskoznost - "W" namre? pomeni zima. ?e je ta ?tevilka nizka, je viskoznost nizka, zato je olje bolj teko?e, ko je hladno. Druga ?tevilka (npr. 40 pri pri olju Quartz 5W-40) pomeni vro?o viskoznost. Bolj, ko je ta ?tevilka visoka, bolj je olje viskozno, ko je vro?e.
Viskoznostni indeks, bolje znan kot "stopnja", je ozna?en na sprednji strani plastenke, kot pravilo SAE (Society of Automotive Engineers International - Mednarodno dru?tvo avtomobilskih in?inirjev). Izbrati viskoznostno stopnjo pomeni poiskati najbolj?e razmerje med "nasprotnima kakovostima" maziva, torej dolo?iti odpornost na hladno in toplo.
Jaz sem imel noter 0W-40 pa ga je preve? papcalo,ker je redko kot voda.Druga?e pa brez problemov.
Ekola-re?eno z lahkoto.?eljust je bila res blokirana.Nabavljene nove gumice in ostali materjal,popravljeno,ni bilo potrebno menjati novih (kot to z lahkoto naredijo na uradnih servisih).
Spotoma zamenjal ?e zadnje plo??ice.Cena?Sitnica.Za vse skupaj,se pravi popravilo ?eljusti, nove plo??ice Ferodo in delo (s tem,da mi je naredil ?e redni servis) 90?.
drugaca pa vsaka mazda 6 je imela daljinca (se pravi kljuc posebej in daljinc z dvemi gumbi posebej) do facelifta, ko jim je uspel vse to zdruzit v eno
Ko smo ?e pri nem?ki var?nost;v?eraj smo?li na smu?anje z audijem A4, 2.0 quatro.Res,da smo ?li malo nad omejitvijo po avtocesti,a povpre?je-8,5 okroglih litr?kov na roke merjeno.Da ki ?parov?ek.
V?asih odstopi zavorna obloga od kovinskega dela plo??ice. Zavorna obloga potem zasko?i med kolo in kle??e in riba. V takem primeru je treba samo plo??ice menjat. Vsekakor si je treba zadevo ogledat.
Plo??ice sem ?e naro?il.Od Ferodo-45? za par zadnjih.V ponedeljek mehanik preveri,kako je z to zadev??ino.
tole bo stalo drago...pri men sicer ni blo tko ekstremno, ampak je trba menjat klesce, mislim da je blo rang 500 eur (poglej moj "mazda 6 240.000km redni servis")
Danes sem se vozil po hitri cesti in ugotovil,da mi avto nenormalno trese.Najprej sem pomislil na ?e kar stare zimake.Po mestu mi pa ni ?el nikamor;ko sem spustil gas,se je sam zaustavil.
Ko sem parkiral avto in stopil ven,sem slu?ajno zavohal vonj po vro?em ?elezu.Sklonil sem se k zadnji gumi in ugotovil,da leva zadnja feltna pe?e in je vse razgreto.
Ali so mi blokirale "kle??e" od zavornih plo??ic in mi sedaj bremzajo stalno?
Ok, ?e prou razumem imajo mazde6diesli od 02-08 to serijsko vgrajeno?
lp
Yes,to smo ?e mnogokrat ugotavljali.Pri ta "starih" se upali nekje pod 7°C in ?e hitro ugasne? avto,se pozneje lahko kljub temu,da je sonce in +15 stopinj celzija vseeno upali,da izgori nafta v Webastu do konca.
To?no te ... samo da lahko odvijem samo 3, 4 ... eden pa ima tako slab navoj da ga izvija? ne zagrabi.
Kako jih lahko potem odstranim??
Lepo z ravnim izvija?em gre? pod glavo vijaka in ga malo forsira?.?e ne gre,vzame? en dobro za?iljen izvija? in kladivo in ga malo nabije? gor po glavi(kjer je za kri?ni izvija?) in bi moral popustit.
Jaz sem imel isti primer.Ko je vijak zunaj z ?agico malo zare?e? utor in ga pozneje z lahkoto privija?i?.
Tudi pravijo, da se jo te?ko vari, ker je debelina te plasike v mm.
Mazda ima 5 vrat, brez pranja ?arometov ...
Glede univerzalne pa te?ko, ker je name??ena pred prednjo sovoznikovo gumo, glede na obliko tam notri ...
Od spodaj se poka ne vidi (bi moral odstraniti plastiko pri gumi), vendar se opazi ko teko?ino napolnim do vrha ... je kak?en vodi? kje, kako se plastiko odstrani?
Ni,samo je ful enostavno.
Dvigne? avto,odvija?i? kolo in ga sname?.Nato ima? kri?ni izvja? in sname? dol ?tifte in en vijak je ?e spodaj.
?e ima? zavesice,sname? ?e te.
Kon?a? prej kot bi pojedel pol ?truce kruha z zaseko.
"Podlo?li" so EGR ventil. Ni mi ?isto jasno kaj to pomeni. In naredili regeneracijo DPFja - ki pa menda ni bil zabasan. Ni pa bilo to?no jasno, ?e je to re?ilo te?avo. Zaenkrat se ?e nisem kam dale? peljal.
Jaz sem pa ugotovil ?e eno zanimivo stvar.Ko sem ?tartal na smu?anje iz Kopra proti Lj,nalo?en maximalno
prtlja?nik,dva odrasla +dva otroka,na strehi truga (430 litrska polna),gorivo OMV,je bila povpre?na poraba po BC 7,1 v resnici na roke okroglo 7.Mislim,da je ta poraba ve? kot odli?na za tako "zni?an "avto.
No,in ko sem se vra?al domov,sem tankal v Lj na Petrolu,enako nalo?en in enaka povpre?na hitrost(118 km/uro) in poraba-po BC-ju 5,4 l.
Se pravi,da je proti primorski ve? klancev navzdol in avto pa? manj popije,?eprav so kilometri in relacija isti.
Zaklju?ek:ta poraba je ?isto relativna stvar in ne se obremenjevat,tudi,?e vam pije 8 l/100.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz sem zdej vrgu not 5W30 Edge od Castrola.Bomo videli,kaj bo reklo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani