Če prav razumem, bi trenutne prometne avtocestne zastoje popolnima odpravili z dvigom omejitev oziroma bi ob konicah celo morali po prehitevalcu vsi voziti 200 km/h, po navadnem pa najmanj 130 km/h? 😀 Saj me čudi, da se tega še ni spomnila šivilja. 🤣
Če pogledam avtocesto od Grosupljega do Ljubljane. Da bi tvoja teorija Boss bila učinkovita tudi v praksi, bi jaz zjutraj v Grosupljem moral čakati v stoječi vrsti za morebitno vključitev v enakomeren tok vozil, ki vozijo s hitrostjo zgornje omejitve. Čakal pa bi verjetno 1 uro za vključitev med voznike iz Dolenjske, ki drvijo v službo. Avtov je enostavno več, kot jih je po tvojih izračunih možno nabasati na avtocesto, verjetno preveč tudi za idealne pogoje. Saj ko se združujeta 2 cesti v 1 je podobno. Če sta obe polni, se zamaši in se vozniki na levi in desni rinejo iz 2 v 1 kolono.
Sem mnenja še v drugih kontroverznih temah, da na splošno množice delujejo dobro, kadar se posamezniki držijo pravil. To, da posamezniki razmišljajo s svojo glavo (delajo po svoje, ne da bi upoštevali nasvete strokovnjakov ali se ozirali na druge) tudi na cesti povzroča dodatne težave.
Sam v teh gnečah vozim po desni (opažam, da se na koncu celo splača) in opazujem, kako nekateri medtem 5x ali več menjajo pas, povzročajo motnje in večajo verjetnost za kakšen karambol. Ni mi jasno, kako lahko na primer v jutranjih gnečah nekdo pričakuje, da bo po prehitevalnem pasu vozil 130 km/h. Ker se z višjo hitrostjo povečuje varnostna razdalja, isti avto porabi večji odsek ceste. In zmanjka prostora za druge ... torej vozim hitreje na račun drugih, ampak se v praksi ne izide, tako kot tako egoistično razmišljanje v drugih življenjskih situacijah za posameznika celo deluje, seveda spet na račun ostalih ...
Ja, kdaj se splača biti ovca, ker potem zadeve funkcionirajo.
In nato svizec zavije čokolado - al kako je že šlo...
Sem imel Mazdo dizel. Pri 360.000 km je šla od hiše. Še vedno žalujem za njo in se zaletavam z glavo v zid, kaj mi je bilo, da sem šel prodat dober avto...
Če ti bo lažje, tudi mene je nekaj časa žrlo, ko sem prodal Hondo Accord 2.2 dizel letnik 2008 z 228.000 km in kupil Mazdo 2.2 dizel letnik 2016 s 70.000 km.
To so neki stari spomini, predstave.... velika stara limuzina (recimo Opel Rekord), notri pa star ata (recimo z belo kapico). Spodnja slika je zgolj simbolična (ker ima podobno kapico in je star).
Sem nekoč prodajal Opel Kadetta karavan pa kliče tip in me prosi, če izmerim dolžino prtljažnega prostora, ... ker bi ga vzel, če bi bil dovolj dolg za prevoz trug. Ni bil dovolj dolg. 😀
pred 12 urami je FuManchu napisal:
Mal spet iščem po netu in tuhtam... pa mi je tole v oko padlo. Kaj pravite?
Imel sem kolega, ki se je spoznal na modo .... za velike avte je dejal, da so lepi, dokler je najnovejša oblika, potem pa s pojavom novega modela takoj postanejo "bosanski". Na srečo Mazda 6 2013-2022 še ni dobila naslednika. 😃
Hja, jaz imam kakega jurčka vedno nekje doma spravljenega v cashu just in case. Do zdaj mi je 2x prišlo zelo prav, kjub temu, da ni blo nobene katastrofe.
Saj če voziš Mazdo dizel, je to obvezna dodatna oprema. 😃
Sicer že dolgo nisem bil na pošti, ampak še nekaj let nazaj je bilo, da sem s kartico plačal pa je pošta udarla skoraj 3€ za plačilo na POS-u. Kupu stvar za 8 € plačal 11€. Ne da bi se sekiral za 3€ ampak filing je bil pa neumen.
Tako, da jaz sem pristaš tega, da se zadeve izpojejo same če se. Ampak mi smo tako zaverovani v to digitalno družbo, da sploh ne vidimo, da bi šlo karkoli lahko narobe al kratkoročno al dolgoročno. En pošten sončni izbruh in nam pade cel grid dol pa smo skoraj k v kameni dobi. Rezervnega scenarija pa sploh nimamo.
To je pa dober argument. 👍 Tudi mnoge hiše se danes zidajo brez dimnikov, saj imajo ogrevanje toplotno črpalko, na strehi fotovoltaiko, ... Ali imajo v garaži pripravljen vsaj ustrezen bencinski generator?
Močno dvomim, da bo bolje, če ukinemo recimo gotovino v popolnosti. Sploh zato ker se te zadeve nikoli ne delajo za dobrobit običajnega človeka.
Ampak še vedno ni nihče povedal zakaj bi bilo to dobro za nas, samo razlagate, kako se bomo morali navadit pa kako so spremembe edina stalnica pa četudi so slabe.
Naštejemo lahko cel kup pozitivnih lastnosti takega ukrepa in tudi cel kup negativnih. Nekoč sem sam spreminjal nek predpis, pa mi predhodnik reče, da naj bom zelo pazljiv, ker se nikoli ne more predvideti vseh realnih situacij, ko bo predpis prišel v prakso. In to je res. Še vedno sem mnenja, da se večino stvari spreminja v dobri veri tudi v korist navadnih ljudi.
Ko sva z ženo včasih dajala zdravilo otrokoma, sta se vedno bunila.
pred 8 minutami je Boss napisal:
Neki je hec, neki pa podjebavanje in žal si poskušal podjebavat brez argumenta. Pač tako kot to počne Alex pol se pa vsi čudimo zakaj pride do konflikta. Veš, da sem vedno za hec in zajebanco, ampak vseeno zelo pazim, da nekoga ne okarakteriziram kot neumnega ali manjvrednega.
Ne verjamem, da bi bil Bini tak. Vem pa, da je Boss zelo občutljiv. Pa Jest tudi. Morda sem tudi jest. 😃 Se še spomnim mojega sarkazma glede prostovoljnih sredstev za najem serverja ... mišljeno je bilo kot hec, sprejeto pa kot zajebavanje.
Dovolilnico imam za strogi center LJ, to mi tudi sicer v popoldanskem času pogosto prav pride, sicer pa kot zanimivost; s kolesom do LJ in nazaj, mi je kar zabavna zadeva in s semaforji vred ni niti urca v eno smer, ampak za na delo raje ne, hehe
Bom naštel nekaj modrosti, ki niso zrasle v moji glavi:
- edina stalnica na tem svetu je ta, da se stvari spreminjajo
- nas ljudi je sprememb strah - imamo fizično v možganih celo neko žlezo, ki to povzroča
- vsaka nova za človeštvo dobra stvar je tudi za nekaj slaba, ... spomnimo se atomske energije
Mene sta včeraj nekoliko vznemirili novici o novostih s področja energetike :
- uvedba zapletenega novega tarifnega sistema pri gospodinjskih odjemalcih elektrike
- spreminjanje zakonodaje glede prednostnih goriv za ogrevanje, kjer se opušča zemeljski plin in kurilno olje
Kot sam poznam zadeve in seveda zraven tudi ugibam, sprememb ne "skuhajo" ONI (Bill Gates in podobni), ampak so rezultat različnih političnih in gospodarskih interesov, ekonomskih in vojaških moči, zadovoljstva oziroma nezadovoljstva množic, raznih naključij in tudi nepredvidenih naravnih dogodkov (polave, potresi, suše, ...).
Lokalno ugotavljam, da sedanji glavni minister v marsičem deluje zelo podobno prejšnjemu - je samosvoj, nepredvidljiv in nedemokratičen. Zato imam občutek, da je to njegov prvi in tudi zadnji mandat.
A smem vprašat kaj vidva klobasata @Janez007 in @Bini ? Kaj je tu novega, če nekaj ukineš - primer: ja Mazda je naredila res novost, ko je ukinila model Mazda 6? Pa sej ni nihče postavil pod vprašaj elektronskega poslovanja. Sej to mi znamo in pridno uporabljamo in nikakor nismo za leseno žlico. Se nam pa seveda vklopi alarm, ko nekaj elite sprejemajo in če ne verjameta, da se nič ne zgodi, če nima finančni ali politični interes bosta morala najprej se vidva vprašat a sploh razumeta delovanje današnje družbe in neoliberalno kapitalističnih ureditev.
Tko, da res ne rabta bit zajedliva in se delat norca, ker tole kar zdajle počneta je ista zgodba kot med korono in cepljenjem, da se zabavlja čez ljudi, ki mislijo drugače in se vprašajo še kaj drugega kot to kaj moram jest pa kdaj grem srat.
Ne vem kako si se prepoznal? 😀Tole je kar zabavno, če ne noro.
Ko tole berem in nas predalčkam na "cepilce" in "anticepilce" bi si upal trditi, da eno skupino še posebej zaznamuje strah in iz tega izvirajoče nezaupanje do vsega novega. 😥
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
@Boss, fino, da si naredil še izračune. 👍
Če prav razumem, bi trenutne prometne avtocestne zastoje popolnima odpravili z dvigom omejitev oziroma bi ob konicah celo morali po prehitevalcu vsi voziti 200 km/h, po navadnem pa najmanj 130 km/h? 😀 Saj me čudi, da se tega še ni spomnila šivilja. 🤣
Če pogledam avtocesto od Grosupljega do Ljubljane. Da bi tvoja teorija Boss bila učinkovita tudi v praksi, bi jaz zjutraj v Grosupljem moral čakati v stoječi vrsti za morebitno vključitev v enakomeren tok vozil, ki vozijo s hitrostjo zgornje omejitve. Čakal pa bi verjetno 1 uro za vključitev med voznike iz Dolenjske, ki drvijo v službo. Avtov je enostavno več, kot jih je po tvojih izračunih možno nabasati na avtocesto, verjetno preveč tudi za idealne pogoje. Saj ko se združujeta 2 cesti v 1 je podobno. Če sta obe polni, se zamaši in se vozniki na levi in desni rinejo iz 2 v 1 kolono.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani