Ne, ampak delo v bolnici v času kovida. Če prejšnja vlada ne bi ukrepala, kot je, bi nam bilo pa res hudo. Veš, bolnica ima en vhod, pa dva izhoda. In so s kovidnega oddelka naše bolnice vsak dan enega odpeljali skozi tisti, drugi izhod... In ko vidiš ljudi svojega letnika tam priklopljene na aparate (in ko vidiš koga svojega letnika odklopljenega z aparatov in pokritega z rjuho preko glave), te niti kolesarji niti najbolj zagrizeni na tem forumu ne prepričajo več, da so bili ukrepi pretirani in da je kovid ena navadna gripca... Zato sem hvaležen prejšnji vladi...
Ti pa kakor češ. Mislim pa, da marsikdo na tem forumu srpi za kakšnimi sindromi. Mogoče tudi takimi, ki še niso uradno evidentirani.
Jaz pa trenutno trpim za sindromom "zamujam-z-malico". In ob misli na pečenega purana z mlinci in kozarcem modre frankinje se mi tako cedijo sline, da se bom kmalu utopil. Zato pa grem kar takoj na malico...
Čisto zares, katerakoli vlada bi z ukrepi v covidu ravnala podobno, kot je prejšnja. Saj so se vse vlade učile, kopirale ukrepe ena od druge. Je pa naša imela dokaj slabo zastavljeno komunikacijo, ja pa tudi nagajali so ji kar fino, ko ni bil najbolj primeren čas. Se proskušam spomnit, od koga so se tega kolesarji naučili??? 😃
To, da sem sam za vse "narejeno" tej vladi tako hvaležen, še razumem, tvoje "hvaležnosti" sedanji oziroma hvaležnosti prejšnji pa a ne razumem (Stockholmski sindrom). 😃
Bodi vesel, da je tako, jih boš lažje prodal po 10€ ali pa po 8 brez davka.... 😁
@Alex bi rekel, da je za tako stanje kriva vladajoča "perjad". @Slivka, končno imaš vlado, ki ti gre na roke. In prav je, da jo pri naslednjih volitvah nagradiš. 😂
Tole napišem, popijem kavo, potem se grem pa postavit v kolono proti Ljubljani.
Itak se strinjam, da bo tretji pas krepko pomagal. Ampak, ko bo narejen, bo potreben že četrti. Da pa se tretji pas zgradi, je toliko preprosto, kot ojačati omrežje, da bo sfolgalo več električnih avtov, TČ, sončnih elektrarn. Zraven pa se zavedamo, da je treba temeljito posodobiti še želežniške povezave ... (mi imamo še enotirno na dizel lokomotive - niti ni elektrificirana!). Ampak na prvem mestu je treba denar vložiti v razsut zdravstveni sistem, trenutno pa še prej v sanacijo vodotokov in škode po poplavah. ..Radi bi zaprli TEŠ 6, da pa zgradimo novo NEK, pa bo treba spet nekje dobiti 10-15 MRD. Za vse, kar sem naštel, pa ne vem če bo 50 MRD dovolj ... to pomeni 25.000€ na prebivalca Slovenije ... Lahko pa vsaka družina v Sloveniji (upoštevam povprečje - 4 člani) skešira po 100.000€ in vse to naredimo takoj. Če bi bil problem samo v denarju. V nasprotnem primeru (tako v praksi bo) se bomo zadolžili in na koncu preko davkov, taks, ... prispevkov plačali še več - skupaj z obrestmi 150.000 €/družino, potem se bomo pa čudili, od kod nam tako nizek standard - zakaj je država tako draga. Cenejše variante pa lahko drugje vidimo kakšne so. 😃
Skratka, treba bo biti potrpežljiv, nisem prepričan, če bom to čez 30 let potreboval ali dočakal.
Kar se pa tiče kolon bo pa jutri spet žurka, ponedeljek plus študentje v ljubljano....
Uni ki pravijo, da ni potreben tretji pas mi naj prosim razložijo zakaj je bil pred leti potem potreben drugi pas.... 🥴
Razlogi so isti kot takrat... 😉
Če mislijo drugače, potem naj nehajo graditi 2.tir....
Tretji, čez nekaj let četrti, ... pa peti .... Bomo Slovenci delali le še za ceste in avte? Kaj bo ostalo od naše lepe že tako majhne pokrajine?
Nekako moramo spremeniti navade, politiko. Recimo veliko ljudi, študentov se je v zadnjih letih nastanilo izven večjih mest, ker so se nastanitvene nepremičnine podražile preko vseh razumnih meja. Tako sedaj v Ljubljani na primer, študentje skoraj več ne dobijo dostopnih sob, ljudje pa so se izselili v dostopnejše zidanice po Dolenjski. Vedno več stanovanj pokupijo investitorji in jih oddajajo turistom. To ne vodi več nikamor. Sem mal hud.
V bistvu gre le za to, da pač potrebujemo tretji pas ni druge. Vsaj na teh najbolj obremenjeni delih ceste pa če se vsi praznoglavci v bran postavijo, da tega ne rabimo.
Drugač pa je @Shrek točno to se dela, ker na voznem imaš nepregleden konvoj kamionov, ki ne upoštevajo varnostne in dejasnko se zgodi, da po več kilometrih ne moreš na desni pas, da bi iz njega potem se izločil na izvozu. Če bi imeli tri pasove to ne bo več misija nemogoče, kot dejansko zadnje čase v konicah rata.
Pa seveda, treba bo povišat ceno cestnin za tovorni tranzit, ker je trenutno med najcenejšimi v EU in kar vabi vse to na naše ceste, namesto, da bi del prevzele Avstrija in Nemčija. Shrek, ti verjetno to veš, da je cestnina pri nas najcenejša, a ne?
Če prav razumem, bi trenutne prometne avtocestne zastoje popolnima odpravili z dvigom omejitev oziroma bi ob konicah celo morali po prehitevalcu vsi voziti 200 km/h, po navadnem pa najmanj 130 km/h? 😀 Saj me čudi, da se tega še ni spomnila šivilja. 🤣
Če pogledam avtocesto od Grosupljega do Ljubljane. Da bi tvoja teorija Boss bila učinkovita tudi v praksi, bi jaz zjutraj v Grosupljem moral čakati v stoječi vrsti za morebitno vključitev v enakomeren tok vozil, ki vozijo s hitrostjo zgornje omejitve. Čakal pa bi verjetno 1 uro za vključitev med voznike iz Dolenjske, ki drvijo v službo. Avtov je enostavno več, kot jih je po tvojih izračunih možno nabasati na avtocesto, verjetno preveč tudi za idealne pogoje. Saj ko se združujeta 2 cesti v 1 je podobno. Če sta obe polni, se zamaši in se vozniki na levi in desni rinejo iz 2 v 1 kolono.
Sem mnenja še v drugih kontroverznih temah, da na splošno množice delujejo dobro, kadar se posamezniki držijo pravil. To, da posamezniki razmišljajo s svojo glavo (delajo po svoje, ne da bi upoštevali nasvete strokovnjakov ali se ozirali na druge) tudi na cesti povzroča dodatne težave.
Sam v teh gnečah vozim po desni (opažam, da se na koncu celo splača) in opazujem, kako nekateri medtem 5x ali več menjajo pas, povzročajo motnje in večajo verjetnost za kakšen karambol. Ni mi jasno, kako lahko na primer v jutranjih gnečah nekdo pričakuje, da bo po prehitevalnem pasu vozil 130 km/h. Ker se z višjo hitrostjo povečuje varnostna razdalja, isti avto porabi večji odsek ceste. In zmanjka prostora za druge ... torej vozim hitreje na račun drugih, ampak se v praksi ne izide, tako kot tako egoistično razmišljanje v drugih življenjskih situacijah za posameznika celo deluje, seveda spet na račun ostalih ...
Ja, kdaj se splača biti ovca, ker potem zadeve funkcionirajo.
In nato svizec zavije čokolado - al kako je že šlo...
Sem imel Mazdo dizel. Pri 360.000 km je šla od hiše. Še vedno žalujem za njo in se zaletavam z glavo v zid, kaj mi je bilo, da sem šel prodat dober avto...
Če ti bo lažje, tudi mene je nekaj časa žrlo, ko sem prodal Hondo Accord 2.2 dizel letnik 2008 z 228.000 km in kupil Mazdo 2.2 dizel letnik 2016 s 70.000 km.
To so neki stari spomini, predstave.... velika stara limuzina (recimo Opel Rekord), notri pa star ata (recimo z belo kapico). Spodnja slika je zgolj simbolična (ker ima podobno kapico in je star).
Sem nekoč prodajal Opel Kadetta karavan pa kliče tip in me prosi, če izmerim dolžino prtljažnega prostora, ... ker bi ga vzel, če bi bil dovolj dolg za prevoz trug. Ni bil dovolj dolg. 😀
pred 12 urami je FuManchu napisal:
Mal spet iščem po netu in tuhtam... pa mi je tole v oko padlo. Kaj pravite?
Imel sem kolega, ki se je spoznal na modo .... za velike avte je dejal, da so lepi, dokler je najnovejša oblika, potem pa s pojavom novega modela takoj postanejo "bosanski". Na srečo Mazda 6 2013-2022 še ni dobila naslednika. 😃
Hja, jaz imam kakega jurčka vedno nekje doma spravljenega v cashu just in case. Do zdaj mi je 2x prišlo zelo prav, kjub temu, da ni blo nobene katastrofe.
Saj če voziš Mazdo dizel, je to obvezna dodatna oprema. 😃
Sicer že dolgo nisem bil na pošti, ampak še nekaj let nazaj je bilo, da sem s kartico plačal pa je pošta udarla skoraj 3€ za plačilo na POS-u. Kupu stvar za 8 € plačal 11€. Ne da bi se sekiral za 3€ ampak filing je bil pa neumen.
Tako, da jaz sem pristaš tega, da se zadeve izpojejo same če se. Ampak mi smo tako zaverovani v to digitalno družbo, da sploh ne vidimo, da bi šlo karkoli lahko narobe al kratkoročno al dolgoročno. En pošten sončni izbruh in nam pade cel grid dol pa smo skoraj k v kameni dobi. Rezervnega scenarija pa sploh nimamo.
To je pa dober argument. 👍 Tudi mnoge hiše se danes zidajo brez dimnikov, saj imajo ogrevanje toplotno črpalko, na strehi fotovoltaiko, ... Ali imajo v garaži pripravljen vsaj ustrezen bencinski generator?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Čisto zares, katerakoli vlada bi z ukrepi v covidu ravnala podobno, kot je prejšnja. Saj so se vse vlade učile, kopirale ukrepe ena od druge. Je pa naša imela dokaj slabo zastavljeno komunikacijo, ja pa tudi nagajali so ji kar fino, ko ni bil najbolj primeren čas. Se proskušam spomnit, od koga so se tega kolesarji naučili??? 😃
Povezava za deljenje
Deli na druge strani