Ne,ne...sem že pisal,da mi je dokaj vseeno za porabo,ker sem bolj "živ voznik"...samo toliko,da vidim,kaj je možno...pa še to k je bilo iz ljubljane grede še znosno na AC,izven naselja pa tudi...nazajgrede pa "vse mrtvo"...torej sem lahko vozil "po svoje"....čim manj zaviranj,cim manj gasa,in vseeno dokaj hitra vožnja...čez naselja malenkost nad omejitvijo,izven naselja malenkost pod omejitvijo...ovinki mogoče malce prehitro peljani,da čim več kinetike sabo odneseš itd...pač vse z ciljem čim manjse porabe.
Da bi pa nonstop talo peljal...mi je prevelik uzitek vožnja z avtom,da bi se kaj takega lahko zgodilo😂
Če boš vozu 8.3 al pa 7.3 porabo pri trenutni ceni goriva in letno narediš 30kkm tako kot jaz, bo razlike 400 eur..
Danes sem na višnjegorcu srečal eno cx-30, sem mislil že da jo moram malo porinit, da se bo primajala do vrha..
Pa sem se potem mimo zapeljal direkt na kuclju in sta bili notri dve luštni mladi nasmejani blondinki, izgledali sta povsem brezskrbni, se hihitljali neki najstniški norčavosti in uživali v življenju ki ga mi zateženi deci ne razumemo
Me je že malo zaščemelo da bi se mal naslonu...ahh
Moj dizel kar pogosto zažene z visokimi obrati. Za moj okus previsokimi. Nekaj časa traja, potem pa spusti obrate.
Naj bi bilo normalno, celo v priročniku je opisano, da se ne sekiraj 🙂
Mislim, da je to povezano s tem, da Skyactiv D nima AdBlue, pa vseeno dosega Euro 6 standarde in so pač morali uporabiti nekaj drugačen pristop. Ne poznam podrobnosti.
Kot so že omenili ostali, katalizator naj bi se na ta način čim prej segrel, da je bolj eko.
Fotra je pred letom (nekaj mesecev po cepljenju) začelo nekaj bolet v prsih ... seveda je bil prepričan, da je to od cepljenja. Potem se je ugotovilo, da je bila kriva kislina v želodcu. 😃
Neka bližnja žlahtnica (ni ovca, tako kot jaz, ampak razmišlja s svojo glavo 🤪) me je pred tretjim cepljenjem rotila, naj se ne cepim, ker da bom umrl v roku 3 mesecev. Imam še pisno na telefonu. V nasprotju z njeno napovedjo, sem še po več kot enem letu živ. Najbolj sem pa žalosten, ker ima ženska doktorat iz naravoslovne znanosti. 🙃
Ok, se strinjam. To je naravni tok lajfa - rojstvo in nato smrt. To se je vedno dogajalo v različnih starostnih obdobjih, saj smo si ljudje različni in je pač tako, da ne doživi vsak človek 90 let.
Ampak hočeš nočeš, se pojavljajo novice povsod v medijih kako športniki, ki so od nekdaj kipeli od zdravja, sedaj dosti več umirajo.
Sicer pa, da ne bo pomote, se probam ograditi od teh morbidnih stvari/novic, kolkr se le da, ker se ob tem ne počutim dobro in nobenemu človeku ne želim nič slabega...
Mene v tej zgodbi samo zanima, kako se razpleta/zapleta pri stricih, ki so to zakuhali, saj mi ni vseeno v kakšnem svetu bodo živeli naši zanamci.
Jao dej plis, a loh mal pretuhtaš te stvari.
Prej si imel 10 novinarjev s telefoni, zdej maš človeško populacijo s telefoni. Valda se bodo "dramatične" novice širile bolj kot včasih. Prej je kdo po tleh padu se ga je zrihtal in je blo to to, zdej rabiš 10 člankov. Zadnjič je blo na 24 da je nek odvetnik out of the blue v NY USA umrl med delom od doma. WOW STAAARI NORO, CEPLJENJEE
Prej sem bil pri eni znani osebi, ki je ekspert za vremenske pojave.... pa vsa udarila debato o potresih. Pravi, da sigurno nekaj vplivajo na to tudi sončne nevihte na soncu. Ti valovi potem potujejo v smer našega planeta in tudi v notranjost. Ena močnejših je bila predkratkim.
In še vrtenje jedra Zemlje. Baje je obrnila smer.
No. Debate so lahko. Nevem pa, kako to dokazati😁
Al pa pač je to spomlad kot spomlad..... vsako spomlad je večja intenziteta (in intenzivnost) potresov
Gecko po enem tednu mirovanja v neogrevani garaži, danes vžgal brez težav.
Sem mislil je baterija bolj na koncu kot je dejansko in sem zelo zadovoljen.
Se kr maw šefa počutim s tem DeSUS strojem, hehe
Nauk zgodbe... če imaš v življenju nizka pričakovanja, te bo marsikatera malenkost razveselila in spravila v dobro voljo. Če bodo pa pričakovanja (pre)velika, ti bo pa trda predla.
Torej vsak s turbo, Suzuki 1.4, Opel 1,2, ...? Kaj pa Toyota 1,5 VVT-iE?
Je kakšen motor, ki tega nima? Mazda G122? Še kaj drugega bencinskega?
Saj ima tudi mazda direktni vbrizg, samo ne pod tlakom in je tega šrota manj.
Suzuki ima na 1.5 večtočkovni vbrizg.
NE VEM TOČNO ZA TEGA V YARISU, ampak mislim da imajo te tudi večtočkovni vbrizg. Je pa ta 1.5 VVT tako trotel ziher motor da nimaš kej sfalit. Bo prej tebe tvoja pustila kot pa ta motor.
Ampak, koliko prostora pa rabi en upokojenec, da se zapelje kakšen kilometer do trgovine, cerkve, gostilne? Saj ne bodo z njimi potovali prek petih držav ...
Če se bodo vozili samo po kak kilometer, bodo prej ali slej te gajbice začele delat probleme, ker imajo vse direktni vbrizg pod tlakom....
Sam osebno bi raje imel Vitaro, kot primerljivo veliko CX-3.
Ej CX-3 je zakon - poskočen motorček, mala poraba, udobno sedenje, nora oprema... žal pa rabiš prikolico ko greš v trgovino..jaz sem hodil z ruzakom, ker niti hofer, niti mercator niti lidl vrečka ni šla pokončno v prtljažnik
Cenovni razred je okoli 25.000. Začela sta razmišljati okoli 20, po pol leta se razmišlja tudi že o 30. 😃 Ne vem, če so ti kabli za starejše ljudi??? Sploh pa kakšne polnilnice, pa kartice, ...
Lega na cesti je precej relativen pojem; medosne razdalje ima 2.5 m.... recimo mazda3 ima medosno 2.725 metra.. pa je precej nižji avto..To je pač gajbica ki se nagiba levo desno
Jaz ti iz prve roke povem da za ta denar super avto, razen notri je pač plastika fantastik - od kvalitete/izdelave tipk do njihove postavitve, ekran/monitor ma kar ma, (npr v 2023 nima opcije nastavitve digitalnega displaya trenutne hitrost) DAB lovi kokr je vreme, etc, etc
Mislm, lej te linije pa te postavitve no
null
Aja pa če kupiš najboljši paket opreme ima tam med 3mi zračniki na vrhu dejansko urco tako kot passati
Jest pa zaenkrat samo razmisljam, da bimmenjal avto … Sluzba je zaenkrat cisto OK…
Poznam pa prijatelja, ki je pred leti najprej zamenjal sluzbo, potem zeno, posledicno se je preselil… pa potem zamenjal se avto… … in to vse v roku parih mesecev… Lahko da sem uamesal vrstni red… ampak poanta je, da je zamenjal skoraj vse…
Iiin? Sem čakal da boš na koncu napisal da je sedaj manj srečen kot prej
Imam trofazen tok in sem med štemanjem tal naletel na kabel od indukcije. Varovalko je hitro vrglo ven, vendar sem jo dal nazaj in sedaj seveda vse dela.
Ker težko pridem do njega, da bi ga potegnil ven in pogledal ali je poškodovan ali ne (prašno in zabetonirano v tla in steno), bi ga "za ziher" odrezal tam ko sem ga ranil in z nečim doštukal odrezana konca. Verjetno navadni wago odpade, mi lahko kdo svetuje kaj uporabiti?
Auč
Jaz sem vrtal za napo lukne, gledam dol vidim vtičnico.... valda sem zapel direktno not
Na svedru se je formulirala čudovita skulptura, jaz sem pa že videl marijo
Varovalko sem vklopil nazaj in prestavil lukne za napo...še dan danes kuhamo nikome ništa dalje, sem dal samo nalepko čez in napisal da pazi tok
Znanec dela pri enem operaterju in ima težavo pridobiti novega sposobnega inženirja. Moral bi ga ukrasti drugemu operaterju. Da pa bi to lahko naredil, bi ga moral plačati več kot plačuje svoje stare inženirje. To je pa potem spet predrago (zvišanje vseh plač). In je začaran krog.
To je ubistvu sumup celotnega IT biznisa.
Kakšnega inženirja pa išče? "sistemca" al "programerja"?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Če boš vozu 8.3 al pa 7.3 porabo pri trenutni ceni goriva in letno narediš 30kkm tako kot jaz, bo razlike 400 eur..
Povezava za deljenje
Deli na druge strani