Skoči na vsebino
Mazda CX-30
Napisano (urejeno)
pred 6 minutami je Sunking napisal:

Moj prvi servis so v Kranju računali okrog 320 evrov. Tako da ima Alex kar prav.

Imaš X186? 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)
dne 21. 2. 2025 ob 19:14 je Alex napisal:

Danes sem jo odpeljal na redni servis, kjer so le za menjavo 4.6 l olja in filter olja (filtra klime niso zamenjali, tekočine jim nisem jaz dovolil naliti, oprali ga niso) , legalno okradli za 330€ (s popustom 😬). In model mi po telefonu reče, da bo potrebno zamenjati tudi akumulator, ker javlja napako. 😄😄

Vprašam ga, če so imeli odprta vrata. Rekel je da ja. Pa valjda javlja, da je potrebno zagnati motor. To se pojavi vsakokrat, ko imaš odprta vrata ali havbi nekaj minut. 

Ne verjamem, dokler ne vidim tvojega računa. Tole je račun Mazdinega pooblaščenega servisa, rednega servisa dinozavra, mesec nazaj, menjava 4,5 litra olja, filtra olja in zavorne tekočine. Po moje zelo fer cena. Je pa res, da se trudim tudi sam biti fer, stalna, razumevajoča stranka.

 

Se je pa fino prej pozanimat, tudi za ceno ... za enak servis bi mi konkurenca (Inter ...s) zaračunala 365 €.

 

20250223_084525.jpg

 

20250223_084546.jpg

 

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)
pred 11 urami je GregorV napisal:

 

Lahko še kaj več poveš o nakupu.

 

Kje si nabavil? Kako si zadovoljen z prodajalcem? Si dobil kakšen dodaten popust oz. ugodnost?

 

Oz. samo 3K €, akcija ki traja do 31.03.

 

Za ime pa predlagam Dinozaver CX-30 ali pa Dino CX-30. 😀

 

na podobno vprašanje sem delil izkušnjo teden nazaj ... 

https://www.mazda-si.net/topic/17069-mazda-cx-30/page/178/#findComment-569707

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)

Če berem nekaj zgornjih objav se mi zdi, da ima vsak po svoje prav. Kaj je pravično, pošteno, kaj je prav? 

 

Stroške (elektroenergetskega sistema, avtocest) se lahko v grobem razdeli na stroške investicije (nakupa in izgradnje objekta, financiranja izgradnje) in stroške obratovanja-rednega vzdrževanja (da je objekt ves čas primeren za uporabo).

 

Ponavadi stroške investicije krijejo lastniki glede na lastniški delež (lastnik državnih firm je država, ki jo financiramo davkoplačevalci), stroški obratovanja pa se delijo glede na uporabo na uporabnike.

 

Vprašanje je, kako zakompliciran model delitve obratovalnih stroškov naredit, da bo dovolj pošten in hkrati ne preveč zakompliciran. Pri omrežnini je bil po mojem mnenju preveč zakompliciran (ampak v smeri večje pravičnosti ... tisti ki več rabi omrežje, naj za njegovo investicijsko vzdrževannje več plača). Pri letnih cestninah je morda preveč enostaven (kaj ima veze kubitura motorjev s cestnino? Zakaj ne bi plačevali glede na težo in letno prevožene km, če se že evidentirajo na tehničnih? Provociram...). 

 

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi
Napisano
pred 5 minutami je Alex napisal:

Pa dobro, kaj je s temi vse v redu? Za takšno ceno ga ne bodo prodali nikoli, pa še takrat ne. Ta avto je realno vreden okoli 15000€. 

 

dne 15. 2. 2025 ob 13:35 je Alex napisal:

Naj postavi realno ceno, kakih 14000€ pa bi šla. 

 

Ampak deluje, vsaj na tebi Alex ... 😄

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 24 minutami je NevLado napisal:

Naročit moram diske in ploščice, počasi bo treba menjat

 

Sedaj imam ZIMMERMANN sprednji komplet obične.

 

Se splača vzet naluknjane?

 

Mogoče ima kakšne rabljene @scania, ki jih menja na 60.000 km. 😃 (pogrešam njegove prispevke :) ). 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)
pred 1 uro je SeekK napisal:

@dvorjan ja funkcionalni debilizem je kar težava, to si bil precej preoptimističen s ciframi.

 

Navade se pa sploh težko spreminjajo. Kako se je norelo ko so prvi avtomobili prihajali na trg, noben ni hotu konjev menjat.

 

@Alex tale par se bere res kot sanjsko funkcionalen...vso srečo jima želim, če res obstajata...bosta močno potrebovala.

 

Nikjer na forumu ne zasledim kako nepošten je vinjetni sistem. Verjetno vsi dnevno uporabljate in ste zadovoljni. Jaz vas financiram. Ni za kej 😋

 

To je res. 👍 Sam se primerjam s sodelavcem, ki naredi dnevno po avtocestah 200 km, jaz 20 km. Pozabim pa se primerjat z očetom, ki dnevno naredi po avtocesti 2 km. Vsi kupujemo letno vinjeto za 117,5€, izkoristimo pa jo v razmerju 100/10/1. 

 

Tudi subvencije nekateri izkoristijo, drugi ne, pa neto meritve itd. 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)

Zanima me koliko ljudi bi kupilo/vozilo električni avto, če bi bili stroški nakupa, vzdrževanja in obratovanja enaki stroškom bencinskega avtomobila?

 

1. ekološki so po mojem mnenju približno toliko kot bencinski, samo da ves povzročen drek ostane oddaljen od uporabnika električnega avta (v Šoštanju, na drugih kontinentih (proizvodnja litija, grafita, bakra, itd)), kar je zelo hinavsko

 

2. poceni nakup omogočajo subvencije, ki niso nič drugega, kot prerazporejanje denarja vseh davkoplačevalcev manjši skupini - kupcem el. avtov

 

3. poceni obratovanje omogoča poceni/zastonj električna energija, zaradi nepravične razporeditve stroškov:

  - električna energija je veliko manj obremenjena z dajatvami kot motorni bencini,

  - električno energijo iz "samooskrbe" s sončnimi elektrarnami v kombinaciji z obračunom na osnovi letnih neto meritev drago plačajo preostali odjemalci električne energije, ki teh "zajedalcev" elektroenergetskega sistem na svojih strehah nimajo, in sicer s prispevki za obnovljive vire energije in še čem.

 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)
pred 26 minutami je Alex napisal:

Problemi so  z motorjem, z vodno pumpo, z ogledali (ja, tudi na dve leti starem se ogledala ne preklapljajo)😊 baterija (mala za shranjevanje elektrike) 

Res hudi problemi Nissana Qashqaia. 😁

 

Pri dizelskih Skyactiv Mazdah 2013-2018 pa imaš lahko probleme z ogledali, podložkami injektorjev, injektorji, turbino, odmično gredjo, zabitim filtrom sita in posledično z verižico oljne črpalke, puščanjem antifriza na glavi motorja (glava se zaradi bližine vročega DPF filtra rada zvije - večinoma zaleže menjava tesnila glave, sem pa tja je potrebno zamenjati glavo), sajami v EGR ventilu in izpušnem kolektorju (posledično prepogoste regeneracije), senzorji (sploh prvotni "plastični" senzor izpuha gre vsakemu med 50-100.000 km), dvomasno sklopko, itd. Vse izčrpno piše na tem forumu. 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi
Napisano (urejeno)
dne 21. 8. 2022 ob 15:17 je Janez007 napisal:

Evo ga, spet ena zanimiva Mazda 6, tokrat CD175 letnik 2017. 😮

 

Nov motor in turbina - julija 2021 pri 72124 prevoženih kilometrov

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=17573549&display=Mazda Mazda6

 

image.png

 

image.png

 

Oglasa ne morem pozabit - se prodaja že 2 leti in pol! Zadnje mesece za 17.990 €, danes 15. februarja 2025 je tako še vedno v prodaji. 🥲

 

image.png

Mazda Mazda6 SLO CD175 4x4-1.LAST-LED-NAVI-ACC-KAMERA-BOSE, letnik:2017,17990 EUR - prodam :: Avtonet :: www.Avto.net

 

Ali pa tale Mazdica 2, ne gre in ne gre...

 

image.png

Mazda Mazda2 G75 Challenge, letnik:2017,3350 EUR - prodam :: Avtonet :: www.Avto.net

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)
pred 13 urami je ignacij napisal:

@GregorV a lahko pojasniš kateri sistemi tebe pravzaprav motijo. Izklop sistema za ohranjanje voznega pasu zagotovo ne more biti med njimi, zadeva je čist nenadležna. Sam imam nastavljeno na rahlo vibriranje in dostikrat prav pride ko nisem z mislimi na cesti, da me opozori. Sistem je dober, ni nadležen in dejansko koristen.

 

Vozim mazde že 18 let in me moti samo en sistem in to je pretirano hiter odziv varnostnega zaviranja, ki je zoper v primeru ko voznik pred teboj zavija desno v ulico, ti pa se mu ne smeš preveč približati, z namenom da ga obvoziš, saj zazna oviro in zavira z vso silo. Sicer lahko to izklopim, vendar se nisem odločil za to opcijo, ker mi bo sistem morda nekoč pa rešil kožo. Enkrat mi jo že, ko sem šel na polno rikverc in spregledal oviro pa je sam zaviral in preprečil trčenje.

 

Prav tako je neuporaben sistem samostojne vožnje, saj vozilo manevrira med sredinsko črto in robom kot, da je našmrkan in se ne more umiriti, ampak to preprosto ne vklopiš in zadeva rešena.

 

Tukaj se pa ne strinjam - moje mnenje je popolnoma drugačno. Zato imam nastavljeno na nizko občutljivost in zgolj zvočno brnenje. Mi je nekajkrat pri 120km/h v blagem ovinku na avtocesti zatrzal volan in tega nočem več, ker rad vozim tik ob notranji črti ovinka.

 

Poleg tipke za zvok prekoračene hitrosti, pri meni še tipka i-Stop ... počasi bo v Mazdah pri štartu kot v avionu, ček-lista zadev, ki jih moraš izklopit/vklopit, predno štartaš. :) 

 

Sem pa vesel, ko sem zadnjič izvedel, da so pri Mazdah visoki štartni vrtljajih (cca 1.500)  mrzlega avta namenjeni doseganju ECO standardov, ne pa v namen daljše življenjske dobe motorja. 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)

Tudi mene samodejno obračanje volana izredno moti, se tega ustrašim in imam občutek, da vozila nimam pod kontrolo. Skratka, v mojem primeru je ta opcije nevarna in lahko povzroči več nesreč, kot jih prepreči. Na srečo se jo da pri Mazdi 6 izklopit (imam nastavljeno na brnenje).

 

Po nekaj različnih avtov različnih znamk sklepam, da se opcije trajnega izklapljanja z leti vedno bolj izklapljajo. Upam, da bodo čez čas prišle rešitve - konec koncev je le programska oprema. Vozil sem leto staro Kio Sportage -  glede tega za popenit, ne vem, če je lahko še slabše.

image.png

 

Mazda CX-30 2.5 e-SKYACTIV-G M Hybrid 140hp, 2024

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)
pred 5 urami je Alex napisal:

Bravo.👍 Pa da dizlu ne morejo delati veliko kilometrov. Jaz še vedno trdim, da je pri Mazdi edini dober motor 2.2 dizel in  2.5 turbo benzinar, mogoče stari šestak. Ostalim vsem nekaj manjka, predvsem ena ali dve dobri turbini. 

Lahko samo rečem, da bolje poznam Alexa kot Alex Mazde ... 😁

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 25 minutami je etcho napisal:

Mene moti npr. tudi opozarjanje z vibriranjem volana na sredinsko črto. Na primer, se pomakneš proti sredini, da lažje vidiš, če se da prehitet.

Za pop.... na Mazdi 6 2022 se da to v meniju trajno izklopiti. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)
pred 34 minutami je Alex napisal:

Samo nasvet : drži se daleč od Quashquai, če nočeš dobiti živčnega zloma. 

 

To je res pomembno - za toliko denarja moraš biti kar prepričan, da bo avto izpolnil pričakovanja (seveda vedno obstaja verjetnost, da imaš smolo, verjetno tudi pri Mazdi bencinarki, čeprav so znane po zanesljivosti, vzdržljivosti in neproblematičnosti motorja in tudi MT in AT menjalnikov). 

 

Vprašaj še kakšnega izkušenega mehanika, po svojem izboru. Stane nič, lahko pa ti prihrani mnogo slabe volje. In predvsem sposodi si avto in ga vozi, še drugega in ga vozi, ... To kar je meni všeč, ni nujno, da je tebi. 

 

Glede X186 in G140 ... čez prst se višji stroški nakupa prvega, višji stroški vzdrževanja in nižja poraba pri prevoženih 170.000 km izenačijo s cenejšim G140, nižjimi stroški vzdrževanja in višjo porabo.

 

X186: 2.000 € (cena) + 500 € (dražje vzdrževanje) = 2.500 €

G140: 170.000 km x 1 l/100 km (1 l višja poraba na 100 km) x 1,5 €/liter = 2.550 €

 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Magoče CX-30 napisal:

Živjo,

 

za info še moja izkušnja od včeraj pri Interclass Ljubljana, prodajalec Andrej. Zanimal sem se za nakup rabljene CX-30, cena 18.500. Avto kar v redu. Potem sem vprašal, če bi vzeli moj avto v račun. Vreden je okrog 10.000 €. Prodajalec je vzel prometno in odpeljal avto v servisno garažo na pregled. Ko se je vrnil je rekel, da je avto izredno dobro ohranjen in vzdrževan. Ponudil je odkupno ceno 5.000 € 🙄. Kar veliko marže si je zaželel. Prav sramotno, da bi rad zaslužil "duplo", se pravi 5.000 ali več. Seveda noben ni prodal avta.

 

Na osnovi svojih izkušenj nekaj tednov nazaj priporočam Močnika - prodajalec Amadej (nakup) ali Selmar - prodajalec Marcel (nakup + odkup starega). 

Glede fleksibilnosti sta me razočarala Avtotehna Vis in Interclass, čisto možno pa da sem imel smolo in naletel na osebo, s katero se nisem ujel ....

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)

Pa še enkrat, zakaj je 2,5 motor tako uglajen - dobro vleče tudi pri nižjih obratih, nižji porabi, nižjem hrupu. 

 

Če vzameš srednjo opremo Centre line, G140 MT, s kovinsko barvo z doplačilom 500 €, se ga da dobit za 27 k€. Pa kakšen gratis servis zraven, tepihe, ... Nižje pa menda zelo težko. 

 

Z novim letom so zvišali ceno za 500€, ostaja pa popust 3.000 € na cene cenika. Ta popust naj bi bil siguren do konca marca, za naprej pa menda ni 100%, lahko ostane, bo višji, nižji, lahko se spremeni cenik. ... 

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)

Še enkrat ponavljam, kaj mi je rekla oseba, ki se z Mazdami profesionalno ukvarja in se nanje spozna:

 

G140 je fantastičen motor za CX-30 (pa ne da bi bilo z 2.0 kaj narobe, ampak 2.5 bencinski motor je izredno prijeten za vozit in zelo kultiviran – TOP izbor!)

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)

Dobavni rok je odvisen od zaloge (eni so že v salonih - takoj, eni na poti med Barcelono in Koprom - 2 tedna, drugi med Hirošimo in Barcelono - cca 3 mesece).

 

Glede tega motorja mi je dober poznavalec Mazd povedal: " ...z bencinskim motorjem, ki je pri Mazdi resnično “Sveti gral” motorjev v smislu zanesljivosti. ...… Še posebno (G140) je fantastičen motor za CX-30 (pa ne da bi bilo z 2.0 kaj narobe, ampak 2.5 bencinski motor je izredno prijeten za vozit in zelo kultiviran – TOP izbor!)."

 

Sam bi kupil pri Močniku ali Selmarju. Avtotehna ima na prvi pogled super ponudbo, ampak jaz imam raje zastonj 1. servis kot zastonj delo za 5., 6., 7. servis. itd.

 

Povprečna poraba bo odvisna od načina vožnje, dolžine relacij, hitrosti, premagovanja klancev, nekje med 6 in 8 l/100 km.

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano (urejeno)
pred 25 minutami je jures napisal:

A mas kak povzetek za telebane? 😕

Seveda: cene se oblikujejo na podlagi 14-dnevne prodajne cene mediteranske borze, upošteva se tečajna razmerja, dodatke za biokomponente, marže distributerjev in nadomestila za oblikovanje varnostnih zalog, itd..

 

Bistvo je, da je vse v naprej določeno-znano. Dokler Vlada RS na svoji seji ne spremeni trošarine, kolikor ji paše. 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano (urejeno)
pred 3 urami je Slivka napisal:

Ja, zato bo pa cena pri nas ta teden padla za 0,3%...

 

Če je preveč, bo z lahkoto pomagala mamica. :) (lažje kot voziti po izohipsah)

 

UREDBA
o oblikovanju cen določenih naftnih derivatov
(neuradno prečiščeno besedilo št. 2)
 
1. člen
(1) Ta uredba določa mehanizem oblikovanja cen določenih naftnih derivatov, sestavine, ki jih morajo upoštevati podjetja, ki se ukvarjajo z dejavnostjo prodaje teh naftnih derivatov (v nadaljnjem besedilu: distributerji), in merila, po katerih se morajo oblikovati cene ali njihove sestavine.
(2) Mehanizem oblikovanja cen naftnih derivatov, sestavine, ki jih morajo upoštevati distributerji, in merila, po katerih se morajo oblikovati cene ali njihove sestavine, navedene v tej uredbi, se ne uporabljajo za oblikovanje cen naftnih derivatov, ki se prodajajo na bencinskih servisih na servisnih prometnih površinah avtocest in hitrih cest. Za avtoceste in hitre ceste se štejejo ceste, kot jih določa uredba, ki ureja kategorizacijo državnih cest.
2. člen
(1) Za naftne derivate iz prejšnjega člena se štejejo 95-oktanski neosvinčeni motorni bencin (v nadaljnjem besedilu: NMB-95), dizelsko gorivo (v nadaljnjem besedilu: dizel) in kurilno olje (v nadaljnjem besedilu: KOEL).
(2) Cena iz prejšnjega člena se oblikuje na enoto proizvoda, ki znaša en liter, in sicer kot povprečna 14-dnevna prodajna cena tekočega obdobja.
3. člen
image.png
pri čemer je:
Pt
modelska cena naftnega derivata v eurih/liter;
Pt (Min)
modelska cena mineralnega naftnega derivata v eurih/liter;
Δt (Bio)
dodatek za biokomponento, ki se primešava mineralnim gorivom, v eurih/liter;
M
marža distributerjev v eurih/liter, navedena v 13. členu te uredbe;
r
nadomestilo za oblikovanje varnostnih zalog Zavodu Republike Slovenije za blagovne rezerve v eurih/liter, ki ga na podlagi 53. člena Zakona o državnih blagovnih rezervah (Uradni list RS, št. 23/24) z uredbo določi Vlada Republike Slovenije.
4. člen
image.png
pri čemer je:
Pt (Min)
modelska cena mineralnega naftnega derivata v eurih/liter;
r
gostota naftnega derivata (za motorne bencine znaša 0,755 kg/l, za dizel 0,845 kg/l);
i = 1, 2, 3 … n;
n
n = 10; za soboto in nedeljo ni objave borznih kotacij;
1 USD = x eur (objavljeni dnevni tečaj Banke Slovenije);
CIF Med Hi 
Platts kotacija derivata (najvišja dnevna vrednost v USD/tono po viru: Platts European Marketscan v rubriki »Mediterranean Cargoes CIF Med High (Genova/Lavera)«), pri čemer je: 
– Prem Unl 10 ppm = NMB-95, 
– 10 ppm ULSD = dizel.
5. člen
Dodatek za biokomponento v eurih/liter iz izračuna v 3. členu te uredbe se izračuna, kot sledi:
a)    za NMB-95 po naslednji formuli:
image.png
pri čemer je:
Δt (Bio-bencin)
dodatek za biokomponento v mineralnem bencinu NMB-95 v eurih/liter;
i
i = 1, 2, 3 … n;
n
n = 10; za soboto in nedeljo ni objave borznih kotacij;
FOBRottT2EthH
Platts kotacija bioetanola (najvišja dnevna vrednost v eurih/m3 po viru: Platts-Biofuelscan v rubriki »Platts key daily ethanol assessments – Northwest Europe (€/cu m)« pod vrstico »Ethanol FOB T2 Rotterdam H)«;
Pt (Min.bencin)
modelska cena mineralnega naftnega derivata NMB-95 v eurih/liter, izračunana po formuli za mineralne naftne derivate iz prejšnjega člena;
TQ (Bio-b)
priznani strošek prevoza z železniško cisterno za bioetanol prostornine 60 m3 na relaciji Ljubljana–Rotterdam–Ljubljana v eurih/liter, ki znaša 0,056 eura/liter;
D Bio-b
delež vsebnosti bioetanola v mineralnem bencinu NMB-95, izražen v volumskem odstotku, ki znaša 10 %;
b)    za dizel po naslednji formuli:
image.png
pri čemer je:
Δt (Bio-dizel)
dodatek za biodizel v mineralnem dizlu v eurih/liter;
i
i = 1, 2, 3 … n;
n
n = 10; za soboto in nedeljo ni objave borznih kotacij;
UCOME (RED) FOB ARA M
Platts kotacija biodizla (najvišja dnevna vrednost v eurih/mt po viru: Platts-Biofuelscan v rubriki »Platts key daily biodiesel assessments–Northwest Europe (eur/mt)« pod vrstico »UCOME (RED) FOB ARA (eur/mt) – Midpoint)«;
ρ
gostota za biodizel, ki znaša 0,883 kg/liter;
Pt (Min.dizel)
modelska cena mineralnega dizla v eurih/liter, izračunana po formuli za mineralne naftne derivate iz prejšnjega člena;
TQ (Bio-d)
priznani strošek prevoza z železniško cisterno za biodizel prostornine 60 m3 na relaciji Ljubljana–Rotterdam–Ljubljana v eurih/liter, ki znaša 0,063 eura/liter;
D Bio-d
delež vsebnosti biodizla v mineralnem dizlu, izražen v volumskem odstotku, ki znaša 7 %.
6. člen
Povprečna 14-dnevna prodajna cena tekočega obdobja brez dajatev (v nadaljnjem besedilu: modelska cena) za KOEL se določi z naslednjim izračunom:
image.png
pri čemer je:
Pt
modelska cena naftnega derivata v eurih/liter;
r
gostota naftnega derivata (za KOEL 0,845 kg/l);
r
nadomestilo za oblikovanje varnostnih zalog Zavodu Republike Slovenije za blagovne rezerve v eurih/liter, ki ga na podlagi 53. člena Zakona o državnih blagovnih rezervah (Uradni list RS, št. 23/24) z uredbo določi Vlada Republike Slovenije;
M
marža distributerjev, določena v skladu s 13. členom te uredbe;
i
i = 1, 2, 3 … n;
n
n = 10; za soboto in nedeljo ni objave borznih kotacij;
1 USD = x eur (objavljeni dnevni tečaj Banke Slovenije);
CIFMedH
PLATTS kotacija derivata (najvišja dnevna vrednost v USD/tono po viru: Platt's European Marketscan pod rubriko »Mediteranean Cargoes CIF Med (Genova/Lavera), pri čemer se za KOEL uporabijo kotacije 10 ppm ULSD.
7. člen
P* je najvišja prodajna cena brez dajatev, izražena v eurih/liter in popravljena po postopku zaokroževanja drobnoprodajne cene.
8. člen
(1) Drobnoprodajna cena se določi tako, da se modelski ceni naftnega derivata iz 3. in 6. člena te uredbe v skladu z veljavnimi predpisi dodajo vse davčne obremenitve, izražene v eurih/liter. Drobnoprodajna cena se zaokroži na tri decimalna mesta. S ponovnim preračunom se po odbitku vseh davčnih obremenitev določi najvišja popravljena prodajna cena brez dajatev P*t, ki se lahko uveljavi na trgu v obdobju t + 1.
(2) Po postopku zaokroževanja drobnoprodajne cene, kakršnega predvideva prejšnji odstavek, se popravljena prodajna cena tekočega 14-dnevnega obdobja P*t določi kot najvišja prodajna cena brez dajatev Pt, ki velja v obdobju t + 1 (P*t = Pt).

 

 

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.