Vozni pas rdečega se zaključi čez 70 metrov (se spremeni v BUS), ko mora po pravilih počakati oziroma zaviti na levo in se uvrstiti na pas modrega vozila. Ampak prednosti pred modrimi vozili verjetno rdeči nima ... ali?
10 let nazaj so mi na hondinem servisu za 1/2 minute dela želeli zaračunati 50€....
Težko sodim, ampak take osnovne servise računajo cca 1% cene novega avta - tudi druge znamke. Zanimivo je, da za servise starih avtov objavljajo popuste ... a ni menjava olja pri mlajšem avtu še bolj čisto delo kot pri starem, vse ostalo enako?
Na računu ni podpisan vajenec, ampak odgovorna osrba servisa.🙂
Sam sem dolga leta vozil stare avte, jih servisiral po raznih garažah stanovanjskih hiš ... včasih te je kakšen mehanik prav tako ocuril, kaj zaj...l, itd.
Nisem vedel, da v AVTOPLUSU za menjavo filtrov, za delo nič ne računajo. Odštejte še kakšnih 15 minut dela in smo pri dobrih 250€. Pa če bi bil Alex zvesta stranka, bi dobil še vsaj dodatnih 5% popusta in smo na dobrih 230 €.
Pi...a, ne berete. 160,000 neznanih enot, karkoli to že pomeni .. verjetno normativ časa, ampak na 3 decimalke??? In menjali so še zračni filter. . Meni so zaračunali za menjavo (olje, filter, zavorna tekočina) na drugem servisu ... vse skupaj 1,5 ure. Ali je to več ali manj kot 160,000 nečesa, pa vejo samo na AVTOPLUS-u. In Alex je preplačal podložko - so mu jo zaračunali 1,83 €, meni 1,73 €, oljni filter 21,01, meni 19,21 ... čisto možno, da so se zadeve v 3 mesecih že spet podražile. 🥲
Ko sem bil s prejšnjo Hondo pri Žibertu, so mi računali za 20 minut dela 1,5 ure. Pa jih pri izstavi računa na to opozorim, a dobim odgovor, da so zaračunali po normativih ... Nisem zapenjal, ker bi se zelo verjetno za njih slabo končalo. Zakaj nisem zapenjal? Ker je bilo še vedno 20% ceneje kot v Ljubljani na Baragovi.
V Ljubljani je fino, ker so začeli Mazdini servisi med seboj konkurirati - samo upam, da ne pride do kartelnega dogovora.
Alex, pozabil si omeniti menjavo zračnega filtra ... brez bi bila cena cca 250 €, ne pa 330. Boš kandidiral na naslednjih volitvah? 😁
dne 21. 2. 2025 ob 19:14 je Alex napisal:
Danes sem jo odpeljal na redni servis, kjer so le za menjavo 4.6 l olja in filter olja (filtra klime niso zamenjali, tekočine jim nisem jaz dovolil naliti, oprali ga niso) , legalno okradli za 330€ (s popustom 😬). In model mi po telefonu reče, da bo potrebno zamenjati tudi akumulator, ker javlja napako. 😄😄
Vprašam ga, če so imeli odprta vrata. Rekel je da ja. Pa valjda javlja, da je potrebno zagnati motor. To se pojavi vsakokrat, ko imaš odprta vrata ali havbi nekaj minut.
dne 1. 6. 2023 ob 12:17 je Alex napisal:
V naslednjih dnevih boste lastniki cx30 z x 186 motorjem dobili vpoklic za kontrolo hladilnega sistema. Mene so že kontaktiral iz btc v Ljubljani. Seveda sem gladko odklonil, da bi stopil še kdaj v ta njihov žgabucin. Se bom raje najavil v Avtoplus Kopru, čeprav je isti polom kot v Ljubljani.
dne 6. 7. 2022 ob 9:09 je Alex napisal:
Prvo, kar ti svetujem je, da se izogibaš Avtoplus-u v velikem loku. Jaz bi se na tvojem mestu odpeljal do drugega uradnega servisa, da vidiš, če bodo oni kaj ugotovili.
Lahko, da poznajo problem in se ne zanašajo samo na to, kaj bo pokazal računalnik. V to bi se morali malo poglobiti in najti rešitev.
dne 29. 8. 2021 ob 15:31 je Alex napisal:
Res je. To se govori že pol leta,da so prevzeli mercedes.
Lepo bi bilo, da bi mazdo dobil kak resen in dober servis na obali. Da bi se lahko zanesel na njih. Avtoplus je sedaj cento mestieri, mille mizerie.
(delamo sto del ,a smo reveži) 😊
dne 29. 11. 2018 ob 13:56 je Alex napisal:
Jaz za prvo 6-ko nisem dobil niti enega samega vpoklica, ?eprav sem kar nekajkrat uveljavljal garancijo.
Mislim, da je res odvisno od servisa do servisa . V Kp avtoplus je polom glede tega. 5
Premium avto, zato tudi premium svečke. Niso pa to navadne svečke, kot jih ima Dino, ampak posebne, ki delajo pod posebnim režimom. Zato tudi takšna cena. Tukaj razumem, da so drage, zakaj je pa menjava olja tako draga, to vedo samo na uradnem servisu. Ko bo garancija mimo, bo vse skopaj pol ceneje ali še manj.... Verjetno tudi svečke.
Zanimivo, ker ko sem se zanimal za različne motorje, sem pri mazdinih mehanikih in prodajnikih dobil odgovor, da so vsi mazdini bencinski motorji OK, le vzdrževanje je pri X186 dražje ... očitno bistveno že pri menjavi olja ...
Podobno je pri gospodinjskih aparatih z energijskimi razredi. Ko narediš računico, si po 10-ih letih tam-tam, ne glede na to, kateri energijski razred kupiš, ker je cena nakupa varčnejših višja (dobro preračunana ).
Zato pa se mi zdi motor prav tako v redu nakup, danes je 140 KM, zato, da bo lahko čez kakšno leto 150, potem 160 .... da se nekaj dogaja za kupce, jih spodbudi k nakupu novega, "boljšega" in pri tem uspešno vleče denar iz žepov....
Danes sem jo odpeljal na redni servis, kjer so le za menjavo 4.6 l olja in filter olja (filtra klime niso zamenjali, tekočine jim nisem jaz dovolil naliti, oprali ga niso) , legalno okradli za 330€ (s popustom 😬). In model mi po telefonu reče, da bo potrebno zamenjati tudi akumulator, ker javlja napako. 😄😄
Vprašam ga, če so imeli odprta vrata. Rekel je da ja. Pa valjda javlja, da je potrebno zagnati motor. To se pojavi vsakokrat, ko imaš odprta vrata ali havbi nekaj minut.
Ne verjamem, dokler ne vidim tvojega računa. Tole je račun Mazdinega pooblaščenega servisa, rednega servisa dinozavra, mesec nazaj, menjava 4,5 litra olja, filtra olja in zavorne tekočine. Po moje zelo fer cena. Je pa res, da se trudim tudi sam biti fer, stalna, razumevajoča stranka.
Se je pa fino prej pozanimat, tudi za ceno ... za enak servis bi mi konkurenca (Inter ...s) zaračunala 365 €.
Če berem nekaj zgornjih objav se mi zdi, da ima vsak po svoje prav. Kaj je pravično, pošteno, kaj je prav?
Stroške (elektroenergetskega sistema, avtocest) se lahko v grobem razdeli na stroške investicije (nakupa in izgradnje objekta, financiranja izgradnje) in stroške obratovanja-rednega vzdrževanja (da je objekt ves čas primeren za uporabo).
Ponavadi stroške investicije krijejo lastniki glede na lastniški delež (lastnik državnih firm je država, ki jo financiramo davkoplačevalci), stroški obratovanja pa se delijo glede na uporabo na uporabnike.
Vprašanje je, kako zakompliciran model delitve obratovalnih stroškov naredit, da bo dovolj pošten in hkrati ne preveč zakompliciran. Pri omrežnini je bil po mojem mnenju preveč zakompliciran (ampak v smeri večje pravičnosti ... tisti ki več rabi omrežje, naj za njegovo investicijsko vzdrževannje več plača). Pri letnih cestninah je morda preveč enostaven (kaj ima veze kubitura motorjev s cestnino? Zakaj ne bi plačevali glede na težo in letno prevožene km, če se že evidentirajo na tehničnih? Provociram...).
@dvorjan ja funkcionalni debilizem je kar težava, to si bil precej preoptimističen s ciframi.
Navade se pa sploh težko spreminjajo. Kako se je norelo ko so prvi avtomobili prihajali na trg, noben ni hotu konjev menjat.
@Alex tale par se bere res kot sanjsko funkcionalen...vso srečo jima želim, če res obstajata...bosta močno potrebovala.
Nikjer na forumu ne zasledim kako nepošten je vinjetni sistem. Verjetno vsi dnevno uporabljate in ste zadovoljni. Jaz vas financiram. Ni za kej 😋
To je res. 👍 Sam se primerjam s sodelavcem, ki naredi dnevno po avtocestah 200 km, jaz 20 km. Pozabim pa se primerjat z očetom, ki dnevno naredi po avtocesti 2 km. Vsi kupujemo letno vinjeto za 117,5€, izkoristimo pa jo v razmerju 100/10/1.
Tudi subvencije nekateri izkoristijo, drugi ne, pa neto meritve itd.
Zanima me koliko ljudi bi kupilo/vozilo električni avto, če bi bili stroški nakupa, vzdrževanja in obratovanja enaki stroškom bencinskega avtomobila?
1. ekološki so po mojem mnenju približno toliko kot bencinski, samo da ves povzročen drek ostane oddaljen od uporabnika električnega avta (v Šoštanju, na drugih kontinentih (proizvodnja litija, grafita, bakra, itd)), kar je zelo hinavsko
2. poceni nakup omogočajo subvencije, ki niso nič drugega, kot prerazporejanje denarja vseh davkoplačevalcev manjši skupini - kupcem el. avtov
3. poceni obratovanje omogoča poceni/zastonj električna energija, zaradi nepravične razporeditve stroškov:
- električna energija je veliko manj obremenjena z dajatvami kot motorni bencini,
- električno energijo iz "samooskrbe" s sončnimi elektrarnami v kombinaciji z obračunom na osnovi letnih neto meritev drago plačajo preostali odjemalci električne energije, ki teh "zajedalcev" elektroenergetskega sistem na svojih strehah nimajo, in sicer s prispevki za obnovljive vire energije in še čem.
Problemi so z motorjem, z vodno pumpo, z ogledali (ja, tudi na dve leti starem se ogledala ne preklapljajo)😊 baterija (mala za shranjevanje elektrike)
Res hudi problemi Nissana Qashqaia. 😁
Pri dizelskih Skyactiv Mazdah 2013-2018 pa imaš lahko probleme z ogledali, podložkami injektorjev, injektorji, turbino, odmično gredjo, zabitim filtrom sita in posledično z verižico oljne črpalke, puščanjem antifriza na glavi motorja (glava se zaradi bližine vročega DPF filtra rada zvije - večinoma zaleže menjava tesnila glave, sem pa tja je potrebno zamenjati glavo), sajami v EGR ventilu in izpušnem kolektorju (posledično prepogoste regeneracije), senzorji (sploh prvotni "plastični" senzor izpuha gre vsakemu med 50-100.000 km), dvomasno sklopko, itd. Vse izčrpno piše na tem forumu.
@GregorV a lahko pojasniš kateri sistemi tebe pravzaprav motijo. Izklop sistema za ohranjanje voznega pasu zagotovo ne more biti med njimi, zadeva je čist nenadležna. Sam imam nastavljeno na rahlo vibriranje in dostikrat prav pride ko nisem z mislimi na cesti, da me opozori. Sistem je dober, ni nadležen in dejansko koristen.
Vozim mazde že 18 let in me moti samo en sistem in to je pretirano hiter odziv varnostnega zaviranja, ki je zoper v primeru ko voznik pred teboj zavija desno v ulico, ti pa se mu ne smeš preveč približati, z namenom da ga obvoziš, saj zazna oviro in zavira z vso silo. Sicer lahko to izklopim, vendar se nisem odločil za to opcijo, ker mi bo sistem morda nekoč pa rešil kožo. Enkrat mi jo že, ko sem šel na polno rikverc in spregledal oviro pa je sam zaviral in preprečil trčenje.
Prav tako je neuporaben sistem samostojne vožnje, saj vozilo manevrira med sredinsko črto in robom kot, da je našmrkan in se ne more umiriti, ampak to preprosto ne vklopiš in zadeva rešena.
Tukaj se pa ne strinjam - moje mnenje je popolnoma drugačno. Zato imam nastavljeno na nizko občutljivost in zgolj zvočno brnenje. Mi je nekajkrat pri 120km/h v blagem ovinku na avtocesti zatrzal volan in tega nočem več, ker rad vozim tik ob notranji črti ovinka.
Poleg tipke za zvok prekoračene hitrosti, pri meni še tipka i-Stop ... počasi bo v Mazdah pri štartu kot v avionu, ček-lista zadev, ki jih moraš izklopit/vklopit, predno štartaš.
Sem pa vesel, ko sem zadnjič izvedel, da so pri Mazdah visoki štartni vrtljajih (cca 1.500) mrzlega avta namenjeni doseganju ECO standardov, ne pa v namen daljše življenjske dobe motorja.
Tudi mene samodejno obračanje volana izredno moti, se tega ustrašim in imam občutek, da vozila nimam pod kontrolo. Skratka, v mojem primeru je ta opcije nevarna in lahko povzroči več nesreč, kot jih prepreči. Na srečo se jo da pri Mazdi 6 izklopit (imam nastavljeno na brnenje).
Po nekaj različnih avtov različnih znamk sklepam, da se opcije trajnega izklapljanja z leti vedno bolj izklapljajo. Upam, da bodo čez čas prišle rešitve - konec koncev je le programska oprema. Vozil sem leto staro Kio Sportage - glede tega za popenit, ne vem, če je lahko še slabše.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Če nisem čorov, gre za enake svečke za bencinske motorje G120, G145, G150, G165, G192, G194 in X180 ter X186 😀
In junija 2023 sem zanje v akciji plačal 19,18 € ... 🙃
Popravljeno od Janez007Povezava za deljenje
Deli na druge strani