dne 25. 1. 2025 ob 17:58 je Gregor Muc-Up napisal:
Znova razvajal našo 5tko Prešprical sem podvozje kar je še od njega ostalo Sem internet čital in naletel na Fluid film, ki se mi je zdel idealen za mojo situacijo. Žal nisem preveč slikal, ker je biloprecej mastno
FLUID FILM® is Eureka’s own unique lanolin-based brand of corrosion preventive and lubricant, used worldwide in a multitude of industries and applications.
Nabavil na ebay.de za 85,00 EUR z dostavo (5 x sprej, 1 x nastavek "pisštola", rokavice, sonda za luknje, folija)
Super .. zaščita ... potem pa vidim tiste stojke iz Lidla, ki sem jih tudi sam kupil pa potem po 1. uporabi prodal naprej. Zdele so se mi zelo nevarne. Sedaj so samo še lesene klade. Upam, da je bilo podprto še s čim bolj stabilnim.
Za to ceno bi kar bila za kupit ampak računaj na cca 8 l porabe, drugače so motorji TOP, nezahtevni! Je pa treba vse dobro preverit, da ni kaj skrito, ker imaš potem kar velike stroške..... Motijo me slabe slike, se podrobno nič ne vidi in koliki lastnik je🤔. Možno, da gre kar iz rok v roke, ker tako Mazdo 19 letnik ne morejo imeti 3,4....lastniki, če si zadovoljen z njo jo imaš nekaj let...
Haha, kaj sem vam napisal nedolgo nazaj. Nemčija je bolnik in zdaj bo cela EU plačevala, da bo VW lahko prodajal mobilno belo tehniko.
Če ne bomo spizdili iz te EU se nam gadno piše. Kar dolfetu ni uspelo ratuje Merkelci, Sholzu in Ursuli pa še nekaj kriminalcev poleg.
Kam bi ti zbežal? Se združeval z balkanskimi državami, mogoče z vzhodnoevropskimi ? Tolk majhni smo, da nas skoraj vsak pohopsa za malico ... še dobro da nismo Grenlandija, bi bili jutri že zvezna država ZDA ...
Naše cene so že dolga leta z uredbo navezane na mediteransko borzo ... tisto z 1 € je bil dober PR takratne vlade, nizka cena za potrošnike in še država je služila na polno. Ker je nizka borzna cena takrat to omogočala. 😃
Mene pa zanima mnenje starejšega modela Mazda CX-30 2.0 X-186 MHEV. Gledam rabljenega, letnik 2022, prevoženih 100k kilometrov, blagi hibrid bencinar 2.0. Ali je vreden nakupa? So kakšni večji problemi? Je naredil kdo že kaj več kot 100k kilometrov? Da ne kupujem jamo brez dna. Bolj me skrbi tisti hibridni del pogona
Če sklepam po Mazdi 6 z enakim motorjem in nižjo težo in uporom, bolj slabi. Vendar se da, ko se navadiš pa je OK (prestaviš 2 prestavi nižje, da se zavrti v obrate 4.000 in več).
Se strinjam z zgornjima objavama. Še slika poti nazaj, cca 100 m višinske razlike (navzgor) in hitrejša vožnja cca 125 po avtocesti. Hočem pa s tem povedat, da je poraba zelo odvisna od več dejavnikov, in je lahko v razponu 6-9 l/100km ali celo več.
Evo, pravkar narejena slika porabe dinota 2,5 G194 AT Mazde 6 na 30 km relaciji Grosuplje - Ljubljana, cca 100 m višinske razlike (navzdol). V avtu 3 odrasli, mrzel štart.
in kaj si drugače napisal kot sem omenil? Se pravi bitching around for nothing, češ kdor tega nima o tem ne sme govorit al kako? Sej se samo pogovarjamo in izmenjujemo mnenja.
In ti daješ podatke za lažjo Mazdo 3 in Mazdo 6. Obe lažji sta z boljšim količnikom upora in manjšim prečnim presekom zato so razlika v porabi pri 6-ki cca 0,5 litra nižje kot na CX-5. Pri trojki si pa upam cel liter dat nižjo napoveg kot pri precej velikem SUV-u
Zdaj pa poglej tvoje navedbe in to preseli na CX-5 ... torej kje smo?
Boss, se v glavnem strinjam (glede teže in večjega zračnega upora CX-5 in posledično cca 0,5 večje porabe ... spet odvisno od ceste in načina vožnje), ampak poraba od Celovške po obvoznici in AC do Grosupljega in nazaj je pa res bila 6,2 l/100 km.
Ko so meni na Mazda servisu (ne v prodajnem salonu) predlagali, da naj kupim neuničljivega bencinarja (Mazdo 6), so zraven dejali, da bo porabila dobrih 6 litrov bencina. Nisem verjev, čeprav niso lagali. Tile Skyactiv bencinarji (od cca 2013 naprej) so v primerjavi s prejšnjimi generacijami res občutno bolj varčni.
Mazda 3
Teža: Približno 1,300 - 1,400 kg, odvisno od različice in opreme.
Zračni upor (Cd): Približno 0.26 - 0.28.
Mazda 6
Teža: Približno 1,450 - 1,550 kg, odvisno od različice in opreme.
Zračni upor (Cd): Približno 0.27 - 0.28.
Mazda CX-5
Teža: Približno 1,600 - 1,700 kg, odvisno od različice in opreme.
Spet se oglašam, ker nekateri, ki vozijo dizla, več vejo kot mi, ki vozimo ta motor že nekaj let. 😃
Z lepo vožnjo po ravnih regionalkah pri hitrosti med 70-90 km/h se upam staviti, da moja povprečna poraba na 100 km ne bo presegla 6,5 litra. Na isti relaciji se upam stavit, da lahko porabo spravim na 9 l/100 km. Tudi z Mazdo CX-5. 😃
Ko sem prvič vozil CX-5 G165 MT od servisa na Celovški po obvoznici in avtocesti do Grosupljega in čez nekaj ur nazaj, je bila poraba po računalniku 6,2 l/100 km. Res je, ne priganjam avtov v visoke obrate.
Med corono smo se z Mazdo 3 G120 (praktično enak motor) pozimi vozili v glavnem na kratke razdalje 2-3 km. Povprečna poraba je bila takrat 8,6 l/100 km. Danes, ko se vozi v Ljubljano in nazaj večinoma po avtocesti kaže računalnik 6.0 l/100/km. Podobne relacije delamo z Mazdo G165 MT in je povprečna poraba 6,5 l/100 km, in to pri voznici.
Glede na opis tvojih voženj bi ugibal, da bo poraba okoli 7.0 l/100 km.
Je pa ena stvar, ki je po mojem dokaj nerodna-neuporabna pri ročnih menjalnikih. To je radarski tempomat. Z njim pa zna biti poraba nekoliko višja. Sam ga pri MT nikoli ne uporabljam, pri AT pa je super.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Poglej kaj je na notranji strani ...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani