Reden servis pri BTG v BTC. Imam občutek, da so se potrudili. Cenovno so zelo konkurenčni (cenejši od Interclassa, Močnika ... morda, ker sem njihova zvesta stranka). Pohvalil bi tudi sprejemnika Gašperja.
Za tistih nekaj konjev so 2.0 odličen bencinski motor (G120, 145, 165) močno zakomplicirali v 2.0 (X186 ...menjava svečk, filter delcev in posledično kurjenje pri visokih T ... vemo kaj to lahko povzroči pri Mazdinih dizlih - rada poči glava, ...). Sem zadnjič debatiral z enim Mazdinim mehanikom in ga vprašal glede alternative 2.5 motorju, torej glede X186 ... reče dober motor, je pa dražje vzdrževanje ... Potem pogledam zgornji krivulji in je vse jasno. Ne mi sedaj @Alex govorit o porabi, ki smo že večkrat slišali, tudi zate ni pomembna 😃...
Ej @Alex, svaka ti čast za tako neumen odgovor. 👍 Sklepam, da je potem ekvivalenten tudi vsak Renault, Citroen, VW, ... Hvala, ker si mi prihranil 15.000 €.
Sprašujem za mlajšega voznika s 6-timi leti vozniških izkušenj (brez povzročenih nesreč), ki si kupuje avto. Ali morda kdo ve, ali obstaja pri kakšni zavarovalnici posebej dober paket za prve lastnike avtov, ki še nimajo bonifikacij?
Avto za 30.000, ki ima zastarel info sistem, na roke dviguješ prtljažna vrata, da ne omenjam kakovost kamer - najcenejše iz AliEkspressa so boljše. Če imaš smolo še tresejo diski, poraba pa okoli 8,5 l/100 km.
Saj oprema je čez glavo dovolj ... ni pa hlajenih "memory" usnjenih sedežev, strešnega okna, ... in še kakšnega dodatka, ki lahko kasneje greni življenje.
Kaj ima veze? Da so te vsa ta leta, ko avto, ki več v garanciji, lahko na suho nategovali. Mi je rekel moj mehanik, ki je prej delal na mazda servisu KP, sedaj je šel hvala bogu na svoje, da je max.sprejemljiva cena za renini servis na premium cx30, skupaj z materialom, 150€. Kar je več je uradna kraja.
Tako, da tudi če bi plačal polno ceno motorčka, bi bil še vedno v plusu, če nisi vozil k njim avta.
Seveda ima veze. Pravila igre morajo biti v naprej jasna.
Če samo zaključim tole, včeraj je bil opravljen servis in so tudi menjali motorček na Mazdi 6 2016 letnik. Menjajo tudi po izteku garancije, pogoj je da je avto redno servisiran na pooblaščenih servisih.
Kje to piše? Tole pri Mazdinih servisih diši po tem, da je važna tudi barva kože, narodnost, verska pripadnost, politična usmeritev, spolna usmerjenost ... in morda še kaj. Torej, kje so zapisana pravila glede menjave motorčkov - sem spraševal že Mazdo Slovenija, pa nisem dobil odgovora. In kaj ima stvarna napaka teh motorčkov veze z rednimi servisi pri njih?
Menda je fora v evropskih predpisih glede emisij CO itd. ... In potem proizvajalci iščejo kombinacijo motorjev svojega "portfelja", da zadostijo tem pogojem.
Zanimam se za nakup mazde 3. Ker z mazdami nimam izkušenj, me zanima kakšni so sedaj ti motorji G140 in X186 je to da je poraba ugodna zgolj marketing ali dejansko drži?
Kar precej drži. Bencinska Mazda 6 G165 MT 2.0 danes pije slabih 7 litrov (po števcu povprečje 6,5), Mazda 626 2.0 je 20 let nazaj pila 1-2 litra več. Tudi sam sem bil 5 let nazaj podobno skeptičen, sedaj vem da je opazna razlika glede porabe med prejšnjimi in sedanjimi generacijami bencinskih motorjev.
Sama poraba je seveda odvisna od relacij ... samo kratke mestne vožnje (še posebno pozimi) lahko porabo krepko zvišajo, sploh bi večjih motorjih.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Takrat je bil menjan motor (julija 2021), prodajati se je pričel leto kasneje, pri 89.652 km.
Popravljeno od Janez007Povezava za deljenje
Deli na druge strani