Skoči na vsebino
Mazda CX-30
Napisano
dne 28. 6. 2023 ob 14:44 je Alex napisal:

Da zaključimo. Ne smemo pozabiti, da je ta kombinacija x 186 motor tudi blagi hibrid. Ko štarataš se pomoč elektrike presneto pozna. Pa tudi pri "jadranju" z 1500 obrati, ko je poraba le kak liter ali dva. Občutek imam, da se z prevoženimi kilometri vedno bolj pozna ta pomoč elektrike.

Boss, ko si ti izprobal ta motor, je imel prevoženih  kvečemu par sto kilometrov ali mogoče največ tisoč. Vsaj pri mojemu je razlika kot dan in noč sedaj pri 20000 kilometrih in novemu. Ko je bil motor še nov, neulaufan, je bil res precej anemičen. Sedaj je veliko bolj eksploziven in ne občutim več tako velike razlike napram dizelci. 

Aja, da ne pozabim. Pri tem zadnjem vpoklicu naložijo med drugim tudi nov softverski program za drugačno odpiranje ventilov motorja. Posledično naj bi bil  po tem motor še bolj živahen  z nekaj  več moči. 

To lahko potrdi Gelipter, ki so mu to že opravili. 

Ja moj zaključek po testni vožnji je bil razočaranje nad lenobnostjo motorja, tko da ne verjamem da se lahko tko ulaufa, da je kar naenkrat raketa.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Keramična zaščita
Napisano

Vsakemu svoje ampak osebno bi to dal na en hud avto, na to kar jaz vozim ne vidim smisla. Če ga redno vzdržujem in negujem bo enako vreden z ali brez zaščite. 

 

Pa da ne bo pomote, če se kdo to odloči ga ne obsojam, tudi jaz kupujem razne neumnosti.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-60
Napisano
pred 8 urami je Alex napisal:

Je pa na cestah po Italiji videti zelo malo cx60. Danes sem videl eno nizozemsko, ki je vlekla prikolico. 

To je pa vse. Zanimivo. 🤔

Sam mislim, da sem do sedaj vse skupaj videl 4x na cesti pri nas, v tujini še ne.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Sam res forsirajo te članke s temi kitajskimi toasterji in njihovim prodorom. Če te stvar res ne zanima in bežno prebereš naslove ti to kmalu ostane v glavi.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Ja Kitajci so zelo agresivni pri gospodarski politiki, tukaj ne izbirajo sredstev, vse za dobiček. Potem imajo pa še komunistični sistem, ki daje na prvo mesto gospodarsko rast, kar pomeni, da se tam ne rabijo pogovarjati 2 leti o nekem drugem tiru ampak pade komanda v 1 uri, zagotovijo finance in se stvar uredi. Tam ni klasičnih političnih razprtij in dolgorocnih razprav in pogajanj, zato imajo ogromno prednost pred drugimi državami.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano
pred 26 minutami je Shrek napisal:

Za moje pojme, je odhod iz baze važen. Baza AC policije naj bi bila NA AC. Intervencija hitrejša... 

Vsak zase ve....

Ja saj v Ljubljani je prometna 100m od avtoceste na Brdu. Kako je drugje ne vem, sam tukaj imajo dobro lokacijo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Tukaj ima pa @Jest prov. Treba je vedeti, da so na avtocestni policiji delali policisti, ki so bili prerazporejeni iz prometnih policijskih postaj, katerih prioritetna naloga je bila pokrivanje AC še preden so po politični volji ustanovili AC policijo. Torej govorimo o istih policistih, ki so bili zgolj stacionirani na drugi lokaciji. 

 

Z ustanovitvijo AC policijskih postaj so hkrati izčrpali obstoječe prometne postaje, ki niso imele več dovolj kadra za kvalitetno delo in tudi pobrali kader iz splošnih postaj. Vglavnem črpali so obstoječ kader iz tam kjer ga je že itak primanjkovalo.

 

Sedaj na AC ni nič drugače kot je bilo v času AC policije. Policisti so se vrnili nazaj na prometne postaje in z isto opremo naprej na isti način nadzirajo AC. 

 

Vglavnem, v našem prostoru je popolnoma vseeno ali se imenuje AC policija ali pa prometna policija, delo bo enako opravljeno, nobena enota pa ne more preprečiti zastojev in gužve na AC in preprečiti neumnosti, ki jih počenjajo nekateri.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 8 urami je AmpeR napisal:

Danes sem peljal službenega vwja na servis in v salonu si ogledam enega ID GTX elektrik. 220kW oz. 299 konjev. Ja bi ga imel. Ma 66k€ je tumač.

Sem štromar ma vseeno mi ni dalo mira glede motorja 220kW?! Si predstavljate kake kable bi potreboval za povezat 220kW? Min. 400mm2. To ni to to....

Pa vprašam prodajalca: Dej povejte mi po pravici, kak motor ima ta 220kW avto? Tip se mi zasmeje in reče 77kW. Teh 220kW je samo kao kratkotrajni pik oz. občutek napram klasičnem motorju.....

 

Ja.  

   

Neki mi diši na nateg.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)

No pa je nevtralen in izkušen voznik povedal, da je G194 AT najboljša kombinacija. Je pa res, da se speči tiger X186 mogoče še ni prav prebudil.

Popravljeno od ignacij
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Sem imel na preizkušnji ta stari 2.5 motor. In to avtomatik. Precej lena zadevščina. In potem sem se normalno  odločil za 150 konjski dizel motor, ki je svetlobna leta boljši kot  ta 2.5 motor.

Da ne govorimo o občutku med samo vožnjo. Ta 2,5 res ni nek presežek od motorja in trdim, pa,l sem vozil oba, da je 186 motor veliko boljši motor. 

Da ne govorimo o porabi, kjer ga pelje 186 z lahkoto scat. Ko temu zastarelemu  motorju dodaš še avtomatski menjalnik je paket za upokojence kompleten. 

 

Raje ne načnimo spet debate bencin - dizel, osredotoči se na bencin, ker očitno je mazda ugotovila, da je tvoj 150km dizel premočen za CX30 in ponuja samo bencinarje.

 

Kot sem rekel, vozil sem 186x z avtomatikom, pa ne pride blizu 2,5l M6 avtomatiku, kljub temu, da je slednji težji za 300 kg.

 

186x motor je len, zato me čudi tvoje navdušenje nad tem motorjem, ker si pred tem vozil močan dizelski agregat, ki je svetlobna leta pred zastarelim 2,5l motorjem, torej posledično pa še par let nad 186x. Kako si lahko sprejel takšen kompromis? O porabi ne bom pametoval ker ne vem kakšna je na 186x.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 5 minutami je Slivka napisal:

 

Sm kmet an s hribu doma, ma kolkr se jest spoznam na te zadeve, tisti, ki najbolj dinamično vozijo (rally, drag race, drift,...) nimajo avtomatikov...

Ja sam tisti ne vozijo CX30.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)

Pomoje imam pravico komentirat, kljub temu da nisem lastnik CX30, pa sem ga npr. vozil na testni vožnji in nad avtomatikom nisem imel nobenih pripomb, sem pa imel pripombe nad precej lenim X186 motorjem, amapk to je verjetno stvar okusa.

 

Drugače si pa res želim videti to dinamično vožnjo, ko desna roka kar švica na menjalniku od adrenalina ob športni vožnji s CX30.

Popravljeno od ignacij
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Nr mešaj zdaj iztrošenih vozil, to vsi vemo, da niso nič vredna. Govorim o vozilih 15k +. Če vem, da bom avto zvozil do konca potem ga sigurno ne bom peljal na uradni servis, če ga pa mislim prodat ko je še kaj vreden, potem pa ga bom.

 

Aja pa te švercerji ti ne bodo ponudili samo 1k manj ampak kar malo več manj.

 

Kakorkoli, vsak ima svojo računico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Ni vse samo končen finančni izračun, meni je pomembno, da vozilo sploh prodam v razumnem času. Gledam na avtonet, pa so gor ene in iste mazde dolgo časa, tako da je očitno problem prodat mazdo in si nočem prodaje še dodatno otežiti za par sto eurov razlike, ki jih bom mogoče še celo nazaj dobil na račun digitalnega zapisa. Ne trdim da je to zihr, sam so pa sigurno boljše možnosti pri prodaji.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Se strinjam tudi s tabo. Sam vozim svojo mazdo na uradni servis samo zaradi digitalnega zapisa. Mogoče se motim, vendar predvidevam, da je uradni servis za veliko kupcev eden od pogojev da vozilo kupijo. Mazde se že tako ne prodajajo kot vroče žemljice in takšna stvar lahko odloča o tem a boš vozilo prodal ali ne.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

S servisom "pod kozolcem" je problem samo ena stvar....nima digitalnega zapisa. Taksen servis pride v postev za starejsa vozila.

 

Osebno ko kupujem rabljeno Mazdo hočem digitalno mazdino servisno zgodovino, v nasprotnem primeru vozila raje ne kupim. Z digitalno zgodovino se vozilo tudi lazje in drazje proda, tko da za novejsa vozila jaz ne vidim kozolec kot prednost ampak slabost.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.