Skoči na vsebino
Elektromobilnost
Napisano

Jaz se tud ne bi branil EV, sploh kakega luštnega od Mazde,. Trenutno so cene takšne, da je edina varianta da bi kupil malega elektricarja za ženo. Če pa bi Mazda npr. leta 2025 izdala novega druzinskega EV z normalno ceno, bi se verjetno kar v vrsto postavil.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)

Jaz sem pa prejšnji teden slučajno prišel do informacije, da ima AMZS ugoden družinski paket ugodnosti, ki zajema asisenco, zavarovanje v tujini in še en kup ugodnosti. Pa sem šel preverit svojo polico koliko plačam za XL asistenco in ugotovil, da mene to opali 150EUR, ženo pa L asistenca 60EUR, skupaj torej 210EUR, pa sploh nismo še prišli do zavarovanja za tujino, če gremo na kako potovanje.

 

Vglavnem ko mi poteče asistenca, bo letela iz police in bom vzel to AMZS zadevo.

 

WWW.AMZS.SI

AMZS premium družinsko članstvo je namenjeno za vse, ki potujete in potrebujete tudi letno turistično in zdravstveno zavarovanje.

 

Popravljeno od ignacij
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda6 diesel 2019
Napisano (urejeno)
dne 8. 11. 2023 ob 15:21 je ronson napisal:

Hvala za prva dva odgovora glede Mazde 2.2. Letnik 2019, ker vse ostalo je za mene čisto nerelevantno. Avto kupujem, da ga bom vozil in ne popravljal doma. Za kaj takšnega nimam niti časa, še manj pa znanja.

 

Dobil sem občutek, da bom z nakupom Mazde dobil predvsem težave. A se motim ali pa nisem na pravem forumu? Moj pojem avta je vožnja od A do B s čim manj stroški in težavami (ob rednem servisu) in ne popravljanje.

 

Skratka predvsem me je zanimalo če je Mazda 6 2.2. dizel letnik 2019 tudi tako občutljiva na vse težave, kot prejšnje izvedbe pred facelift 3 oz. če so jih uspeli kaj ublažiti oz. izboljšati? Govorim o avtu, ki ima manj kot 50k in je bil redno sevisiran glede na interval. Sicer ste mi v prvih dveh odgovorih dali precej informacij, pa vseeno, ima še kdo kakšno izkušnjo ali mnenje?

 

Hvala

Ja nič, si bom malo reklame naredil. Vzemi 2.5l bencinarja pa ne boš imel pomislekov in težav z vzdrževanjem, hkrati pa je motor dovolj močan, da zadovolji tudi bolj zahtevnega voznika. Vglavno, sedi in vozi do rednega servisa in nato ponovi interval, to je vse kar moraš vedeti. Porabo pa okoli 7l. povprečje. Svojo prodajam, je sicer letnik 2017, @ronson lahko pa prideš pogledat pa probat, da boš vsaj videl če je za tebe.

Popravljeno od ignacij
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda6 diesel 2019
Napisano (urejeno)

Zdej a sem jaz čuden, ampak tud 3k ni malo. A ni boljše imeti bencinarja pa se izogneš takim visokim stroškom🤷‍♂️. Jz sem bil že zgrožen ko sem mogu svecke menjati😆

Popravljeno od ignacij
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Uff tole je pa kr anti EV scena, ze razmisljam da kar obdrzim svojo bencinarko. No sej straha ni da bi jo prodal, itak ni zanimanja🤣, mogoce pa folk vec ne kupuje ICE🤷‍♂️

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Glih zaradi omenjenih dnevnih potreb vidim bolj smisel v PHEV, ki zadosti te potrebe, pa tudi na poti na morje se ne rabiš ustavljati. Je pa res, da imaš v tem primeru vozilo z dvema razlicnima komponetima za vzdrževati, kar pa verjetno tudi ni optimalno.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Bencin/Dizel
Napisano

Jaz sem s svojim 2.5l motorjem v M6 izjemo zadovoljen, niti enega problema nisem imel v štirih letih. Povprecna poraba 6,9l, se pa vozim ene 20% v mestu, 50% primestna in 30% avtocesta.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Zame mora biti cel paket:

- oblika zunanjosti + barva

- všečna notranjost

- vsebina

- ime znamke

 

Npr.

Primer št. 1 Volvo - zunaj mi je super, vsebina je tud ok, notri pa mi nikakor ne potegne, najbolj me moti volan in ga zato ne razmišlam o nakupu.

Primer št. 2 Škoda, Kia - nikakor ne morem preskočiti misleno prepreko iz mladosti, saj imeni znamk povezujem s slabšalnim prizvokom.

Primer št. 3 Barva - če je avto nevščečne barve ga ne bi nikoli kupil.

 

Verjetno sem pikolovski, samo če bom kupil izdelek, ki mi ni čisto všeč, ne bom zadovoljen in bom ob priliki hotel zamenjati.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Danes sem ob malici na hitro pregledal Avto Fokus in je bilo notri nekaj statistike.

 

Vglavnem v letošnjem letu se je na slovenskem trgu prodalo cca:

- 60% bencinarjev

- 16% dizlov

- 16% hibridov

- 8% električarjev

 

Zanimiv mi je bil podatek zelo nizke prodaje dizlov, ki dejansko kaže na izpodrivanje tega segmenta.

 

Prav tako sam se danes pogovarjal z enim, ki je 2 leti živel v Pekingu. Je rekel, da je cca. 25% električnih avotomobilov, v Shanghaju pa cca. 75% električarjev.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)

Če bodo spustili cene, sem prepričan bo nasprotnikov kar naenkrat bistveno manj.

 

Vsak rad prišpara in ko bo cena na enakem nivoju kot ostala ponudba, bo marsikdo hitro pozabil na vse slabosti in kar je govoril, ko bo preračunal da bo imel 2k eur konec leta v žepu extra.

Popravljeno od ignacij
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda6 CD150 AT Attraction
Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Fantje, vi kepo vozite svoje benzinarje in ne k...te o stvareh, ki jih ne poznate. 

Pa sej ni to bistvo, naj kupi kar hoče, ampak je pa dejstvo  da je v tem trenutku nakup mazde diesel bolj tvegan nakup, tudi za poznavalce kot si ti. Zakaj mislis da je an avtonetu en kup dizelc, pa nobenega pametnega bencinarja. Že pred gonjo dizlov je bilo mazdo dizel težko prodati glede na težave o katerih so porocali uporabniki. Prodaja bencinarjev in elektricarjev je v vzponu in dvomim da se bo trend obrnil v prid dizlu, prej se bo zgodilo, da bomo vsi na nek način pristali na elektriki, pa če to hočemo ali ne.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup mazde v tujini
Napisano (urejeno)

To sem tud našel na FURS strani, torej očitno oba pogoja :

 

3.1 Rabljena prevozna sredstva, za katera je obvezna predložitev obrazca DDV-PPS

 

DDV se v določenih primerih obračuna in plača od pridobitve rabljenega prevoznega sredstva.

 

Za rabljeno prevozno sredstvo se šteje prevozno sredstvo, ki izpolnjuje naslednje pogoje:

-       kopensko motorno vozilo je bilo dobavljeno po preteku šestih mesecev od datuma, ko je bilo prvič dano v uporabo, plovilo in zrakoplov pa po preteku treh mesecev od datuma, ko je bilo prvič dano v uporabo in

-       s kopenskim motornim vozilom je prevoženih več kot 6000 kilometrov, s plovilom preplutih več kot 100 ur in z zrakoplovom preletenih več kot 40 ur.

Oba pogoja morata biti kumulativno izpolnjena, da se prevozno sredstvo šteje za rabljeno.

Popravljeno od ignacij
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.