Ja pri tvojih km bi bila verjetno poraba podobna dizla in phev podobna. Vsak motor ima nekaj prednosti in nekaj slabosti.
Pri PHEV so mi vsec pospeski, poraba v kolikor ostane cena elektrika na tem nivoju, preverjen 2,5l odlicen motor in nizja cena cestnine. Hkrati vidim zadrzke pri padcu vrednosti rabljenega zaradi baterije in morebitne tezave elektro motorja, ki pa mi niso poznane.
Pri DIZLU vidim prednosti v nizki porabi in dolgem dosegu. Slabosti pa so visja cestnina, morebitne omejitve dizel motorjev v prihodnjih letih in predvsem pomisleki o kakovosti motorja glede na probleme 2,2d motorjev oz. vshe dizlov, erg, dpf, šobe...
Vsak sam se mora odlociti kaj mu ustreza. Sam vem da na dizla ne grem razen ce bi ga dobil extra ugodno.
Tudi jaz sem imel težave z motorčki ogledal. Zadevo sem rešil preprosto tako, da ko perem vozilo s curkom ne špricam v steklo stranskih ogledal ampak jih operem samo iz zadnje strani, steklo pa zbrišem in delujejo brez napak. So mi ga pa na servisu spustili čez krtače in so spet štekala dokler se niso čisto posušile. Torej ne jih zalivati s strani stekla in zadeva deluje normalno.
Hmmm, a se samo meni zdi, ali uporabnika Damjanna ne zanima več nakup vozila, glede na to, da se ne vključi več v pogovor.
Če koga zanima kaj v zvezi CX 60, priporočam YT kanal tega prodajalca, ki se res potrudi in naredi izjemno kvalitetne teste v realnih situacijah.
Glede porabe PHEV verzije je naredil 2 testa, oba pri okoli 25 stopinjah in vključeno klimo, skupaj s spotnikom. Prevozil je cca. 100km kombinirano mestna vožnja, izven naselja in avtocesta, vsakega približno tretino.
1 test je naredil s 100% napolnjeno baterijo in dosegel rezultat 2,9 l in 16,5kw energije, s katero je v zacetku napolnil baterijo. Prvih 64km je prevozil zgolj na elektriko.
Ob trenutnih cenah energije pri nas, upoštevajoč da baterijo polniš ponoči (cca. 13 centov na kwh) bi to znasalo 2,15eur elektrika + bencin 4,03eur = 6,18 eur/100km.
2 test je naredil s polno prazno baterijo na isti poti in dosegel porabo 7,5l. Pri nas to stane 10,42eur/100km.
Skupno mešano pot 200km ob upostevanju bi torej prevozil s porabo 16,5kwh in 10,4l kar znaša skupno 2,15eur + 14,45eur= 16,60eur kar je vrednost 11,94l goriva. Če damo to na polovico ugotovimo da poraba na 100km ustreza 6l. Seveda bi se poraba dvignila v kolikor bi nato vozili naprej do 300km, 400km....
Vglavnem, meni se zdi poraba za 2,1t vozilo super, sploh če greš na dolge vožnje zgolj občasno.
Ker bo rabljeni CX-60 verjetno moje naslednje vozilo sem pregledal ogromno videoposnetkov in prebral veliko testov in forumov povezanih z vozilom. Uporabniki poročajo o veliko težavah, predvsem pri PHEV verziji. Na enem od forumu imajo odprtih 65 strani pogovora o težavah. Na vozilih dostavljenih v zadnjih mesecih naj bi bile nakatere težave že tovarniško odpravljene, kar pa ni potrjeno. Ker se bo verjetno še kdo odločal za nakup oz. se srečal s katero od težav sem se odločil, da opišem težave o katerih je bilo poročano in bo to koristilo še komu drugemu.
Težave PHEV in dizel verzije:
- Amontizerji. Ena največjih težav. Uporabniki poročajo, da so bodisi premehki, bodisi pretrdi, v vsakem primeru pa neudobni pri neravninah. Na YT je tudi video ene od prvih verzij PHEV (spodaj priložen) iz katere se vidi dejansko kako to izgleda na cesti. Uporabniki so poročali, da so jim prodajalci naknadno menjali montizerje, kar pa ni v celoti rešilo problema.
- Wireless charger ne deluje dobro. Mazda rešitve še ni ponudila.
- Izolacija vrat. Vrata so slabo izolirana in imajo mehanski zvok, kot pri cenenih vozilih. Uporabniki poročajo, da so jim prodajalci vrata naknadno izolirali.
- Menjalnik. Uporabniki so poročali, da ni najbolj tekoč oz. včasih škripa in so imeli softwarske posodobitve, ki pa niso odpravile problema v celoti.
- Panoramska streha. Pri zapiranju/odpiranju senčne zaščite pride do ropota.
- Prtljažna vrata. Sistem prostonožnega odpiranja ne deluje optimalno.
- DAB radio ima bug, noče se prižgati.
- Mehanski poki iz zadnjega dela vozila. Eden izmed uporabnikov je poročal, da naj bi zvok prihajal iz prtljažnikakjer je bilo potrebno podmazati zaklepni mehanizem, kar pa ni idealna rešitev.
- Brislaci. Uporabnik je poročal, da so mu brisalci brez razloga pričeli delovati s polno hitrostjo in jih je izključil šele ko je ugasnil vozilo.
- Keyless. Včasih naj ne bi deloval ko operejo vozilo ali ko je mrzlo.
Dodatno PHEV verzije:
- Vibracije. Najbolj moteča težava. Vibracije naj bi prihajale iz spodnjega dela vozila pri hitrosti med 50 in 80 km/h, povzročal pa naj bi jih polnilni generator. Rešitve pri Mazdi nimajo.
- Napačen izračun preostalega št. kilometrov. Uporabniki poročajo, da vozilo pravilno ne preračunava preostalega št. prevoženih kilometrov in je moteče ker ne veš koliko dejansko še lahko voziš.
- Prezgodnje opozorilo za servis. Uporabniki so poročali, da jim vozilo javlja obvezni servis že pri 14k namesto pri 20k.
- Obvestilo »Hybrid system electrical failure«. Več uporabnikov je poročalo, da je pri okoli 3k prevoženih kilometrih dobilo to opozorilo. Po več tedenskem servisnem ugotavljanju vzroka do ugotovili, da odpovedujejo vodne pumpe za hlajenje baterije. Potrebna je bila menjava pumpe.
- Obvestilo »Hyvbrid system malfunction warning«. Mogoče gre za isto zadevo, vendar je uporabnik poročal, da so mu izročili novo vozilo, ker je bil zanič kompresor in je čakal na popravilo cel mesec.
- Obvestilo »12,7v battery is low«. Veliko uporabnikov poroča o problemih s 12,7V baterijo
- Prehitro praznjenje baterij. Uporabniki so poročali, da jim je vozilo pričelo namesto cca. 25kwh porabljati 40kwh energije v enakih pogojih vožnje.
- Baterija. Kljub temu, da ima baterija še cca 30-40% kapacitete, kaže električni domet 1 km ni ne moreš voziti v Ev načinu. Verjento je to povezano z zunanjo temperaturo in softverskim ohranjnanjem baterije pri nizkih temperaturah.
- Baterija. Nekateri uporabniki imajo bistveno nižji doseg od tovarniško reklamiranega.
- Polnjenje. Uporabniki so poročali, da jim 3 pin polnilec prekinja polnjenje že po 30 min polnjenja in navaja, da je baterija polna, kljub temu da ni.
- Predogrevanje kabine. Uporabnik je poročal, da mu je je vozilo v predgrevanju koristilo energijo baterije namesto polnilca in je imel nato že delno porabljeno baterijo ko je šel na pot.
- Tank za gorivo. Uporabniki so poročali, da v tank ne morejo natočiti predpisano količino goriva. Potrebni so bili mehanski in softverski posegi v vozilo, ki pa naj ne bi rešili težavo.
Dodatno dizel verzije:
- Obvestilo »Fast idle engine cleaning«. Uporabniki poročajo, da se vključi moteča regeneracija, ki naj bi čistila injektorje in ne gre za čišćenje PDF filtra. To ni glih napaka, je pa verjetno moteče, ko prideš domov in se vključi proces, ki traja cca. 10 minut.
Še video vožnje skozi neravnine:
Meni se zdi, da je Mazda malo nepremišljeno lansirala vozilo z veliko napakami na trg in si ni naredila glih usluge. Nekateri vračajo PHEV verzijo in jo menjajo za dizla, ki naj bi imel manj težav. Na splošno so uporabniki bolj zavoljni z dizli, vendar je to mogoče tudi posledica kasnejše produkcije, ko so bile že odpravljene nekatere težave.
Po vseh zbranih podatkih imam kar veliko pomislekov o nakupu vozila. Hotel sem PHEV verzijo, ker nisem glih ljubitelj dizlov, pa nisem več siguren če bi se spustil v ta boj. Problem je tudi, da ni uradnih podatkov, katere težave so rešili in katere ostajajo. Verjetno bo najbolje počakati na bencinsko verzijo oz. počakati, da poporodne težave minejo.
No to je dobro povedal, za keyless zaklepanje vrat. To tudi mene živcira od samega začetka pri moji M6. Ne moreš normalno okoli vozila, da se ti ne zaklene. Očitno Japoncem to ni še noben povedal.
Tole je bilo danes po prevozenih cca. 150km na AC nekje okoli Naklega …. Baterija je bila prakticno prazna… poraba pa pri cca 130 km/h po tem prikazu nekje med 7 in 8 litri/100km..
Meni se zdi to zelo vredu za 2,1t težko vozilo, sploh če relacije niso pogoste in večino voženj opraviš v EV načinu. To ko greš 2x na mesec na daljšo pot je vseeno al je 7l al pa 9l.
Ja, da je dobra oprema 60k+, če pa kupiš tak avto pa verjetno hočeš tud opremo. Mene zanima še nov bencinski motor, pol bo pa pač treba čakat da bo cena rabljenih bolj sprejemljiva.
Meni te nemci nikakor ne potegnejo. Edina prednost je, da rabljenega nemca lazje prodaš kot mazdo. Ne razumem zakaj ima mazda tako nizko prodajo in zakaj ni bolj cenjena pri nas. Zame najboljsi kompromis med ceno in kvaliteto.
Glih danes sem gledal mojo M6, l2017, 120k prevoženih. Zunaj še vedno elegantna in športna, notri pa materiali ohranjeni kot da je nova. Enkrat na leto servis in to je to, samo vozi misko. Zame top kvaliteta.
15000€ si zelo omilil ceno. Drugace pa ja imas prav. Jaz vozim mazdo naprej in ce bo potrebno na njej naredit 5 generalk jih bom in ce bom za sintetucni liter dal 4€ pa bom. Na štrom negrem, zdaj ko sem pa na konferenci marsikaj slisal sem se toliko bolj preprican.
Scania vidim, da se spoznaš na zadevo. Kakšno pa je tvoje mnenje o CX 60 PHEV. Zanima me izključno baterija, polnjenje, elektro motor.... Kakšen je strošek menjave npr. 17kw baterije? Kako je z elektromotorji, a so podvrženi popravilom? Kako pada kapaciteta baterije s polnjenjem? Sej sem prebral nekaj na internetu, pa me zanima še kakšno drugo mnenje.
Kot razumem, bi morale tudi naše mazde imeti regeneracije vsakih 400+kilometrov 🤔 Ampak takega na forumu ni. Se pravi, da ima skoraj vsaka mazda nek problem z izgorevanjem ali kako? 🤔
Info sistem odziven, lahk bi pa še kako funkcijo dodali.
Volan brez pripomb.
Izolacija odlicna.
Sedeži odlični, tudi prostora na zadnjih je dovolj.
Prtljažnik bi bil lahk večji, ampak je ok, boljš kot v CX 5.
Motor pa avion. Od Lj do Kranja in nazaj sem ga sprobaval pa pritiskal ko je bila možnost po avtocesti in je bila poraba za teh 50km, 7,1l. Ko sem se vozil 90 je bila okoli 5l, samo ima majhen števec ki kaže trenutno porabo in težko oceniš. Avto vleče izredno suvereno ne glede na hitrost. Zvok motorja je hud, sploh ne veš da si v dizlu.
Vglavnem moja končna ocena je 10, pogresal sem samo boljši prikaz trenutne porabe.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja pri tvojih km bi bila verjetno poraba podobna dizla in phev podobna. Vsak motor ima nekaj prednosti in nekaj slabosti.
Pri PHEV so mi vsec pospeski, poraba v kolikor ostane cena elektrika na tem nivoju, preverjen 2,5l odlicen motor in nizja cena cestnine. Hkrati vidim zadrzke pri padcu vrednosti rabljenega zaradi baterije in morebitne tezave elektro motorja, ki pa mi niso poznane.
Pri DIZLU vidim prednosti v nizki porabi in dolgem dosegu. Slabosti pa so visja cestnina, morebitne omejitve dizel motorjev v prihodnjih letih in predvsem pomisleki o kakovosti motorja glede na probleme 2,2d motorjev oz. vshe dizlov, erg, dpf, šobe...
Vsak sam se mora odlociti kaj mu ustreza. Sam vem da na dizla ne grem razen ce bi ga dobil extra ugodno.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani