Ja, tukaj marsikdo vzame iz konteksta kak posamezen primer, ki se je zgodil. Sicer pa, če so res redni servisi delani kot se zagre, pa preventivno še kake podložke ipd, bi moral to laufat.
@SpEkTr, zakaj si zamenjal prejšnjo dizel Mazdo s sedanjo? Koliko je imela prevoženih?
In kako odpraviti te težave z injektorji,turbina,glava motorja? Ali je pac to loterija tudi če redno servisiraš vse norkalno kot bi moral??
Redni servisi ne škodijo, veliko stvari pa je, tako kot praviš loterija. Tako mi je enkrat nakazal predstavnik Mazde, ki se ukvarja z reklamacijami ... je šla turbina lastniku pri 70.000 km, ki je z avtom ravnal več kot vzorno, nekaterim pa zdrži 300.000 km, pa ravnajo z avtom zelo slabo. Podobno je z injektorji, pri nekaterih nagajajo že kmalu, recimo pri 50.000 km ... nekaterim prvi injektorji zdržijo 300.000 km.
Tudi bencinarji se kvarijo, samo je po statistiki tega 3x manj.
Sicer sem gledal se hyundai tucsona 2.0 CRDI AT 2018 tudi dizel, ampak nvm so kar precej dragi po mojem mnenju in tudi porabo ima mislim da vecjo od mazde.
Lahko bodo težave, povezane z velikimi stroški (injektorji, turbina, glava motorja, .... da naštejem samo nekatere). Pri 150.000-170.000 je priporočljivo menjati verigo oljne črpalke, sicer jo lahko odtrga, mašina pa zariba. Na tem forumu je bil celo primer, ko naj bi to verigo odtrgalo pri 136.000 km, če se ne motim. Drugemu je šla pri 130.000 km glava motorja ... na koncu strošek blizu 5.000€.
Kolega se je pred kratkim znebil sicer starejšega i40 pri 200.000 km, ki pa je imel podobne fore kot Mazde (dviganje nivoja olja, itd.).
In zaradi takih situacij, ki jih opisujete, imajo servisi takšne marže kot imajo, ker se potem vsem fajn zdi, da dobijo še malo popusta in malo izcenkajo - na koncu je pa servis lih na nuli
Ja, se strinjam. Mi bi bilo bolj všeč, da bi bile fiksne cene, ampak res za vse enake.
Sem kupoval varilno masko par let nazaj. Cena 80€.
Itak, če bom tiho nisem jaz grem do kase in rečem, evo dam 60€.
Možakar prikima in reče ok. Dam 60€ in grem domov švasat. To je to.
Imam še hujšo ... sem peljal pred 40 leti punco na sadno kupo na ljubljanski grad ... in se na koncu natakarju pohecam, da bi lahko hiša častila ... in potem natakar reče OK in mu sploh nisem mogel plačat oziroma ni hotel zaračunat. 😂
Če bi takrat Berus dal še enga novega polota zraven, nebi bil nič v minusu.
Kdor je pa tiho je pa sam kriv in take prodajalci najraje vidijo.
Ne vem, če je vedno tako. Sem nekaj kupoval za kopalnico v Tapru, pa po telefonu namigujem na popust ... prodajalec pravi, da mi lahko da največ 10%, rezerviram. Gre žena naslednji dan iskat, prodajalec ne najde rezervacije, najde pa produkt, žena pa, ne da bi kaj rekla, dobi 20% popusta. 😂
Se je fotr zmeraj zmenil in za poln tank, zimske gume in še kake malenkosti. Je pa res, da ko je on prišel v salon so se kar poskrili pod mize 🤣
Poznam tudi jaz enega takega. Mi je razlagal, kako je kupoval avgusta 2022 novo KIO za 18.000€, ... z vztrajanjem, pregovarjanjem je poleg rednih popustov in ugodnosti izposloval: tepihe, zastonj 1 servis, zimske gume, keramično zaščito laka, poln tank bencina, ... pa še kaj sem verjetno pozabil. 😂 Že samo ob poslušanju mi je ratalo nerodno. 😂
Ampak, kolikor je meni znano, se tega, da ko imaš enkrat noter kartico in se ti zaklene, ne moreš pozneje nadomestiti z drugo in da bi povrh še delalo vse skupaj. 🤔 Edini, če so Kitajci kaj shekali in naredili kak obvoz v sistemu in jo sistem prepozna kot prvo kartico?? 🤔
Ja, to je res. A to lahko storiš samo enkrat. In to prvič, ko v avtu ni bilo še pred to nobene kartice.
Če se kartica zaklene na VIN je tak vseeno. Važno je da se infotainment ne zaklene na kartico
Sklepam, ker sem slišal, da lahko original kartico po prvi uporabi v avtu prestaviš na drug avto - predno prevoziš teh nekaj 100 km. Če pravim, da "sem slišal", to pomeni, da je skoraj 100%, ker vira ne želim razkriti.
Nekje sem slišal, da se originalna nova Mazda kartica na avto "zaklene" po nekaj 100 km prevoženih km (mislim, da je 500). Torej bo takrat ura resnice. Držim pesti. Bo pa @dvorjan verjetno vedel več povedat.
Sprašujem se, koliko je prihranka časa, če dvignem celo stran in se lotim naenkrat 2 koles v primerjavi z vsakim kolesom posebej? So kakšni drugi pozitivni razlogi (celo stran naenkrat)?
Na žalost je tako, da ko ti začne odnašati zadek, je prepozno. Nobena elektronika ne nove sprednje gume ti ne pomagajo. Zato pa se montira vedno gume z več profila zadaj.
Jaz pa ugotavljam, da čist prehitro zamenjam gume 🤔 Max. 3 sezone in menjava za nove.
Si pa bolj na varni strani. Pa verjetno narediš tudi bistveno več km, morda po slabših cestah.
Sem se vozil z 10 let starimi letnimi Continental gumami na Opel Corsi, profila še vsaj 5 mm, sicer bolj previdno, ampak nikoli nisem imel težav. Na istem avtu sem imel tudi 6 let stare zimske Sava Eskimo z veliko profila, ampak so na mokrem drsele in sem jih zamenjal z novimi.
Sem pa tja naredim test, ko nisem prepričan, recimo je na cesti nekaj snega in je cesta prazna, na polno zabremzam, za občutek.
Vsakdo dela na svojem avtu kar misli, da je prav. Vsak dober vulkanizerjih, pa tudi cel internet je poln informacij o tem, da gume z več profila sodijo na zadnjo premo. 😉
Sem si malo prebral in imaš prav. Tudi model, ki ti je prodal platišča je delal tako, da je vsaki 2 leti kupil 2 novi in jih namontiral zadaj, zadnje pa prestavil naprej.
Priporočila (zadaj z več profila) pa se nanašajo razmere na mokri cesti, da ne odnese zadka, kar ne moreš kontrolirat oziroma obvladati z volanom-zavorami.
Moram preverit koliko je še profila na zadnjih ... na oko med 4 in 5 mm, + malo bolj pobrani robovi.
Po 2 dneh vožnje s 5 let starimi letnimi (prvimi) gumami Michelin Pilot Sport 3 ugotavljam, da so kar glasne, glasnejše kot 2 leti stare zimske Dunlop Winter Sport 5. Na Mazdi 3 2018. Se kar pozna znižanje tlaka z 2,6 bara na 2,5 bara (k mehkejši vožnji bo verjetno prispevalo tudi bolj toplo vreme v naslednjih mesecih). Ocenjujem, da so te gume prevozile cca 40.000 km, bodo pa še za letos, morda še za drugo leto.
Letos sem po robovih bolj pobrane in z manj profila namontiral zadaj. Eni boste rekli narobe. Sam se bolje počutim, da so nekoliko boljše spredaj, na pogonski osi, kjer so tudi zavore močnejše in kjer so sile na robove močnejše (po robovih bistveno bolj pobira sprednje gume, vsaj meni).
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
@SpEkTr, zakaj si zamenjal prejšnjo dizel Mazdo s sedanjo? Koliko je imela prevoženih?
Popravljeno od Janez007Povezava za deljenje
Deli na druge strani