Sprašujem se, koliko je prihranka časa, če dvignem celo stran in se lotim naenkrat 2 koles v primerjavi z vsakim kolesom posebej? So kakšni drugi pozitivni razlogi (celo stran naenkrat)?
Na žalost je tako, da ko ti začne odnašati zadek, je prepozno. Nobena elektronika ne nove sprednje gume ti ne pomagajo. Zato pa se montira vedno gume z več profila zadaj.
Jaz pa ugotavljam, da čist prehitro zamenjam gume 🤔 Max. 3 sezone in menjava za nove.
Si pa bolj na varni strani. Pa verjetno narediš tudi bistveno več km, morda po slabših cestah.
Sem se vozil z 10 let starimi letnimi Continental gumami na Opel Corsi, profila še vsaj 5 mm, sicer bolj previdno, ampak nikoli nisem imel težav. Na istem avtu sem imel tudi 6 let stare zimske Sava Eskimo z veliko profila, ampak so na mokrem drsele in sem jih zamenjal z novimi.
Sem pa tja naredim test, ko nisem prepričan, recimo je na cesti nekaj snega in je cesta prazna, na polno zabremzam, za občutek.
Vsakdo dela na svojem avtu kar misli, da je prav. Vsak dober vulkanizerjih, pa tudi cel internet je poln informacij o tem, da gume z več profila sodijo na zadnjo premo. 😉
Sem si malo prebral in imaš prav. Tudi model, ki ti je prodal platišča je delal tako, da je vsaki 2 leti kupil 2 novi in jih namontiral zadaj, zadnje pa prestavil naprej.
Priporočila (zadaj z več profila) pa se nanašajo razmere na mokri cesti, da ne odnese zadka, kar ne moreš kontrolirat oziroma obvladati z volanom-zavorami.
Moram preverit koliko je še profila na zadnjih ... na oko med 4 in 5 mm, + malo bolj pobrani robovi.
Po 2 dneh vožnje s 5 let starimi letnimi (prvimi) gumami Michelin Pilot Sport 3 ugotavljam, da so kar glasne, glasnejše kot 2 leti stare zimske Dunlop Winter Sport 5. Na Mazdi 3 2018. Se kar pozna znižanje tlaka z 2,6 bara na 2,5 bara (k mehkejši vožnji bo verjetno prispevalo tudi bolj toplo vreme v naslednjih mesecih). Ocenjujem, da so te gume prevozile cca 40.000 km, bodo pa še za letos, morda še za drugo leto.
Letos sem po robovih bolj pobrane in z manj profila namontiral zadaj. Eni boste rekli narobe. Sam se bolje počutim, da so nekoliko boljše spredaj, na pogonski osi, kjer so tudi zavore močnejše in kjer so sile na robove močnejše (po robovih bistveno bolj pobira sprednje gume, vsaj meni).
Tukaj po mojem ni nobenega strokovnjaka, ki bi znal ustrezno odgovoriti, ali? Sam sem včeraj take napihnil na 2,6... vse štiri in je pretrdo. Danes vse spustim na 2,5.
filter goriva bil temno siv skor črn, filter olja pa kot nekakšne usedline
filter goriva po mnenju mehanika mi sploh še niso menjali v teh 3 letih kar sem kupil avto
Mah, jaz si ne bi upal tega trdit le na osnovi teh indicev. Avto je 2015, italijanski, vprašanje kako servisiran prvih 5 let, koliko je notri starih usedlin ... . Da na pooblaščenem servisu ne bi menjali filtra, ga pa zaračunali, se mi zdi skoraj nemogoče. Razen strokovne napake tudi ne vidim razloga (oljni filter njih stane nekaj evrov).
Mah, jaz sem zajebal da sem menjal že diske... ploščice bi lahko še ene 3 mesce drajsal ziher, diski majo pa res minimalen rob. Rjavi so pa huje kot te tvoji. Bom dal nekomu postrugat pa imel za rezervo/prodal
Ker se vtikamo v servisne zadeve in kupujemo nekaj na zalogo, da bomo privarčevali.
Za razliko od Scania poskušam zadeve izrabit do konca, seveda ne na račun varnosti. Mogoče bodo ploščice zdržale do 90.000 km...morda 100.000? Potem zamenjava samo ploščic, naslednjič pri 200.000 pa komplet z diski.
Pisal sem jim že, samo je rok za vračilo že potekel. Itak ga ne bi gor pošiljal, ne mislim še to poštnino plačevat. Naj mi dajo brez poštnine, pa naročim novega.
Kje si pa ta filter najdu. 😄
Sem imel avgusta kar težavo z vračilom nekaj zadevic, kljub doplačilu za "varno naročilo". Kompleksen primer - nekaj sem želel zamenjat zaradi moje napake, nekaj reklamirat zaradi njihove napake. Potem pa kar nekaj pregovarjanja, nesporazumov in tehničnih težav uveljavljanja dobropisov na njihovi strani ... Najlažje bi reklamiral cel paket (dobil vrnjen denar), pri reklamaciji posameznih artiklov pa se je zaštrikalo.
Sem pred 30-timi leti prodajal Hrošča, prej pa zrihtal, nove gume Pirelli, akumulator, auspuh, alternator .... Cene so bile okrog 4.000, sam nastavim 5.600, da dobim notri stroške, pa avto je imel res malo km. Se najavi ženska srednjih let, pogleda, greva na kavo in pravi, da ga mora videt še sodelavec "Žorž", ki se spozna na avte, in da me pokliče čez 5 dni ob 17h. Sem bil 100%, da ne bo nič.
Ženska pokliče čez 5 dni, se zapeljeva na Brnik na letališče na pregled k sodelavcu. Sodelavec stopi do avta, z dlanjo potapka po strehi in reče "to so dobri avti". To je bilo vse od pregleda. Potem pravi ženska, da dobi denar čez nekaj dni. Spet sem si mislil, da ne bo nič. Čez nekaj dni pokliče, odkešira 5.600, narediva prepis in greva na kavo. Pove, da je prodala prejšnji avto sodelavcu, avto pa mu čez 2 dni zariba. In ji je bilo to zabavno, smešno ... "videno-kupljeno". Sem si mislil, če je pa to tako, potem se sam nimam kaj sekirat.
Pozdravljeni. Sem lastnik MAZDE CX-5 175 Revolution AWD letnik 2014 prevoženih 176000km, redno servisirana pri Pelkotu odkar sem jaz lastnik(kdor pozna mehanika, ve o čem govorim). In sicer me zanima kdaj je smiselno menjati ketno motorja? Imam pa namen sedaj v roku 1 meseca jo prodati, zato sprasujem se mi splaca sedaj vlagati v avto ali ga pac prodati za par € manj? In koliko priblizno bi lahko iztrzil za tako Mazdo, vprašanje za tiste ki se malo bolj vešči na trgu z avti. Hvala za odgovore .
Na prvo vprašanje naj da odgovor Pelko, če je tam servisirana. 😀 Po mojih informacijah bi bilo fino, da je pri teh km že menjana (pri 150.00 km, vsekakor pa pred 200.000).
Na prvi del drugega vprašanja je odgovor NE. Več ko boš govoril, kaj vse je bilo menjano, bolj bo odvračalo kupce. Moje mnenje. Sem imel za podoben avto zagretega kupca, pa mu na koncu povem, da je original nova turbina, pa se je ustrašil, namesto da bi bil vesel, in ga ni bilo nazaj.
V salonu ful prijazni, dokler ne kupiš, potem pa kot da te ni - ena konkretna izkušnja. Pa spomnim se akcij OPEL 24 ur z norimi akcijskimi popusti, potem pa ugotoviš, da so bili avti 1 teden pred akcijo v istem salonu cenejši.
Uf, ko pomislim, da moram sedaj na cx30 zopet namontirati letne bridgestonke, me kar mine volja za to narediti. Še posebaj, ko bo dež, bo veselje z njimi. 🙄
Te zimske hankook so se izkazale za vrhunske tako na suhem, v dežju kot na snegu. Edina slabost jim je, da so malce glasnejše od 130/uro navzgor.
Tudi obraba ni pretirana, so se izrabile manj kot 1 mm pri prevoženih 6000 km.
Kaj originalnega je na tvojem avtu sploh OK? Vse, v kar se poglobiš, bi zamenjal z boljšim. 😂 In potem tele tvoje zapisi prebira @Evgen in raje kupi golfa.
Ni ravno tako. Spomnim se primera, ko se je šlo za te famozne bakrene podložke na prvih dizelskih mazdah 6.
Zaradi iztošenosti je zmanjkovalo olja in kdor ni kontroliral nivoja mu je lahko motor zaribal. In to se je tudi dogajalo.
Sam sem prišel prvi na uradni servis v Kp in čakal, da bodo zamenjali te podložke. (avto je vil v garanciji).
Ker ni bilo ne bev ne mev sem jih sam vprašal, če jih vodo zanenjali.
Delali so se Francoze. Takrat sem sam pisal v Avstrijo, kjer so šefi našim se sedaj, in šele po posredovanju Avstrijcev so mi jih zamenjali. Seveda so mi jih hoteli zaračunati 40€/ 4 kose a sem jih nabavil na mazda servisu v Trstu, kjer sem dal 10€ za vse štiri.
Tako, da po moje gredo po liniji najmanjšega odpora in z najmanj stroški, dokler je avto v garanciji.
Edino, če je kak splošni vpoklic, takrat te pokličejo in stvar uredijo.
Kaj ni tako? Vem da je tako - da pričakujem od njih. 😃 Koliko je njihovega angažmaja se po mojih izkušnjah zelo razlikuje od sprejemnika do sprejemnika. Na srečo sem imel sam kar srečo, se je pa posadka na "mojem" servisu v zadnjem letu zelo spremenila in me skrbi. Komaj se z nekom ujameš, mu zaupaš, on se navadi na moje muhe, pa odide ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tale je pa moj letnik.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=18247394&display=Mazda -
Povezava za deljenje
Deli na druge strani