Smo si šli ogledat 4 leta nazaj Škodo Oktavio na Verovškovo. Želeli smo, da nam je Škoda všeč. Kljub trudu nam ni ratalo ob videnih VW Arteonih ali Audijih A5. Enega od teh dveh bi takrat po mojem celo kupili, če ne bi jaz bremzal nad Audiji navdušene žene. 😂 Ko je prišla kasneje v igro Mazda 6, se je pomirila.
Wireless CarPlay/Android Auto se poveze preko WiFi ... Samo za vzpostavitev povezave je tudi Bluetooth ...
Za telefoniranje, poslusanje glasbe, SMS,... pa je ze vgrajeno ...
Ali original Mazdin sistem brez dokupljenih dodatkov na M6 od 2018 naprej slučajno omogoča (pa ne vem) brezžično povezavo in uporabo CarPlay/Android Auto na Mazdinem zaslonu?
Saj novejsi letniki imajo ze vecinoma vgrajeno moznost povezavo telefona preko BT…
Mazde 6? Za telefoniranje, SMS ja (imela že 2015), ne pa Android Auto ali Car Play - to gre od 2018 FL preko USB kabla oz. z dokupom modula preko Bluetooth. Pred 2018 FL pa je potrebno dokupit še poseben modul za Android Auto ali Car Play.
Ne bo držalo, da sem se premaknil na stran Škode. No sicer ne tajim, da sem trenutno njen lastnik, ampak ta trenutek se mi zdi A4 daleč najbolj ugoden za to kar dobiš (govorimo o 3 leta rabljenih avtomobilih). Škoda pa je po moji oceni postala izredno draga, za to kar ponuja.
In ja, in kot piše Dvorjan, gledam za avtomatika...
O tipkanju po ekranu. Če dobro razumem avto ne omogoča, da bi preko bluetootha iskal po imeniku ter klical posamezno osebo? Oz. je to precej zakomplicirano?
Ne želim tule izpasti kot nekdo, ki je prišel provocirat. Vendar bi rad preveril vse o avtomobilu preden ga začnem iskati po tujini, da ne bom ob nakupu in povzetju razočaran....
Te čist razumem. Na tem forumu pa se znamo kdaj kar fino pohecat in nasmejat ... in smo tudi malenkost subjektivni
Resno. Kolikor vem so ravno Mazdini avtomatski menjalniki znani po robustnosti in nezahtevnosti. Nisem še zasledil, da bi tukaj kdo imel večje težave z Mazdinim AT. Pri Audijevih pa sem že od večih slišal, da so imeli z AT tudi stroške blizu 5 k€.
Hvala za vsem za nasvete. To z nedelujočim ekranom mi je ob današnji sodobni tehniki res padlo v oči. Ker sem veliko na telefonu med vožnjo mi ta nedelujoča funkcija predstavlja velik minus pri nakupu Mazde, sploh če jo primerjam z Audijem A4 in Škodo Octavio, ki sta pri teh stvareh res "moderna".
Varno vožnjo in lep pozdrav
Mislim, da se je @Tipka dokončno premaknil na http://www.skoda-team.com/forum/. Jaz bi rekel škoda, ker so Mazde boljše oblike in Mazda bencinarji boljši od VW bencinarjev.
Že če primerjam belo Mazdino in Škodino barvo, ko sta parkirani skupaj, je razlika več kot očitna v prid Mazde oz. ti je jasno, da je res perla bela, medtem ko je Škodina kovinska bela zelo podobna Jupol beli.
A ma kdo te čepke plastične ki pridejo spodaj na zaščito motorja? Vidim da rabiš 10 mm vijake odvit potem pa ima še par teh klipsen. @scania veš mogoče točno oznako?
Imamo M6 G165 MT karavan in je OK. Eno obdobje sem izmenjaje vozil tudi M6 G194 AT karavan. Oba enak model, enako stara z okoli 55.000 km.
G194 je dajala boljši občutek vožnje, bolj tih, uglajen. V povprečju deluje s cca 500 nižjimi obrati. Z zelo šparovno vožnjo je bila povprečna poraba pod 7 l/100km (6,6). Pri vožnji po klancih in včasih pri speljevanju v križiščih nisem imel dobrega občutka (se AT odzove nekoliko drugače, kot si želiš v glavi). Motor je zame dovolj močen za Mazdo 6 (podoben občutek pospeševanja kot pri Mazdi 3 G120 MT).
G165 MT deluje manj prefinjeno. Ko se ga navadiš pa je OK. Prestavna razmerja in samo prestavljanje je po mojem mnenju malenkost slabše kot pri Mazdi 3 G120 MT. Pri zmerni vožnji porabi cca. pol litra manj od G194. Naša dolgoročna poraba je 6,6.
Z nobenim od obeh motorjev zelo verjetno ne bo večjih stroškov. Osnovni servis pri pooblaščenih servisih je okoli 200€ (olje, filter olja).
Če bi imel na razpolago 2 enaki Mazdi 6, ena G165 MT, druga G194 AT, za enako ceno, in me nekaj 10 € ali 100 € razlike na leto ne bi obremenjevalo, bi izbral G194.
Še to, ki tudi nekaj pove. Ko sem prvič v BTC pripeljal G165 je mehanik Jure vprašal "G194, a ne?". Ko sem povedal, da je G165, mu je iz obraza izginil nasmešek in ni nič komentiral....In ko sem se kasneje odločal med G165 in G194, mi je takrat drug znanec s pooblaščenega servisa brez dvoma svetoval, naj obdržim G194. Dobil sem občutek, da je G194 pri njih še posebno na dobrem glasu.
Avto je 9/2019. Mogoče je kupil zimske in se ves čas vozil z zimskimi??? Letne pa ves čas v drvarnici.
Ta avto bi lahko zagret kupec vrednotil kot 2 leti star avto (glede na km in starost). Spomnimo se pol leta nazaj, ko so Branetovi prodali odlično M6 G145 MT karavan kovinsko sivo s Thule prečkami s cca 45.000 km letnik 12/2018 za 19.000 km. Vse kar je nad 22.000 € je zame za tole belo limuzino z vključenim novim setom gum preveč.
Recimo, da razmišljam za menjavo z M3 2018. Dobim skoraj enako barvo 👍, bolj ohranjen avto z 1/4 prevoženih km M3 👍, leto mlajši 👍, daljši in zame manj uporaben avto 👎, manj poskočen avto 👎, bolj požrešen avto 👎, dražji kasko 👎, doplačilo 10.000 € 👎 ...
Ker me zanima samo bel avto, imam trenutno na razpolago za približno isti denar:
- Jestovo CX-5 G194 AT letnik 2017/12 z 88.000 km (vsa oprema)
- odlično ohranjeno M6 G145 MT limuzino 2019/9 z 22.000 km (minimalna oprema)
Ampak avto je ta prav za kupit, malo takih - ohranjen, malo km, + komplet platišč z gumami. Problem je samo, če ti ustreza (limuzina, motor (meni bi bil OK, saj bistvene razlike med G145 in G165 ni), oprema - zame ima dovolj). Cena pa je res huda. Recimo, 19.000 bi bila meni OK. 😀
Za to nastavljeno ceno 24.890 ne dobiš niti najcenejše nove trojke G122 (25.890).
Priložnost, da vam Petrol časti nov motor, ali eno eno dobro generalko, ali vsaj 4 injektorje,... na vaši Mazdi, če ste pred 14 dnevi točili na bencinskem servisu Rožna dolina in Štaloni. 😃
Rabis za zgoraj in spodan, ker meni ko sem samo štiri dal mi je pokalo. Potem sem kupil dodatne tako sta šle na vsako ploščico dve je pa bil mir.
Daj zimmerman z luknjicami in zimmerman ploscice, nebo ti žal.
Scania, nismo vsi tako v tem, da nam bi bilo jasno. Kaj in kje se to kupi? Ugibam še 4 plehke za M6, kaj pa za Mazdo 3? Če vpišem v iskalnik "plehki" ne dobim nič. 😀
Tiste alu tesnilne podložke sem težje našel kot električni agregat ... 😂
@scania, odprl sem ATE škatli s sprednjimi ploščicami za M3 (zgoraj) in M6 (spodaj). Pri ploščicah M6 so še 4-je plehki, pri ploščicah M3 pa sta 2 plehka na ploščicah. Je vse OK, ali pa je menjavo še kaj manjka?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Smo si šli ogledat 4 leta nazaj Škodo Oktavio na Verovškovo. Želeli smo, da nam je Škoda všeč. Kljub trudu nam ni ratalo ob videnih VW Arteonih ali Audijih A5. Enega od teh dveh bi takrat po mojem celo kupili, če ne bi jaz bremzal nad Audiji navdušene žene. 😂 Ko je prišla kasneje v igro Mazda 6, se je pomirila.
null
Povezava za deljenje
Deli na druge strani