Imamo M6 G165 MT karavan in je OK. Eno obdobje sem izmenjaje vozil tudi M6 G194 AT karavan. Oba enak model, enako stara z okoli 55.000 km.
G194 je dajala boljši občutek vožnje, bolj tih, uglajen. V povprečju deluje s cca 500 nižjimi obrati. Z zelo šparovno vožnjo je bila povprečna poraba pod 7 l/100km (6,6). Pri vožnji po klancih in včasih pri speljevanju v križiščih nisem imel dobrega občutka (se AT odzove nekoliko drugače, kot si želiš v glavi). Motor je zame dovolj močen za Mazdo 6 (podoben občutek pospeševanja kot pri Mazdi 3 G120 MT).
G165 MT deluje manj prefinjeno. Ko se ga navadiš pa je OK. Prestavna razmerja in samo prestavljanje je po mojem mnenju malenkost slabše kot pri Mazdi 3 G120 MT. Pri zmerni vožnji porabi cca. pol litra manj od G194. Naša dolgoročna poraba je 6,6.
Z nobenim od obeh motorjev zelo verjetno ne bo večjih stroškov. Osnovni servis pri pooblaščenih servisih je okoli 200€ (olje, filter olja).
Če bi imel na razpolago 2 enaki Mazdi 6, ena G165 MT, druga G194 AT, za enako ceno, in me nekaj 10 € ali 100 € razlike na leto ne bi obremenjevalo, bi izbral G194.
Še to, ki tudi nekaj pove. Ko sem prvič v BTC pripeljal G165 je mehanik Jure vprašal "G194, a ne?". Ko sem povedal, da je G165, mu je iz obraza izginil nasmešek in ni nič komentiral....In ko sem se kasneje odločal med G165 in G194, mi je takrat drug znanec s pooblaščenega servisa brez dvoma svetoval, naj obdržim G194. Dobil sem občutek, da je G194 pri njih še posebno na dobrem glasu.
Avto je 9/2019. Mogoče je kupil zimske in se ves čas vozil z zimskimi??? Letne pa ves čas v drvarnici.
Ta avto bi lahko zagret kupec vrednotil kot 2 leti star avto (glede na km in starost). Spomnimo se pol leta nazaj, ko so Branetovi prodali odlično M6 G145 MT karavan kovinsko sivo s Thule prečkami s cca 45.000 km letnik 12/2018 za 19.000 km. Vse kar je nad 22.000 € je zame za tole belo limuzino z vključenim novim setom gum preveč.
Recimo, da razmišljam za menjavo z M3 2018. Dobim skoraj enako barvo 👍, bolj ohranjen avto z 1/4 prevoženih km M3 👍, leto mlajši 👍, daljši in zame manj uporaben avto 👎, manj poskočen avto 👎, bolj požrešen avto 👎, dražji kasko 👎, doplačilo 10.000 € 👎 ...
Ker me zanima samo bel avto, imam trenutno na razpolago za približno isti denar:
- Jestovo CX-5 G194 AT letnik 2017/12 z 88.000 km (vsa oprema)
- odlično ohranjeno M6 G145 MT limuzino 2019/9 z 22.000 km (minimalna oprema)
Ampak avto je ta prav za kupit, malo takih - ohranjen, malo km, + komplet platišč z gumami. Problem je samo, če ti ustreza (limuzina, motor (meni bi bil OK, saj bistvene razlike med G145 in G165 ni), oprema - zame ima dovolj). Cena pa je res huda. Recimo, 19.000 bi bila meni OK. 😀
Za to nastavljeno ceno 24.890 ne dobiš niti najcenejše nove trojke G122 (25.890).
Priložnost, da vam Petrol časti nov motor, ali eno eno dobro generalko, ali vsaj 4 injektorje,... na vaši Mazdi, če ste pred 14 dnevi točili na bencinskem servisu Rožna dolina in Štaloni. 😃
Rabis za zgoraj in spodan, ker meni ko sem samo štiri dal mi je pokalo. Potem sem kupil dodatne tako sta šle na vsako ploščico dve je pa bil mir.
Daj zimmerman z luknjicami in zimmerman ploscice, nebo ti žal.
Scania, nismo vsi tako v tem, da nam bi bilo jasno. Kaj in kje se to kupi? Ugibam še 4 plehke za M6, kaj pa za Mazdo 3? Če vpišem v iskalnik "plehki" ne dobim nič. 😀
Tiste alu tesnilne podložke sem težje našel kot električni agregat ... 😂
@scania, odprl sem ATE škatli s sprednjimi ploščicami za M3 (zgoraj) in M6 (spodaj). Pri ploščicah M6 so še 4-je plehki, pri ploščicah M3 pa sta 2 plehka na ploščicah. Je vse OK, ali pa je menjavo še kaj manjka?
Tudi mene razkurijo taki manipulanti in preračunljivci, ki ves čas razmišljajo, kako bodo pretentali državo (razne preračunljivo ločitve, da dobijo olajšave v vrtcih in drugje, pa različni naslovi prebivanja, kjer partner plačuje "kao" mamici samohranilki, ki stanuje s partnerjem v istem stanovanju, prijavljena je pa recimo pri mami v majhnem stanovanju skupaj z dvema otrokoma, alimente za otroke, kateri zopet končajo v denarnici očeta. Seveda je mamica v tem primeru skoraj socialni problem, ker je "samohranilka"
z dvema otrokoma v majhnem stanovanju, kjer se stiska skupaj z ostareli mamo. A le na papirju. V resnici pa živijo vsi v velikem stanovanju(hiši), imajo vsak svoj avto in lepo živijo. Imajo pa seveda cel kup ugodnosti.
Eden takih, kot si jih opisal, ti je prodal platišča. Si jih že zrihtal in prodal?
Jaz vem kako je to sedaj,napisal sem kako bi moralo biti...👍
Ja, tudi pred tankanjem bi moral prodajalec pogledat v prometno in ti odpreti pravilen ventil za gorivo, dizel ali bencin. In potem ne bi nekateri natankali napačnega goriva.
In vulkanizer bi moral pogledati v homologacijo in odgovarjati, če ti je namontiral napačna platišča ali gume.
Vse naj odgovarjajo drugi. A smo res že vsi v vrtcu?
Berem o sodbi glede ničnosti pogodbe o posojilu v švicarskih frankih. Preračunljivcem in špekulantom, ki so se zakalkulirali, bom sedaj spet jaz (davkoplačevalec) plačeval - njihove slabe odločitve? Čisto narobe, pi...a.
Ne vem zakaj ne vpišejo na prodajnih mestih te številke tablic na podlagi prometne in nebi bilo problemov.....
Zato, ker gre za odgovornost lastnika. Je preveč težko?
Ne razumem, da nekdo, ki naj bi bil sposoben vozit po naših cestah, ni sposoben prebrat nekaj črk in številk iz svoje tablice ali prometne in potem natisnjenih na računu še enkrat preverit. 🤔 In taki se ponavadi "spoznajo na vse" in vejo vse rešitve, od politike, zdravstva, naravovarstva, energetike, ...
Tako zaščiten avto je potrm super za 2,3,4tega kupca.... Za prvega kupca do 7,8 starostilet je brez pomena
Noben od kolegov, ki imajo blizu 15 let stare avte, se ne pritožuje nad prerjavenim podvozjem oziroma plehom, težave in z njimi povezani veliki stroški se jim pojavljajo na motorju, na klimatskih napravah, na elektroniki, ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Imamo M6 G165 MT karavan in je OK. Eno obdobje sem izmenjaje vozil tudi M6 G194 AT karavan. Oba enak model, enako stara z okoli 55.000 km.
G194 je dajala boljši občutek vožnje, bolj tih, uglajen. V povprečju deluje s cca 500 nižjimi obrati. Z zelo šparovno vožnjo je bila povprečna poraba pod 7 l/100km (6,6). Pri vožnji po klancih in včasih pri speljevanju v križiščih nisem imel dobrega občutka (se AT odzove nekoliko drugače, kot si želiš v glavi). Motor je zame dovolj močen za Mazdo 6 (podoben občutek pospeševanja kot pri Mazdi 3 G120 MT).
G165 MT deluje manj prefinjeno. Ko se ga navadiš pa je OK. Prestavna razmerja in samo prestavljanje je po mojem mnenju malenkost slabše kot pri Mazdi 3 G120 MT. Pri zmerni vožnji porabi cca. pol litra manj od G194. Naša dolgoročna poraba je 6,6.
Z nobenim od obeh motorjev zelo verjetno ne bo večjih stroškov. Osnovni servis pri pooblaščenih servisih je okoli 200€ (olje, filter olja).
Če bi imel na razpolago 2 enaki Mazdi 6, ena G165 MT, druga G194 AT, za enako ceno, in me nekaj 10 € ali 100 € razlike na leto ne bi obremenjevalo, bi izbral G194.
Še to, ki tudi nekaj pove. Ko sem prvič v BTC pripeljal G165 je mehanik Jure vprašal "G194, a ne?". Ko sem povedal, da je G165, mu je iz obraza izginil nasmešek in ni nič komentiral....In ko sem se kasneje odločal med G165 in G194, mi je takrat drug znanec s pooblaščenega servisa brez dvoma svetoval, naj obdržim G194. Dobil sem občutek, da je G194 pri njih še posebno na dobrem glasu.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani