A ni tako, da po Mazdinih navodilih na tem menjalniku ni treba servisirati nič, niti menjati olja, doživljenjsko?
"You probably know by now how often you should be changing the oil in your Mazda, but what about the transmission fluid? Well, there’s a good chance the answer is “never.”
Ah, kje. Mislim, da zdaj par let ne spreminjam voznega parka. 😃
Ampak imam podobno "motnjo" kot ti, za "šport" vsake toliko pogledam oglase ...
Enako. Trenutno sem zelo zadovoljen z belo M3, belo M6 in rdečim Cliotom.
Če me kaj moti, potem sta to pri Cliotu znamka in njegova "trula višnja" barva. Na dvorišču bi raje imel 3 bele mazde, torej bi Cliota zamenjal za belo Mazdo 2, če bo kakšna priložnost. Če malo pomislim, bi tudi tista bela MX-5 izpred BTC salona z rdečo streho še kar pasala zraven (in na tlakovce).
Na desni strani pride cev ven iz kondenzatorja/uparjalnika, vmes je gumijasta črna cev, ki je nataknjena nekoliko nižje nazaj na isti strani konzole in potem gre notri v konzolo in navzdol ven, kjer voda kaplja ven pod avto ... sistem (podoben pri različnih Mazdah) je prikazan v videu:
"186 Skyactiv X je vsekakor boljši od G, saj sem vozil oba. Na splošno je dobra vožnja.Drugi avto je 320i in menjalnik ni tako dober, vendar je 8HP v BMW-ju izjemen.Nizki navor je dober pri 186 in se zelo dobro vrti."
Upam da se motim, ker nobenemu ne privoščim, ampak tole že smrdi na probleme, kot jih je imela Mazda z mašinami 2.2 CD v 2013/2014 ...
"Sam imam Skyactiv X v svojem avtomobilu in sem, če sem iskren, premalo navdušen. Ugotovil sem, da motor zares potegne le, če ga močno zavrtiš; pri nizkih vrtljajih se včasih sprašuješ, ali motor dejansko potegne. "
😊😊 Kubikov za cel kamion, konjev pa kot kak 1,3 mlinček. Se vidi, zakaj so ga črtali iz proizvodnje. Pije pa kot kak večji kombi. Za to porabo bi moralo bit kakih 250 konjičev na voljo. 😉
Mi smo se v šoli učili, da energija (moč) ne nastane iz nič. Avto energijo dobi iz bencina, ki ga motorji z notranjim izgorevanjem energijsko izkoristijo okoli 25%, ostalo gre v izgube (segrevanje ... zato ima CX-30 spredaj spodaj tako veliko odprtino za zrak, da prepreči, da bi se stopil njen plastičen karter).
Tisti, ki misli, da ima super močan avto, hkrati pa ne porabi skoraj nič bencina, se moti. Mogoče se nekaj te navidezne moči pridobi z izgubo teže (zamenjavo kovinskih delov s plastičnimi), nekaj z raznimi obratovalnimi fintami, kot jih ima X186 motor in zaradi katerih moraš svečke menjat na 60.000 km, ali z manjšim trenjem v motorju (vodeno olje Supra 0W-20 namesto pravega olja Ultra 5W-30).
A ti prineseš svoje olje na servis ali imaš to za dolivat?
Na Mazda servis ga ne nosim, sem pa jim že predlagal in so mi rekli, da mi raje dajo mal več popusta in bom na istem. Ker bi pri mojem olju zaračunali še neke ekološke takse...
Dopolnil seznam stvari kaj vse moram nabavit. Termostat in vodno crpalko bom pa menjal ko bo zacela spuscat. Torej narocena zadnja runda oznacena z modro in oranzno. Po motorno olje pa samo skocim v mb. Aja pa sprintal vse uradne procedure za menjavo vsega tega na spisku. Ko vse skupaj sestejem bo vsega materiala za malo manj kot 800€.
A prav vidim 5 l Mazda Utra olja za 58 € Verjetno dobiš še kakšen popust, kakšnih 30%?😃
Popravljam se, "dober mehanik" dobro ve koliko ima avto, ko dvigne avto na dvigalki in pogleda spodaj.... 😉 Med 150kkmm in 300kkm se vidi razlika.... 👍
Naši slu.se vsi prodajo pod 200kkm od šverotov, resnični so 350-400kkm 🥴🙃
Je prišla na sejem kupovat Golfa II dizla cela posadka, bodoči¨ lastnik, klepar in mehanik. Potem se izvedel, da je imel avto zbite km iz 240.000 na 120.000, vse pa še prva barva. In sta "mojstra" po pol ure ogledovanja in preizkušenja ugotovila, da je bil avto razbit, da pa km so pravi. 🙃
Ni tako simpl.
Drugače pa še vedno spremljam poljski Mazda forum. In res, večina avtov s težavami je letnik 2014 plus-minus eno leto, in večinoma imajo od 150.000-250.000 km, pripeljani rabljeni z zahoda.
Sem junija 2021 komuniciral za isti avto - Mazdo 6 prek slovenskega posrednika in direktno v Nemčiji. In zanimivo, Nemec mi je rekel, da je avto od Rent a car, slovenski posrednik, pa da ne. Tako da tudi za tisto rdečko 2017 nisem siguren, da jo je vozil šef Mazdinega servisa (se lepo sliši in dobro proda ). Prej bi rekel, da je bil testen avto, se pravi, da so ga mrzlega priganjali v obrate.
Jaz sem mojo kupil v Leverkusnu (generalni zastopnik Mazda za Nemčijo) z prevoženimi 19000 km. Avto je bil od enega od šefov. Uporabljen je bil tudi v reklami za mazdo 6 v Nemčiji. To sem ugotovil, ko sem videl nemško tablico na njej preden so jo prišli iskati.
Pa ne mi rečt da so kaj mutili z kilometri pri moji.
In pride v roke lastniku na Balkanu, ki odžaga stran filter pri 70.000 km. 😩
Očitno sem precej pred časom, ker so me pred petimi, šestimi leti zmerjali z zaostalim kmetavzarjem, ko sem napisal nekaj podobnega o senzorjih in elektroniki v avtih...
No, počasi boste prišli za menoj..
Nisi upošteval, da si na forumu 14 let, jaz pa točno 3 leta in nisem bral čisto vsega za nazaj.
Se strinjam s tabo.
In politična hinavščina. Sedaj se govori še o višjih emisijskih standardih. Si mislim, da zadevo forsira Nemčija. Hkrati pa nima nobenih težav, da se vse njihove stare ekološko umazane kripe izvozijo na vzhod ali jug, kjer jih pol odreže še tiste boge filtre, ki jih imajo. Pred dnevi je bil podatek, da je avto v 70-tih povzročil toliko emisij, kot danes 50 novih avtov. Vsak dan peš prečkam zelo prometno cesto v Ljubljani in zadržujem dih, tako včasih zasmrdi iz nekaterih dizlov.
30 let sem vozil avte brez teh kolesnih senzorjev. V teh letih mi je recimo 3x spustila guma, enkrat ponoči sprednja leva na avtocesti, pa še to sem sam nekako zamenjal na odstavnem pasu (Golf I). Torej lahko pričakujem defekt 1x na 10 let. 🙂
Torej res ni velik problem, če se pol leta voziš brez teh senzorjev, ki v 90% primerov opozarjajo na napako, ki je ni (recimo po menjavi letne/zimske). 😩
Sam bi vrgel ven 90% teh senzorjev in asistenčnih sistemov naših Mazd. Sem govoril s človekom, ki je po pol leta lastništva novega golfa (2 leti nazaj cene 25.000€) znorel od težav z elektroniko in ga prodal.
Se pravi, da je več problemov kot pri Mazdah.😊 Ok, pustimo ta zloglasna Mazdina ogledala. Mislim, da vem v čem je fora. Če ne bi bilo teh ogledal in težav z njimi bi se pisalo na tem forumu samo o računalnikih. 😊In vice bi pokali.
Misliš, da bi Janez imel Mazdo, če bi bila slaba? Sploh pa je oblikovno vsaj meni top (6-ka, 3-ka in 2-ka), za svoj denar seveda.
Na parkirišču srečam kolega, ki ima limuzino trojko 2018. Sem ves čas mislil da bencinarko, nakar zadnjič izvem, da CD 2.2. Pravi, da ima 100.000 km, samo redni servisi na 20.000 km in nobenih težav. Super zadovoljen z Mazdo.
To je Honda marsikateri avto ima že drug motor noter pri tej starosti.
Kolega je imel Hondo Accord 2.0 letnik 2002. Vprašal sem ga, zakaj jo je prodal kakšnih 5 let nazaj, ker jo je prej tako hvalil. Potem pa mi je razložil, da je razbil zadnjo luč, pa je ni mogel nikjer več nabaviti. Torej tudi Honda ima svoje težave.
Tisti, ki misli, da bo dobil za teh 8.800€ skoraj nov avto brez stroškov, se fino moti.
Pri naši 12 let stari Accord je tudi bilo nekaj zadev, ki so me že motile (plastični cilinder sklopke je škripal - tipična napaka, slabi žarometi, ..). Drug kolega ima CR-V 2010 dizel in sem in tja, recimo 1x na leto pride kakšen strošek za dobrega jurčka (injektorji pri 210.000, nekaj okrog volana pri 250.000 km, ...). Alternatorji so pa znani, da crknejo med cca 150.000-200.000, ... se pa da popravit oz zamenjat diode ... cca 300€. Pa cev črpalke servo volana je tudi znana, da začne puščat okrog 200.000 km.
Prispel material diski spredaj zadaj, ploščice spredaj zadaj, zračni in klima filter, pleheci za ploščice spredaj in zadaj, oba jermena, zavorna tekočina
Čaka v košarici nadaljne naročilo: napenjalec, hladilna tekočina, čep za hladilnik, brisalci spredaj zadaj komplet, svečke, stabilizator štangice spredaj zadaj, razkužilo za klimo, čistilo za sesalne kanale in ventile.
V torek na servisu ko bodo menjali motorčke za ogledala nabavim še tesnilo za loputo in pa štiri tesnila za sesalni kolektor (da vidim stanje sesalnih kanalov).
Torej Marca še nabavim samo olje za motor, olje za menjalnik in pa ščetke za čiščenje sesalnih kanalov potem pa akcija
Scania, če pa prilepiš še podrobnejši seznam artiklov (šifre) in v kateri trgovini si ga nabavil, potem pa bo Mazda servisom za 6-ke GJ zmanjkalo dela. Bencinarke, da se razumemo. 😃
Se pa že veselim slik razstavljene mašine in tvojega komentarja.
Malo se zima pozna a ne vem kako lahko tole povprečje dosežeš... 🤔
Imam lažje 5 litrov povp. kot pa 8, pravzaprav več kot 6.8 nisem imel in sem bil polno naložen pa po AC 140-160 pa še frišno nov avto je bil.... Ko grem smučat na Roglo mi pije 8.5 samo v hrib in pičim gor v 3tji in 4ti.....🤔
Jaz bi rekel veliko, predvsem pa dolžina voženj (razmerje časa delovanja mrzle in ogrete mašine).
V zimi 2020/2021 sem meril porabo naše M3 G120 MT. Zaradi Covida se je vozila v glavnem na kratke razdalje, cca 1-3 km. To pomeni, v glavnem z neogretim motorjem. Povprečna poraba je bila okoli 8,7 l/100 km.
Danes je dolgoročna povprečna poraba tega avta po števcu 6,1 l/100 km (nisem je resetiral že vsaj 20.000 km), pri čemer je cca polovica voženj dolgih 20 km, druga polovica pa 30 km, večina po ravnih cestah in avtocesti. Torej se cca. 80% prevozi z ogretim motorjem.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
A ni tako, da po Mazdinih navodilih na tem menjalniku ni treba servisirati nič, niti menjati olja, doživljenjsko?
"You probably know by now how often you should be changing the oil in your Mazda, but what about the transmission fluid? Well, there’s a good chance the answer is “never.”
Povezava za deljenje
Deli na druge strani