Zdaj se tedensko vozim cez celo Nemcijo. Kot prvo nimajo klasicnih pump kot pri nas ampak se moras zapeljati vecinoma dol na Autohof.
Tisto kar pogresam pri nas imajo zelo razvito, polnilnic veliko, tudi na vasi ali mestu jih vidis.
Ampak, nocem biti spet negativec, ampak vse je prazno. Resnicno prazno. Vidis v mestu samo kak un kvazi mini kvadratni jajcek, ki ni niti smart. Na bahnu pa kar prazno...
Razlog? Ne vem.
Na samem bahnu pa sem sedaj na skupaj 4000km srecal samo 1 Teslo in enega Ioniqa (madona je ogromen in sirok). Tesla je sla normalnih 130, ioniq pa se je cjazil cca 100 skrajno desno.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Petrol je dalec najboljsi pri enostavnosti, ne vem kdaj sem bil nazadnje notri da bi plačal. Nobene guzve, se na motorju ne rabis niti celade dol dat.
Edino na WCjih na AC jim pa ne dela logika, vse mas digitalno pa qr kode, za lulat pa rabis se plasticno petrol kartico........in dejansko moras preskociti rampo
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Slivka, tvoj račun ima eno veliko napako. Pri nas tanka cela EU, ker imamo ceneje od večine sosed. Torej ni to domača potrošnja.
Najbolj pravilno je preko že predlaganega izračuna prevoženih km s strani vozil iz SLO registra.
O čem govoriš?? Jaz naredim 30.000km s slovenskim avtom po tujini, tankam tu in tam, a km so zabelezeni na tehnicnem v slo...
Niso samo tujci tu, smo tudi mi drugje. Saj nismo zaprti v eno drzavo da vsak km na slovenskem avtu predstavlja slovensko potrosnjo ..kr neki
Ne govorim o cifrah ampak slivkin prenos iz fosilnih na ev je enak temu ce bi isti tujci zamenjali avto za ev, polniti morajo pri nas ko se peljejo skozi...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
A si ti kdaj šel čez prelaz, ko je snežilo? Dokler ga ni na cesti vsaj 10 cm ni nikogar blizu. Nato prelaz zaprejo.Šele pozneje ga spucajo. Tako, da ne tii meni, da je vedno asfalt. Tam čez hodim od leta 86 vsako leto.
Alex kot sem rekel ti si fenomen. Ce je 10cm na cesti to ni sneg, toliko ga imamo tud v mestu preden pride plug... 10cm za suv ali navaden avto ni nic.
To je kot pred bajto ko gres z avtom pluziti...
pred 10 minutami je Slivka napisal:
Tudi v primeru poledenele ceste, listja na cesti, peska na cesti, skratka v primeru vsega na cesti. Edino, kar si še nisem prišel na čisto, je globoka voda na cesti...
Izklop ne pomaga k izboljšanju vodljivosti, to je res. Ampak v bistvu tega niti ne potrebuješ, ker se do ovire že ustaviš...
Buahahahaha, ej, @Alex, a na obali sonce seka, pa ti je u glavo užgalo?
Dokazano na poligonu. Ampak cesta ni poligon. Poligon se da prilagoditi, da dobiš rezultate, kakršne želiš. Na poligonu tudi avto porabi 4,5 litra na 100 km. Realni promet po cestah je pa nekaj povsem drugega. In ogromna razlika je med avtocesto in "cesto" na planoti. In že tisočkrat dokazano me je "stikalo, ki ga ni" rešilo, da nisem kam pribil. V bistvu na našem BTjcu ABS priklopimo samo za tehnični, drugače je vedno odklopljen. Sploh žena. Ona ne bo speljala iz garače, preden ne ugasne ABSa.
Tu po hribih ABSu pravimo "peder-bremze" - ker so narejene za to, da tistega pred seboj napičiš v rit...
Mimogrede, ste vedeli, da dirkalniki za rally nimajo ABSa? Le zakaj, če je tako dober?
Ste vedeli, da ima Scania (tovornjak, ne @scania), ki ima pogon na vse osovine, že tovarniško stikalo za izklop ABSa? Skandinavci že vedo, zakaj...
Enako stikalo imata tudi MB 1633 4x4 in MB ACTROS 1840 4x4...
Mercedes sprinter 312 4x4 iz leta 2002 - čim je voznik vklopil štirikolesni pogon, se ABS sam izklopil...
Glejte, pišite, kar želite, briga me. Pri meni na BTjcu je ABS večinoma izklopljen - razen, ko pridemo v dolino in na avtocesto. Pa še tam se zgodi, da ga pozabimo prižgat...
Zdaj grem pa iskat letne gume za BTjca in se nimam več časa tu prekladat z vami okoli peder-bremz...
Kar se tice poligona je popolnoma res. Idealen asfalt, pripravljen si na bremzanje itd itd.
Moj motor se na poligonu ustavi pri 100 na uro vsaj 10-15m prej kot drugje (z absom )
V Maroku sem 14 dni vozil z izklopljenim tako tcs kot abs (!), tako na asfaltu, pesku kot puscavi. Zakaj, moja stvar iz izkusenj, ne bi spet sel v kokica debate
Popravljeno od jures
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Edina tipka ki kaj izklaplja pri mojem avtu je tipka za izklop ASR - preprečevanje zdrsa pogonskih koles. Le ta omeji tudi delovanje ESC - elektronski nadzor stabilnosti.
Izklopa ABS-a nimam. Izklop ABS-a je smiseln samo v primeru globokega snega ali mehkega peska ko blokirana kolesa pred seboj rinejo kajlo materjala, ki poveča trenje - krajša zavorna pot. V vseh ostalih primerih podlag blokirana kolesa podaljšajo zavorno pot. Izklop tudi ne pomaga pa k izboljšanju vodljivosti ampak ravno obratno.
Asr = tcs (traction control system) oz proti zdrsavanju odvisno od firme. Knof mamo pa vsi enak avto z dvem vijugam spodaj. Misliva enako....ce se ne motim izklopi tudi abs.
Nikjer nisem rekel da izklop veca vodljivost
Popravljeno od jures
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ogromno se naucis take voznje v puscavi, zakaj? Ker mas prostora noro in omogoca hitrost ki nese vozilo po mehki podlagi kot da je asfalt, in vidis reakcije elektronke itd.
Spoznas da je idealna voznja tam nekje pri 60 na uro, z 1 bar v gumah in brez elektronke. Z elektronko se ne premaknes nikamor.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
V snegu še nikoli nič nisem izklopil, pa sem brez težav prišel v snegu preko vseh prelazov v Dolomitih. 😉
Alex ti si fenomen, pri tebi se svet vrti drugace
Tud jaz sem ze v snegu z motorjem sel preko dolomitev po asfaltu brez problema. Prelazi so soljeni, spucani...ce pada sneg se ne pomen da vozis po snegu
Pridi na nas klancek pa pozimi preden ga kmet zorje spelji na glavno....sem pisal lani da sem sosedo vlekel ven karoq 4x4 pa je zlezla postrani s ceste glih zato ker se ni mogla prenakniti sntcs nikamor
To je osnova zimske voznje drugace tcs vedno mece ven gas.
Yota ma gumb Trial ki v bistvu vse to priredi za voznika (tud manj obcutljiv gas) kadar gres na pesek, off ali sneg
Popravljeno od jures
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Na dvorišču hidroelektrarne Moste bi se lahko polnila samo dva ducata takih avtov. Potem problem razvoda energije in izgub pri prenosu do končnih uporabnikov bi cifro močno zmanjšal.
Ne verjamem v to da se da s poltrdim...
Najprej na dvorisce postavi se vso infrastrukturo pa pretvornike, da ne upepeliš avto
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Dokazano: ABS zmanjsa zavorno samo v enem primeru - na ravnem zaviranju na suhi cesti (mocno zmanjsa), ker je takrat trenje med gumo in cesto vecje od trenja med 'drsenjem' blokirane gume
V vseh ostalih primerih pa jo podaljsa. Na ledu, pesku, snegu, mokri cesti, kot tudi na suhi v primeru krmarjenja med zaviranjem, saj se trenje zmanjsa med gumo in cesto med krmarjenje.
Mas ogromno teh testov.
V snegu pravilom ne izklopis samo abs ampak tud tcs, ce hoces kam priti
Popravljeno od jures
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Si napisal kot, da nebi še boljših gum vozil a vem da ni tako....
Tudi jaz sem na službenem imel v preteklosti že nekaj blesavih kitajskih gum a so kmalu šle adijo.
Ene so imele veliko obrabo in posledično tresle, druge pretrde in po snegu zanič, tretje kar vredu, jim je pa robe pobralo itd. 🥴 Je pa res, da delam veliko km in se zelo hitro opazi kake so gume....
Napisal sem v smislu, da ne odstopajo od big brandov. 'do sedaj' pa sem predvsem mislil kilometražo. PRedal sem jih z avtom, na seb so imele vsaj 60.000 pa so bile še za natakniti. Mi pa vulkanizer vsako leto pravilno obrača (in hrani) gume. Mam za sabo že ene 30 let dela, ki je vedno povezano z mobilnostjo avto pa moped, če vzamem res konzervativnih 20.000 na leto, je to 600.000km (pa je res konzervativno). Lahko rečem, da nisem imel nikoli slabe izkušnje z gumam, name ali no name, pa sem kar nekaj takih 'prepovedanih' gum nataknu, tud za dolge kilometrine, v vročini in mrazu...., pa še za sabo velikokrat vlečem kaj, upam da se nisem jinxal sedaj.
Popravljeno od jures
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ko sem šel po tarraca v slovenj gradec (tam je bil na zalogi), je imel seveda kot nov model spet malce posebno dimenzijo, zimskih gum niso imeli nikjer samo na gumaxu. Bil sem 2 dni pred potjo (rabil takoj) in na voljo sem imel pri njih samo Gripmax. Nikad čuo ali nema drugo.
Mogoče najboljša guma, ki sem jo kdaj imel pozimi, pol te sezone in še druge 4 sezone potem (zahvaljujoč zamudi toyote) gume odlične, skupaj cca 50-60.000km...
Sem pisal da so mi pozabili povedati da zamenjan model rav4 ki mi ga bodo dobavili nima 18 ampak 19 colskih gum, jaz doma že imel 18, sem spet na hitro kupil tokrat Sailun trailblazer al nekaj takega. Še danes so gor imajo ene 25.000 zimskih, in delajo 1A
Za Fiata sem pred to zimo šel res na najcenejše možne zimske ker je mulc treniral in čakal za izpit. Našel sem Nordexx WinterSafe 2 FR 3PMFS. Sva šla v tisti sneg ki je bil, bilo je mrzlo, šel sem celo v Bologno s ta malim, vozim se več kot sem si mislil. Guma dela, pa je vsa teža spredaj tega avta, zadek držal. Res je da malce bolj vibrirajo na AC ampak za zimo za tak avto 1A
Zdaj se fiat seli v nemčijo, ima letne continental s katerimi je bil kupljen, zgledajo kot nove, s celim profilom ampak DOT2015 in bom spet šel na neki no name ROTALLA Setula E-Race RH01 DOT2025 samo zato ker menim da je bolje nova no name kot starejsa name...
Zgolj moje osebno mnenje, ja sem verjetno drugačen, ampak gume so tudi počasi stvar marketinške presoje. Receptura in izdelava se itak seli vsa tja kamor vsi vemo....Poglejte kaj je naredil Mitas na moto segmentu, pa so bili predkratkim označeni kot čehi, kitajci....kaj je Nexen naredil na avto segmentu....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Discover Japan's renewable energy breakthrough with the first titanium solar panel—1000...
Rimac dela avte samo za marketing. Njegov glavni biznis so baterijske resitve za manjsa vozila ala bicikli, invalidski vozicki, skratka razni pogonski sklopi za elektro mobilnost.
Ampak ne avti, avti nikoli niso bili in ne bodo niša. Ponesli so pa njegovo ime, torej namen uspel
Tole je 90% rimacevega posla, vodi ga pa tmau Rimac, Mate skrbi za ime
Sele zdaj sem opazil da so tablo za prednostno premaknili pred prehod,vcasih je bila za, pa da je tam tabla Medvode....zakaj ze ce je ze prej mal za Ancko?
Res skoraj vsak dan grem k našim ko sem doma, pa nisem videl
So mi pa ukradli 'rodno' Presko
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Moja prostata zdrzi 1100km ampak toyota ni, en tankanje je rabla
Bo pa prostata zdaj na testu range s plinom se skorajda podvoji na 1300-1400
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani