Jaz sem že tak - če vidim "lovsko" visoke cene, sploh ne pokličem. Saj to potem prodajalci ugotovijo tudi sami in se cene v oglasih spuščajo - dokler avto ne izgine iz oglasov. Potem veš približno, za koliko se je prodal.
So mi pa šli izredno na živce ljudje, ki so mene klicali ob prodaji avtomobila. Bil je najcenejši na avto-net, pa so še kar preko telefona ponujali dva jurja nižjo ceno - brez da bi avto sploh videli.
En "pacient" je ponudil 4 jurje manj in pol na negativen odgovor pristavil: "Na tak način avta ne boste nikoli prodali." Jaz pa njemu nazaj: "Vi pa kupili ne." tu-tu-tu
Sam se s tem ne obremenjujem. Vsak ima pravico nastaviti ceno po svojih željah, potencialni kupec pa pravico ponuditi svojo. Kakršnakoli slaba volja okrog tega se mi zdi neosnovana, sploh če gre za kulturen način. Itak nobeden na koncu ne more prisiliti nasprotne strani v sklenitev pogodbe.
2018 letnik je ne 2017 in 20000km manj ima kot ta, pa še karavan je, ki jih ni 😁😁😁😁
Karavan ima večji bazen kupcev. To pomeni v Sloveniji 1 potencialnega kupca na mesec, pri limuzini pa 1 kupca na 3 mesece (si zmišljujem), seveda ob realno postavljeni ceni. Tale Selmar je po mojem kar dobra referenca, avto pa se prodaja že nekaj časa.
Obstaja vsaj 2 vrsti kupcev. Eni v osnovi pričakujejo spuščanje cene (določeni celo zelo velike), drugi ne - sploh ne pokličejo, če je nastavljena cena za njih malenkost previsoka. Zato je postavitev optimalne oglaševane cene težka naloga, da uloviš oba segmenta kupcev. Sam bi poskusil z 21.000, pol pa odvisno od sreče in tvoje nuje, ali jo boš dal, če ti nekdo ponudi 19.000? Kaj pa 18.000 ali 17.000, ko te bo klical samo eden v 2 mesecih? Imam občutek, da se sedaj na trgu dogajajo spremembe po 2-letnem nenormalnem stanju in se bo zgodila korekcija.
Verjameš čemu želiš, če si ti tvojega pod ceno prodal ti jaz nisem kriv. Meni ni sila avta prodat, prihaja corolla cross in čakam na testno vožnjo, zato sem v precepu ali menjati ali ne. Baje pa prihaja po besedah Selmarja tudi mazda 6 s hybridno tehnologijo, zdaj pa samo kaj je bolje za koga. Glede na zdajšnje cene če bi že šel v menjavo razmišljam o 20000€. Saj vem da vse kar si vložil nikogar ne zanima servisi na 8000-10000km zascita krown.... ampak meni tudi ni sile za prodat avto mi suzi in je super, ce se najde kupec v primeru menjave hvala bogu drugace pa pac vozis dalje.
Težko je rečt, dokler je ne poskušaš prodati. Moja ocena, okrog 18.000, ki zajame tudi 20.000. Kar nekaj mora biti sreče, sploh pri M6, ki ni kakšna vroča žemljica. In telefonske ponudbe so zgolj ponudbe/obljube, dokler nimaš v roki denarja ne pomenijo nič.
Zdravo, nevem v katero temo bi nalepil post, pa bom kar sem. Da slišim mnenja koliko je po vaše danes vredna moja mazda?
Mazda 6 karavan G165 letnik 2018 (ni zadnji facelift) oprema revolution, prevoženih 96000km. Gledal sem na mobile.de in je približek moji samo ena pa še ta ima bord computer staro varianto, nima HUD-a, letnik je pa 2016 s kilometri 98000km cena 19500€. Na avto net sta pa dve limo. Obe sta letnik 2018, obe G165 revolution, ena s kilometri 44000 in ceno 21000€ druga ima 115000km in ceno 18000€. Da slišim vaša mnenja in ocene kakšno ceno bi dali mojemu avtomobilu za prodajo.
Ja glej @scania, pred enim letom so ti ponujali 24.000 € - to ti najbolje veš. Od takrat so cene še malenkost narasle, za isti letnik (ne starost). Eden od teh 2 stavkov zelo verjetno ne drži, sam pa bolj verjamem v drugega. 😉
Tista M6 2018 lim za 21.000 se prodaja že celo leto in je očitno za ta denar neprodavljiva. M6 G145 2018 FL karavam s km okoli 50.000 je bila pred mesecem prodana za 19.000 oziroma 21.500 €.
Težko je rečt, dokler je ne poskušaš prodati. Po mojem bi dobil okoli 18.000, dokler ne minejo popolnoma zlati-nori časi rabljenih vozil. Meni so za G165 z vso opremo 2018 FL in 60.000 km pred 2 mescema po telefonu ponujali dobrih 20.000.
Zadnjič se je ene 2 meseca prodajala premijska Mazda CX-30 G122 kristalno rdeča l. 2020 z okoli 40.000 km. Lastnik je začel s 24.800, po 2 mesecih, ko je postopoma spuščal ceno, sem jo nazadnje videl za 21.000 . Nekaj so nastavljene cene, nekaj pa cene sklenjenih poslov.
Danes berem, da se na trgu avtomobilov v Nemčiji razmere in obeti slabšajo, slabšajo za trgovce. Imam občutek, da gre trenutno za nek prenapihnjen cenovni balon. Inflacija v povezavi z energetsko draginjo se bo poznala v kupni moči ljudi, ki kupujejo take stare avte, kot ga prodajaš ti.
Ko sem sam prodajal pred kratkim ta staro mazdo 6 sem vozil na začetku normalno kot vsi. Kupec je sedel zdraven. Nato me je vprašal, če lahko vozi on. Ker je moj sodelavec sem mu seveda dovolil. 😊 In je pohodil gas in ga je lepo zalepilo na sedež. Vse, kar je izdavil je bilo:"to pa gre boljše kot moj bmw". Tako, da sca sklenila kupčijo po le 5 prevoženih kilometrih. 😊
In je mož lepo prodal svoj bmw (isti letnik 2004) in ne more prehvaliti mazde. Jaz zadovoljen, ker sem dobil precej za njo, on pa tudi. 😊
Alex, Alex, kdo ne bi vedel-verjel, tukaj na forumu, pa mislim tudi na tvoje sodelavce, da so tvoje Mazde rdečke najbolje ohranjeni primerki svoje populacije? Ta zadnji vedno premijski. 😄 Saj če en to nonstop posluša, začne v to verjeti, čeprav ni res. 😔
Potem mu je nisi prodal po pošteni tržni ceni, ki jo ti, ne dvomim, najbolje poznaš. Se še spomnim, kako so bile meni ugodne cene servisa tebi še enkrat previsoke. Glede na to bi rekel, da si jo prodal za ene 2.000 €. 😃
Zdaj pa zares. Čestitam za dobro prodajo 👍, avto si po mojem zgledno vzdrževal, le laka je bilo na njej bolj malo - prevečkrat spolirana.
Je pa res, da ne smeš pozabiti na servisiranje menjalnika. Če tle zajebeš potem denarnica najebe.
Tukaj pa sem zmeden. 🤔 A ni tako, da proizvajalec Mazda svetuje, da se v AT ne posega, da je že v konceptu narejen, da brez vzdrževanja preživi življenjsko dobo avta?
Kako bi v ribjih konzervah menjal olje, da ne bi pokvaril rib, saj vsak (netovarniški) poseg v zaprt sistem pomeni določeno tveganje, da več pokvariš, kot pridobiš? 😉
A ste že kdaj kupili kak rabljen avto? Najbolje, da si greste pogledat več primerkov vozila, ki ga želite kupiti, morebiti celo novega (ali malo rabljenega) najprej in potem rabljene. Ter kupite tistega, ki je najbližje "idealu".
Glede stila vožnje so že napisali: rečeš lastniku naj te zapelje en krog. Če je "levak", pač ne bo mogel niti enega kroga "fejkati".
pri ročnem menjalniku:
- sinhrone slišiš in čutiš, če so problem
- prav tako lahko zaznaš, kdaj in kako prime sklopka
- pa kako gre v prestavo
pri avtomatiku:
- pozorno spremljaš kako menja gor in dol (brez trzanj, tresljajev ...)
Pa dobro kupite.
Evo, to je to. 👍Občutki morajo biti dobri, najlažje na osnovi primerjave z referenco - čim bolj podobnim avtom, ki ga dobro poznaš.
Ljudje so že kupili rabljen avto, brez da so se vanj usedli, brez da so odprli pokrov motorja. 🙃 Sto ljudi, sto čudi. 🙂
Pri prejšnji M6 CD175 MT moji prvi občutki vožnje niso bili dobri. Niti ženini (to je na žalost povedala šele kasneje, jaz pa njej). Ne vem zakaj sem se tolk zaletel v tisti avto, verjetno zaradi lepe oblike in brezhibne ohranjenosti, ki mi je zameglila razsodnost. Potem sem se spraševal, zakaj sem plačal 4 x vrednost 11 let stare Honde Accord za 3,5 leta staro Mazdo 6, s katero se celo slabše pelje, slabše zavira, v MT menjalniku je včasih kar nekaj klokotalo (menda normalno za dvomasno sklopko). 🤔 Še slabše sem se počutil, ko so se začele prižigati rumene lučke in sem počasi ugotovil, da se bo treba na to navaditi. 😏 Prvi vtis je zelo pomemben in ne ga skrivat pred ženo in obratno. 😃
Dodal bi nekaj, na kar redko kdo pomisli: jaz rabljen avto bistveno raje kupim avtomatika (z dokazljivo servisno zgodovino) kot pa z ročnim menjalnikom. Sploh Mazde, ki imajo klasične avtomatike s pretvornikom navora.
Pač zelo malo ljudi zna lepo pretikati in z leti in kilometri so sklope in vztrajniki, marsikje pa tudi zobniki, v zelo slabem stanju, kar pomeni, da naslednjega lastnika zelo verjetno čaka ne prav poceni servis - smo v sosednji temi videli, da sta sklopka in vztrajnik že več kot jurja, k temu je pa treba prišteti še roke mehanika.
In ker avtomatiki lepše in nežnejše speljujejo in menjujejo, so tudi bolje ohranjeni kot celota. Če ne verjamete, imate avto.net pa se zapeljite na ogled par vozil katerekoli znamke in primerjajte ohranjenost med tistimi z ročnimi in tistimi z avtomatskimi menjalniki.
Pa še nekaj bom dodal, kar ljudje tudi ne slišijo radi: avtomobili z avtomatskimi menjalniki so dražji za nakup, neredko so avtomatiki pogojeni tudi z višjim nivojem opreme, torej si ta vozila lahko privoščijo ljudje z višjimi dohodki. Ti pa navadno ne varčujejo pri servisih in vzdrževanju, kar je še dodaten plus pri nakupu rabljenega vozila z avtomatskim menjalnikom.
Edini minus, ki ga jaz vidim pri (rabljenem) vozilu z avtomatskim menjalnikom, je ta, če ga je imel v lasti kak analfabet, ki je uničil menjalnik. Popravila avtomatskega menjalnika so namreč draga. A ob ustreznem vzdrževanju Mazdini menjalniki preživijo življenjsko dobo vozila, kar za mnogo drugih znamk ne drži.
Zdaj mi pa ti @dvorjanpovej, kako naj ugotovim, ali prodajalec (ali njegova žena, otroci, ki tudi vozijo avto, ali prejšnji lastniki) grdo pretika MT ali da je prodajalec (ali njegova žena, otroci, ki tudi vozijo avto, ali prejšnji lastniki) analfabet pri AT? 😉😀
Glede ohranjenosti kot celote v povezavi z MT ot. AT s tabo ne strinjam. So avti z 200.000 km včasih bolje ohranjeni od enakega modela in letnika s 50.000 km. Nekateri jih imajo za na lepše, se z njimi niti v snegu ne vozijo, ampak samo na nedeljske izlete po lepih asfaltiranih cestah, drugi vanje bašejo drva in celo hlevski gnoj in jih terajo po luknjastih hribovskih cestah, tretji jih uporabljajo za dolge službene poti. 😀 Kaj ima to zveze z MT/AT?
Glede varnosti sem v dilemi. Pri AT sta obe roki vedno na voljo za zanesljivo držo volana. Če se med ročnim šaltanjem na cesti kaj zgodi, je mogoče leva roka nekoliko premalo, za hiter manever???
Pri AT mene moti odzivnost, ki je v 95% OK, v tistih 5% pa ni OK. Seveda razumem, da AT ne more vedeti, kaj mislijo moji možgani.
Pred časom se mi je zgodilo podobno, le da sem še pravočasno pred predajo zamenjal baterijo v rezervnem ključu z novo. 😀
Tole s ključi se lahko tudi zaplete. Kakšnih 25 let nazaj sem prodajal Hodo Civic. Imela je črn (že vidno rabljen) in nekje v predalu stanovanja pospravljen rdeč rezervni ključ (nov).
Da bi pred kupcem naredil vtis , sem vzel rdečega in ga vtaknil v ključavnico. In avto ni vžgal. Poskusim vse živo, nič. Pokličem na Honda servis, kjer izvem, da se je avto z rdečim ključem zaklenil in da ga lahko odklenejo samo na servisu. Sem mislil, da me zajebavajo, pokličem kolega, ki je delal na Hondi v upravi in pove isto. Mi je pa pomagal in so poslali mehanika naslednji dan k meni na dom. Kakšno uro se je z nekimi postopki in računalniki zafrkaval, da mu je uspelo avto odklenit. Trajalo je in ni bilo poceni. 😔😂
......ps. za vse z zabitimi filtri še vedno ponujam čiščenje ventilov in motorja po dobri stari metodi "dej mašini da diha"
Sem se pred kakšnimi 30 leti peljal s starejšim pilotom Adrie Airways v bencinski VW Jetti 1.6 od Kranja proti Ljubljani, v četrti 160 km/h ... kakšnih 5 minut ... je rekel, da je dobro vsake tolk časa mašina prepucat. 😀
Pri Mazdi 2.2 dizel pri višjih obratih nisem imel dobrega občutka ... tista drobna ketnica oljne črpalke, ne vem če je vesela visokih obratov in pospeškov. 🤔
Sem imel mičkeno neprijetno situacijo, isto sem imel rezerven ključ pospravljen doma, prodajam avto in nisem preveril prej. Dam kupcu, ko sva že vse dogovorjena na koncu še rezervo v roke in ključ ne dela je potem hitro razumel da ne dela baterija itd., samo je mal smotano izpadlo.
Pred časom se mi je zgodilo podobno, le da sem še pravočasno pred predajo zamenjal baterijo v rezervnem ključu z novo. 😀
Sem notri v Mazda daljinec zabasal tudi že debelejšo zmogljivejšo baterijo CR2032 - ene 38% močnejšo.
The CR2025 battery has a capacity of 170 mAh.On the other hand, the CR2032 battery has a capacity of 235 mAh. The CR2025 battery is comparatively less durable. On the other hand, the CR2032 battery is more durable and long-lasting.
Enako se mi je zgodilo že večkrat (tudi pri Hondi). Če se ne motim, je začel "spravljeni" čez nekaj časa delat, se je zbudil iz spanja. Kot da bi bili notri kondenzatorji, ki se nafilajo po nekajkratnem pritisku na gumb. 😀
Saj kakšen voltmeter je doma, da za vsa slučaj pomeriš napetost baterije?
Zaenkrat -13 km do črpalke pri M3 G120 MT. Premišljujem, ali bi sprobal še bolj globoko v minus. Po teoriji bi moralo iti brez težav do -50 km, kritično pa bi bilo pri cca -70 km. Seveda imam za sedežem pripravljeno polno 5 litersko kantico rezerve. Je pa nevarno to dotakanje na avtocesti, se zavedam ... tudi ni zdravo iti v skrajnost, do točke, ko črpalka pumpa v prazno, pa še kakšne usedline povrh. 🤔
Mene pa na moji cx-30, material na volanu bolj spominja na termoskrčljivo cev za električne žice štukati, kot pa na usnje. Zraven tega pa, če sem malo pikolovski, je to "usnje"zelo nekvalitetno sešito skupaj. Ko grem s prsti po zadnji strani oboda volana, se čuti izboklina na mestu, kjer je usnje sešito skupaj.
Sicer me to ne moti, ampak kaj takega nisem pričakoval pri pregovorno kvalitetni Mazdi.
Zraven tega, pa so se začele kazati še druge pomanjkljivosti povezane s kvaliteto.
Sicer se pa ne čudim, moj avto je namreč narejen v Mexicu. To sem izvedel šele pred kratkim.
Boš odprl novo temo, ali je v tej dovolj prostora? 😄
Ta motor je res šparovček. Poraba manjša kot dizel.
Če bi se lani udeležil srečanja "poraba" vi se na lastne oči lahko prepričal, da je bila na tretjem mestu mazda 3 s takšnim motorjem. Pred njim edino Boss. Motor 2,5 je imel pa od ostalih 1,5itrov večjo porabo. (od dizlov in vseh ostalih benzinarjev).
Tako, da, se je takrat izkazalo, kakšen požeruh je ta stari 2,5 motor proti vsem ostalim na isti relaciji in hitrosti. Če bi šli pa na avtocesto bi bila razlika še večja.
"Premijski avto" in "šparovček" meni ne gre najbolj skupaj. 🤔 Tudi primerjava porabe X186 in G150 se mi zdi bolj na pamet, ali se motim? 🙂
Kako si predstavljam človeka, ki kupi nov avto za 30.000€? Človeka oziroma gospoda, ki ne gleda na porabo in avto vozi na uradne servise. Zakaj? Zato ker liter gor ali dol in 100€ več za servis pri letno 10.000 prevoženih km in izgubi vrednosti avta cca 5.000/leto ne pomeni praktično nič oziroma 5% razlike v strošku. In teh 200-300€ gospodu ne predstavlja kakšne težave, ker če bi jo, si ne bi kupoval takega avta. 😀
Cel doktorat boste naredili s tem usnjem na volanu 🤪
Nevem kako to, da iamte nekateri (ponavadi vedno isti) probleme s celim kupom malenkosti ... Jaz imam avto za vozit... ne zato, da bom studiral, kaksen material je uporabljen na volanu, kateri zavorni diski se ne skrivijo, katera politura je za mazanje pleha ...In dosedaj nisem imel nekih omembe vrednih problemov in sem z Mazdami zadovoljen ...
Še en tak kot moja žena. 😀 Vse dela super, normalno, dokler se v njen avto ne usedem sam.
XY: "Od kdaj pa takole piska?"
XX: "Jaz tega nič ne slišim, a je kaj narobe?"
Oziroma je narobe, kadar ni nič narobe (včeraj so se ogledala zložila sama od sebe, ker nismo vedeli, da je na vratih poseben gumb za ogledala). 😂
Sicer pa le malenkosti, za 10 cm nazaj premaknjena plastika praga (kriv pločnik), pritisnjena sprednja maska (kriv voznik spredaj) in 3 x v 5-ih letih se ji je nekdo zabil v rit pred prehodom za pešce (po defaultu je kriv tisti zadaj). 😂
Meni se je od zadaj v avto zabil nekdo samo 1x , pa enkrat mi je avto z odprtimi vrati na ravnem parkirišču ušel nazaj in se razbil, medtem ko sem na bližnji stojnici kupoval slive. 😂
Kako misliš, da zadaj nima rež? Celo v prtljažniku jih ima, medtem, ko jih 6-ka nima. Kje jih pobiraš??
Imam obe variante in iz prve roke lahko ugotavljam stvari. Ne pa rekla-kazala. In ja, cx-30 je že v premijskem razredu, medtem ko 6-ki manjka kar nekaj stvari. 😉
No, meni so še na Celovški pred leti razložili, da je M6 višji nivo avta, kot CX-30. Takrat na začetku je bil CX-30 tudi relativno poceni, kakor jo je umestil proizvajalec. Potem so kupci, tako kot ti, pokazali svoje zadovoljstvo, jih precej kupovali, bili zadovoljni in je tudi cenovno poskočila. Dvomim, da so med tem dvignili kakovost oziroma, da je višja cena zaradi višje kakovosti.
Sam bi vrgel vse te naše Mazde glede kakovosti izdelave v en koš, odvisno od obdobja izdelave. Ene so večje, ene daljše, ene imajo močnejše motorje, ene bolj žive barve, ... Nobena Mazda od teh zame ni premijska, je pa OK, primerna ceni, ... toliko muzike, kolikor denarja (gledano konkurenco v teh časih).
Glede vlage in rošenja, ta ni odvisna od modela avta, ampak predvsem od razmerja notranje/ zunanje temperature, absolutne in relativne vlage v avtu in zunaj. Če se pozimi v avto usedejo štirje mokri ljudje, s plundro na nogah, zraven še mokre dežnike, bodo šipe težko neorošene.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Sam se s tem ne obremenjujem. Vsak ima pravico nastaviti ceno po svojih željah, potencialni kupec pa pravico ponuditi svojo. Kakršnakoli slaba volja okrog tega se mi zdi neosnovana, sploh če gre za kulturen način. Itak nobeden na koncu ne more prisiliti nasprotne strani v sklenitev pogodbe.
Popravljeno od Janez007Povezava za deljenje
Deli na druge strani