Sem naredil malo primerjave za oba motorja, benzin in dizel.
Vsi motorji so z ročnim menjalnikom razen ta močni 192 HP benzinar, ki je avtomatik. Označil sem z različnimi barvami moč pri 1500 obr. / min. (lagodna vožnja po mestu ali na regionalki) in pri 2500 obr. / min. (avtocesta, okoli 130 km/ uro.)
Rezultati so kar presenetljivi.
Benzin, 145 konjska:
Lahko vidimo, da ima ta motor pri lagodno vožnji, pri 1500 obratih v min. le 31,2 konjiček.😊Na, avtocesti, ko vozimo recimo 130 km/ uro se pa ponaša z kar zajetnimi 65,9 konjički. 🤗
Nadalje lahko ugotovimo, kot je že Janez napisal, da imata oba benzinska motorja, tako 145 kot 165, pri normalni vožnji, popolnoma enako moč. 😊
Nadalje je tu ta močen benzinar, 192 konjski, avtomatski menjalnik. A tudi tu vidimo, da je dokaj malo moči ob normalni vožnji tako z nizkimi obrati, kakor tudi z 2500/ min. pri 130/ uro po avtocesti.
Drugače je z dizelcama. Iz priloženih tabel lahko vidimo, da imata obe, tako 150 kot 175 veliko konjičev že pri nizkih obratih.
Še 175 konjska
👍, ampak ne mi rečt, da si te tabele pripravil na telefonu 😳
Evo pa še krivulja za CD175 - pri obratih, pri katerih običajno vozimo, to je 1.500-3.000 je moči približno 2x toliko. Torej Mazda dizel je v praksi 2 x močnejši od bencinarja. 🤔 In to se tudi še kako čuti pri vožnji. Deklarirani podatki pa so zavajajoči, bolj pošteno bi bilo, da bi se oglaševala moč pri na primer 3.000 obratih, potem bi CD175 imela 165 KM, G165, G145 in G120 pa zgolj 85 KM.
Ti deklarirani kW so nekaj podobnega kot pri audio ojačevalcih W. So zavajajoči in so del marketinga.
Mazda G145 ima praktično enako (uporabno oz. neuporabno 😁) moč kot G165. Pri 2.000 obratih imata obe 50 KM, pri 3.500 obe 100 KM. Morda kakšno KM razlike. In kdo vozi Mazdo pri več kot 5.000 obratih?
Skratka G145 je praktično enako G165. Razlika je predvsem v naboru možne opreme.
Iz spodnjih grafov vidimo, da bi bil tudi G120 čisto OK za Mazdo 6, kot je bil 30 let star Mazdin 2.0 motor s 117 KM v Mazdi 626.
Je bilo preverjeno pes in stima. Vmes je bila tudi voznja po avtocesti. Pac malo razmisljas predvidevas ni skoz gas, bremza ampak cimbolj tekoca enakomerna voznja, po bregu navzdol motor hladis. Z obcutkom se da, brez oviranja prometa in cijazenja, po omejitvah.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Kljub vsemu je prava Mazda bencinarka
In ve se zakaj so 5 let stare Mazde 6 bencinarke 20% dražje od dizlov.
Popravljeno od Janez007Povezava za deljenje
Deli na druge strani