Skoči na vsebino
Elektromobilnost
Napisano
pred 13 minutami je Shrek napisal:

Ja, tanka. Se pravi, da se toliko natanka. 

Ja, ampak veš koliko dizla pokuri (tuj) tovorni promet? Pa tudi domač. To lahko vse odšteješ, saj še dolgo ne bo elektrificiran.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Slivka, tvoj račun ima eno veliko napako. Pri nas tanka cela EU, ker imamo ceneje od večine sosed. Torej ni to domača potrošnja.

Najbolj pravilno je preko že predlaganega izračuna prevoženih km s strani vozil iz SLO registra.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 30 minutami je GoB napisal:

Kje lahko izklopiš ABS, normalno kolikor vem ni nobenega gumba v vozilu, vsaj novejši in ni možno več izklopiti in verjetno tudi ni dovoljeno odklopiti, to je varnostni sistem avta... ?

Varovalko cukni ven. 😃

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

@GoB: Zdaj naredi pa popravek svoje domače naloge. In sicer najdi, koliko km prevozijo vozila v SLO na leto in izračunaj koliko elektrike bi potrebovali za to. Ker si spet v tistem predalčku "ekstremistov" - govoriš o robnih pogojih. Pa se vsa vozila ne rabijo polniti vsak dan in isti hip itd. Bi pa sam ploskal, če bi dobili 5000 dodatnih javnih polnilnic.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 11 urami je GregorV napisal:

Še to.

 

Velika večina vožnje bo mestna vožnja. Recimo 70-80%. In za to res ne potrebujem 186 konjičkov.

Bi ti pa še kako prav prišel avtomatski menjalnik ...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Najboljši pokazatelj je ogled oglasov nekaj let starih vozil z višjo kilometrino. Npr. par let stare Tesle imajo "speskane" pragove, če nimajo zavesic. Pa ni to le Teslina težava, da se razumemo ...

 

Po drugi strani je pa res, da Mazdini atmosferci od sebe ne dajo tako hudih moči, da bi kamenčke res močno nabijali po pragu in ob straneh vozila. :P

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

EU direktiva je, da mora pri pojemku enakem ali večjem od 1,2 m/s, svetiti zavorna luč. In pri EV, ki ima vklopljeno regeneracijo, je to zelo hitro. Se pa strinjam, da je tečno voziti za kakim EV-jem, katerega šofer vozi v načinu on/off. Že če bi lepše dozirali pojemek s popuščanjem pedala za plin, bi bilo drugače.

 

Po moje tudi če kdo vozi za menoj, doživlja podobno. S tem, da redko kdo sploh sledi mojemu tempu po lokalnih cestah. 😃

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi
Napisano
pred 1 uro je sportman333 napisal:

Zanimivo iskren je podroben opis prodajalca spodaj :), torej RAV le ni tako hudo dober avto kot ga prodajajo v marketingu :)

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=20449925&display=Toyota RAV4

Zafrknil se je sam, že v izhodišču, ker ni vzel 2.5 hibrida, ki je precej bolj suveren v vožnji.

Mi nad 2.0 atmosferci jamramo v Mazdi 3, kaj šele v CX-5 in večjih/težjih avtih ...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 28 minutami je Alex napisal:

Fak, vsakič, ko  se vsedem iz 6-ke v cx30 bolj pogrešam turbino ali dve in navor. 🙄

Nekako se ne morem navadit, da atmosferec ne vleče tako, kot dizelca. 

Ja, bo treba na štrom. Potem bo šele hudič karkoli drugega peljati. 😁

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 34 minutami je GregorV napisal:

Vlečna kljuka.

 

Ali se splača pri nakupu vzeti vlečno kljuko, oz. je bolje poiskati kakšno opcijo za naknadno vgradnjo?

 

V Mazda konfiguratorju je tako:

 

- Vlečna naprava snemljiva - 570 EUR

- Kabelski snop vlečne naprave - 254 EUR

 

Hvala

 

LP

 

Ja, če jo nameravaš namestiti, bo bolje, da jo že tovarniško naročiš.

 

Je malenkost dražja, a je lepše narejeno, plus nihče ti ne stika po kablih (potencial, da gre pozneje kaj narobe), reže plastike itd.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano
Pred eno uro je Jest napisal:

 

 

Rdeči bi pomoje moral zaviti najprej na desni pas in se šele potem razvrstiti na levega, ko to lahko varno stori  ... 

 

 

 

 

Tako. Če pa bi bil desni pas rezerviran samo za avtobus, bi šel pa takoj na levega in to pred vozilom B, ki mora počakati.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
Pred eno uro je godlike napisal:

Ja, za take je elektrika top, najceneje vzdrževanje 😉

Mene za EV redni servis na pooblaščenem servisu še ni prišel evrskega stotaka. Pa mi enkrat niso dali niti centa popusta.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 10 minutami je Alex napisal:

Da nadaljujem dogodivščino sodelavke z "elektrifikacojo življenja". 

Včeraj, ko se je sodelavka vračala z dela, sreča svojega dragega, kako oprtan z nahrbtnikom veselo nekam piči. Ustavi se on njem in ga vpraša, kam gre. Razloži ji, da gre po avto, ki ga je dal polniti nekje na neki polnilnici v Kopru. Oni stanujejo na Markovcu, tako, da je do tja približno 2 km v eno stran. 😊

Tako približno bi izgledalo, če bi bili lastniki električnega sekljalnika živcev in  živiš v gosto naseljenem blokovskem kompleksu. Se pravi, da hkrati skrbiš tudi za dobro fizično kondicijo, ko se sprehajaš od doma do polnilnice. 😊

 

 

No, vidiš, pa si našel nekaj pozitivnega v EV-svetu. Skrb za zdravje. Juhej.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Ja, ker je propaganda "ostanimo ujetniki fosilnega lobija, onesnažujmo, financirajmo Arabce in vojne" toliko prijetnejša, kajne?

 

Ostajate ujetniki preživetega sistema.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 1 uro je ignacij napisal:

No tukaj pa morem dati @Alex prav. Pa zakaj bi si človek kupil novo žvako s katero bo imel cel kup skrbi. Jaz gledam na to, da bi imel čimmanj skrbi in bi bilo življenje preprostejše ne pa da si na sebe vlečem dodatne probleme.

 

V tem primeru bi prej rekel, da ravno ta, ki kupi to žvako ne razmišlja s stvarjo, ki jo nosi na vratu. 

 

 

Kakšne skrbi že? A svoj avtomobil tudi pozabi tankati, napolniti baterijo mobitela, zamenjati baterijo v daljinskem upravljalcu itd.?

 

Funkcionalni invalidi ... Križanke in rebuse naj se loti reševat preden zakrni ...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.