To moras spremljat po Grciji. Po vecjih mestih pocasi spreminjajo krozne kjer ima prednost tisti ki je v kroznem, ampak po mojih izkusnjah so nekje 50/50 zj. Moras pa pazt kaksno tablo ima tisti ki vstopa v kroznega, ker enkrat ko si notr, ti ne bos imel table ki bo povedala al mas prednost al ne
V Franciji in Spaniji imas 3 tipe kroznih
1 - klasicni kjer imas prednost v kriziscu
2 - kjer ma prednost tisti ki vstopa.
3- vsak vstop in izstop je omejen s semaforji
Ni to šala. Najbolj znan 2 tip je rondo okoli slavoloka zmage. Not ga pičiš ko car, ven pa lomiš vrat. Poglejte si filmčke
Pri 3. Pa sem vsak dan pizdil v Barceloni. Semafor da vstopis, semafor mimo prvega izvoza, semafor mimo 2 in pol semafor za izstop 3.....katastrofa
V barceloni balkanc popizdi. Nimajo pravila srecanja, nimajo desnega, popolnoma vse je semaforizirano 8n samo 1 na enkrat pelje, 2 se ne moreta srecat.
Celo pesci imajo v X kriziscih vsi naenkrat zeleno...cakava s sinom kje bo prej zelena levo al desno ker sva sla cez diagonalno, pa naenkrat vse zeleno.
Ce kdo zavija desno, ma nasproti rdeco, ce kdo zavija levo ma nasproti rdeco....samo 1 linija naenkrat.
Nacakas se pa ko budala na 500m.
Pridejo kolegi motoristi k meni s trajekta 5km iz porta, 1 ura brez guzve, prva stvar - a je to normalno s semaforji?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Grki pa imajo res, da ima prednosti tisti, ki pelje v krožnega, ker je desni. Razen če je ob vstopu odvzen. Na Samosu sta 2 krožna, kjer iz 2 strani ni odvzema.....
Kot sem napisal pred vklopom, ce gre levo v rondo vstopa z levim, ce gre desni z desnim, ce gre naravnost pa nima.
To ni šala, 1,5 leta sem bil tam, v Italiji pa FR pa enako
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
V določenih primerih povzročitelj ni kriv. In na njegovo srečo so pravila, ki so jasna, niso pa v prid vozniku, ki bi glede na realno situacijo težko rekli, da je kriv.
Recimo, pri nas je bila nesreča, ko se je rdeč avto vključeval na prednostno, po prednostni pa pelje moder avto z utripalko, da bo zavil desno. Utripalka mu je očitno ostala od krožišča, ker ni zavil desno, ampak peljal z desno utripalko naravnost. Rdeč avto je speljal in sta trčila. Kriv je bil rdeč avto, pri tem morebitna utripalka modrega ni imela vloge (vsaj tako je razložil policaj).
To potrjujem, smerniki pri nas ko pride do tolmacenja cpp, zal ne igrajo vloge. Varno vkljucevanje je tisto ki tu prevladuje pa cetud ta na prednostni ma roko, zmigovc, puscico da zavija...
Shrek, zal ni tako.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Na prehodu za pešce so PEŠCI, razen, ce je vzporedno kolesarska steza. Kolesar in voznik skiroja mora potiskati kolo oziroma skiro ob sebi. Pešec se mora prepričati, če lahko VARNO prečka cestišče. Pešec MORA prečkati vložišče s POSPEŠENIM korakom.
Enako je za pločnike btw
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ta reklama je res kontradiktorna. v bistvu vse električne naprave označuje za umazane....oziroma lepo pove da vsaka električna naprava nosi tudi velik ogljični odtis....tega se danes nobena naprava ne more izogniti, niti električna. To je realnost pred vsako debato. Še kovinski del lopate in vil je treba obdelati na visoki vročini, tam se tud kadi....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Brez tega se ne bi naredilo niti 1 vozilo. Bodisi ice, elektricno, vlak, letalo, tudi kolo se ne bi naredilo, niti reciklaža ne bi delovala......nobena turbina za elektrarne, nič...
Mamo samo 2 možnosti:
- z pa vsakemu svoje
- brez nobenemu nič (kamena doba)
To je treba dojeti
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ne bi rad spet zanetil kake elektro-neelektro vojne, ampak če povzamem lasten primer prejšnjega tedna.
Dom - bologna 390km
Bologna - Mieming čez Brenner 440km
Mieming - dom 480km čez tauren
1310km, vse 3 runde v šusu, brez ustavljanja, ne da bi se teral, enostavno mi ni bilo treba
Tankal doma (pred mejo) (1,5€), tankal v Avstriji pred hotelom (1,66€) doma imel še za 200km - slika, poraba 6.0 - po omejitvah, aktivni tempomat samo AC
To je 1310*6/100 x 1,6 povprečno za benz = 125,76€
Če iz zgornje tabele vzamem skorajda najbol podoben / zaželjen avto kot sta Enviaq in Ioniq, kjer so izmerili porabo v povprečju obeh 24kW/100 pa vzamem realnih povprečno 0,5€ na celi poti =
1310*24/100*0,5 = 157€...., če vzamem konzervativnih 0,4€. ki jih na poti po AC težko dobiš (v mojem primeru bi moral večkrat polniti na AC!) dobim točno enak strošek....
Če vzamem še doseg, potem je to:
1x polnjenje pred Bologno (pod pogojem da sem startal doma 100%)
1 x nočno polnjenje v Bologni (ni izgube časa), hotel v Bologni je imel polnilnico in to prosto
- res spet ne vidim nobenega dobrobita, tako v € kot v urah, vse tele poti so bile v roku 4-5 ur v šusu
Če pa sedaj pomislim, da bom imel LPG, pa sploh....
samo v Italiji je LPG 0,75e proti benzu 1,8/1,9€
Range avta si bom dvignil iz 700km na 1300km
Komaj čakam da dobijo material, plačan je že....drug teden grem v Julich (Koln) 1000km v eno smer... @Jest a se motim al so to tvoji kraji? Pozabil....
Popravljeno od jures
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
To ni voznja cez krizisce,to je zavijanje desno/levo in potem menjava pasu za kriziscem
pred 5 urami je samSimon napisal:
Nimaš kej menjat pasov v križiščih in na prehodih. Ima lepo svoj desni pas, s katerega se mora potem vključiti na levega, in tisti na njem ima prednost. Če prideta oba istočasno do prehoda, mora desni počakat.
Ni to menjava pasu on dovoljeno je obema iti na katerikoli pas - če je le prost. Če ni potem vsak na 'svojega'.
Ta na levem pa nima prednosti pred desnem....sta enakovredna, velja menjava pasu oz zadrge kot pravi boss
Desni na prehodu ne caka nic (razen pesce) ker ma svoj pas.
Joj pa to so res osnove no
pred 5 urami je Boss napisal:
Se vidi, da si premalo v Sloveniji zadnje čase. Že nekaj let tega znaka ni več v prometni zakonodaji, saj naj bi se pričakovalo, da bodo ljudje razumeli pravilo zadrge tudi brez znaka tako, da tam v Medvodah le uporabljaj to pravilo.
Zato pa pride do tega, da se v takih dvoumnih situacijah, kot je Celovška zdaj pogovarjamo ali pravilo tam velja ali ne.
Uporabljam, oz stegujem vrat, to je nujno pravilo....nisem ko verstappen tud ce 'nimam ovinka'
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ampak tu gre za tipičen primer zadrge. Ne en ne drug nimata prednosti torej gre vključevanje v principu levi, desni, levi, desni.
Medtem, ko je na primeru Celovške tole vseeno precej dvoumno. Načeloma bi lahko šlo za pravilo zadrge, ampak le v primeru, ko pripelješ čisto do rumenega pasu. Kjer pa seveda še vedno nimaš prednosti, saj tudi pravilo zadrge v tem primeru je omejeno s premikom iz enega pasu na drugega. To pomeni, da bi te v primeru premika na drugi pas in trka z avtom, ki je tam, te avtomatično določilo za krivca nesreče. Torej zadrga my ass - imaš pravilo, ki ti ne pomaga kaj dosti, če vsi udeleženci v prometu niso za in se vsi ne obnašajo egoistično.
Ne bi ravno rekel da je zadrga, gre za tekoči promet. Potem bi se lahko tudi ustavil na koncu pospeševalnega pa čakal da te en spusti 😁. Lahko da se motim ampak zadrga pride v takem primeru (tabli). mislim pa da v Medvodah ni niti ene table ali znaka (puščis na tleh) samo nestane črt v sredini
Popravljeno od jures
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Problem naj bi menda bil, ker sta bila zjutraj oba vozna pasova dokaj zabasana in je potem rdeči rinil na pas modrega.
Gneča ne vpliva na pravila. Tu je vse jasno, ravno zato je še nekaj pasu, da se varno vključiš iz desnega na levega - gre za klasično menjavo pasu, v primeru dveh avtomobilov na dveh voznih pasovih, ne za prednost v kriziscu.
Ni pa nihče omenil. rdeči lahko zavije direktno na levega, ni prepovedano, a le če je frej. Enako velja za modrega na desnega....
enako je na primer na izhodih v Medvoškem rondoju, kjer se puščici končata velja menjava pasov, ni prednosti. Čeprav na žalost velja pravilo 'hitrejšega' oz 'močnejšega' v praksi
Pred eno uro je sportman333 napisal:
Če se rdeci zna vključevati ga prehiti in se vkljuci, ce pa se ne zna, kot večina, pa pac raje pocaka....ce sta pa dva veleuma z bmw je pa crash.....(jaz tako delam v praksi, ali je to povsem po predpisih pa ne vem)
Pri vključevanjih včasih bolje pomaga pospešit kot stat
Popravljeno od jures
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Tako jokanje nad vinjetami, potem greš pa enkrat na Hrvaško na morje, pa v enem dopustu za cestnino daš toliko kot pri nas za letno vinjeto... In Italija ni nič boljša...
Daj, če mi, ki smo vrh hriba doma, ne jamramo, ko kupimo dve vinjeti in smo zadovoljni s tem načinom, potem tudi ta-mestnim ni treba... Ker jaz se še spomnim, kako je bilo, preden so bile vinjete. Za nas, ki smo vrh hriba doma in daleč od avtoceste, je uvedba vinjete pomenila občutno pocenitev. Pa brez tuhtanja, kje so cestnine in brez kombiniranja "grem rajši po stari, ker je manj za plačat".
Pa še žena ni imela nadzora, kje si cestnino plačeval in kdaj...
to še traja samo drug moto je
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Pri štart štop sistemu na dizlu z DSG je štart štop v določenih situacijah nevaren. Govorim iz izkušen s svojim in pa tudi s službenimi avti. Pa toliko enih varnostnih sistemov ti (za velike dnarje)
nabašejo v avto.
Pa ni edini nevaren sistem. V mojem škodilaku je še dodan sistem "city lights" ki je tudi nevaren.
To je to. Če projetirajo avte ljudje ki se na šiht zgleda da vozijo z bicikli.
Res je, še posebej v rondojih, ko misli da se boš ustavil. Ampak VAG ma to prednost, da lahko vse naštimaš in prilagodiš, tudi izklopiš preko OBD. Isto za luči, prva stvar ki jo jaz vključim na vagih je 'scandinavian lights' to pomeni ful dnevne luči in ZADNJE dnevne luči ves čas
Dnevne luči so nekaj najnevarnejšega kar je človek pogruntal...jaz se vsako zimo vključujem v megli, zmrznjenim ogledalom na popolnoma slepo. pol pridejo pa brlivkarji, ki se sploh nezavedajo da so nevidni tako spredaj kot zadaj....
Popravljeno od jures
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Danes sprobal Cupro Born, ker so jo eni kr hvalili, a sem bil dokaj razočaran.
plus
- avto skoči, moči in navora je veliko, sploh v Cupra modu avto lepo zalima.
- občila je đportna, zanimiva in ne daje občutka ne da je EV in hvala bogu ni SUV niti križanec, čeprav se ne sedi prav nizko.
minusi
- notri je nametano vse eno čez drugo, kup trde in na otip neprijazne plastike
- gumbi na volanu so katastrofa, ker jih ponesreč pritiskaš, ko ne želiš pol se pa čudiš zakaj se je radio ugasnil in podobno. Če bi bili vsaj gumbi fizični in bi jih moral ritisnit se to ne bi dogajalo, tako je pa precej nadležno.
- v avtu se kar čuti, da ima kar veliko maso in neka hitrejša vožnja po ovinkih ni glih tisto kar bi si želel.
- največja katastrofa je pa podvozje. Tako me že dolgo ni premetavalo po avtu. To je rak rana EV-jev, kjer morajo podvozje uglasit veliki teži a z elementi, ki jih že imajo z neelektričarji. Uff ne gre, ja nič pa dajmo močnejše fedre in amortizerje pravijo razvijalci. Avto tako nagravžno stresa po slabih cestah in prečnih neravninah, ležečih policajih, da sem ga imel dovolj po uri in pol. Tole upam, da si kakšen starejši občan, ki ima težave s hrbtom, ne bo kupil.
- bočno premetavanje je tudi norišnica, saj praktično ne pobere nobene neravnine, tako da te lepo v kabimni meče levo desno, kot se ne spomnim kdaj me je v kakšnem drugem avtu.
- sem mislil, da ima pokvarjeno nastavljanje ogledal, ker se niso premaknila niti za mm. Pol pa speljem in glej zanimivo, ned vožnjo se je pa dalo vse nastavit. Ko jebe varnost.
V glavnem, ko sem nazaj sedel v svojo šestko, pobožal mehko armaturo in se odpeljal po isti razdrapani cesti, sam imel občutek, kot da imam Rolls Royca tako dobro pobira neravnine. Tale šestka me čist razvaja in še dodatno zožuje izbiro med različnimi modeli... človek si želi z nakupom novega avta iti na boljše, ampak tukej bo misija kar precej težka. OK, če gre samo za pospeške pol bo lahko, samo avto je pač cel paket in ne samo pospečki.
Aja pa da ne bo karkoli narobe razumljeno, tale Jason Born, je če vedno boljši od raznih EV Smartov, Twingotov, Zoejev, BMW i3, Peugeotov 208 in 2008. Ko bi le to nesrečno podvozje zrihtali.
Kere gume je imel (a)? Moj tarako je na 20 tabularkah bil tudi trd a direkten, na zimskih švalerjih 18 pa ko puter.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Polnilce mamo spodaj v kleti Emone, kjer bo parkirana tale grdobijo (roko na srce - res je grd, ampak nč hudga sej ni moj). Zunanjih še nekaj časa ne bo niti za Avant2GO ne.
Edina sreča je, da se nam taka intervencija zgodi v povprečju manj kot 1x mesečno, tako da bom že nekak. Če se bo res mudilo bom pač svoj avte uporabil, da ne bo zapletov. Ampak predno kar koli nepovedujem bo pač 1x treba probat pa da vidimo kaj bo.
Strah me ni, ampak mi je pa slno neprijetno, da se ukvarjam pred vožnjo z načrtovanjem poti. Do kje bo šlo, a bom moral varčevat, kje so polnilnice za katere bomo imeli kartico. To so stvari, k z mojim poslom nimajo baš nobene veze in me samo utrujajo po nepotrebnem.
Razmišljam za alternativo, da bi vzel vseeno PHEV Toyoto CHR. Ampak žal je to še večja katastrofa k Hyundai in še bistveno manj prostoren. Pa rabim plac še za kej prepeljat.
Nemoj CHR, bos v BTCju vsakic v rikverc zbil pesca, pa na ovinku kolesarja, mrtvi kot pogled je 0. Imel na rent a car in sedaj nadomestno 2x med servisi. Pogled nazaj in nazaj bocno je groza. Zadaj sedeti pa ni za klavstrofobicne, ampak ok ti mislim da si max v dvoje.
Kup mojo rav4 hajbrid....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ne to sem narobe racunal res na hitro, ker dejansko sem mislil 40kw je 32€, pri porabi 20 pomeni celo 16€ na 100km, kar too much ce prav racunam, zato me zanima kako je firma zastavla. Nenazadnje firma placa ampak uporabnik pa verjetno sledi temu kjer je narocnina
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ker želimo kar se da olajšati poti vsem voznikom električnih avtomobilov. Izberite uporabniški paket polnjenja, ki je najbolj prilagojen vašim potrebam in potovalnim navadam.
Saj ravno to ga sprasujem
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
V Franciji in Spaniji imas 3 tipe kroznih
1 - klasicni kjer imas prednost v kriziscu
2 - kjer ma prednost tisti ki vstopa.
3- vsak vstop in izstop je omejen s semaforji
Ni to šala. Najbolj znan 2 tip je rondo okoli slavoloka zmage. Not ga pičiš ko car, ven pa lomiš vrat. Poglejte si filmčke
Pri 3. Pa sem vsak dan pizdil v Barceloni. Semafor da vstopis, semafor mimo prvega izvoza, semafor mimo 2 in pol semafor za izstop 3.....katastrofa
Evo ga
Pa glih street view tle ne dela
V barceloni balkanc popizdi. Nimajo pravila srecanja, nimajo desnega, popolnoma vse je semaforizirano 8n samo 1 na enkrat pelje, 2 se ne moreta srecat.
Celo pesci imajo v X kriziscih vsi naenkrat zeleno...cakava s sinom kje bo prej zelena levo al desno ker sva sla cez diagonalno, pa naenkrat vse zeleno.
Ce kdo zavija desno, ma nasproti rdeco, ce kdo zavija levo ma nasproti rdeco....samo 1 linija naenkrat.
Nacakas se pa ko budala na 500m.
Pridejo kolegi motoristi k meni s trajekta 5km iz porta, 1 ura brez guzve, prva stvar - a je to normalno s semaforji?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani