In že očiščen (z nežno zobno ščetko) in privijačen na svoje mesto.
Sicer pa so saje skoraj kar same padle ven, glede na poroznost dvomim, da bi lahko predstavljale težavo pri delovanju senzorja tlaka. Če ugotovim kakšno spremembo, pa seveda sporočim. Avto mi sicer dela kot urca - danes prevozil 380 km po avtocesti.
@Alex, tebi pa hvala za super idejo 👍, škodit verjetno ne more.
Evola, novi diski in ploščice zmontirani, očiščen senzor in narejen redni servis. Pa še slika zapackanega senzorja sesalnega kolektorja. 🤗 Zraven je pa slika čistega, ki sem si jo sposodil od soforumaša,da boste dobili predstavo, kako mora izgledati😉
Packi so tile Mazda dizli
Me zanima, kako se bo odražal očiščen senzor.
A ste spucali tudi sesalni kolektor, EGR, ..? Sicer se ne spoznam, ampak če je senzor zapackan, potem je verjetno tudi vse okrog njega.
Fordovi novejši avtomatski menjalnik (ne Aisin) so zelo občutljivi, kar se servisiranja tiče. Če zanemariš par servisov si lahko na hitro ob menjalnik. Žal.
Mene pa ravno mika, če bo potreba po večjem avtu da bi na kakega s-maxa oko vrgel. Ga ima žlahtnik že lep čas in nobenga izrednega popravila.
G165 in d175 nemores primerjat, bos razocaran ker g165 je bolj za lezerno voznjo. Upam da te bo minilo ker pp moje bi naredil bedarijo, sploh ce gre vredu in nimas nobenih tezav. Glede tezav pa ima vsak avto nekaj za cisto vsakega bos kaj nasel, raje beri kaj drugega 😉
Jaz sem z prejšnjim mercesesom delal dnevne relacije 8km enkrat tedensko pa sem se v mb iz ptuja peljal po avtocesti pa nisem nikoli imel probleme z dpf. @Janez007 ne obremenjuj se predcasno vse bo ok 😉
Janez007, kontaktiraj našega kolega Marka; naročiavto.si, ti bo zlahka našel še lepšo
Sem klical zjutraj (jih našel preko googla), in govoril z Denisom in bil zelo pozitivno presenečen glede informacij in odnosa, pa sem z njim prvič govoril. 👍 A imamo slučajno člani tega foruma kakšen dober popust? 😄
Kolikor sem ugotovil (danes sem šele začel raziskovati to sceno), bi bila zame najboljša-ugodna varianta, da se vse zmenim sam s prodajalcem, najamem pa samo uslugo prevoza, ki pride cca. 400 evrov.
meni poka/škripa samo ko imam stisnjeno zavoro in ko zavijam, drugače je vse ok, vse roke, puše, kugle vse je ok, na kanalu smo pa ugotovili da to pokanje/škripanje prihaja iz teh gumic stabilizatorja. Te gumice držijo stabilizator iz leve desne strani pritrjen na karoserijo potem na vsaki strani pa imaš še stabilizator štangico ki veže stabilizator z obeso. Ko bremzaš in našpanaš obeso, ko zraven še zaviješ pa se stabilizator štanica obrne in našpana stabilizator posledično gumice in tam pri meni prihaja do poka. Če ne držim zavore in grobo zavijam, vozim čez luknje tudi na tehničnem smo prepotegnili 10krat cel avto in je vse ok, tako da pri meni so gumice.
To se je meni dogajalo pri Mitsubishi Carismi v suhem vremenu, v mokrem je pokanje izginilo. Potrebno je bilo "znotraj" našpricati gumice stabilizatorja s silikon sprejem in zadeva je izginila. Če prideš zraven, bi jaz namazal z mastjo, ki ne razžira gume https://www.bartog.si/mast-zavorna-ate-039902-05252-039902-05012-180g-p-433639.aspx .
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
In že očiščen (z nežno zobno ščetko) in privijačen na svoje mesto.
Sicer pa so saje skoraj kar same padle ven, glede na poroznost dvomim, da bi lahko predstavljale težavo pri delovanju senzorja tlaka. Če ugotovim kakšno spremembo, pa seveda sporočim. Avto mi sicer dela kot urca - danes prevozil 380 km po avtocesti.
@Alex, tebi pa hvala za super idejo 👍, škodit verjetno ne more.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani