Janez007, kontaktiraj našega kolega Marka; naročiavto.si, ti bo zlahka našel še lepšo
Sem klical zjutraj (jih našel preko googla), in govoril z Denisom in bil zelo pozitivno presenečen glede informacij in odnosa, pa sem z njim prvič govoril. 👍 A imamo slučajno člani tega foruma kakšen dober popust? 😄
Kolikor sem ugotovil (danes sem šele začel raziskovati to sceno), bi bila zame najboljša-ugodna varianta, da se vse zmenim sam s prodajalcem, najamem pa samo uslugo prevoza, ki pride cca. 400 evrov.
meni poka/škripa samo ko imam stisnjeno zavoro in ko zavijam, drugače je vse ok, vse roke, puše, kugle vse je ok, na kanalu smo pa ugotovili da to pokanje/škripanje prihaja iz teh gumic stabilizatorja. Te gumice držijo stabilizator iz leve desne strani pritrjen na karoserijo potem na vsaki strani pa imaš še stabilizator štangico ki veže stabilizator z obeso. Ko bremzaš in našpanaš obeso, ko zraven še zaviješ pa se stabilizator štanica obrne in našpana stabilizator posledično gumice in tam pri meni prihaja do poka. Če ne držim zavore in grobo zavijam, vozim čez luknje tudi na tehničnem smo prepotegnili 10krat cel avto in je vse ok, tako da pri meni so gumice.
To se je meni dogajalo pri Mitsubishi Carismi v suhem vremenu, v mokrem je pokanje izginilo. Potrebno je bilo "znotraj" našpricati gumice stabilizatorja s silikon sprejem in zadeva je izginila. Če prideš zraven, bi jaz namazal z mastjo, ki ne razžira gume https://www.bartog.si/mast-zavorna-ate-039902-05252-039902-05012-180g-p-433639.aspx .
Če bi na cesti zagledal Mazdo s temi nalepkami, bi bil prepričan, da gre službeno reklamno vozilo. Ne rečem pa, da mu ne paše (Mazda nalepka spodaj pod vrati), še bolj športen mi deluje. 🙂 Kaj pa je tista konzerva gor na armaturki? 🤣
To bi blo pa super, če bi bili novi. Stari (200) oziroma skupaj 610 evrov. Z nekaj več truda in komplikacij bi verjetno lahko prišel pod 500. Je pa tako, tudi mehaniki si zaslužijo dostojanstvo. In da jim nosim material, kako pa to izgleda? 😉
Saj pravim, prave delavnice so velikokrat bolje urejene kot uradni servisi. Dobiš takoj boljši občutek, že ko vstopiš.
Je pa tako, če je servis večji v njem avtomobile običajno šravfa več mehanikov, pripravnikov, pomočnikov. In spet je odvisno, kdo dobi tvojega v roko.
Menjava olja in filtrov ni neka znanost. Tukaj razlike med servisi ne more biti, razen če ga v roke dobi kakšna velika neroda, da ti potrga čepe zaščite, ne zamenja tesnila, natoči premalo olja, ne zategne ustrezno oljnega filtra, itd.. Enako kakovostno bi to znal narediti sam, samo se mi ne da več zafrkavati s tem umazanim oljem, pred več kot 20-timi leti pa sem celo se in ga nato vozil na pumpo v posebno kanto za odpadno olje.
Če ti bo zdržala 4 leta bo v redu. Vedeti moramo, da se akumulator prazni tudi, če ni priklopljen. Sicer manj, a, vendarle. Tako, da moraš upoštevati tudi to, koliko časa je stal v skladišču, trgovini in na koncu pri tebi doma.
Moj je bil izdelan septembra 2020. Ja se strinjam, okrog 1 A porabi elektronika v mirovanju.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Pridna 👍
Popravljeno od Janez007Povezava za deljenje
Deli na druge strani