To smo že zdavnaj ugotovili. Če si malar, mesar ali keramičar obvezno nabaviš passata (najbolje nekje do letnika 2005) in da dobro dimi, ko daš gas. Če pa hočeš lep najlepši karavan pa seveda, izbereš mazdo 6. Vsi ostali karavani so nekje vmes.
Ja Alex, žal res samo zaradi lepote (primerjam uglajenost delovanja najinih motorjev ... diesel: diesel).
Men je pa spritmonitor dost realen. Morš gledat skupno povprečje, ki je v tem primeru 6.6l/100km. KAr se pa posameznih vpisov tiče, je pa itak fajn gledat tiste, ki imajo čim več vpisov.
morda bi bila najboljša srednja vrednost celo mediana (namesto aritmetične sredine).
Uff, jaz pa niti pod razno... pač nov avto, nova garancija (KIA celo 7 let), 3 leta stara Mazda je pa verjetno že brez pa še prejšnji model.
Garancije imajo Mazde 5 let. So pa ti zadnji modeli, tudi Takumi, bogato opremljeni
Meni je osebno všeč pri Mazdi motor G120, ki ima veliko prostornino. In ta model trojke je prav posrečen.
Za Kie ne vem, nazadnje sem se peljal z eno pred 17 leti in je bila "drvarnica". Si mislim, da so danes Kie že primerljive z Japonci, če so na avtomobilskem področju Korejci naredili to, kar so v zabavni elektroniki.
Dobil si jo realno... za 15.500 se da recimo novega Ceeda dobit, zdaj k ma KIA hude popuste.
Jaz resno za tega ne bi dal 13 jurjev in pol. Sploh, ker je bolj osnovna oprema. 3 leta star avto pa eni kr mislijo, da je vreden le kake tri jurje manj kot nov - svašta.
Dobi se še celo kaj cenejšega novega Če pa hočeš za te denarje Mazdo, se moraš prilagoditi trgu rabljenih vozil in biti potrpežljiv, ker v osnovi imajo ljudje cene navite.
Saj spet ni taka kriza, če boš občasno preklinjal regeneracijo. Tudi jaz se ne vozim vsakokrat okoli dodatno, da naredi regeneracijo do konca. Je pa res, da zato pa menjaš olje na vsakih 10Kkm in je mir. Ko greš na avtocesto ga spihaš, ko greš mimo kakega vaga. 😉
Moja 6-ka dela regeneracije točno vsakih 200 km. Točno kot švicarska ura, tako da lahko predvidevam točno, kdaj se bo izvedla. Je pa še en indikator, da boš vedel točno, kdaj se izvaja (poleg trenutno večje porabe, globokega glasu avspuha, ko spustiš gas poraba ne pade na 0).To vidiš tule. Ko se ti pojavi nepobarvana ikona v modri barvi veš, da se izvaja regeneracija. Ko se konča se obarva v modro.
@Alex tole mi je bilo zanimivo odkritje in sem preizkusil in pogledal v navodila. Modro pobarvane ikone pomenijo, da posamezne komponente avta izpolnjujejo pogoje za delovanje i-stop sistema (stanje motorja: ni hladen, ni regeneracije, ..., akumulator ustrezna napetost, kompresor klime ne deluje, ... Torej ikona motorja brez modrine še ne pomeni, da avto izvaja regeneracijo. Ikona je siva tudi, ko je na primer motor še hladen ...
To je vsekakor zelo močno povezano. Zaradi izredno nizkih cen goriv na borzah lani spomladi si je vlada tudi lahko privoščila fiksiranje na 1 €. Vse ostalo je v glavnem PR.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Kombinacija VW diesel motorja 150 KM/sklopke ročnega menjalnika deluje po mojih izkušnjah uglajeno.
Popravljeno od Janez007Povezava za deljenje
Deli na druge strani