Mislim, da se vseeno vidi. Pri mojem so te pikice temnejše, čeprav imam popolnoma enako barvo kot je original za popravljanje kot je original. Zakaj pride temnejše ne vem.
Ko se popravlja pikice, praske, itd, se praviloma uporabi temnejšo korekturno barvo (če ni možno popolnoma enake), ker so popravki potem manj vidni.
Ne verjamem. To se mi ni godilo še pri nobeni drugi znamki. Mislim, da je kvaliteta same gume bolj poljubna. Kolikor se razumem na gumarske stvari je ravno nevzdrževanje, ko se guma izsuši, vzrok za pokanje.
Sam nikoli nisem mazal gum z nobenimi "žavbami", pa teh težav ni bilo. Res pa je, da tudi gume niso bile GY.
Že že, ali se bo delilo informacijo je pa odločitev posameznika .
Že že, samo ne samo rajcat ... 😉 Torej kaj si si zaželel poservisirat, poleg olja in filtrov? 🙂 Kakšna taka informacija, namig lahko reši koga nepotrebnih stroškov ... mislil sem predvsem na to, da si s takimi informacijami medsebojno pomagamo.
Glede napake pri kupljeni stvari kot je avto imaš v splošnem 2 možnosti: uveljavljati stvarno napako ali uveljavljati garancijo. Uveljavljaš lahko eno ali drugo, ne pa obeh hkrati.
Tale težava tvojega avta je še najmanj, kar te lahko še čaka v prihodnosti Mazde 6 CD150. 😉
Napaka je lahko dokazljiva (primerja se prestavljanje z drugim avtom), odprava napake pa tudi lahko ugotovljiva.
Sicer pa je majhna možnost, da bi bilo olje pri 5.000 km drugačno kot pri avtu z 0 km, torej še originalno. Je pa običajno pri ročnih menjalnikih, da se najtežje prestavlja iz 2. v 1, iz 1. v 2. pa ponavadi kar gre ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Ko se popravlja pikice, praske, itd, se praviloma uporabi temnejšo korekturno barvo (če ni možno popolnoma enake), ker so popravki potem manj vidni.
Popravljeno od Janez007Povezava za deljenje
Deli na druge strani