Skoči na vsebino
Gume
Napisano
pred 7 minutami je Alex napisal:

Jaz bom pa nadomestil letos katastrofalne prvovgradne Bridgestonke z Conti 7. To pa zato, ker v dimenziji 215/55 r 18 ne izdelujejo GY assimetric 6.

Zamenjal Bridgestone Turanza 005 Made in Japan?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)
pred 6 minutami je GregorV napisal:

Hvala.

 

Najboljši motor za mene. Ker ne delam veliko kilometrov, bi se investicija za dražji motor povrnila v 20 letih. 😆

Sem zavestno vzel G140, MT.

 

Sicer sem pa sedaj 20+ let na diesel avtih, tako da bom nekaj časa potreboval, da se privadim na bencinarja.

Poleg tega mi zadnji diesel avto povzroča ogromne težave 😒, zato tudi kupujem nov avto.

 

LP

 

 

Ne se ozirat na prvoaprilska mnenja @Alex.

 

Super motor in tudi opremo si izbral 👍 👍 👍. Barva pa - moje mnenje - ena najlepših Mazdinih vseh časov, ampak žal bolj ženska in ni več IN ... 😃

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6
Napisano (urejeno)

 

"Moj izbor bi bila pa definitvno M6 z G194 motorjem – meni najboljša Mazda kadarkoli… Mi je kar žal, da jo ni več v ponudbi (krivi ste pa vi, kupci, ker želite samo SUVje)."

 

"Pooblaščeni serviserji priporočajo strankam menjavo med 100.000 in 120.000 kilometrov, je pa to le priporočilo (garancija ni odvisna od te manjave). Približno polovica se odloči za menjavo olja, jaz pa vam lahko povem, da z avtomatskim menjalnikom ni absolutno nobenih težav in je izredno zanesljiv. Osebno bi naredil menjavo olja v kolikor bi nameraval vozilo obdržati zelo dolgo časa in veliko prevoženih kilometrov (tudi zaradi mirne vesti)"
 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi
Napisano (urejeno)

Mogoče so pa pri MT atmosfercih samo nekateri šoferji slabi, nesposobni prestavljat optimalno, da da bi izvlekli iz motorja razpoložljivo moč.

 

Recimo Alexova turbo dizel 6-ka CD150 je 10% švohnejša od moje bencinske atmosferske G165 ... 😃 

 

Zadnjič sem vozil novo Hondo CRV ... hibrid, lahko samo rečem, da je naredila dober vtis, za cca 44.000 € bi pri meni imela prednost pred novo Mazdo CX-5.

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano (urejeno)

V določenih primerih povzročitelj ni kriv. In na njegovo srečo so pravila, ki so jasna, niso pa v prid vozniku, ki bi glede na realno situacijo težko rekli, da je kriv.

 

Recimo, pri nas je bila nesreča, ko se je rdeč avto vključeval na prednostno, po prednostni pa pelje moder avto z utripalko, da bo zavil desno. Utripalka mu je očitno ostala od krožišča, ker ni zavil desno, ampak peljal z desno utripalko naravnost. Rdeč avto je speljal in sta trčila. Kriv je bil rdeč avto, pri tem morebitna utripalka modrega ni imela vloge (vsaj tako je razložil policaj).

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3
Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

Saj prav zato je brez veze navajati porabo, ki lahko niha tudi za 4 litre gor ali dol  pri vsakem avtu.

Zakaj pa jih potem ti navajaš? 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3
Napisano
pred 30 minutami je Alex napisal:

To je bolj realna poraba, kot pa cijazenje brez gasa in v zavetrju kamionov. 

Poraba je kot je. Zame je pri Mazdi 3 G120 dobrih 6 popolnoma realna, dejanska poraba. To kar pa ti navajaš je način vožnje, ki vpliva na porabo. Za moj način vožnje je realna poraba dobrih 6l. Za nekoga s težko nogo, klanci, kratkimi razdaljami, itd pa je realna poraba 8l. Obakrat gre za realno porabo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)
pred 15 minutami je Alex napisal:

To je res. Moje 19",ki so širše, 245/40 r 19 so pa še težje. Ampak za nas, ki smo fit je mala malica jih prenašati okoli. 😊

So pa 17" res občutno lažje, tako, da lahko nesem v vsaki roki eno feltno z gumo. 

Ja, res je. To je vse moje osebno mnenje, ki si ga ustvarim sam, na osnovi izkušenj in ne, kdo je kaj rekel. 

 

Recimo pri zimskih gumah je tak primer. Na 6-ki imam wredestein. Letos sem z grozo opazil, da so letnik 2018. 🤪

Ampak... Te gume imajo za sabo

prevoženoh okoli 35 Kkm. In letos so v snegu razturale. Prav tako na mokrem držijo nenormalno. In kar me je presenetilo najbolj, gume sploh niso trde, niti malo razpokane, profila pa je še več kot 5,5 mm. Skratka, najboljše zimske gume do sedaj. Pozimi gredo gor nove, ne glede na razno razne teste. Pri Adac itak vedno zmagajo Conti. Zanimivo, ne. 😇

 

Si že kdaj (z)vozil zimske Continental WinterContact TS 8XX?

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)
pred 9 minutami je Alex napisal:

Tale tvoj prodajalec je malce smešen. 

" Najbolje je kupiti". To je le njegovo osebno mnenje. Kupiš tisto, kar si lahko privoščiš oziroma, kaj ti paše. 

Recimo za 6-ko je, vsaj zame,  bolje imeti 17"zimske,ker je avto sam po sebi trd (vzmetenje) in nizek, in ni dobro prileteti v kako udarno jamo z nizkopresečnimi gumami. Na cx30 niso tako extremno nizkopresečne gume  in je vse skupaj bolj mehko. Tako, da je po moje ta kombinacija z 18"  v redu. Preizkušena kombinacija v globokem snegu in v vseh zimskih pogoji. 

 

 

Ja, njegovo osebno mnenje proti tvojemu osebnemu mnenju ...

 

In pri tebi smo že itak navajeni, da je najboljše točno tisto, kar imaš ti. Pri 6-ki so to manjša 17" platišča (namesto 19"), pri CX-30 pa večja 18" (namesto 16"). Naključje?

 

Pri nas je odločil šofer - mu je čisto vseeno, zato je izbral cenejšo varianto. Mi je všeč, ker se odloča racionalno. 🙂

 

Je pa še nekaj, ko sam 2x na leto menjam kolesa, je menjava manjših opazno lažja. Ko prestavljam 19" me potem še 1 teden boli križ.

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)
pred 2 urama je GregorV napisal:

Glede platišč za zimsek gume, torej pravite, da je bolje, da vzamem 18"?

Verjetno so kar precej dražja, 16" cca. 120 EUR, 18" cca. 180 EUR, ne poznam dejanske cene.

 

To je pa čisto tvoja odločitev. Obe varianti sta po homologaciji za CX-30 OK, tudi po mojem mnenju OK (pozimi mehkejša, drugačna vožnja ... malo spremembe).

 

Mi smo se odločili za nakup dodatnih 16" Mazdinih platišč (cca 600 €) in gum (cca 600 € Dunlop, z vključenimi TPMS ventili). Sam že dolgo kupujem samo še platišča, ki so iste znamke kot avto, in ni mi žal.

 

Tole je dejal prodajalec: "Platišča za zimske pnevmatike je najbolje kupiti 2" manjše, se pravi R16 (original na vozilu so R18). Posledično so na voljo tudi precej cenejše zimske pnevmatike."

 

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3
Napisano
pred 35 minutami je NevLado napisal:

Poleg visoke AC hitrosti veliko vlogo pri porabi igra tudi pospeševanje pri prehitevanju.

 

Recimo da voziš na desnem pasu, se pravočasno umakneš levo, da boš prehitel, pa ti skoči še kak avto pred tabo - zmanjšaš iz recimo 150 na 100, pospešiš nazaj ko se ti umakne desno:

a) stisneš kickdown

b) stisneš do podna

c) stisneš po občutku

d) pustiš radarskemu tempomatu da naredi svoje

 

med situacijo (a) in (c) pri meni na relaciji nm-lj-nm rezultira tudi v 1,5 litra višjo porabo - realno za par (dobesedno par) minut časovne razlike

In kakšna je razlika med (nisem še nikoli probal 😃):

a) stisneš kickdown,

b) stisneš do podna?

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)
pred 18 minutami je Alex napisal:

Ok tale pa bo. 

16"

IMG_20250306_105125.jpg

IMG_20250306_102911.jpgIMG_20250306_102943.jpgx

IMG_20250306_105146.jpg

 

Studio (tvoja ima izgleda občutno  znižane vzmeti) in realnost običajne z 18" platišči:

image.jpeg

 

image.jpeg

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3
Napisano (urejeno)

Ko se vozim v službo in nazaj (Grosuplje-Ljubljana center-Grosuplje), blizu 20 km v eno smer, pri običajno kar gostem prometu (na avtocesti 10 - 100 km/h), vendar ne v ekstremno gostem in ne pri zelo prazni cesti, je povprečna poraba pri Mazdi 3 G120 med 5,5 in 6 litri, pri Mazdi 6 G165 ene 3 dcl več, pri G194 AT je še nekaj dcl več.

 

Če pa je prazna cesta in zmerna noga, pa je treba dodat dober liter, ki ga povzroča predvsem višja (130 km/h) hitrost na avtocesti (torej od 7-7,5 litra). Pri bolj dinamični in hitri vožnji bi bila poraba 7,7-8,5 litra.

 

Nekaj let nazaj sem šel na testno vožnjo VW Polota z 1.0 motorjem in 115 KM in hitro ugotovil, da tak mlinček ni zame oziroma daleč od užitka, ki ga nudijo Mazdini 2.0 ali 2.5 bencinski atmosferci.

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 2 minutama je Alex napisal:

Ja, naredil je optično varko. 😊

 

To sem hotu slišat. Se pravi, važen vam je izgled, ne toliko ali je 18" ali 16".

 

18" platišča z gumami 215/55R18:

  • Višina platišča: 457,20 mm
  • Višina gume (stranski profil): 118,25 mm

16" platišča z gumami 215/65R16:

  • Višina platišča: 406,40 mm
  • Višina gume (stranski profil): 139,75 mm

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)
pred 35 minutami je Alex napisal:

Z 16" izgleda obupno

 

Rez obupno, obe varianti imata balone. 😁

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)
pred 9 urami je Alex napisal:

Kaj ne bi raje kupil 18" zimska platišča (aftermarket ne original). 16" ne gredo na cx30. V bistvu so homologirane a bo izgledala smešna. Dobijo se kar ugodno. Kar nekaj nas ima 18" za zinske. Tako boš imel lep avto poleti in pozimi. 😊

 

Odvisno od okusa. Morda 16" ne gredo na rdečo barvo, ki že v osnovi ne gre na voznika (govorim za CX-30, jest ne govorim za CX-60 😃).

 

Zimske poljske Dunlop gume na 16" platiščih 

image.png

 

Sicer pa, naš novi lastnik je tudi imel možnost izbire vseh znamk in modelov, a se je na koncu odločil za CX-30 G140 AT. In zaenkrat je zadovoljen, ker ga po občutkih zelo spominja na priljubljeno Mazdo 3. Nad motorjem in menjalnikom je navdušen (pravi da bo povprečna poraba, po obdobju nežnega utekanja, okoli 7 l/100 km), navdušen je nad kompaktnostjo, minimalistično armaturo, hitrim info sistemom, ... kontroverzno barvo ... 2 leti nazaj se mi je zdela ta barva obupna, sedaj je IN.

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3
Napisano (urejeno)

In naš voznik CX-30 G140 AT je očitno po meni, povrečna poraba 6,1. 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3
Napisano
pred 17 minutami je Alex napisal:

Ob bolj nežni nogi in na relacijski poti spraviš cx30 z lahkoto  tudi pod 5 litrov. Enkrat se je ustavila poraba pri konstantnih 90/ uro pri 4,6l /100.

Ob bolj nežni nogi in na relacijski poti od Trbiža do Jesenic spraviš CX-30 G140 še nižje. Lahko grem stavit, ampak ne za manj kot 1.000€.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi
Napisano (urejeno)
pred 17 minutami je Bini napisal:

Res je to, 3ka je za najmanj3k€ predraga.... :nevem:

 

Ja, glej te cene ...

 

Za tole zgornjo na spodnji sliki se upam trditi, da bo mogoče, mogoče dobil okoli 11.000 €.

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 8 minutami je NevLado napisal:

A ni palčka za olje mal pod kotom? Pri meni je direkt pravokotno

Odvisno od smeri kamere - je po mojem kar OK.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pohvale servisov - serviserjev
Napisano (urejeno)
pred 11 minutami je Alex napisal:

Če hočeš, da ti velja garancija, kjer pa imaš pri uveljavljanju eventuelnih napak prekleto veliko težav, ga moraš vozit v zlatarski uradni servis. Kjer ti za olje zaračunajo 300€ in več. 

Drugače pa z dizelsko 6-ko nimam absolutrlno nobenih problemov, teče kot ura-tankaj vozi😉 leti kot sneta sekira. 

In ga vozim na redni servis, kjer me stane vse skupaj z oljem vred par evrov več kot 100. Realna cena.

Ko preteče garancija na Cx 30 me ne vidijo več tej pobiralci denarja. 

 

Tukaj se pa s tabo Alex zelo strinjam.

 

Dokler avto lepo dela in ni nobene moteče okvare, so vsi servisi ustrežljivi, opravijo rutinsko mehanično delo, natisnejo račun in smo zadovoljni. Ko nastopijo kakšne težave, ki so izven Mazdinega spiska pogostih težav, pa se zelo rado zaplete. Imam informacijo, da izgovori "se ne da" ali "bo težko" ni toliko težava v japonski Mazdi, ampak bolj nekaterih zaposlenih na servisih, ki se nagibajo k liniji najmanjšega odpora (uveljavljanje zahtevkov na višjih nivojih zahteva nekaj dodatnega dela, truda, birokracije, vztrajnosti).   

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi
Napisano (urejeno)

Gledam spodnjo lepo opremljeno Mazdo 3 (staro 6 let), da bi nadomestil večjo Mazdo 6 (staro 6,5 let), skoraj enake opreme (Mazda 6 ima še strešno okno in Mazdino kljuko). Želel bi manjši avto. Pa ugotavljam, da bi bila taka odločitev ekonomsko zelo slaba. 

 

Mazda 3 je stala marca 2019 po ceniku blizu 26.000 €, Mazda 6 pa po ceniku 5 mesecev prej (oktobra 2018) blizu 37.000 €. Sedaj imata praktično enaki tržni ceni - okoli 18.000 €.  Mazda 3 je izgubila 8.000€ oz. 1.333 €/leto, Mazda 6 je izgubila 19.000€ oz. 2.900 €/leto.

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=20693725&display=Mazda Mazda3

image.png

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=20669288&display=Mazda Mazda6

image.png

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pohvale servisov - serviserjev
Napisano (urejeno)
pred 10 urami je Alex napisal:

Jaz ga najraje ne bi nikamor a sedaj, ko je še v garanciji, ga moram. Kaj čmo.  Drži se čim dlje od servisa v Kopru. 

Zakaj ga moraš? Ker sta tvoji Mazdi premijski, 2 nivoja boljši od naših navadnih, ne vidim potrebe po garancijskih popravilih. In avto je tvoj in ga lahko že danes odpelješ tudi pod prešo. Delaš kar hočeš, samo za po cesti pa mora ustrezati predpisom, na primer imeti veljavno registracijo, DPF, GPF, zavore, itd. 😃

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.