Skoči na vsebino

nakup MX-5


Carlito149

Priporočeno sporočilo

Sicer ?al ne poznam, bi pa definitivno rad v ?ivo videl tarde?o. Moti edino krom obroba vetrobranskega stekla in mogo?e za kak?nega tiso?aka previsoka cena glede na letnik, druga?e pa izgleda na slikah zelo vredu :)

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sicer ?al ne poznam, bi pa definitivno rad v ?ivo videl tarde?o. Moti edino krom obroba vetrobranskega stekla in mogo?e za kak?nega tiso?aka previsoka cena glede na letnik, druga?e pa izgleda na slikah zelo vredu :)

 

js isto bi definitivno ?ou pogledat tarde?o, sploh ker je bla "limited edition" :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

temno modra se prodaja ?e ve? kot pol leta, za?etna cena je bila okoli 15000?, te dni lahko zbije? kako dobro ceno - bi si upal trditi da sta obe z vpra?ljivimi km... 27000 v petih in 25000 v ?tirih letih??? 6000km na letio????

Te dilerji so ?ist znoreli.....ho?em re?i da avto je sigurno ok ampak nikoli vreden te cene zaradi prevrtenih km. Me prav zanima kake so gume zadaj pri teh km....

 

Poleg tega je modra sigurno italijanska (koper...)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

temno modra se prodaja ?e ve? kot pol leta, za?etna cena je bila okoli 15000?, te dni lahko zbije? kako dobro ceno - bi si upal trditi da sta obe z vpra?ljivimi km... 27000 v petih in 25000 v ?tirih letih??? 6000km na letio????

Te dilerji so ?ist znoreli.....ho?em re?i da avto je sigurno ok ampak nikoli vreden te cene zaradi prevrtenih km. Me prav zanima kake so gume zadaj pri teh km....

 

Poleg tega je modra sigurno italijanska (koper...)

 

?e je bil vo?en kot drugi avto zakaj ne?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e je bil vo?en kot drugi avto zakaj ne?

 

mah ne vem, se vedno malo se mi zdi, se posebej za italijo :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mah ne vem, se vedno malo se mi zdi, se posebej za italijo :)

 

AutoDelta ima avte uvo?ene ve?inoma iz Belgije,Nizozemske...seveda je pa kak?en tudi z drugih dr?av!

Najbolje je poklicat pa pra?at, bojo povedal po pravici, saj tega nikakor ne skrivajo, da so avti iz uvoza! :D

mazdaklub-forum-podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Rde?a zgleda lepa, sm malo draga je za ta letnik. Za to ceno mora biti res kot nova. Modro sem jaz gledal ko sem kupoval in jo tudi peljal en krog. Je uvo?ena iz amerike, ?tevci so v miljah in tudi kilometra?a, torej ima dejansko 40000 km (pod pogojem seveda, da ?tevec ni prevrten). Ima tudi ameri?ke odbija?e, spredaj so luknje od stranskih odsevnikov zalepljene. Noter je kar lepa, par praskic, ni? huj?ega. Sumim pa, da je bila spredaj butnjena, saj je bil v motorju odtrgan en vijak od strut bara (in zalepljen nazaj, med vo?njo je odpadel). Mogo?e ni bilo kaj huj?ega, lahko da kak robnik ali pa jo je preprosto kje zategnilo, ne vem, v podrobnosti se nisem spu??al. Tudi malce rje je bilo videti na vrhu sprednjih amortizerjev, vglavnem, bodi pozoren na te stvari ?e jo bo? ?el pogledat. Sicer se je peljala lepo (po mestu, dlje nisem ?el). Cena je tudi kar v redu glede na to da je 2.0 in ?e RC varianta z veliko opreme razen usnja (kar je po svoje plus). Ko sem jo jaz gledal je bila slabih 500 evrov dra?ja, ampak se nisem odlo?il zanjo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

Saj se vidi ?e na slikah kaj je narobe z njo.. ima popolnoma neuporaben menjalnik... :rolleyes:

 

Kako ve? da je menjalnik neuporaben?

Si jo mogo?e pogledal in preizkusil?

 

Ja ta je Ameri?ka, verjetno razbita pripeljana kak?na pa je pa ne vem

 

Tudi to je mo?no.

Ima veliko razbitin in oldtimerjev potrebnih restavriranja.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes sem to ?rno automatik pogledal na hitro, ko sem ?el mimo.

Ni bilo nobenega, ampak lahko povem, da ko jo pogleda? pobli?e in proti svetlobi je opaziti,da se barvne nianse prelivajo.

Pa zelo zaro?ena in umazana je, saj zelo dolgo stoji oziroma se prodaja.

Sumim, da je bila zaletena in uvo?ena iz ZDA.

Kaj pa vi mislite?

Jo kdo pozna?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes sem to ?rno automatik pogledal na hitro, ko sem ?el mimo.

Ni bilo nobenega, ampak lahko povem, da ko jo pogleda? pobli?e in proti svetlobi je opaziti,da se barvne nianse prelivajo.

Pa zelo zaro?ena in umazana je, saj zelo dolgo stoji oziroma se prodaja.

Sumim, da je bila zaletena in uvo?ena iz ZDA.

Kaj pa vi mislite?

Jo kdo pozna?

 

Za na?e mnenje poglej prej?nje poste

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.