Skoči na vsebino

Katalizator in zadnja obroba 323f


Priporočeno sporočilo

Pred kratkim sem peljal svojo Mazdo na tehni?ni pregled katerega ni naredila zaradi prekomernih emisij pri visokih obratih motorja. Gre za mazda 323f letnik 96 z 1.5 motorjem. Sumim da je kriv katalizator katerega moram ?e preverit. Je kdo ?e kupoval katalizator za ta avto in kje? Kak?no so cene? Verjetno se najbolj spla?a kupiti univerzalnega, upam da zdr?ijo nekaj let?

 

Drug problem, ki ga imam pa je prerjaveta obroba zadnjega blatnika. Nikjer ne morem dobiti nove, poskusil sem ?e pri Siluxu in Herculesu. Ve ?e kdo kje bi se spla?alo vpra?ati?

?e ne jo bom o?itno mogel iz ene odrezat, ?e bom sploh dobil kak?no v primernem stanju.. :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred kratkim sem peljal svojo Mazdo na tehni?ni pregled katerega ni naredila zaradi prekomernih emisij pri visokih obratih motorja. Gre za mazda 323f letnik 96 z 1.5 motorjem. Sumim da je kriv katalizator katerega moram ?e preverit. Je kdo ?e kupoval katalizator za ta avto in kje? Kak?no so cene? Verjetno se najbolj spla?a kupiti univerzalnega, upam da zdr?ijo nekaj let?

 

Drug problem, ki ga imam pa je prerjaveta obroba zadnjega blatnika. Nikjer ne morem dobiti nove, poskusil sem ?e pri Siluxu in Herculesu. Ve ?e kdo kje bi se spla?alo vpra?ati?

?e ne jo bom o?itno mogel iz ene odrezat, ?e bom sploh dobil kak?no v primernem stanju.. :D

 

:D poklici pa resimo,samo sumim da je katalizator,mogoce lamda sonda,obrobo pa vrezemo dol ni problema,je brez rje

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e bi lambda ?la bi verjetno kak?na lu?ka check engine svetila? Seveda ?e ni prej?ni lastnik ?arnice kar ven potegnu.. <_<

 

np, n? ne gori za lambdo

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kako potem ugotovim ?e je lambda zani?? Za katalizator pravijo, da ?e je tista "mre?ica" notri cela potem bi moral biti vredu... Rad bi se najprej prepri?al kaj je zani?, da ne kupujem novih delov brez potrebe...

 

preko testerja ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Update: S pomo?jo autodate sem izvedel diagnozo na mazdi, in dobil napake:

- nepravilno delovanje lambda sonde

- napaka pri delovanju senzorja za temperaturo zraka (tisti na airboxu)

 

Tako da zdaj pa veselo po nakupih :D

Nekateri pravijo da imajo slabe izku?nje z lambda sondami ki so ponaredki/od konkurence itd... Se mi spla?a kupiti originalno? ?eprav mislim da me bo njena cena odvrnila od nakupa :(

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Update: S pomo?jo autodate sem izvedel diagnozo na mazdi, in dobil napake:

- nepravilno delovanje lambda sonde

- napaka pri delovanju senzorja za temperaturo zraka (tisti na airboxu)

 

Tako da zdaj pa veselo po nakupih :D

Nekateri pravijo da imajo slabe izku?nje z lambda sondami ki so ponaredki/od konkurence itd... Se mi spla?a kupiti originalno? ?eprav mislim da me bo njena cena odvrnila od nakupa :(

 

Airflow senzor je redna napaka na testerjih pa ni nic narobe ....tako da najprej lambdo zrihti pa bo vse ok.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Airflow je uredu, tisti ki meri temperaturo zraka pa naj ne bi bil.

 

:D toti senzor ne vpliva nic na delovanje motorja tudi brez njega avto gre normalno,mam pa kake stiri viska tako da ni problema pa se lamdo ti lahko ven vzamem je ispravna,samo pridi pa evre prinesi :D

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala za ponudbo, ampak lambdo bom kar novo kupil, tistega za temperaturo pa verjetno ?e menjaval ne bom :D

 

Pa kupi kak?no od DENSO, bo cenej?a kakor original pa dobi? ponavadi tudi take, ki imajo

original konektor DOX-1356 ali take kjer sam uredi? konektor DOX-0119.

 

Mislim da bi te pasale ne me dr?at za besedo ker ne vem to?no kode motorja.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sondo sem ?e dobil univerzalno pri Potokarju, ?e zmontirat jo moram. Na prvi pogled zgleda enaka, tudi ?ice so iste barve. Le to me zanima - ena ?ica je ?rna, ena siva, dve pa beli. Predvidevam da ni pomembno kako ve?em beli ?ici?

Je ?e kdo pri temu avtu menjaval vzvod volanskega kon?nika? To je tisti del ki pride med volansko letvijo in volanskim kon?nikom. Pri potokarju mi ga ne morejo dabavit, z Vargalanta mi pa ne odgovarjajo <_<

Sicer pa je simptom tak, da ?e hitro zavijamo z volanom levo-desno, potem se sli?i da je nekaj zluftano, zvok pa prihaja iz notranje strani avtomobila, tako da volanska kon?nika nista kriva. Upam da je kriu le vzvod kon?nika, ne pa volanska letev :wacko:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sondo sem ?e dobil univerzalno pri Potokarju, ?e zmontirat jo moram. Na prvi pogled zgleda enaka, tudi ?ice so iste barve. Le to me zanima - ena ?ica je ?rna, ena siva, dve pa beli. Predvidevam da ni pomembno kako ve?em beli ?ici?

Je ?e kdo pri temu avtu menjaval vzvod volanskega kon?nika? To je tisti del ki pride med volansko letvijo in volanskim kon?nikom. Pri potokarju mi ga ne morejo dabavit, z Vargalanta mi pa ne odgovarjajo <_<

Sicer pa je simptom tak, da ?e hitro zavijamo z volanom levo-desno, potem se sli?i da je nekaj zluftano, zvok pa prihaja iz notranje strani avtomobila, tako da volanska kon?nika nista kriva. Upam da je kriu le vzvod kon?nika, ne pa volanska letev :wacko:

 

:) luft se da stelat na tistem vijaku na spodnji strani volanske letve,malo pritegnes in nebo vec pokalo sem ze mel tri take primere

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.