Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Te?ave z Mazdo 6 :

- Motor hladen ne v?e vedno ob prvem zagonu.

- Avto zapeljem iz gara?e, grem zapirat vrata, motor medtem skoraj ugasne.

- Pripeljem do ovinka, ho?em prestaviti v ni?jo prestavo - motor ugasne.

- Pripeljem do kri?i??a, ustavim - motor ugasne ali vsaj pocuka.

 

- Sicer med vo?njo ni nikakr?nih problemov.

 

Ima ?e kdo podobne te?ave z Mazdo 6, 2.0, 120 KM, letnik 2004 ?

Pozna kdo re?itev teh te?av ?

Napisano

IMV ventil

 

Hvala ! Vendar pod tem imenom na servisu ne opravim NI?.

 

Lahko dobim natan?nej?i napotek ?

Ali vsaj pojasnilo kratic ?

Napisano

Hvala ! Vendar pod tem imenom na servisu ne opravim NI?.

 

Lahko dobim natan?nej?i napotek ?

Ali vsaj pojasnilo kratic ?

 

Ker servis :vskalo::vskalo::vskalo: , ker vsak vsaj malo ?alabajzarski to pozna

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ker servis :vskalo::vskalo::vskalo: , ker vsak vsaj malo ?alabajzarski to pozna

 

...razen o?itno nekaterih "mojstrov", ki znajo samo priklopiti ra?unalnik in ti to mastno zara?unati in ti potem zamenjajo pol avta. :aaaaa:

Takoj zamenjaj delavnico. ;)

 

 

Napisano

...razen o?itno nekaterih "mojstrov", ki znajo samo priklopiti ra?unalnik in ti to mastno zara?unati in ti potem zamenjajo pol avta. :aaaaa:

Takoj zamenjaj delavnico. ;)

 

?e ve? - pol ure dela sam..........

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

IMV ventil

 

Tako. Hvala za nasvet !

Ventil na visokotla?ni ?rpalki sem zamenjal, motor spet lepo te?e.

Cena !? 188 EUR in 10 minut dela.

Napisano

Tako. Hvala za nasvet !

Ventil na visokotla?ni ?rpalki sem zamenjal, motor spet lepo te?e.

Cena !? 188 EUR in 10 minut dela.

 

kje si kupil

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
    • To vsi vemo in jih tudi imamo, saj se drugačnih menda ne dobi, če kupuješ zimske... 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.