Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

pozdravljeni!

zanima me ce ima kdo ze kaj izkusenj z vgrajevanjem novega motorja v rx8.vendar ne wanklovega.

mislil sem da bi vgradil od imprece letnik 2003.ker ima majhno prostornino (2.0).ali kaj podobnega.

ali kdo karkoli ve glede tega?vsaka informacija bi mi prisla prav!lp

klemen

Napisano

pozdravljeni!

zanima me ce ima kdo ze kaj izkusenj z vgrajevanjem novega motorja v rx8.vendar ne wanklovega.

mislil sem da bi vgradil od imprece letnik 2003.ker ima majhno prostornino (2.0).ali kaj podobnega.

ali kdo karkoli ve glede tega?vsaka informacija bi mi prisla prav!lp

klemen

 

?e te zanima mamo v Mariboru majstra, ki obnavlja Wanklove motorje in pride dosti ceneje kot menjava motorja ;)

Napisano

pozdravljeni!

zanima me ce ima kdo ze kaj izkusenj z vgrajevanjem novega motorja v rx8.vendar ne wanklovega.

mislil sem da bi vgradil od imprece letnik 2003.ker ima majhno prostornino (2.0).ali kaj podobnega.

ali kdo karkoli ve glede tega?vsaka informacija bi mi prisla prav!lp

klemen

 

Ni tak hud problem nekaj vgradit, kot pa potem dobit papirje. Tisto je takoreko? nemogo?e. Se ti res bolj spla?a wankla flikat, dokler gre ali pa avto prodat in kupit nekaj zaneslivej?ega.

Napisano

normalno da misleno kot hec...ce nebi tko dojeu bi hit ujeu mal vec kokr ta2 smeskota :P

Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...

 

 

qxMGjr2.png

Napisano

od mazde 6 dizl notr dat... :punk::punk::punk::punk::punk::punk:

 

A to bo bolj zanesljiva opcija? :hudicek: Hec. :D

 

?e ?e bi se dalo od kake Miate 1,8 BP pa kako turbino gor pa bo podobno dobro ?lo pa ?e delalo bo. Dalo bi se (v kontra so delali, torej wankel Miata) ampak to je ogromno dela (mehani?nega in ?tromarije) in bo na koncu dra?je kot ?e se naredi generalka. ?e je to ?e opcija 8ni ?lo vse k vragu), ?e ne pa drug motor.

Napisano

A to bo bolj zanesljiva opcija? :hudicek: Hec. :D

 

?e ?e bi se dalo od kake Miate 1,8 BP pa kako turbino gor pa bo podobno dobro ?lo pa ?e delalo bo. Dalo bi se (v kontra so delali, torej wankel Miata) ampak to je ogromno dela (mehani?nega in ?tromarije) in bo na koncu dra?je kot ?e se naredi generalka. ?e je to ?e opcija 8ni ?lo vse k vragu), ?e ne pa drug motor.

 

al pa od NC Miate 2.0 motor :)

Napisano

al pa od NC Miate 2.0 motor :)

 

...ki je ?e v ?tartu bistveno dra?ji, kaj ?ele ko se spravi? pove?ati konenico primerno RX8, pa ?e manj tuning podpore ima. :) Nisem po naklu?ju napisal BP motor, drugi? pomisli in poglej malo ?ir?e. ;)
Napisano

...ki je ?e v ?tartu bistveno dra?ji, kaj ?ele ko se spravi? pove?ati konenico primerno RX8, pa ?e manj tuning podpore ima. :) Nisem po naklu?ju napisal BP motor, drugi? pomisli in poglej malo ?ir?e. ;)

 

ma? prov, ve? da tut js takrat nism za BV iskal BP motor :D

Napisano

?e te zanima mamo v Mariboru majstra, ki obnavlja Wanklove motorje in pride dosti ceneje kot menjava motorja ;)

 

 

pozdravljeni hvala za odgovore!potem bo najboljse da kar wankla poflikam in je!za vankla sem se odlocil ne za to ker sem ljubitelj wanklov wendar zato ker za ta denar dobis najvec sportnega avtomobila!in mi je izredno lep.hotel sem ga nadgrajevati wendar wanklovega motorja ni prav pametno.ali kdo kaj ve kako je z vgrajevanjem turbine na wankla?imam doma ze cip vendar ga ne upam vgraditi dokler ne obnovim motorja.lahko dobim kaksno stevilko od mojstra iz maribora?in koliko je to kaj zanesljivo potem?

gledal sem da iz anglije ali amerike lahko kupis obnovljen motor za 2500e in ima garancijo do 100 tisoc km,

ki jo pa na zalost v sloveniji ne morem uveljavit. :blink:

lp klemen

Napisano

Hmm ?ip za RX8? Ne bi se jaz igral s temi zadevami. :blush: ?e dajo v UK garancijo za 100.000 km ne vidim razloga da ne bi dali tudi pri nas, oziroma ?e ne druga?e vsaj ve? da dobro sestavijo da upajo dati toliko garancije.

 

Klik 1

 

Klik 2, turbo RX8

 

 

 

meni se tudi tako zdi da ce dajo za 100 tisoc km garancije mora biti dobro narejeno.ceprav je nemorem uveljavit :vskalo: tale rx8 turbo clanek me je se bolj podmazal za vgraditi turbo! :prstgor: najprej dam obnoviti motor potem pa naprej!hvala :prstgor:

 

meni se tudi tako zdi da ce dajo za 100 tisoc km garancije mora biti dobro narejeno.ceprav je nemorem uveljavit :vskalo: tale rx8 turbo clanek me je se bolj podmazal za vgraditi turbo! :prstgor: najprej dam obnoviti motor potem pa naprej!hvala :prstgor:

 

 

 

aja cip samo poveca vbrizg zraka in goriva v motor mislim da nebi smelo biti nic narobe.pred tem so ga prodajali za 400 dolarjev jaz sem ga kupil v neki akciji za 70.in mislim da nebi smelo biti problemov.ker je to velika firma ki se okvarja samo z tem.(v ameriki)

Napisano

 

aja cip samo poveca vbrizg zraka in goriva v motor mislim da nebi smelo biti nic narobe.pred tem so ga prodajali za 400 dolarjev jaz sem ga kupil v neki akciji za 70.in mislim da nebi smelo biti problemov.ker je to velika firma ki se okvarja samo z tem.(v ameriki)

 

 

Kak?en link ali ime firme, bi prav pri?el?

Napisano

aja cip samo poveca vbrizg zraka in goriva v motor mislim da nebi smelo biti nic narobe.pred tem so ga prodajali za 400 dolarjev jaz sem ga kupil v neki akciji za 70.in mislim da nebi smelo biti problemov.ker je to velika firma ki se okvarja samo z tem.(v ameriki)

 

?ip ne more fizi?no pove?ati dotok zraka v motor. Zraka pozauha toliko kot ga lahko, ob?utno ve? bi ga kve?jemu ?e bi imel kompresor ali turbino. Ali pa pri navadnem motorju, ?e bi menjal odmi?ne in bi ventile bolj odprlo in bi bili odprti dlje ?asa. Druge variante, da motor dobi ve? kisika ni. ?ip lahko le zamakne predv?ig in pove?a ali zmanj?a vbrizg bencina. Ampak prosim, resno prosim, da ne verjame? slikcam na tej spletni strani (razen to, da lahko vgradi vsak). Vsako kvalitetno mapiranje je bistveno dra?je, pri naturalcih se pozna nekaj (govorim iz lastne izku?nje z RSom) ampak toliko pa ziher ne. Sme?no, prej je bil 400?, zdaj je le ?e 70? pa ?e vedno te nategnejo za 75? (?e tvoj ?as pri montiranju na le senzor temperature vsesanega zraka?!?). :D Pa brez zamere, napi?em kot je ker toliko pa ?e imam pojma, da prepoznam larifari.

Objavljena slikaObjavljena slikaObjavljena slika

 

Lahko pa zrihta? motor, gre? na dyno, in?talira? tole, pomeri? ?e enkrat in zahteva? denar nazaj. ?e pa s takim ?ipom pridobi? 60 konjev (se pribli?a? 300 konjem!) pa sam svaka ?ast, pri Mazdi niso imeli pojma kako sprogramirati wankla. :hudicek:

Napisano

V Sloveniji lahko trenutno zamenja? Wanklov motor z elektro motorjem. To je edino legalno

 

Bolt

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

?ip ne more fizi?no pove?ati dotok zraka v motor. Zraka pozauha toliko kot ga lahko, ob?utno ve? bi ga kve?jemu ?e bi imel kompresor ali turbino. Ali pa pri navadnem motorju, ?e bi menjal odmi?ne in bi ventile bolj odprlo in bi bili odprti dlje ?asa. Druge variante, da motor dobi ve? kisika ni. ?ip lahko le zamakne predv?ig in pove?a ali zmanj?a vbrizg bencina. Ampak prosim, resno prosim, da ne verjame? slikcam na tej spletni strani (razen to, da lahko vgradi vsak). Vsako kvalitetno mapiranje je bistveno dra?je, pri naturalcih se pozna nekaj (govorim iz lastne izku?nje z RSom) ampak toliko pa ziher ne. Sme?no, prej je bil 400?, zdaj je le ?e 70? pa ?e vedno te nategnejo za 75? (?e tvoj ?as pri montiranju na le senzor temperature vsesanega zraka?!?). :D Pa brez zamere, napi?em kot je ker toliko pa ?e imam pojma, da prepoznam larifari.

Objavljena slikaObjavljena slikaObjavljena slika

 

Lahko pa zrihta? motor, gre? na dyno, in?talira? tole, pomeri? ?e enkrat in zahteva? denar nazaj. ?e pa s takim ?ipom pridobi? 60 konjev (se pribli?a? 300 konjem!) pa sam svaka ?ast, pri Mazdi niso imeli pojma kako sprogramirati wankla. :hudicek:

 

 

zelo upam da se motite :) ceprav je verjetno res :angry2: gledal sem posnetke na youtubu k so to not dajali in se je kao poznalo.tako da nevem za izgubiti nimam nic bom probal in bomo videli.se dobro da sem ga kupil v akciji :hohoho:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako samo zgleda.....  Bi bilo pa fino, da bi blo tako.... 
    • katerega priporočaš za iphone
    • Ker se je preselil v Ljubljano, mora plačevati dražje avtomobilsko zavarovanje WWW.ZURNAL24.SI Zaradi selitve se mu je podražilo avtomobilsko zavarovanje. Kako to pojasnjuje zavarovalnica?   Do kam bo šel pohlep?   Me zanima, kako bi ljudje pogledali, če bi jaz rekel: "Kilo puranjega mesa je po 8€, razen za tiste iz Ljubljane je po 12€, ker je to mesto bolj rizično..."
    • Pozdravljen, bi lahko se meni posredoval kontakt mehanika ? Hvala !
    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.