Skoči na vsebino

Zasilno rezervno kolo

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Na kratko - ker je grdo kot smrten greh, podobno predimenzioniranemu kolesu od karjole in verjetno nevareno pri vo?nji bi rad zadevo zamenjal s pravim rezervnim kolesom (od zimskega kompleta gum).

 

Tu pa nastane en manj?i problem in sicer plasti?na za??ita nad rezervnim kolesom ima ?tiri 10cm dolge "nogice", ki so prilagojene dimenziji tega 115mm ?irokega ?uda od zasilne rezerve. Te nogice bi bilo verjetno potrebno porezat pa se mi niti pribli?no ne sanja za koliko. Ne bi rad preve? rezal, da ne bo plastika "plavala" oz. poskakovala saj je druga?e ravno tam naslonjena na rezervo. Premalo pa spet ne da ne bi tiste nogice preve? pritiskale na bok rezervne gume in jo recimo po?kodovale, ?e bi imel te?jo robo v prtlja?niku.

 

Da ne bi izumljal tople vode me zanima a je kdo sploh to ?e po?el in na kak?en na?in je zadevo re?il oziroma je dobrodo?el kakr?enkoli predlog.

33112_1.png

Napisano

ne vem moral bi videti, pa to?no si izmeri in odre?i.Pa raj?i ve?krat izmeri in se dobro prepri?aj, ker ko je odrezano je konec ?e kaj z*****?.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Kot ka?e se ?e nih?e ni s tem ukvarjal tako, da bom verjetno jaz poskusni zaj?ek. Bom pa prej ?e mal po servisih zate?il, ?e imajo kak?no bolj elegantno re?itev od rezanja.

 

V bistvu pa kompliciram tudi zaradi tega, ker poleti bo notri zimska rezervna guma, pozimi pa letna in ker sta gumi za centimeter razli?ni (195 in 205) bom verjetno moral rezati glede na ?ir?o rezervo (205) pa potem z ne?em podlo?it, ko bo notri o?ja zimska rezerva.

 

Aja, pa ?e to: a je ?e kdo slu?ajno moral vozit s tem zasilnim rezervnim kolesom. Kak?ni so ob?utki, ker po moje je ta kolo primeren zgolj zato, da v primeru gumidefekta ima? nekaj na kar lahko nasloni? avto, ko sname? po?eno gumo, potem pa pokli?e? MES, da te pridejo iskat :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Sem mel prilo?nost je vozit sto gume 3 krat v enem mesecu, ker sem poberu ?eblje kot magnet in vedno desna zadnja, no ravno za ?ez ovinke ravno ni pa ?e avto ?udn zgleda na eni strani 195 na drugi pa zobotrebec. Pa upo?tevati je treba hitrostno omejitev in napolnjenost z zrakom! Druga? pa nisme nobenih problemov ko je bila name??ena rezerva

Napisano

jaz mam tudi to zasilno kolo, pa ga ?e nisem rabil niti enkrat, druga?e pa ?e bi se mi guma predrla zaradi kakega ?eblja bi uporabil spray za vulkanizacijo.Smo probali pri kolegu ki je imel ?e kar malo ve?jo luknjo kot ?ebelj pa ?e zvito feltno pa je dr?alo in napolnilo gumo.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

jaz mam tudi to zasilno kolo, pa ga ?e nisem rabil niti enkrat, druga?e pa ?e bi se mi guma predrla zaradi kakega ?eblja bi uporabil spray za vulkanizacijo.Smo probali pri kolegu ki je imel ?e kar malo ve?jo luknjo kot ?ebelj pa ?e zvito feltno pa je dr?alo in napolnilo gumo.

itaq... samo tisto gumo ki si jo flikal s sprejem, lahko pol stran vr?e?, ?e pa jo zamenja? in zakrpa?, pa jo lahko ?e naprej vozi?...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Bil si potem cca 50km od naše garaže. 
    • Ampak vseeno, pri vožnji po mestu 50/ uro je poraba  okoli 4 l/100. Govorim za ročni menjalnik. Na semaforjih imaš itak start stop. Tako, da tudi če upoštevamo vse zastoje in čakanja, več kot 6,5/7 na 100 ne sme bit. 😉 Kot sem že napisal, štirje odrasli +poln prtljažnik kufrov in opreme, prevoženih okoli  1650 km, pri nas avtocesta od 140+----/uro, Avstrija po omejitvah (tam vsi vozimo po omejitvah 😄), Nemčija od 140-205 km /uro. Italija nekje 140km/ uro. Ostalo nekaj nad omejitvami. Skupna poraba 6,1/100. V Avstriji in Italiji sem tankal Esso benzin. Ali je boljši kot Shell, ne vem. V glavnem, poraba nekje enaka kot na dizelci. Mogoče kake tri dcl višja.  Vse klance prevozil. 😊
    • Glede na to, da se minimalno 1/3 časa stoji pri semaforjih...če teoretično porabo zmanjšamo za 1/3 pa smo tam na 6l... V mestu in na kratkih razdaljah ni pričakovati čudežev...
    • Še moj prispevek k porabi mazde cx-30 z motorjem x-186 in ročnim menjalnikom.   Moje vožnje so predvsem relacijske, po mestih se z avtom ne vozim veliko. Večinoma vozim po omejitvah, včasih malo čez 😁, predvidljivo, tudi z namenom, da je poraba manjša -- Helmuth ima nekaj dobrih nasvetov za takšno vožnjo.   V letu pa pol, odkar imam mazdo cx-30, sem prevozil 21.500 km in izračunana poraba v tem času znaša 5,75 l/100 km, po računalniku 5,5 l/100 km. Z zimskimi gumami je poraba 0,3 l/100 km višja kot s poletnimi gumami. Če bi se več vozil po mestih in na kratkih poteh, bi poraba gotovo bila višja.    Zadnja daljša relacija je bila v Nemčijo in nazaj čez tursko avtocesto. Bile je tekoče, brez zastojev, v Avstriji in Sloveniji sem vozil po omejitvah oziroma nekaj čez, v Nemčiji, kjer ni bilo omejitev na AC, sem vozil okoli 130 km/h. Mestne vožnje ni bilo veliko, nekaj malega po klancih. Gor sem se peljal sam, nazaj polno naložen. Izračunana poraba za 950 km je bila 5,86 l/100 km.   Za bencinski motor se mi zdi takšna poraba zelo dobra in se ne morem pritoževati 😄  
    • Tukaj si pa zadel bistvo. Tisti, ki ne gredo dlje kot do sosednje občine ali pa mogoče maksimalno do hrčkov, mislijo, da bolje ne more biti. Pa še politikom verjamejo, ki radi nakladajo. Še posebno pernati se rad kiti z "uspeh" in medu in mleku pri nas  na FB in  istem - gramu. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.