Skoči na vsebino

Zasilno rezervno kolo

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Na kratko - ker je grdo kot smrten greh, podobno predimenzioniranemu kolesu od karjole in verjetno nevareno pri vo?nji bi rad zadevo zamenjal s pravim rezervnim kolesom (od zimskega kompleta gum).

 

Tu pa nastane en manj?i problem in sicer plasti?na za??ita nad rezervnim kolesom ima ?tiri 10cm dolge "nogice", ki so prilagojene dimenziji tega 115mm ?irokega ?uda od zasilne rezerve. Te nogice bi bilo verjetno potrebno porezat pa se mi niti pribli?no ne sanja za koliko. Ne bi rad preve? rezal, da ne bo plastika "plavala" oz. poskakovala saj je druga?e ravno tam naslonjena na rezervo. Premalo pa spet ne da ne bi tiste nogice preve? pritiskale na bok rezervne gume in jo recimo po?kodovale, ?e bi imel te?jo robo v prtlja?niku.

 

Da ne bi izumljal tople vode me zanima a je kdo sploh to ?e po?el in na kak?en na?in je zadevo re?il oziroma je dobrodo?el kakr?enkoli predlog.

33112_1.png

Napisano

ne vem moral bi videti, pa to?no si izmeri in odre?i.Pa raj?i ve?krat izmeri in se dobro prepri?aj, ker ko je odrezano je konec ?e kaj z*****?.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Kot ka?e se ?e nih?e ni s tem ukvarjal tako, da bom verjetno jaz poskusni zaj?ek. Bom pa prej ?e mal po servisih zate?il, ?e imajo kak?no bolj elegantno re?itev od rezanja.

 

V bistvu pa kompliciram tudi zaradi tega, ker poleti bo notri zimska rezervna guma, pozimi pa letna in ker sta gumi za centimeter razli?ni (195 in 205) bom verjetno moral rezati glede na ?ir?o rezervo (205) pa potem z ne?em podlo?it, ko bo notri o?ja zimska rezerva.

 

Aja, pa ?e to: a je ?e kdo slu?ajno moral vozit s tem zasilnim rezervnim kolesom. Kak?ni so ob?utki, ker po moje je ta kolo primeren zgolj zato, da v primeru gumidefekta ima? nekaj na kar lahko nasloni? avto, ko sname? po?eno gumo, potem pa pokli?e? MES, da te pridejo iskat :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Sem mel prilo?nost je vozit sto gume 3 krat v enem mesecu, ker sem poberu ?eblje kot magnet in vedno desna zadnja, no ravno za ?ez ovinke ravno ni pa ?e avto ?udn zgleda na eni strani 195 na drugi pa zobotrebec. Pa upo?tevati je treba hitrostno omejitev in napolnjenost z zrakom! Druga? pa nisme nobenih problemov ko je bila name??ena rezerva

Napisano

jaz mam tudi to zasilno kolo, pa ga ?e nisem rabil niti enkrat, druga?e pa ?e bi se mi guma predrla zaradi kakega ?eblja bi uporabil spray za vulkanizacijo.Smo probali pri kolegu ki je imel ?e kar malo ve?jo luknjo kot ?ebelj pa ?e zvito feltno pa je dr?alo in napolnilo gumo.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

jaz mam tudi to zasilno kolo, pa ga ?e nisem rabil niti enkrat, druga?e pa ?e bi se mi guma predrla zaradi kakega ?eblja bi uporabil spray za vulkanizacijo.Smo probali pri kolegu ki je imel ?e kar malo ve?jo luknjo kot ?ebelj pa ?e zvito feltno pa je dr?alo in napolnilo gumo.

itaq... samo tisto gumo ki si jo flikal s sprejem, lahko pol stran vr?e?, ?e pa jo zamenja? in zakrpa?, pa jo lahko ?e naprej vozi?...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @tommzy na tvojem mestu bi napisal knjigo z naslovom 101 problem z Mazdo.  Trda vezava cca. 200 strani. Če rabiš založnika javi na ZS.
    • "Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁" A ti to resno? Pri tem,da po tvoje pol avta ne deluje v redu izjaviš tako smešnico??To res samo še dodatno potrjuje, da sploh nisi resen ali pa , da je vse to tvoje pisanje le neko nakladanje . Ko se ti bo dalo končno poklicati na servis in se ti dogovoriti za servis,kjer ti bodo ali ne bodo odpravili te tvoje "napake" pa le sporoči ,da ti bomo vsi čestitali za pogum. Do takrat pa bi bilo fajn, da najdeš svojo staro astro in se v terminu,ko bo Mazda na servisu zopet voziš kot se spodobi.😉
    • Jaz bi tak avto takoj prodal 🤓🤣🥸, ali pa se nehal sekirat, ker boš očitno doživel živčni zlom zaradi vseh malenkosti in nebuloz na avtu, ki te motijo....(kot je bilo zapisano že večkrat, nobena znamka ne dela več na kvaliteti kot pred 10 ali 20 leti....in Mazda tukaj ni izjema, in na koncu ti bodo rekli da je delovanje v mejah tolerance.....kdor je delal hišo in imel opravke z razno raznimi mojstri ve kaj sem s tem želel povedati....ti daš 30k za nov avto ali 200k za bajto, potem pa x delov dela folk ki ima osnovnošolsko izobrazbo in ni vse narejeno na milimeter natančno, istega odtenka, ti pa seveda pričakuješ da bo vse kot iz zlata🤣.....na koncu pa nadzornik ob pregledu reče, da je narejeno v mejah tolerance (moja izkušnja ko so polagali parket za katerega sem plačal 100eur/m2 in so mi ga takega ki je imel najvec belih lis (sam parket je bil bp, samo so imele dolocene deske bolj intenzivne kontraste) polozili direkt v dnevni (pa bi jih lahko v shrambo ali v kuhinjo kjer je pult, hladilnik...in sploh ne bi nihce videl tega....) pa sem protestiral in se kregal in so ga 10m2 vrgli ven in naredili / položili na novo....).....pod črto malo moraš imeti srečo, pa za vsako malenkost se ni treba sekirat v življenju 😉 pa lažje prideš skozi, ne glede na to da nimaš porabe 6,5 ampak samo 7.5 🤓🤔😂 in namesto čričkov malo bolj na glas poslušaš radio....
    • Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁 Ampak se bom zmenil ja. Vsaj za dve stvari. Vem, da "jamranje" po forumih ne bo rešilo ničesar.    In ne ne delam reklame oplu. Morda bi moral ostati na oplu ja. 😁Ampak tudi opel ni več opel sedaj ko je pod Stellantis grupo.   Jaz omenjam pomanjkljivosti, napake ravno zaradi tega, da vidim če je kdo že imel tukaj podobno...   Za matrične luči objavim posnetek. Moram v avto po kartico dashcama. Pa pol uredit video.  Ker to je ena stvar ki ne dela dobro. Pri Astri K v 8 letih in skoraj 200.000 prevoženih je redkokdaj odpovedal auto način luči.  Ali je bilo zarošeno pred kamero in je potem izklopilo auto naćin (matrični del) ali pa sem ročno izklopil.  Če je bila kamera zarošena je izpisalo opozorilo.  Tukaj pa mi na vsake toliko samo izklopi auto način. Včasih na pol minute vklaplja izklaplja. Brez opozoril...   Mogoče je pa ponedeljkov ali petkov avto. 
    • Kot sem že enkrat zapisal, očitno bi moral ostati na Astri... Čudno, da smo ostali večinoma zadovoljni. Ali si res imel tako smolo, pa zakaj že enkrat ne greš na servis (jamranje na forumu ne bo pomagalo), ali mogoče delaš reklamo za Opel 😁 ?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.