Skoči na vsebino

Miatarji - Razno

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

kaj je miatarji:).. ?akamo na vreme?:)... z wanklom sva par tednov nazaj razmi?ljala da bi se enkrat dobil na enem fajn kme?kem turizmu (kamnikar).. blizu vi?nje gore, mali vrh.. stvar je blizu.. lepa cestica.. najbol va?no pa.. super hrana:).. ?e ste za to se zmenimo en vikend.. in v leto?njem letu prvi? dobimo, pojemo, nazdravimo.. in malo podebatiramo o prihajajo?em letu in na?ih planih:) JE KDO ZAINTERESIRAN?:)

A je to vse kar znate? :) Lepo je u?ivati v va?i otro?ki nesposobnosti:) Bravo

Napisano

Jaz sem za. Fajn da malo predebatiramo, ker kakor hitro je ?el Januar, bo otvoritev sezone kmalu tu...mene ?e kar mal vle?e na potovanja :)

 

Kaj je pa s koledarji?

Podpis.png

 

Napisano

zivio :D...

mam novo uprasanje ce se kdo spozna....

 

okoli ITB sepravi trobentice...ne da imam kak namen montirat ali kar kol podobnega..samo o turbinah in krompresorjih nekaj vem o tem itb-jih pa ne...

 

kake so predelave na motorju da to pa?e?

zivljenska doba z tem montirano na motorju?

poraba se kj dvigne?kaj pa hp...koliko kej pridobi?

sej verjetno na 1.8 motorju je skoda dajat ker dvigne kompresijo ki je pa ze tako visoka za ta motor..al se motim?kako je pa z homologacijo te zadeve v sloveniji?ne vrjamm da se da...

 

tko splo?ne stvari me zanimajo:D

 

hvala vsem za odgovore :D

------------------------------------------------------
All the way Miata :)My way is sideway :)

Napisano

ITB je zakon, sam je pa spet cena v okviru turbo in kompresor sistemov, ker je za doseganje dobre konjenice potrebnih kar nekaj predelav motorja, poleg standardne menjave injektorjev in ecu-ja. ?ivljenska doba, poraba in hp so odvisni ravno od vlo?enih financ. Dosedaj mi sicer nikjer ni uspel to?n najdt to?nih podatkov, nekak pa logika pove, da bolj kot je motor obremenjen, prej se bo obrabu. No, predvidevam, da si itak ?e pogledu kak posnetek na youtubu in opaz? okvirno za kaj se gre..

 

Kot sm js na netu zasledu gre pa nekak tko: ITB za najve?jo odzivnost in zvok, kompresor za enakomerno pove?anje mo?i po celem spektru in turbina za najve?jo mo? z zamikom v obratih. Kaj bomo na?raufal? :hudicek:

 

V vsakem primeru je pa nekak tko,kolker dnarja tolk muske..Aja pa ne, n? od tega se ne da homologirat :glare:

 

Pa ?e en zlo zanimiv projekt, ?e si taprav mojster in bi si kr sam naredu ITB :)

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

zivio :D...

mam novo uprasanje ce se kdo spozna....

 

okoli ITB sepravi trobentice...ne da imam kak namen montirat ali kar kol podobnega..samo o turbinah in krompresorjih nekaj vem o tem itb-jih pa ne...

 

kake so predelave na motorju da to pa?e?

zivljenska doba z tem montirano na motorju?

poraba se kj dvigne?kaj pa hp...koliko kej pridobi?

sej verjetno na 1.8 motorju je skoda dajat ker dvigne kompresijo ki je pa ze tako visoka za ta motor..al se motim?kako je pa z homologacijo te zadeve v sloveniji?ne vrjamm da se da...

 

tko splo?ne stvari me zanimajo:D

 

hvala vsem za odgovore :D

 

-Da to (fizi?no) pa?e rabi? primeren vsisni kolektor, da pa to dela, pa ?e marsikaj.

-Odvisno od marsi?esa, predvsem kot je ?e viper povedu, ?.

-Poraba se itq dvigne...Konjev, spet odvisno ?

-Od kje tebi, da ima bp visoko kompresijsko razmerje?

-Homologirat se da pri nas samo zadeve s T?Vom, uradno!

 

LP

Jero

s2k_sig_transition_small.gif
Napisano

A je res mo?nost da se da dihtunge okoli ?ipe na?telat? Nikjer ne najdem podatka, vem pa da so neki tension cables za to?...

Podpis.png

 

Napisano

A je res mo?nost da se da dihtunge okoli ?ipe na?telat? Nikjer ne najdem podatka, vem pa da so neki tension cables za to?...

 

Da se nekak, je jures v svoji temi enkrat razlagal kako, sam se ne spomnim ve?, mal tm preglej.

 

Tema

s2k_sig_transition_small.gif
Napisano

O hvala, bom pregledal :)

 

Ne vem kaj bi mi brez tebe Jero :D

 

 

+1

 

kje je like button? :D

:cheers:

------------------------------------------------------
All the way Miata :)My way is sideway :)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

A pa je to tok prosojna, da ni problemov? Prebral sem tudi na clubroadsterju da barvajo s sprejem...

 

Me zanima, ker jaz imam ?e preFL, se pravi oran?ne ?migavce, kako bi izpadlo. Verjetno je pa folija res-way to go :)

Podpis.png

 

Napisano

Mogo?e pa ?e proba? odpret in po?triha? od znotraj, varjant je ve?.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Ni mam pravice pisat, pa vseeno jaz sem na svoji 323f bg imel posprejane z rde?im sprejem in sem lahko dosegel tak u?inek kot je na zgornji sliki ali pa tudi manj, tako se ob robih po?prical konkretno, na sredini pa manj tako da ni bilo problemov z barvo svetlobe. Ker ?e bo? naredil konkretno rde?o prevleko npr. folija bo? moral uporabiti zeleno ?arnico za oran?ni efekt blinkanja. Sprej je pa bil od MOTIP-a rde?e prav za barvanje lu?i.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

ojla

mene pa zanima, ?e kje obstaja mikrofilm za mx5, kje so vsi kosi vijaki, pa katalo?ke ?tevilke????

Fuck new cars ... I'm driving oldschool

Napisano

ojla

mene pa zanima, ?e kje obstaja mikrofilm za mx5, kje so vsi kosi vijaki, pa katalo?ke ?tevilke????

 

 

Mikrofilmov ze nekaj let (mogoce celo desetletji :P ) ne uporabljajo... Ze zelo dolgo se za to uproabljajo racunalniki in ustrezna programska oprema :) ... Kje to dobiti pa ne bi vedel ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Mikrofilmov ze nekaj let (mogoce celo desetletji :P ) ne uporabljajo...

Druga? poznam kar nekaj arhivskih slu?b, tudi v JU, ki ?e vedno shranjuje stvari na mikrofilme. Res pa da se je za?el proces pretvarjanja na ra?unalnike :)

 

Jaz pa trenutno razmi?ljam...kaj od tega bi se lahko zna?lo na mazdi?

Za lu?i ne vem ?e znam tako mojstrsko to narest kot je Symon, feltne se bojim da bi pomanj?ale vse skupaj, ?rte so mi pa kar v?e? :) Pa vseeno no?em da bi vse skupaj preve? izpadalo...

 

Objavljena slika

Podpis.png

 

Napisano

:bravo: No to, sam sm namre? tehtnica, in bi take stvari ?e kar in kar tuhtal :)

 

Kmalu gre na sve?o barvo, in prenovo feltn, zato je treba plane narest :)

Podpis.png

 

  • 3 tedne kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.