Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Tole je pa bil projekt... :hohoho: A to si ?e imel pobru?ene kanale al si ti kaj rihtal dodatno ker na fotki na prvi pogled izgleda kot bi bi bili opilki na ventilu. :blush:

 

Tako mora to izgledati fabr?ko... :jezicek:

Objavljena slika

Objavljena slika

  • Odgovori 87
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Tole je pa bil projekt... :hohoho: A to si ?e imel pobru?ene kanale al si ti kaj rihtal dodatno ker na fotki na prvi pogled izgleda kot bi bi bili opilki na ventilu. :blush:

 

js nism dodatno ?e n? delu... tisto kar vidi? na ventilih je prah not pr?u... sploh ni panike, ker se bo razdiranje nadaljevalo :D

Napisano

Kam bo? pa pol haubo dal, jo bo? pritrdil kar na kolektor ? :aaaaa:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Luknjo ?es, pa da vn ?trli... meni pa druga?e zgleda kot custom made kolektor, direkt na glave, brez vrisov in ostalih drobnarij :) Verjetn za kak turbo projekt :D

panoramska.jpg
Napisano

Kam bo? pa pol haubo dal, jo bo? pritrdil kar na kolektor ? :aaaaa:

 

to mi je jasn, da ga nebi spravu not (oz. bi se dal havbo predelat), sam zanima me kaj bi naj blo bolj?ega pri takem kolektorju?

Napisano

Glede sesalnega kolektorja, boljsega od original Mazdinega se niso naredili. Vse ostalo so bili eksperimenti, ki sem jih v zadnjih 10 letih spremljal po ameriskih Mazda forumih.

 

Dovolj je obdelat originalni sesalni kolektor, meni se je poznalo 20KM.

Napisano

Glede sesalnega kolektorja, boljsega od original Mazdinega se niso naredili. Vse ostalo so bili eksperimenti, ki sem jih v zadnjih 10 letih spremljal po ameriskih Mazda forumih.

 

Dovolj je obdelat originalni sesalni kolektor, meni se je poznalo 20KM.

 

kaj vse si pa spremenu (lohk tut na ZS), ker moj je neki malega ?e bil predelan

Napisano

Od znotraj se spolira. Tudi tako, da se kolektor "odpre", pobrusi in spet zavari skupaj. Odvisno od orodja na razpolago. Zraven pase se povecana loputa za plin. Tole se da povrtat na 70mm.

 

Zaenkrat se je ustavilo pri 250KM. Seveda se da se vec.

Napisano

Od znotraj se spolira. Tudi tako, da se kolektor "odpre", pobrusi in spet zavari skupaj. Odvisno od orodja na razpolago. Zraven pase se povecana loputa za plin. Tole se da povrtat na 70mm.

 

Zaenkrat se je ustavilo pri 250KM. Seveda se da se vec.

 

Loputa je u bistvu ?e ve?ja, glede odpiranja kolektorja pa ?al nimam ustreznega orodja :closedeyes:

 

Je res, da ?e se kolektor pobarva, da to pomeni dodatno segrevanje?

Napisano
Napisano

Kolikor jaz vem v teoriji ja, doda? ?e en sloj ne?esa kar slab?e odvaja toploto. Druga napaka, ki jo folk dela je, da polirajo sesalne kolektorje, da so bling bling. Dokler je grob ima ve?jo povr?ino, la?je odvaja toploto, ker je ve? povr?ine (nekako tako kot zra?no hlajeni cilindri). Ampak to je teorija, koliko se pozna v praksi pa ne vem. To je isto kot une dihtunge med glavo in sesalen kolektor, ki odbijajo toploto, oziroma jo ne prena?a na sesalni kolektor iz glave, da je hladnej?i, bla bla bla... ?e en detajl, ki pomoje v 99% nima opazen efekt. Razen, ?e je mazda mx kdaj testiral odvisnost temperature na mo??

Napisano

Kolikor jaz vem v teoriji ja, doda? ?e en sloj ne?esa kar slab?e odvaja toploto. Druga napaka, ki jo folk dela je, da polirajo sesalne kolektorje, da so bling bling. Dokler je grob ima ve?jo povr?ino, la?je odvaja toploto, ker je ve? povr?ine (nekako tako kot zra?no hlajeni cilindri). Ampak to je teorija, koliko se pozna v praksi pa ne vem. To je isto kot une dihtunge med glavo in sesalen kolektor, ki odbijajo toploto, oziroma jo ne prena?a na sesalni kolektor iz glave, da je hladnej?i, bla bla bla... ?e en detajl, ki pomoje v 99% nima opazen efekt. Razen, ?e je mazda mx kdaj testiral odvisnost temperature na mo??

 

tut glede poliranja sm ?e sli?u ja :) mazda_mx ma? kak?ne izku?nje iz prakse glede tega? :)

Napisano

Moji kolektorji so bili zmeraj spolirani kot ogledalo. (prav tako pokrov ventilov) Zaenkrat gre avto kar dobro. Glede na to da je pod havbo zelo zelo vroce, se itak nima kam hladit.

Napisano

hmm, to hlajenje je kr problem pri teh motorjih <_< nekak bo treba re?it to te?avo... kako pa kaj se bom lotu, ko bo motor zunaj ;)

Napisano

Moji kolektorji so bili zmeraj spolirani kot ogledalo. (prav tako pokrov ventilov)

 

Predvidevam da z notranje strani :D ?emo pa to slu?i?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Mojstri, dajte vsaj prebrat, kaj napišem, če vam že vsebina ni všeč.   @Boss: Po AC sem vozil 110 km/h ali več. In ne 100, kot si kar "iz riti" zdaj privlekel v debato.   @Slivka: Lepo sem napisal, da je bilo vsaj tri ure vožnje tipa "spelji, naredi 1 do 3 metre, ustavi" in to ponavljaj "v neskončnost". Niti malo ni spominjalo na "pelješ", kaj šele na nizkih obratih.   + Šel sem na Lovčen, pa mimo Nikšiča do najbolj slavne ortodoksne cerkve ... Kdor je bil tam, ve kakšni bregovi in ceste so. Enkrat sem vsaj 500 m vozil vzvratno okoli treh ovinkov v hrib, da sta me lahko dva avtobusa, ki sta prišla nasproti, obšla. In ja, v vseh teh situacijah se EV bolje obnese. Tudi sredi najbolj strmega hriba se ustavi in spelje, kot da ni nič, ozr. kot močan 4x4 ICE.   Lahko pa gre naslednjič kdo z Mazda foruma s svojim ICE vozilom zraven, da bo realno sodil o vožnji, porabi, udobju itd.
    • Hey   Zanima me kako bi lahko predvajal glasbo preko youtube posnetkov na android avtu. Avto je Mazda CX-5 2023 letnik.
    • Ne seri klamf...   Prav tam sem šel z BTjcem, ki je imel zadaj kamp-prikolico pripeto. Pa sem dobil žulje edino na riti, ker je že od trajekta v Kamenarih šlo vse skupaj bolj po polžje pa vse do tistega "slavnega" mejnega prehoda Karasovići al kaj že je... Na rokah nisem dobil žuljev, ker sem imel tri otroke v avtu in si ga nisem mogel d***t med vožnjo, na podplatih tudi nisem dobil žuljev, ker nisem pešačil ampak sem se peljal, sklopke pa tudi nisem vohal. Pri dizel navoru se lahko pelješ tudi pri majhnih obratih, pa čeprav je v hrib in imaš 1300 kg težko kamp prikolico zadaj...
    • Tole ne bo držalo, ker gola fizika tega ne dovoli. Razlika med 100km/h in 130km/h je nekoliko več kot 60% višjs poraba. 90% energije v EV se uporablja za premagovanje zračnega upora in ker vemo, da se upor povečuje s kvadratom hitrosti to pomeni za 69% večji upor, ampak ker gre "le" 90% energije za premagovanje tega upora to pomeni cca 62% višjo porabo pri 130km/h kot pri 100km/h. V praksi to pomeni, da če EV pri 100km/h porablja 15kWh/100km, je poraba pri 130km/h preko 24kWh/100km. A vidiš razliko?   Ostalo pa ne bom komentiral, ker je vse v stilu "eye of the beholder".
    • Nisem zagovornik ne enega ne drugega, mi je pa zanimivo spremljat to temo in nekako te izgovore/skrbi/negativnosti/...   - Aja 100 eur ... bencin bi bil 200 ... to pa ni tok razlike  - Aha ok ... ampak vozis lahko pa samo 97 - Aha ... samo ker mas kabelj v prtlaznjiku ne mores gajbe pira not dat - Ja, ja ... sam ... a je kak elektricni v premium rdeci barvi - Kaj pa ce, ne pridem 2500km delec z enim tankom ker to delam 3* na dan. - Pa sami jajcki so jaz pa skoz minimalno 8 ljudi prevazam. - ...   Pac tko karkoli nekdo omeni, je takoj neka kontra  Pocasi me vse skupaj spominja na  mojo 13 letno hcer, ko vedno proba nek izgovor najt, ko ji kaj ukazes (se ucim, moram sobo pospravt, zakaj pa ti vcer nisi, ....) 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.