Skoči na vsebino

Utripajo?a zelena na semaforju


Boss

Priporočeno sporočilo

Kot vsi vemo se nam obetajo po vsej Sloveniji semaforji na katerih ne bo ve? utripajo?e zelene. Maribor?ani to ?e od nekdaj poznajo za vse ostale v SLO pa bo to novost. V?eraj pa sem se peljal v koloni po cesti med Dom?alami in Kamnikom in na drugem semaforju proti Radomljam se zelena brez utripanja v trenutku spremeni v rumeno.

 

Voznik v prvem vozilu je sunkovito zavrl, ker se je ustra?il rumene. Drugi je malce zamudil tako, da sta rahlo tr?ila (ni? huj?ega) jaz pa sem imel dovolj veliko varnostno razdaljo pa sem moral vseeno po?teno pohodit zavoro. Potem ko sta se udele?enca dogovarjala sta oba prosila, da ?e lahko po?akam kot pri?a, do prihoda policajev. OK, ?akamo na policaje in opazujem ta semafor. Zelena ne utripne in se res takoj spremeni v rumeno a pri?akoval bi glede na to, da ni utripajo?e zelene, da bo rumena temu primerno gorela dlje pa gori natanko toliko ?asa kot pri semaforjih z utripajo?o zeleno.

 

In kaj zdaj, kdo je kriv a tisti, ki ni pri?akoval, da so v okolici LJ brez opozoril ?e postavljeni taki semaforji in se je recimo ustra?il peljati skozi rumeno (kazen je 30 jurjev) ali tisti, ki ni pri?akoval, da bo vozilo pred njim sunkovito nenadno zavrlo?

 

V bistvu pa sem tole napisal zato, da sli?im mnenja tudi ostalih, kaj si mislijo o semaforjih brez utripajo?e zelene. Meni se zdi tak na?in delovanja precej nevaren saj zahteva ve?jo pozornost (pri utripajo?i ima? trisekundni ?as, ko te z utripanjem opozorja na prihajajo?o spremembo) sam semafor (sploh v son?nem dnevu), ki s tem od?ira pozornost na ostale dogodke v prometu in sigurno ne pove?uje varnost v prometu, navkljub temu, da naj bi se po besedah "strokovnjakov" s tem izognilo "lovljenju rumene", ko voznik zagleda utripajo?o zeleno. Vozniki, ki so to delali do sedaj bodo pa? to po?eli tudi brez utripajo?e zelene.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pomoje je neutripajo?a zelena bolj varna ker mora? pred kri?i??em upo?asniti in opazovati kaj se bo zgodilo, pri meni je bilo na za?etku kar nekaj zmede sam sem se navadu in je zdaj brez problemov, druga? pa gledam na semofor za pe?ce oz kolesarje in ve? kdaj lahko pri?akuje? rumeno. pa zaenkrat je najbolje bit malo len pri speljevanju v kri?i??e ker eni sploh ne vidijo oz. ne dojamejo da je ?e rde?a!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko sem jaz hodil v avto?olo je veljalo pravilo, da lahko rumeno lu? prevozi?, ?e ne more? varno ustviti avtomobila. To mi je nekako logi?no. Druga stvar pa je, kdo lahko odlo?a o tem kaj je ?e varno zaustavljanje in kaj je izigravanje pravila - namerna vo?nja skozi rumeno. Ali ti policaj lahko napi?e kazen, ?e prevozi? rumeno, ki se je pri?gala 1 meter pred tabo.

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj bodo pa naredili s kaznijo za vo?njo v rumeno, ki je sprejeta v istem ZVCP-ju kot ukinitev utripajo?e zelene? Upam, da "strokovnjaki" ne bodo zahtevali od voznikov prerokovalske sposobnosti predvidevanja rumene.

 

Inkasanti se bodo ravnali, tako kot vedno, zgolj po zakonu in bodo ?e naprej veselo pobirali po 30 jur?kov saj bo to postalo bolj donosno kot merjenje hitrosti.

 

@Marko MX3 : v bistvu je nekako tako, da bi te med vo?njo moral zanimati zgolj semafor za vozila ne pa vsi ostali mo?ni signali in znaki, ki niso tebi namenjeni. po Evropi ?e ugotavljajo, da je na cestah pribli?no 50% znakov in opozoril preve? saj samo dodatno nepotrebno obremenjujejo voznika in s tem varnost njegove vo?nje. Predvsem je problem zaradi preve? opozoril pozornost usmerjena na vse drugo kot na samo vo?njo in ostalo dogajanje v prometu.

 

?e danes je v avto?olah tako, da in?truktor neprestano opozorja glej levo ogledalo, glej desno ogledalo, glej semafor, po novem bo ?e verjetno glej semafor za pe?ce, glej ta znak, glej druzga in na koncu je bodo?i voznik bolj zmatran od ene vo?nje skozi mesto kot od 45min fitnesa. :rolleyes:

 

Sicer ne vem kaj pravijo na to zavarovalnice samo ob spremembi delovanja semaforjev se bo na teh podro?jih skoraj sigurno pove?alo ?tevilo naletov in trkov, ker eni bodo ustavljali ?e ob zeleni, drugi bodo pa itak vozili tako, kot vozijo danes (tud v rde?o, ?e je treba).

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...

No pa smo do?akali "?talo" - ?ez vikend tudi v Ljubljani in drugot ?a preprogramirajo semaforje na neutripanje zelene.

 

Moji prvi ob?utki so slabi, ker rumene niso podalj?ali (saj tako se mi zdi). Ko sem se vozil po Mariboru sem imel ob?utek, da rumena gori precej dlje in zato sploh nisem toliko pogre?al utripajo?e zelene.

 

Zato bi prosil a si lahko kodo od Maribor?anov vzame 10 minut ?asa pa gre ?topat kolk ?asa gori rumena. Ne ni zajebancija :D , rad bi namre? primerjal s situacijo v LJ in okolici.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem v?eraj popoldne videl 2 naleta v kri?i??ih v roku ene ure. Rumena je zeelooo prekratka, v bistvu so samo utripanje zelene izklopil, ostalo je enako. Prej sta se tudi rumena na semaforju za avtomobile in za kolesarje v istem ?asu pri?gale, sedaj je tole tudi druga?e, kar poglejte malo po semaforjih, pono?i se bolj opazno vidi sprememba. Morm pa re?t da je v?eraj zve?er folk po ?martinki v LJ vozil 50 km/h, tega prej nisem nikoli zaznal, ko se pa na kri?i??u pri?ge rumena pa vsi na polno bremzajo :blink: ...mislm da to ni ok, ker to bojo vsi delali zaradi kazni, jest pravim da vo?nja skozi rumeno ne bi smela biti kaznovana.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

po eni strani je vseeno, ker tudi ?e zelena utripa, se vedno najde kdo, ki lovi rumeno in zapelje skozi rde?o....

 

po drugi strani pa se lahko zgodi, da se zaradi takih bedarij kot je ukinitev utripajo?e zelene, promet v kri?i??ih zgosti, da ne re?em ustavi zaradi pove?anega ?tevila nepazljivosti in nesre?...

 

 

ampak... ?alostno dejstvo je, da nobeden, ki ureja CPP o?itno ne razmi?lja v prid pretoku prometa, tudi ?e je cesti??e slabo, se bo raje za dva meseca postavil znak omejitve hitrosti, kot pa da bi se cesti??e saniralo...

 

jezi me, da (pravim samo za primer, ne pa izklju?no) se postavljajo nevemkak?ni spomeniki nevem vse komu, ljudje pa zaradi slabih razmer na cestah umirajo... najpreprostej?a razlaga pa je vedno prevelika hitrost ali pa alkohol (seveda ne trdim da tudi to niso vzrok)

 

 

ampak... spremenili tega ne bomo... zato se bomo pa? morali nau?iti ?iveti s tem... :(

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanimiva tema!

 

O?itno bo treba za?et vozit v rumeno al pa tut zgodnjo rde?o, ?e bo? hotel ohranit celo rit oz. kompletno plo?evino?!

 

Sicer pa so itak javno priznali da bo zdej s temi novitetami ve? (manj?ih) nesre?, medtem ko naj bi se glede na prej zmanj?alo ?tevilo huj?ih prometnih nesre?! Je pa precej nelogi?no vse skupi, no sej veste polcaji pa vici o njih, pa ?e kej bi se loh rekl, bomo vidl, itak bo cajt pokazu kako pa kaj.

 

Mislim pa da bi blo treba pol ?imbolj raztegnit rumeno in tut da je mal ve? razmaka od tvoje rde?e, pa do zelene na cesti, ki se kri?a s tvojo, ker zmeri bo kdo zapelju v zgodnjo rde?o in pol bi se mal manjkrat taka dva ?ofija sre?ala in razbila!

 

Upam da ni tole vse skupi ?e ena izmed "genialnih" re?itev na?ih oblasti! :)))))

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Upam da ni tole vse skupi ?e ena izmed "genialnih" re?itev na?ih oblasti! :)))))

 

Ne tole je Euro standard. :bravo:

Je pa res, da tut sam velikokrat gledam semafor za pe?ce, ampak ne vedno. Tam prej zagori rde?a, ?e vam to kaj pomaga. ;)

Govorili so, da bo rumena dlje svetila. Ja ve? de! Ni razlike.

Je pa res, da se bo ?e vedno na?el folk, ki bo lovil rumeno/rde?o. V?eraj smo to ?e testirali. :blink:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanimivo... tudi na?a mala anketa je pokazala natanko isti rezultat, kot druge podobne... 85% meni, da je neutripanje zelene bolj nevarno

 

Tudi moja je bila danes v Lj (maraton and stuff) pa je vidla posledice naleta od zadaj pred kri?i??em. Sprednji se je ustra?il pa full po bremzi, zadnji pa s premajhno varnostno razdaljo se je kar zaril pod prvi avto tako.

 

 

 

 

 

 

p.s Wild,a se da dobiti bull bare za Mazdo 6 :huh:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

He he ,Boss,takih primerov bo sedaj ?e dosti ve?....na ?alost pleha seveda!!! :(

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

p.s Wild,a se da dobiti bull bare za Mazdo 6 :huh:

 

:hohoho::hohoho::hohoho:

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pleh je ?e najmanj, samo da ne bo kak?nih drugih ?rtev ker takih ran tudi ?as ne zaceli.. :(

 

 

 

 

Da podkrepim zgornji stavek. Danes, Tr?a?ka v LJ, semaforiziran prehod za pe?ce kjer ni kri?i??a. Za pe?ce se pri?ge zelena in trije stopijo na cesto brez da bi pogledali levo ali desno... hmmm le zakaj neki bi saj imajo zeleno, pla?nice na glavo pa hajdi ?ez cesto. Starej?i mo?akar je prepozno opazil rumeno lu? in ko je za?el bremzati je bilo prepozno saj je med sunkovitim zaviranjem prevozil rde?o in se ustavil na prehodu med prepla?enimi pe?ci - potem pa je sledilo zmerjanje in psovanje.

 

Aja... mo?akar je vozil pravilno po omejitvah in stavim svojo levo ledvico, da se mu kaj takega ?e ni zgodilo v ?ivljenju saj je bil po dogodku prestra?en in bel kot zid. Tokrat se je iz?lo, kaj pa naslednji??

 

Z novim zakonom ZVCP so nam "strokovnjaki" 1.1.2005 zaterjeval, da ?e re?i samo eno ?ivljenje se ga je izpla?alo uvajati. Jaz pa dodajam, da ?e se z uvedbo prekratkega ?asa med zeleno in rde?o zgodi samo ena nepotrebna ?rtev bi bilo treba zakonodajalce pred sodi??e postaviti. Samo tega ne bomo nikoli izvedeli, ker bo za vse vedno kriva neprilagojena hitrost na koncu leta bodo pa ti isti "strokovnjaki" govorili kak?ni smo slovenski vozniki in da je na?a prometna kultura ?isto na psu. Mogo?e res, samo neprestano nam "pomagajo", da ostajamo na psu ne pa da bi kon?no zlezli na konja. :(

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sicer pogresam utripajoco zeleno (ker prej si dal gas), ampak ne razumem zakaj taka frka glede tega???? Kot da zdaj ne bomo znali vozit al kaj?

Me zanima pa nekaj: a je tle dovoljeno zavit desno ce mi gori rdeca? (ko sem jaz delal izpit je blo to dovoljeno, ok nisem ga v Sloveniji naredil) pa tega skoz prakticiram- seveda ce ni nobenga na strani kjer majo zeleno...upam da me razumete

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hehe Labi 3x tole naredi pa da te policaji dobijo pa bo? lahko ?e enkrat delal izpit - tokrat v Sloveniji :bravo:

 

 

 

Mazda323 :D ... da ne bo? tako prepri?an da je v "enklavi" MB vse v najlep?em redu si poglej tole http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtop...er=asc&start=20

pa ne samo prvi post ampak tudi tiste na drugi strani (veri?no tr?enje). In to samo v dveh dneh.

 

 

 

Back to topic: stvar je najbolj sporna v dol?ini ciklusa iz zelene lu?i do rde?e lu?i. V Mariboru rumena gori dlje (na ?alost ?e vedno ne vem podatka, koliko ?asa) kot v Ljubljani, kjer so bolj na pamet kot po raziskavi dolo?ili da bodo semaforji imeli na cestah pri omejitvi:

 

50km/h = rumeno dolgo 3 sekunde

60km/h = rumeno dolgo 4 sekunde

70km/h = rumeno dolgo 5 sekund

 

Pred 21.10.2005 = utripajo?a zelena + rumena dolga skupaj 6 sekund

 

Druga? pa ?e koga zanima ?e kak?no mnenje se je zanimivo sprehoditi tudi po drugih forumih

 

 

 

 

Je pa tudi policijo strah pred pove?anjem nesre?

http://www.rtvslo.si/modload.php?&c_mod=rn...nu=1&c_id=91374

 

 

samo, da jih ni strah, da bodo preve? "zaslu?ili" :angry:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss - ti si o?itno res velik na cest, da vid? tok teh nesre?nih nesre? al pa si v?asih na napa?nem kraju ob napa?nem ?asu! :blink:

 

Kokrkol v LJ je blo pred neki cajta tko, da kdor je vozu po mestu po omejitvah, npr. 50, ni imel zelenga vala, pa? pa rde?ga, pa je narod po?as dojev da se bl ?para kripo na?ponat na cca. 70 na uro al pa ve?, pa se ra?un izide! Tko da ?e glede tega so se mo?je v modrem izkazal kot totalni genialci, ja madona, ?e opici bi potegnil da pri tem neki ne ?tima, pa ?eprav obenem ?e banano malca! :jupiii:

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Res sem ogromno na cesti (75.000km - 45.000svojih + 30.000slu?benih na leto) tako, da vidim marsikaj in zato tolk pizdoliram okol takih stvari, ki se mi zdijo sporne. Saj ni nujno, da imam prav in prekleto upam, da tokrat nimam... :huh:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Trajanje rumene utripajo?e v MB je 3-4s, ve? kot 4s sigurno ni. Utripajo?o zeleno ocenjujem kot nevarno. Zakaj? Ker za veliko, veliko ve?ino ko je zagledala utripajo?o zeleno, je to pomenilo pohodi plin in pospe?uj iz lete?ega ?tarta 6s, zdaj si pa izra?unaj vsak za sebe z kak?no brzino prihrumi? v kri?i??e. Nobeden policaj, se ne bo ukvarjal z tistimi, kateri so padli v rumeno, ?e pa lovi? rumeno pa ve? kaj te ?aka.

 

Tisto, da je en ?i?a padel v rde?o in ?e celo skoraj povozil pe?ce, pa pomeni ali je slep, je lovil rumeno, prehitro vozil, po predpisih sigurno ni.

 

Pa ?e komentar na link za MB ceste in konkretno Titova, ti dogodki sploh nimajo veze z semaforji ampak z nejasnimi posegi v omejevnje brzine na dolo?eni lokaciji. Da nam 4 pasovnico omejijo na 50km/h zaradi idiota ki pre?ka to cesto, je pa tudi vi?ek inteligence. Pri "?oharju" se pa obi?ajno spokajo v ?picah, ker tisti kateri zavijajo levo naredijo kolono, tisti kateri pa dohajajo to kolono v dveh pasih, ?e naberejo nekak?no hitrost in se najde med njimi na levem pasu nekdo, kateri bi pa rad ?el naravnost pa ne more posvojem pasu, ker je kolona za levo na desni pas pa tudi ne, ker je gu?va in hopa :vesel: si re?ejo kleparji :lol:

IPB Image
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • 2.3 mašina je imela 3-4 iteracije. Zadnja je z redno menjavo olja ok. Prvim so pokale glave, ker so se luknjice zamašile, ki so med cilindri olje prepuščale, zadnja je baje sloted.   Ampak to so vse 2.3 280 mašine. In servisi nimajo pojma, ko to vprašaš.   Imam 1.5 3 cilindra in od MY2020 ima oljno črpalko gnano z mokrim jermenom in ne zobnikom. Baje penlo olje ob objestni vožnji in je lahko brez olja obstala. Na servisu nič ne vejo o tem.   Pri obeh mašinah zna bit še problematičen carbon built up, ampak ot imajo Mazde baje podoben problem.
    • Kje so časi RS Coshwort-a, potem bi bila odločitev logična....moj glas gre ST, ki je res stroj, če res rabiš 280km....kdaj jih bos uporabil je drugo vprašanje....glede zanesljivosti bi pa zih vzel Mazdo, ceprav verjetno je Ford ST program drugacna serija kot ostalo @godlike bo verjetno vedel....
    • Pa dam tudi jaz eno sliko kar tako:     Ta čas, ko nekateri glancate svoje Mazge in ko jim drugi naročate tablice, ta tretji z Mazgami uživamo v potovanjih...
    • Focus za družinsko kočije se mi zdi ravno prav z 182 konji. ST je pač brutaln. Pa se je prodajal samo 1.5 leta. V Sloveniji so najbolj redka mašina.
    • Plastike na CX30 me ne motijo ,če je siva barva avtomobila..,če pa je bela me pa motijo preveč in bele ravno zaradi teh plastik nebi imel..,Ko bi lahko dal motor od fokusa v CX30 😃
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.