Skoči na vsebino

Utripajo?a zelena na semaforju


Boss

Priporočeno sporočilo

vsekakor je bila utripajo?a zelena lu? bolj soft varianta, je pa res da je nih?e kaj dosti ni upo?teval, vsi smo ?akali na rumeno.?e bi se utripajo?a zelena lu? spo?tovala in upo?tevala dosledno, za kar je bila namenjena, je utripajo?a zelena lu? vsekakor po mojem mnenju najbolj?a re?itev tudi za tiste voznike in predvsem kak?ne starej?e voznice, jim bo nov re?im ful delal preglavice, za nekatere kar panika, mislim da bo ful karambolov naleta od zadaj, ker je premalo reakcijskega ?ASA in ne bo? mogel predvidevati kaj bodo neodlo?ne?i naredili.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja sej zdej je kar je, loh edin ?e zapremo cesto v stilu Zetora?ev kadar majo kak?n svoj ?trajk! :))

 

Bo pa zihr nastov velik problem pri pretoku prometa, ker v to smer pa taki ukrepi glih niso najbol?a re?itev!

 

Tole glih tko izpade, kokr da mi vsi skupaj do svojih ?eljenih destinacij prehitr prispemo, pa si moramo zdej neki zmislit, da nam na cesti ne bo dovgcajt in bo dl cajta trajal?! :))

 

Po drugi strani se mi pa tut zdi da je pri tem novem sistemu: vovk sit in koza cela, kar pomen da edini ki bodo takratko potegnl bodo lastniki pleha, ki bodo mel v naslednm letu npr. namest bonusa - malus al pa manj?i bonus in podobne neugodnosti!

 

Bo pa zihr en najbll iskanih poklicev v prihodnosti: klepar - li?ar, no pa tut kak?ne avtovleke znajo kar lepe denarce obra?at!

 

Pa tut ko gledam potek prometa, se nekateri res ?e v zeleno komaj upajo zapeljat (ne bi, pa bi al pa vseen raj? ne bi, pa en drug pok v rit neodlo?ne?u)!!! :)))))

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

"Zeleni val" na Dunajski:

 

- Od Centra do Ruskega carja: rabi? minimum 65 - 70 km/h.

Dolo?ene odseke med kri?i??i mora? speljati tudi 70-75: Kri?i??e na Bavarcu (Tivolska/Masarykova na Dunajsko) do kri?i??a pri Plavi laguni: ?e pripelje? iz Tivolske (na levo po Dunajski), rabi? vsaj 80 da ujame? zeleno pri Plavi laguni.

 

- Od Ruskega carja do Centra: NE bo ti uspelo. Tudi ob 3. zjutraj. Enostavno ni konstantne hitrosti (z majhnimi dodajanji ali odvzemi) ki bi te pripeljali skozi vse zelene. Ni. ?e ima? prazno cesto in vidi? dosti naprej da je rde?a, zmanj?a? hitrost in ?aka? na zeleno. Potem na naslednjem kri?i??u te morda spet isto ?aka...

 

V 8 letih skoro vsakodnevne vo?nje po Dunajski sem uspel le 2-3 krat peljati po celi dol?ini od Centra do Je?ic brez ustavljanja. In to pozno zve?er, ko je cesta skoraj prazna. Utripajo?a zelena mi je pomagala (5 utripov) da dolo?im ali imam ?asa peljati skozi kri?i??e, tudi ?e bo rumena ko bom noter. Na rumeno se nisem nikoli zaganjal ker sem ?e videl trupla na moji relaciji ki so bila posledica takh odlo?itev: Pri WTC-ju kri?i??e ?ez obvoznico: rumena je grozno kratka (pol sekunde) in ?e zapelje? ko gori rumena ima? lepo mo?nost da sre?a? ?e nekoga ki se mu mudi, vendar ne v tvojo smer...Videl sem (2x) ko so pobirali skuterista ki je imel zeleno po Dunajski, ampak ga je zadel avtomobilist ki je lovil rumeno in ujel rde?o ko je pripeljal iz obvoznice (iz smeri Dom?ale/Kamnik/kro?no kri?i??e Toma?evo). Kot pe?ec na tem kri?i??u svetujem najve?jo mo?no pozornost: skoro vsaki? ko sem imel zeleno so vozniki lovili rumeno (in peljali skozi rde?o): enkrat sem eno babico (tam je dom za upokojence) moral kar za roko prijet da ni ?la naprej, ker je pridivjal ona pa ga ni videla, le svojo zeleno je gledala.

 

Torej: Zeleni val je bedarija enako tako kot tisti avtomati za pe?ce, ki naj jih pritisnejo ko ?elijo ?ez: Avtomat koristi slepim (zvok klikanja jim pomaga) za ostale je pa to le psihologija: pritisne? in ?aka?, hitreje pa ni ni? kot ?e ne bi pritisnil... Zeleni val JE MIT.

 

Mnenja sem da se UTRIPAJO?O ZELENO da zamenjati z DALJ?O RUMENO. Dolo?ena kri?i??a imajo tako hitri re?im prehoda iz zelene v rde?o da bi na?rtovalci morali pogledati ?e je to prav da je rumena (ali utripajo?a zelena) tako kratka. Tam so ponavadi hude nesre?e.

 

Moj nasvet vsem voznikom: Ne peljite skozi rumeno v kri?i??a ki jih ne poznate: Ne poznate ?as trajanja rumene, ne veste kdaj se drugi smeri odpre zelena. Spoznajte kri?i??e preden za?nete kr?iti pravilo: "Pri rumeni se ne zapelje v kri?i??e".

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Mnenja sem da se UTRIPAJO?O ZELENO da zamenjati z DALJ?O RUMENO. Dolo?ena kri?i??a imajo tako hitri re?im prehoda iz zelene v rde?o da bi na?rtovalci morali pogledati ?e je to prav da je rumena (ali utripajo?a zelena) tako kratka. Tam so ponavadi hude nesre?e.

 

 

WORD

 

 

 

zaradi prekratkih rumenih bodo ljudje vozili v rde?o - tudi tisti, ki tega nikoli v ?ivljenju niso po?eli (ne namensko, ne nenamensko)

 

Zakaj?

 

Zato, ker so dolo?ili tak re?im, da je pri omejitvi 50km/h rumena dolga 3 sec, pri 60km/h 4 sec in pri 70 km/h 5sec

 

Pri 50km/h (najpogostej?a omejitev v naselju) reakcijski ?as (1 sec) pobere kar tretjino vsega ?asa dolo?enega za ustavljanje. Pri 60 in posebej pri 70 pa reakcijski ?as zavzame ?etrtino oz samo petino ?asa namenjenega za ustavljanje in tam bi ?e nekako ?lo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Poglejta v MB je rumena 3-4s in je povsem dovolj in nikaker?nih problemov z vo?nji skozi kri?i??e ?e vozi? po predpisih seveda. Verjamem, da je trenutno nekaj zmede v krajih, kjer je pri?lo do spremembe, ampak bo ?ez ?as mnogo bolje. Tudi sam se strinjam, da je teoreti?no utripajo?a zelen bolj varna, ampak teorija ni praksa ;)

IPB Image
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

50km/h = rumeno dolgo 3 sekunde

60km/h = rumeno dolgo 4 sekunde

70km/h = rumeno dolgo 5 sekund

 

Pred 21.10.2005 = utripajo?a zelena + rumena dolga skupaj 6 sekund

Zanimivo...

Problemi se pomoje najbolj pojavijo, ko nekdo pred tabo cinca. Pospe?i, ti za njim on pa po bremzi. :huh:

Sicer se ne sekiram zaenkrat ampak dons in v?eraj sem sli?al sodelavke, ki so bile ?isto blede. :hohoho: Groza tole.... :lol:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ampak tolk vo?enj v rde?o kot jih vidi? zdaj v Ljubljani jih jaz ne pomnim... Kot sem jaz razumel naj bi tole izkoreninilo lovljenje rumene, izgleda pa vse bolj in bolj kot lovljenje prvih sekund rde?e. Kar je neprimerno bolj nevarno kot prej?nje stanje - upam, da se vsi strinjamo vsaj s tem.

 

In kar je najbolj zanimivo, med njimi so tako ljubljan?ani kot celjani, kranj?ani in tudi maribor?an (mariborski grb) ?!?!? ?e posebej zadnji dvoji so mi "?udni" saj naj bi bili ?e dobro navajeni na tak?ne razmere oz. vsaj pravijo da so - zakaj potem v rde?o?? :ne vem:

 

Da ne govorim na pamet naj povem, da sem danes stal na parkiri??u, zraven kri?i??a Celov?ka in ul. Jo?eta Jame ter med ?akanjem na kolega, skoraj pol ure (okrog 16:00) opazoval promet. Pri vsakem zaprtju semaforja se je na?el kak?en heroj ali pa dva v rde?o, rekord pa je naredila ena ?enska v novem rumenem Evotu s celjsko registracijo, ki je peljala na Celov?ko po dveh do treh sekundah pri?gane rde?e. ?e dobro, da so ostali po?asi ?tartali, ?e ne, bi bila ena avtomobilska rariteta manj na slovenskih cestah. :o

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja tole "lovlenje" rumene raznih majstrov, se zna precej neugodno kon?at, al pa mogo?e celo pr Sv. Petru?

 

Pol pa jz mam ?e navado, da ?e vem kdaj se mi semafor odpre, pridem bolj po?as do njega in mam pol ?ez kri?i??e kokr neki lete?i ?tart, ?e pa nekdo ki seka mojo linijo misli it mal v rde?o, pol pa zna nastat problem oz. bi blo ?e precej ve? rde?e barve kokr sam koreta in pa barva na semaforju! :(((((

 

Treba bo o?itno tut u kri?i??ih bolj "penzi?" sceno prakticirat in speljat ko pre?teje? do 3 - no nekateri se mi v?asih zdi da ?tejejo bolj do 30! :)))))

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tisti kateri so ?e prej lovili zeleno in rumeno so padali v rde?o, in tisti seveda tudi sedaj vozijo skozi rde?o. je popolnoma enako v MB, kjer je to vsakodnevni pojav in ne zaradi na?ina delovanja semaforjev, ampak zaradi na?ina vo?nje ?oferjev, katerim je to po?etje nekaj ?isto vsakdanjega.

 

Sem siguren, ?e bi opazoval promet tudi pred spremembo, bi videl dosti primerov vo?nje skozi rde?o.

IPB Image
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

saj ne re?em da tud prej niso vozil ?ez rde?o samo tisti, ki so to po?eli so to delal namensko in so se temu primerno sami odlo?ili za tak?no rizkantno potezo. Tudi jaz sem ?e davno tega ene parkrat to naredil in prekleto sem vedel, da grem v rde?o... ne me zdaj kri?at (vem da ni prav) ampak je bila to vedno prva sekunda rde?e pa ?e prazno pregledno kri?i??e.

 

Zadnjih pet let se mi je to "zgodilo" mogo?e samo enkrat do v?eraj, ko mi je polpriklopnik za trenutek zakril samafor in ko sem opazil, da je ravno takrat spremenil lu? v rumeno je bilo ?e prepozno za zaviranje - rde?a all the way (slaba sekunda). Definitivno se mi to ne bi zgodilo, ?e bi bil interval rumene dalj?i in podobne situacije se bodo dogajale tudi drugim, ?e posebej manj ve??im voznikom s slab?imi refleksi in sposobnostjo predvidevanja situacije.

 

?e ena sama sekunda bi naredila ob?utnej?o razliko ampak NE, v SLO je pa? navada, da najprej nekaj korenito spremeni? potem pa opazuje? kako se bodo ljudje navadili (kot bi igral SIMSe sam, da je to zares). Pol pa mamo prepucavanje glede registerskih tablic (enkrat z avtom, enkrat z lastnikom pa spet nazaj), drago pla?ane nalepke o registraciji, potem spet brez nalepk, pa potni listi, pa raznorazne neumnosti v ZVCPju, pa notarske tarife, pa novi dohodninski zakon, pa pla?enje ljudi s pti?jo gripo (v dveh letih je umrlo po svetu 70 ljudi - pizda, v sloveniji jih umre 4x toliko vsako leto samo v prometu).

 

Namesto, da bi se po?tene ?tudije naredile in resni?no delalo v korist ljudi in iskalo prave vzroke za tako veliko ?tevilo nesre? pri nas, policaji po liniji najmanj?ega napora najraje napi?ejo neprilagojena hitrost, ki jo statistika pretvori v preveliko hitrost in zaradi takih stvari imamo potem napisano, da je za 90% nesre? kriv voznik. Drugod po svetu (velika britanija) ?e nekaj ?asa ugotavljajo, da je za nesre?e kriv voznik samo v tretjini primerov. Drugo tretjino so krive slabe ceste in neustrezna signalizacija?!?!? ter zadnjo tretjino napake na vozilih.

 

In tako bo tudi s temi semaforji - le ti ne bodo nikoli krivi, krivi bomo vozniki saj vedno vozimo z neprilagojeno hitrostjo in to je vedno kadar se vozilo premika, saj ?e bi vsi stali na miru sploh ne bi bilo nesre?, a ne?

 

 

Evo, spet sem te?il zdaj grem pa spat - lahko no? SIM?KI :P

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tisti ki grejo ve?kat v rde?o (no loh tut sam enkat), si pa? zavestno krojijo sistem: hitri in mrtvi! :blink:

 

Sam dobr kdor to po?ne, vsaj ve da se igra z ognjem, medtem ko nekdo ki pa naleti na tacga "junaka" pa pri tem nima nobenih zaslug in velikrat je tko da glih tist k ni n? kriv potegne na konc takratko! :(

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo, spet sem te?il zdaj grem pa spat - lahko no? SIM?KI :P

 

:bravo:

No tu sem se zamislil saj se res lahko zgodi, da kdo prepozno pride v rde?o, ko ?e drugi speljejo... Ampak mi lahko samo upamo na spremembe. Res pa je hec, kot si napisal z temi tablicami, nalepkami...

Ni mi jasno zakaj za vraga so se spomnili, da jih rabimo, ?e smo imeli zraven vseeno ?e prometno. In kot, da to ni dovolj se spomnijo, da so se zmotili in, da jih ne rabimo!!! :angry: Ali pa tablice, ko jih bomo lahko menjali vsako leto. Samo zato, da bodo nekateri slu?ili. 100% gre tu za zaroto (sploh pri nalepkah tam je 110%). :angry: Ta stvar me res jezi in, ?e mene vpra?ate so ti, ki imajo kaj pri tem naravnost za pred zid!!!

Boss ?ist za prav ti dam mi smo samo simov?ki, saj igralci, ki se igrajo z nami ne dobijo nobene krute kazni! Tu je problem...

Glede neprilagojene hitrosti imajo probleme tudi motoristi. Pri nas je za 70% njihovih nesre? kriv motorist. Tudi v EU je bilo tako, dokler se niso na?li junaki, ki so se odlo?ili popolnoma vsako malenkost pri nesre?i raziskati... Rezultati so bili presenetljivi:

37% nesre? zakrivijo motoristi, 50% po krivdi drugiv voznikov (izsiljevanje, spregledanje pri zavijanju levo- 36.6%...), ostali vzroki pa so napake na vozilu, okolje nesre?e (ceste, oznake, zjebana cesta).

Kar 13% nesre? se je naprimer zgodilo pri nesre?i od 0-30 km/h in kar 75% nesre? pod hitrostjo 50km/h!! In pri 30% nesre? je imela cesta hibe (pesek, valovita, drese?a ali pa naluknjana podlaga).

Pri nas za vse re?ejo neprilagojena hitrost. Celo za voznike koles z motorji (mopedov do 50ccm!!). Za foro vpra?ajte kak?nega policaja za to?no ?tevilko koliko je neprilagojena hitrost. Samo mencal bo najbr?... Aja in, ?e motorist umre gau je pa sploh najla?e okriviti, da je ?el z neprilagojeno hitrostjo...

Evo par zanimivosti z motoristi?nega sveta... Ljudje, ?e se vam motorist pribli?uje se mu enostavno umaknite kot to dela civilizirana Evropa. Uporabljajte ogledala in bo?ni pogled. In ve?krat preverite kri?i??e preden speljete saj lahko motorist/avto prileti zelo hitro izza ovinka... Res bo pridivjal ampak vseeno bi imeli vi pi?ukarije ker ste ga teoreti?no izssilili... Pa ?e vest je kurba. :unsure:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • 2.3 mašina je imela 3-4 iteracije. Zadnja je z redno menjavo olja ok. Prvim so pokale glave, ker so se luknjice zamašile, ki so med cilindri olje prepuščale, zadnja je baje sloted.   Ampak to so vse 2.3 280 mašine. In servisi nimajo pojma, ko to vprašaš.   Imam 1.5 3 cilindra in od MY2020 ima oljno črpalko gnano z mokrim jermenom in ne zobnikom. Baje penlo olje ob objestni vožnji in je lahko brez olja obstala. Na servisu nič ne vejo o tem.   Pri obeh mašinah zna bit še problematičen carbon built up, ampak ot imajo Mazde baje podoben problem.
    • Kje so časi RS Coshwort-a, potem bi bila odločitev logična....moj glas gre ST, ki je res stroj, če res rabiš 280km....kdaj jih bos uporabil je drugo vprašanje....glede zanesljivosti bi pa zih vzel Mazdo, ceprav verjetno je Ford ST program drugacna serija kot ostalo @godlike bo verjetno vedel....
    • Pa dam tudi jaz eno sliko kar tako:     Ta čas, ko nekateri glancate svoje Mazge in ko jim drugi naročate tablice, ta tretji z Mazgami uživamo v potovanjih...
    • Focus za družinsko kočije se mi zdi ravno prav z 182 konji. ST je pač brutaln. Pa se je prodajal samo 1.5 leta. V Sloveniji so najbolj redka mašina.
    • Plastike na CX30 me ne motijo ,če je siva barva avtomobila..,če pa je bela me pa motijo preveč in bele ravno zaradi teh plastik nebi imel..,Ko bi lahko dal motor od fokusa v CX30 😃
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.