Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo! Kot sem ?e v eni temi napisal sem postal lastnik Mazde 6 - na forumu je ?e bila predstavljena od prej?njega lastnika. Kdo ugane katera je? :-)

 

Da se vrnem na temo, dal bom vgradit plinski sistem in me zanima ?e ta motor potrebuje mazanje ventilov ali ne? Nikjer nisem zasledil kako ob?utljivi so tej motorji/ventili..

 

Pa ?e tole, da ne odpiram nove teme, a se ?e da pla?ati ?lanarino za leto 2013?

 

Hvala

 

Lp,B

Napisano

Ne bo ?kodovalo, tistih cca 50? se ti lahko krepko povrne.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

@Bo?koBuha, ?e si ?eli? kaj privar?evati pri vgradnji, pol verjetno ve? kam se obrnit? :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

@Bo?koBuha, ?e si ?eli? kaj privar?evati pri vgradnji, pol verjetno ve? kam se obrnit? :D

 

 

Ja ja, mi je ?e gospod pri SiGasu namignu!;-) Sam zanima me a je ?e mo?no pla?at ?lanarino za 2013?? :blush:

 

 

Mazanje ventilov je zajeto vponudbi, samo kolker sem razumu je vakumsko, se pravi da pod obremenitvijo ne deluje... Oz vrjetno ne dovolj.. Zato spra?ujem ali ga potrebuje, ker elektronski, kolker sem vidu po forumuh, je ?e kr dra?ji..

Napisano

Jaz imam vakumskega in avto ?e 240.000 km laufa na LPG, mislim da je tako mazanje DOSTI bolj?e kot 0. :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

No, pa je en problem re?en! :cheers:

 

Trenutno me najbol vle?e k Sigasu s AGC Sigas »IN« sistemom. Ima kdo bolj?i predlog?

 

klasi?ni mehanski ali elektronski imata isti Princip vleke (zauganja) olja, razlika je le pri regilaciji oz. doziranju in zanesljivosti :blink:

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

klasi?ni mehanski ali elektronski imata isti Princip vleke (zauganja) olja, razlika je le pri regilaciji oz. doziranju in zanesljivosti :blink:

 

NI res elektri?ni iam ?RPALKO.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

NI res elektri?ni iam ?RPALKO.

 

moj od Flashluba je ni mel imel :glare:

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

kva je zdej to...vsi na plinu... :D

 

Samo ti pa Grega ?e enmal cincata. :aaaaa::jezicek:

 

SIGAS je po mojih izku?njah (in vseh s kerimi sem govoril) ZAKON. :cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Samo ti pa Grega ?e enmal cincata. :aaaaa::jezicek:

 

SIGAS je po mojih izku?njah (in vseh s kerimi sem govoril) ZAKON. :cheers:

 

Tezko bi reku :) Vsi so bli prjazni mam pa zlo mal stika z njimi :) Vse dela vec kot super :hudicek:

Ok no lahko bi se milimeter bol potrudu Primoz pri vgradnji da bi blo bol estetsko drugac pa tip top :jezicek:

 

 

Pri danasnjih cenah goriva (ja tud dizla) se cudim da ni vecja guzva na plinskih pumpah 3:)

 

Ceprov dons sm vidu glanc novga Merca CLS 55 AMG na vodovodni :blink:

Napisano

moj od Flashluba je ni mel imel :glare:

 

Moj pa. :jupiii:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tile novi tdi motorji so res pravi šparovčki, glede tega jim ni kaj očitati. 
    • Zakaj pa jih ne maraš? Zame je usnje top izbira, sedeži se praktično ne umažejo, izgledajo šik, prijetni na dotik in načeloma vzdržljivejši kot tekstil.
    • Po dolgem čakanju prispela... po dveh dneh vožnje zaenkrat zelo navdušen. Avto pozitivno preseneča. Se je pa potrebno navaditi na kar nekaj novosti, ki niso tipične za Mazdo. 
    • Se mi je zdelo, da mora biti neka smiselna razlaga, ker po objavah na forumu deluje dovolj inteligentno, da česa takega namerno ne bi naredil...
    • To je razlog,za kaj sem se kljub že pripravljeni predinštalaciji z le 2x1,5mm2 za po en zvočnik odločil v iste cevi vlečt še po dodaten kabel🧐 ....res svetovna jeba🥺...kdor je že kaj takega delal,bo znal kako zanimivo zgodbico z kletvicami opisati😄   Za par,ki je bližje sedežni garnituri je speljanih 10m (4x),za ostala dva bližje fronti pa ostalo. Najbrž bo na koncu malce manj,ker sem pustil orng rezervo...ne smem iti čisto v vogale,torej bo glede na fronto in surrounde stropni set tvoril okrnjeno pravokotno piramido z poševnim vrhom (ker imam strop z 12-stopinjskim naklonom). Po moje bo za "zadnja" Atmosa cca. 9m,za sprednja pa7m.   Kar se pa fi-ja kablov za zvočnike tiče se držim Nubert-ovih priporočil. Pri klasičnem dvožilnem priklopu za vse vrste zvočnikov (tako kompakte kot stoječe) je do razdalje 10m dovolj 2x2,5mm2,boljše 2x4mm2 (če se imaš za "high-enderja" in hočeš iti na ziher)... Zaradi skin efekta itd. je bolje npr. 2x2x2mm2 kot pa 2x4mm2 (ok 2mm2 ne dobiš,a je vzeto zaradi primerjave)....še bolje pa je 2x2x2,5mm2 (to imam jaz za vse sprednje in oba surrounda). Za Atmos kot rečeno ni tako rizično..ne igrajo pod 200Hz,tukaj pride še umerjanje in kompenzacija z mikrofonom itd....(tukaj je pri zvoku bolj kritična akustika,kjer pa  me čaka še veliko dela😅)...a sem vseeno šel na ziher,tako,da bo vsak stropni zvočnik imel na voljo 2x 3mm2.   Je pa vsepovsod kontaktiranje izvedeno z posrebrenimi bakrenimi votlicami (crimp tehnika),in vijačeni kontakti.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.