Skoči na vsebino

Koliko polnit zimske pnevmatike


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni Mazda?i!

 

Mal sem v dilemi koliko jih nafilat, ker ?e jih bom preve?, bo oprijem problemati?en, ?e jih bom premalo mi jih zna radirat, poraba vi?ja, ob?utek zvijanja v ovinkih, pa ?e kej bi se na?lo. <_<

 

Uglavnem, kok predlagate? Predvidevam prednje kakih 2.2 ali 2.3, zadnje pa okrog 2.0 cca.? Kaj menite ostali? :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se pravi ko sem pred ?asom letne 17-colke fural in jih filal na cca. 2.8 bara, to ni bilo nikakr?no pretiravanje s tlakom? :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Navadno jaz polnim 2.2 - 2.3 bara kot pi?e na vratih avta. :)

 

premal - tisto na vratih je strogi minimum pod katerega naj se ne bi ?lo. Optimalno je pa precej vi?je. Odvisno od vrste pnevmatike tudi do 3.0. :hudicek:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ce bi pogledali kaj pise v navodilih, potem boste vidli da za zimske gume priporocaji 0.2 vec bara..

 

isto za hitrejso voznjo

 

zimske gume so mehke, nizek tlak jih ubija

 

evo to?no to sm dons Zmaju reku :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

2.8. To pa zato, ker se ve?inoma vozim po AC in to ponavadi po 3 ali 4. Za po mestu in sam bi verjetno ?el na 2.4-2.5.

 

Ampak pri temperaturah nad ni?lo. Potem itak pade. Pri -10°C pa ne vem, ?e bi napumpal 2.8, ?e se naslednji teden segreje na +15°C ne vem kaj bo.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes kon?no napumpal gume in sicer prednji 2.6, zadnji 2.5. in to na Petrolu v G. Gradu, vsaj nekje da je frej plac za pumpanje gum, bemti. <_<

 

Sem jih ?e nameravu v?eri (v Kamniku na Petrolu) pa od dale? pogledam; super - prost plac za pumpanje in gasa, no pa pred mano ena z Meganom Likalnikom najprej zavije na Petrol in kasneje na TO?NO to mesto. No, pa sem si reku bom pa? po?akal da napolni. AMPAK neka zafnana gospodi?na cca.20 let, uleti ven iz Likalnika z Mobi?ukom v eni roki, z drugo roko se pa pooooo?asi loti pumpanja (najprej odvijanja kapce ventil?ka, kar je ?e samo to res dooolgo trajal) ene od gum. Ko sem to vidu, sem se odlo?u da grem gume pumpat pa? ob naslednji prilo?nosti. :wacko::cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes kon?no napumpal gume in sicer prednji 2.6, zadnji 2.5. in to na Petrolu v G. Gradu, vsaj nekje da je frej plac za pumpanje gum, bemti. <_<

 

Sem jih ?e nameravu v?eri (v Kamniku na Petrolu) pa od dale? pogledam; super - prost plac za pumpanje in gasa, no pa pred mano ena z Meganom Likalnikom najprej zavije na Petrol in kasneje na TO?NO to mesto. No, pa sem si reku bom pa? po?akal da napolni. AMPAK neka zafnana gospodi?na cca.20 let, uleti ven iz Likalnika z Mobi?ukom v eni roki, z drugo roko se pa pooooo?asi loti pumpanja (najprej odvijanja kapce ventil?ka, kar je ?e samo to res dooolgo trajal) ene od gum. Ko sem to vidu, sem se odlo?u da grem gume pumpat pa? ob naslednji prilo?nosti. :wacko::cheers:

 

js bi tole kr nahiter zrihtu, da bi mal pohitela :hudicek:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aja, no moram priznat avto se ?ISTO DRUGA?E zdej pelje (prej sem imel prednji cca. 2.2, zadnji pa 2.0, morda celo ni?je). <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

js bi tole kr nahiter zrihtu, da bi mal pohitela :hudicek:

 

Si ?e predstavlam..

 

"gospodi?na, vidm da imate te?ave, vam pomagam flikat?" :bravo::danzoman:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Si ?e predstavlam..

 

"gospodi?na, vidm da imate te?ave, vam pomagam flikat?" :bravo::danzoman:

 

ok, nism mislu na ta na?in, ampak ok blo bi ?e bolj? :bravo:

 

najprej bi ji reku, ?e lohk odlo?i telefon in se loti pumpanja... -_-

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Eh bil sem lete?i k strela in totalno NErazpolo?en za njene koko?je scene. <_<

 

V Kamniku je mesto za pumpanje gum itak ponavadi zlorabljeno kot parking, ko gre nekdo v Hip-hop (po mo?nosti vpla?evati Loto), tko da res adio pamet. :vesel:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mazda 3.0 / 2.7

Swift 3.1 / 2.8 :hudicek:

 

en vulkanizer mi je enkrat reku, da mora guma zdr?a 6 barov (itaq, ne da tako zmontira? na avto), ?e ne zdr?i tolk jo lohk vrne? pod reklamacijo, sam je reku, da on mi nebo tega probavu XD

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa sm za probo tut js na vragu dvignil tlak iz 2.2/2.4 na 2.6/2.8,?eprov pri tako starih zimskih gumah najbr? niti ni pomembn, ker je blo ?e prej lu?tn, zdj zna bit pa ?e ve?je veselje :party0035::danzoman:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.