Skoči na vsebino

?udno obna?anje- cukanje, nemo?.....


Priporočeno sporočilo

Torej danes sem prvi? v tem hudem mrazu v LJ (v LJ se 2 vozila, da je pa? ceneje). No avto je deloval dokaj normalno, dokler nisem ?el pri Vrhniki prehitevat in opazil, da no?e normalno vle?t.

 

No potem po vrhniki sem lahko normalno speljeval in vozil, na AC pa isti problem. Nisem mogel normalno pospe?it. 120 km/h sem lahko vzdr?eval toj blo pa to. V obrate zaradi kolone nisem mogel na?opat. Ko sem dodal gas je avto za?el cukat.

 

No potem sopotnika na Be?igradu odlo?im, na dovozu nazaj na AC ga malo nati?im v obrate (malo je cukalo) potem pa se je nekako odprlo in je avto normalno vlekel.

 

Torej ali je kriv mraz (pri nas je blo zjutraj -16) ali (bog ne daj) je kaj krepalo?

 

P.S. : ?e kdo spregleda, avto je Mazda 6 2009 letnik, dizl 2.0 140 konjev

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Torej danes sem prvi? v tem hudem mrazu v LJ (v LJ se 2 vozila, da je pa? ceneje). No avto je deloval dokaj normalno, dokler nisem ?el pri Vrhniki prehitevat in opazil, da no?e normalno vle?t.

 

No potem po vrhniki sem lahko normalno speljeval in vozil, na AC pa isti problem. Nisem mogel normalno pospe?it. 120 km/h sem lahko vzdr?eval toj blo pa to. V obrate zaradi kolone nisem mogel na?opat. Ko sem dodal gas je avto za?el cukat.

 

No potem sopotnika na Be?igradu odlo?im, na dovozu nazaj na AC ga malo nati?im v obrate (malo je cukalo) potem pa se je nekako odprlo in je avto normalno vlekel.

 

Torej ali je kriv mraz (pri nas je blo zjutraj -16) ali (bog ne daj) je kaj krepalo?

 

P.S. : ?e kdo spregleda, avto je Mazda 6 2009 letnik, dizl 2.0 140 konjev

 

egr?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sam se nekako ne spoznam lih na avte, tko da pojma nimam

 

pa je to crknil ali lahko zaradi mraza nagaja, potem pa se nekako "oddaja" in za?ne delat normalno naprej?

 

predvidevam ta ti priganja? ko je motor ?e topel ne?

nisem nikoli izkusil tega problema EGR v ?ivo a po prebranem tukaj ?e je zapackan ali podobno zna nagajat.

Zra?ni / naftni filter je pa kdaj bil menjan? Vseeno vr?i ?e u? na zra?nega, ter re?e, ?e je kje kak led (?e ma? avto zunaj)

 

Mislim da je batko EGR majster. ?e je to, se ga samo spuca ali blindira, ampak zgolj ugibam.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

predvidevam ta ti priganja? ko je motor ?e topel ne?

nisem nikoli izkusil tega problema EGR v ?ivo a po prebranem tukaj ?e je zapackan ali podobno zna nagajat.

Zra?ni / naftni filter je pa kdaj bil menjan? Vseeno vr?i ?e u? na zra?nega, ter re?e, ?e je kje kak led (?e ma? avto zunaj)

 

Mislim da je batko EGR majster. ?e je to, se ga samo spuca ali blindira, ampak zgolj ugibam.

 

Res je mrzlega ne priganjam. Do AC, ko sem ga priganjal je cca. 25km (?iri-Vrhnika) in se je ?e lepo segrel. Avto je pa zunaj ja, toda pod nadstre?kom.

 

Redni servis je bil narejen na 140k km. V opisu je pisalo:

- ?istilec olja

- T?K-kraterja

- Olje motorno 5w30

- filter cvetnega prahu

- delo

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Res je mrzlega ne priganjam. Do AC, ko sem ga priganjal je cca. 25km (?iri-Vrhnika) in se je ?e lepo segrel. Avto je pa zunaj ja, toda pod nadstre?kom.

 

Redni servis je bil narejen na 140k km. V opisu je pisalo:

- ?istilec olja

- T?K-kraterja

- Olje motorno 5w30

- filter cvetnega prahu

- delo

 

zra?nega ni videti, poglej koliko je kaj zapackan, je malo verjetno sam kak vla?en tud zmrzne :hohoho:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislim, da so to kr dogaja. ?e je zlo mraz in izgleda kot, da zapre delovanje turbine. V takem primeru pomaga, prestavo ali dve navzdol, da bo ?el na 3k obratov potem pa bo spet normalno povlekel. Bolj mislim, da gre a kak?nega od senzorjev, ki se preve? ohladi ter potem zmede delovanje motorne elektronike. Opazil sem namre?, da se tako delovanje, ?e se zgodi, se zgodi pri vo?nji po klancu navzdol in ?e je temperatura pod ni?lo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Menjaj filter od nafte, sem imel pred dvemi tedni enak problem...te stane 10 eurov...

 

men se tud zdi filter nafte, zraka al pa egr....tam kjer mora vle?i pa ne vle?e....ko baba ko jo zebe

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

OK, bom videl kako bo na poti nazaj. ?e bo karkol ?udno se bom zapeljal do mehankarja, da mi zamenja ta filter.

 

Sej verjetno to zna vsak mehanik? :D

 

normalno, samo ne vem ?e ve da je na njemu pumpica - po menjavi mora? napumpat ro?no nafo da v?ge sploh avto :)

Jaz sem ga sam na ta stari menjal

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Priblizno en kilometer od moje hise je glavna tocilnica nafte in benzina za petrol in omw za celo slovenijo, pred slabim mesecem se jim je blokieala dozirna pumpa, ki me?a biodiesel, namesto dat 8%, je metala notri 28%, zato je v tem ovdobju dosti problemov z filtri pri dieslih. Zaeadi te napake se naredi sluz v filtru in ga zma?i...

www.gistel.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo danes je tudi meni cukal. Sem se cjazil po enih ovinkih za kamionom in se mi je vmes dpf u?gal (ne lu?ka). 2min klanca navzdol in ?e je ka?ljal in cukal vmes dokler nisem pri?el bolj na odprto cesto kjer sem lahko dr?al obrate nad 2000 vsaj 2minuti... O?itno ga hladen zrak ?e toliko bolj ohlaja da nafta not ne izgoreva in ga paca.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Menjaj filter od nafte, sem imel pred dvemi tedni enak problem...te stane 10 eurov...

 

Dis is it. :ouje:

 

Ve? je blo ?e takih primerov na forumu.

 

A misli?, da ga jaz ne?

Preve? je nepotrebne elektronike

 

Diesel je ZAKON pri temperaturah ki so ni?je od -10.

 

sedaj ?e malo bolj sovra?im mraz :vskalo:

 

Mraz je ql, diesel je fuj ! :ouje:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.