Skoči na vsebino

Servisiranje Mazde po poteku garancije. Poobla??eni servis ali ne

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pri Pelku se za tiste brez DPF-ja pride ?ez s cca. 550? (no za ?lane kluba pa ?e izpod 500 je reku majster). :aaaaa::cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • Odgovori 73
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

eno dejstvo ostaja, da ima mazda recimo garancijo tudi na prerjavenje, in ?e vozi? k kateremukoli popoldancu, potem zna tu nastati problem, ?e bo? moral delati kaj v tej smeri...

 

za dele in teko?ine pa je tako, da morajo biti uporabljeni deli in teko?ine, ki so v skaldu s proizvajal?evimi navodili, to pa ne pomeni da morajo biti vgrajeni original Mazda deli, ampak deli, ki so za dolo?eno vozilo namenjeni! Ravno tako olje, lahko je Castrol, ali kaj drugega, samo standardom mora ustrezati...

 

 

ni vse v poteku treh let... velikokrat se je kaj re?ilo v kulanci ali s soudele?bo servisa tudi v ?etrtem letu... (sicer ne vem konkretno za Mazdo)

 

seveda je razlika v servisiranju, vsak se odlo?i zase... z denarjem seveda ni treba razmetavati :)

 

pri meni zaenkrat ?e velja, da nisem dovolj bogat, da bi lahko poceni kupoval...

(in to se je pokazalo tudi z nakupom novih diskov, kjer sem mimo vsekal, gornje pravilo pa se je potrdilo :) )

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Pri Pelku se za tiste brez DPF-ja pride ?ez s cca. 550? (no za ?lane kluba pa ?e izpod 500 je reku majster). :aaaaa::cheers:

 

Meni je zadnji? rekel 400-450? naredi veliki servis :)

Napisano

Js peljem na servis da mi zamenjajo samo olje in oljni filter ostalo zamenjam sam, robo dobim sam, tako da me redni servis pride manj kot 100? z MES in garancijo na pleh.(delo in materijal).

 

Na servis pa vozim samo zarad pleh garancije, ker vsi vemo kako gnil pleh je uporabljen na mazdah, ?e bi blo to bol kvalitetno pol ne vidi servisa niti od dale?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Meni je zadnji? rekel 400-450? naredi veliki servis :)

 

no men pa 800.....

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Kopiram odgovore z mailov, ki sem jih dobil za moje povpra?evanje za velik servis:

 

Veliki servis lahko opravite pri nas in cena za tak?en servis je cca.1.100,00 EUR, potrebno je predhodna naro?ilo na servis cca. 3-5dni

Zahvaljujem se vam za povpra?evanje. Servis je mo?no opraviti pri nas. Stro?ek servisa se su?e okrog 1.250 ?. V to ceno je v?tet zobati jermen z vsemi napenjalci, mikro jermen, olje in oljni filter, zra?ni filter ter klima filter in samo delo.

 

 

 

V primeru, da se boste odlo?ili opraviti servis pri nas, vam ponujam 5% popust na material in 10% popust na delo.

?e tretji bi moral biti nekje, pa se mi ne da ve? iskat... cena je itak ista

Napisano

Pod 1000? na poobla??enem ne bo? pri?el nikjer skos, za novej?e modele mazde! :closedeyes:

 

iceman pride...... :blush:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Moja Mazda ima 99400Km in jo bo treba malo pregledat. Resda servisi niso nevem kako dragi pa vendar bi rad tudi jaz kaj pri?paral. Sam ne vem kak?ne oblike servisiranja uporabljate drugi vozniki Mazd. Ne vem zakaj bi pla?eval 60-70% ve? za nek pe?at o rednem servisiranju. Ker pa vem da se vsi ne strinjate z mano bi prosil za "pro et contra."

 

 

 

Kot vidi? so razlike v ceni servisiranja kar velike. Od 1500 (Gustav) do Yavaryevih 100 eurov :) . Na tvojem mestu bi ostal pri poobla??enem serviserju, ?e zaradi MES-a in garancije na prerjavenje. Enako nudim svoji M3.

 

Glede rje pa ... kaj nima Mazda v ponudbi svoje kozmetike t.i. Repair-kit, s katerim lahko lastnik sam opravi z manj?imi po?kodbami laka? Povpra?aj na servisu po njem.

58461.png
Napisano

Ma po drugi strani pa ,prerjavenje pomeni luknjo v plehu. Bos mel tolko casa avto?

 

 

Tudi to je en dejavnik odlocitve. Ko smo ze pri tem, ravno danes sem govoril z nekdanjim mehanikom enega lj mazda servisov. Pri rji pleha, ki se ni prerjavel (dejanska luknja) naj bi Mazda krila cca. 20% stroska. Velja seveda za uradno servisirana vozila in izven garancije. Preverim zadevo jutri podrobneje in sporocim.

 

V kolikor ob tem priznajo dodatno se tistih 30% popusta na licarske storitve, ki jih vsake toliko posljejo strankam na dom, potem je to ze nekaj. Malo verjetno, a vprasati ni greh.

58461.png
Napisano

Tudi to je en dejavnik odlocitve. Ko smo ze pri tem, ravno danes sem govoril z nekdanjim mehanikom enega lj mazda servisov. Pri rji pleha, ki se ni prerjavel (dejanska luknja) naj bi Mazda krila cca. 20% stroska. Velja seveda za uradno servisirana vozila in izven garancije. Preverim zadevo jutri podrobneje in sporocim.

 

V kolikor ob tem priznajo dodatno se tistih 30% popusta na licarske storitve, ki jih vsake toliko posljejo strankam na dom, potem je to ze nekaj. Malo verjetno, a vprasati ni greh.

 

Ves kaj,zarad teh procentov popusta, pa nebi tja vozil in 2x preplacal.

Napisano

Ves kaj,zarad teh procentov popusta, pa nebi tja vozil in 2x preplacal.

 

 

Ampak ko ti pa enkrat izven garancije zamenjajo kaj drazjega, pa je hitro povrnjeno... Kot sem ze rekel... Pa cena ni dvojna... :cheers:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Menjajte avto na 3 leta pa ni problemov.... :hudicek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

@Gustav - raj?i ga ?e enkrat pokli?i, ker se o?itno nista dobro razumela. :)

 

Za 400 do 450? pa dvomim da se majstr loti tega posega, se pa vseeno spla?a ga vpra?at. :aaaaa:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Menjajte avto na 3 leta pa ni problemov.... :hudicek:

 

Upajmo, da tudi ta ?as neko? pride. Za vse mazda?e :rolleyes: .

58461.png
Napisano

Bojo zamenjal ja izven garancije..sploh pa mazda..

Vsak po svoje,mislim da racunice ni.

 

 

Jaz sem ze imel tak primer... :cheers:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

menjajo ko si mesec, dva, tri ?ez garancijo... po kakem letu te ne povohajo ve?... taka je moja izku?nja pri volvu (pa se je dobro vedelo, da je crknjeni del bil serijska napaka)

Napisano

menjajo ko si mesec, dva, tri ?ez garancijo... po kakem letu te ne povohajo ve?... taka je moja izku?nja pri volvu (pa se je dobro vedelo, da je crknjeni del bil serijska napaka)

 

Meni so menjali komplet centralno zaklepanje (racunalnik v armaturi in oba daljinca) letos spomladi... Torej skoraj eno leto po preteku garancije...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Meni so menjali komplet centralno zaklepanje (racunalnik v armaturi in oba daljinca) letos spomladi... Torej skoraj eno leto po preteku garancije...

 

Dobro zate :-) ampak ena lastovla se ne prinese pomladi :-)

Napisano

Dobro zate :-) ampak ena lastovla se ne prinese pomladi :-)

 

 

To je res... je pa veliko vec moznosti, ce avto servisiras na pooblascenem servisu, kot pa kje drugje :cheers:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Meni so za ta velk servis rekli med 1500 in 1800. So ja zblazneli.

 

 

Kaj pa pomeni "tavelik servis na 120.000 km"? Jaz jih imam trenutno 105.000 in 120.000 bo verjetno prav kmalu ...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Iskreno: Kar se dela na kitajskem, mi je vseeno kdo je zadaj (kitajc al evropejc).   Je kolega povedal, je prodal top centrirko, se vulkanizerju ni prižgala. So jo na garancijo menjali, lučke prižgala, dela ne.   Kitajci, ki jih proda, delajo.   Trdi, da kitajci svoje izdelke dobro zaščitijo za prevoz, evropske firme pa vozijo v najbolj zjahanih kontejnerih in potem lahko pride piš soli noter. Je pa tako transport cenejši.
    • Ma ne verjamem več, da je kvaliteta iz Kitajske na minimumu. Bodo evropski (japonski) proizvajalci morali igrati na drugo karto.
    • ne razmišljaj o Kitajcu iz evropskega načina razmišljanja. Kitajci so med azijci največji prevaranti in verjetno največji kapitalisti, ki samo razmišljajo kaj se splača. Kvaliteta je le na takem nivoju kot je minimalno finančno še sprejemljivo. Presežkov ni nobenih in naj kupce ne zavede blinkblink efekt, ker ta služi le temu, da prevara kupca, da gre za izdelek višje kvalitete.   Kitajska družbe ne skrbi ekologija niti trajnostni razvoj. Zato dolgoživost izdelkov sploh ni na njihovi listi nujnih stvari, ki jih mora imeti vsak izdelek. Kitajc v EU prpelje izdelek in ga boli ku***c a se ga bo dalo poservisirat. To mu je nujno zlo in vse bo počel v tej smeri, da več kot 10 let ne bo zagotavljal servisa.    Kdor bo kupil kitajca, ga bo vozil do konca, dokler bo šel al ga bo pa praktično šenkal, ko se ga bo naveličal. Ja tega v Evropi ne poznamo, deluje pa tako celoten avtomobilski trg na Kitajskem. Praktično se tam rabljene stvari sploh ne prodajajo. Avto enostavno ratuje bela tehnika... ko se dokončno pokvar al pa je popravilo predlago greš pač v štacuno po novega, tega pa v graben oziroma k dobavitelju na dvorišče.
    • Katerga avta? A ni to SUV al nek crossover?    @tommzy tole moraš razumet v kontekstu, saj se je pred nekaj časa ravno v tej temi našel en uporabnik, ki je dejansko iskal dlako v jajcu in bil hud na vse, ki niso našli enakih napak na svojih CX-30 kah. Ja, gledalo se je med drugim a so plastične obrobe na kolotekih dovolj ravne in iskalo kot pod katerim sej e mogoče celo videla kaka mikroskopska nepravilnost. Ja pa ta uporabnik je bil dejasnko hud na vse, ki se niso strinajli z njim, kot da so slabovidni če tega ne opazijo in si ni dal dopovedat, da je možno, da samo to on opazi ali pa celo, da je mogoče res ampak le na kakšni CX-30.   Ja blo je res naporno z njim, tako da tole kar ti pišejo je samo ohranitveni manever, da kdo ne popizdi, ker mu je dojadilo poslušat jamranje in blatenje čez CX-30. Pri tem roko na srce imaš tudi ti določene "napake", ki to sploh tudi niso, ampak so zgolj pomanjkanje vedenja o tem kako določene stvari delujejo - recimo primer dometa, ki se spreminja.
    • Sem gledal en video na YouTube kako so (mislim da BYD)en avto naklučno izbrali in ga popolnoma razstavili in ugotovili da je bolje in kvalitetneje sestavljen kot marsikateri od zvenečih EU znamk s tem, da je pri tem tudi 20-30%cenejši.... 🤔 Vse Kitajci, ki sem jih do sedaj vozil so po domače za hrbteničarje.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.