Skoči na vsebino

Policijska vozila, Provida,...


323f speed

Priporočeno sporočilo

?ist tko mau za info sm glih dubu na mail pa ?e koga zanima!!!!

?ou mi ni ratal lepo slikc dat pa si prebrskite spodi!

Lp!

 

Policijska enota Kranj

 

Vozilo: Opel Vectra 3.2 GTS

 

NajviĹĄja hitrost: 248 km/h

 

TeĹ?a: 1.503 kg

 

Motor: V6 24V, 3.175 ccm

 

 

 

Policijska enota Novo Mesto

 

Vozilo: Ĺ koda Superb 2.8 V6

 

NajviĹĄja hitrost: 237 km/h

 

TeĹ?a: 1.501 kg

 

Motor: 2.8 V6, 2.771 ccm

 

 

Policijska enota Ljubljana

 

Vozilo: Volvo S60 2.5 T

 

NajviĹĄja hitrost: 235 km/h

 

TeĹ?a: 1.427 kg

 

Motor: 2.5 T, 2.521 ccm

 

 

Policijska enota Celje

 

Vozilo: Ford Mondeo ST 220

 

NajviĹĄja hitrost: 243 km/h

 

TeĹ?a: 1.510 kg

 

Motor: V6 24V, 2.967 ccm

 

 

 

Policijska enota Maribor

 

Vozilo: Honda Accord 2.4 executive

 

NajviĹĄja hitrost: 227 km/h

 

TeĹ?a: 1.395 kg

 

Motor: 2.4, 2.354 ccm

 

 

 

Policijska enota Koper

 

Vozilo: Alfa Romeo 156 2.5 V6

 

NajviĹĄja hitrost: 230 km/h

 

TeĹ?a: 1.355 kg

 

Motor: 2.5 V6, 2.771 ccm

 

 

ZELO POMEMBNO

 

10. ?len

 

Meritve hitrosti iz premikajo?ega se merilnega vozila so pri mobilnem merjenju hitrosti dovoljene ob upo?tevanju naslednjih zahtev: â �� dovoljeno je samo merjenje hitrosti vozil, ki prehitevajo vozilo, v katerem je vgrajen merilnik hitrosti, oziroma vozijo mimo merilnika hitrosti;

 

Kar pomeni da mora? prehitet mobilni radar, da te lahko za?ne zasledovati in da te lahko izmeri in kaznuje. ?e pa te kje vid da ga "goni?" in da gre za tabo al pa da se ti prilepi zadi pa te iziva da potegne?, pa te po zgornjem ?lenu ne more kaznovati.

 

 

 

 

 

 

--

Lep in uspe?en dan!

post-162-1190483245_thumb.jpg

post-162-1190483265_thumb.jpg

post-162-1190483293_thumb.jpg

post-162-1190483380_thumb.jpg

post-162-1190483389_thumb.jpg

post-162-1190483407_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 159
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Spid iz tegale kokr loh ?tekam pomen, ?e te ?kodilak ne more ujet, po?lejo opelico! :danzoman::ljubezen::ouje:

 

:hohoho::hohoho:

 

To bo to ja.

 

Kolikor je meni znano so to tovarni?ki podatki ,koliko pa imajo ?e rezerve pa ne povejo,glede na to da lovijo por?eje ki pljejo kar nekaj nad 230km/h seveda tu niso izklju?eni BMW-ji

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ampak res, zakaj si kak?nega BMW-ja ali pa Audija ne kupijo... potem bi ?ele bili neopazni med gomilo enakih dirka?ev. Edina dobra krinka med temi, ki jih imajo je Alfa in mogo?e pogojno ?e Honda.

 

Moj bratranec, ki je kao Honda? (Civic) :angry: se je enkrat preizku?al s temle policijskim Accordom samo, da ni vedel, da je last :policaj::policaj::policaj:

 

Sicer je zmagal ampak nagrado (140.000sit in ?e kup?ek to?k) so pa vseeno policaji odnesli. :P

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hehe Boss, se prav je ?la nagrada u prave roke! :danzoman::P

 

A pol ma zihr kej pre?timanga Hondakla, da je unmu pobegnu, k razni navadni VTIji niti slu?ajno neb tolk pi?il! :D

 

Drga? se mi zdi pa logi?no, da majo tlele tovarni?ke podatke, pol pa ?e jim je npr. Symon svetvov kaj nej nardijo da jim bol voz bl letu in mev ve? konjev, pol grejo mjbi blizu 300 kmh nekteri od njih! :danzoman::ouje:

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jup, zdaj ?e meni tale offtopic preseda v tem je te?ava... <_< Skoraj ni teme kamor ne bi kdo uletel in za?el pisati popolne bedarije. Pa naj bodo pod predstavitvami, pod splo?no, pod tuning, styling, kamorkoli, samo v krneki ne....

 

Pa da ne bomo offtopic. :P Tile podatki o providah so ?e kar stare, je pa vseeno lepo, da se jih prilima, kdo ve, mogo?e komu re?ijo denarnico. :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Potem pa se grejo pa nekaterim poste bri?ejo ker je pa? bil enkrat Off topic v eni temi, kod da ni ?e vse off topic... Te pa ?e se ?e gredo tak naj bri?e vse ven, da bo vse pregledno, ne pa samo ena tema! Roko na srce, vse skupaj je kar nekaj v vsaki temi... Ojoj sedaj pa sem jaz Off topic, se opravi?ujem se nebo ve? ponovilo...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tale Mazda forum je postal en cel Off Topic, ?e ?e nisi opazil ;)

 

 

Jup, zdaj ?e meni tale offtopic preseda v tem je te?ava... <_< Skoraj ni teme kamor ne bi kdo uletel in za?el pisati popolne bedarije. Pa naj bodo pod predstavitvami, pod splo?no, pod tuning, styling, kamorkoli, samo v krneki ne....

 

 

 

Se podpi?em!.......................na ?alost. :ne vem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj pa je to OFF topic :hohoho::hohoho:

 

 

BV

 

skratka glejte v vzratno ogledalo ,morda vas dohiti eden izmed slikanih avtomobilov :bravo:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jup ?e ?e ne veste glede Providia sistema:

Lahko vas dohiti ampak uradno te lahko meri in te kaznuje ?ele, ko ga ti prehiti?. Torej, ko se pelje? 130+ (kar je kot vemo itak nelegalno in to ne po?nemo) in prehiteva? en avto dobro opazuje? kaj za en avto je in kak?ni sumljivi ljudje so notri. :P

 

... ?e se pa pol ?e po?ene za tabo pa itak ve? kolk je ura. ?e se to zgodi, je treba obvezno zmanj?at hitrost in po mo?nosti tudi pod omejitev saj se meri povpre?na hitrost na neki razdalji, ki mislim, da ne sme biti manj?a kot 500 metrov pa ?e takrat je tolerance najve? (10% hitrosti). Dlje ?asa kot meril ni?a se toleranca in posledi?no se vi?a kazen.

 

Ma ker sem dobra du?ica je tukaj ?e link, kjer sta pomembna predvsem 10 in 11 ?len pravilnika...

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sej ne vem kaj naj se bri?e!

 

se odlo?im in bom probal neko temu vsaj napribli?no uredit in je potem narobe ker sem 100% off topic zbrisal, kar je bilo pa vsaj pribli?no v zvezi z temo pa ne (?e povzamem labijevo temo o servisu na 140k km). Potem sem pa pustil vse skupaj.

 

?e ho?ete pa se bo brisal vse, kar ni v zvezi z temo! Ne se potem prito?evat ?e bo po 3 nove objave na teden!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sej ne vem kaj naj se bri?e!

 

se odlo?im in bom probal neko temu vsaj napribli?no uredit in je potem narobe ker sem 100% off topic zbrisal, kar je bilo pa vsaj pribli?no v zvezi z temo pa ne (?e povzamem labijevo temo o servisu na 140k km). Potem sem pa pustil vse skupaj.

 

?e ho?ete pa se bo brisal vse, kar ni v zvezi z temo! Ne se potem prito?evat ?e bo po 3 nove objave na teden!

 

Marko, glej TO

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jup ?e ?e ne veste glede Providia sistema:

Lahko vas dohiti ampak uradno te lahko meri in te kaznuje ?ele, ko ga ti prehiti?. Torej, ko se pelje? 130+ (kar je kot vemo itak nelegalno in to ne po?nemo) in prehiteva? en avto dobro opazuje? kaj za en avto je in kak?ni sumljivi ljudje so notri. :P

 

bi rad videl tiste ki si upajo it na to,mogoce res rata,jaz ga nisem prehitel pa so me snemali,pa sem lepo pla?al, :danzoman:

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

bi rad videl tiste ki si upajo it na to,mogoce res rata,jaz ga nisem prehitel pa so me snemali,pa sem lepo pla?al, :danzoman:

 

napa?a Bobi... ti si se samo ustra?il, ker te je nekdo podil in si mislil, da so kriminalci - ne resno, na posnetku se mora vidit, da si jih ti prehitel in od takrat se za?ne merjenje...

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:P je vse homologirano,je pa res da tega prej nisem vedel pa ce tudi bi si ne bi upal it na to finto,pac nimam jajc,se vedno sem se z vsem strinjal in pla?al,in se resim vsega kot pa se pritozujem in ne vem kaj se ker na koncu itak pla?as in se vec,razen izjem ki jim pac rata ampak se ti imajo enih par ljudi zadi,ki vejo zakaj se gre,pri nasih zakonskih luknjah

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.