Skoči na vsebino

Kupim RX8


Garach

Priporočeno sporočilo

?ivijo,

 

kupujem RX8. Problem je, da ne vem, na kaj naj bom pozoren, da ne kupim ma?ine, ki ni bila pravilno vo?ena in bom imel (zelo) kmalu lahko velike stro?ko obnove motorja.

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6373228&show=1

 

Tale mi je najbolj v?e?: ima ?e menjan motor in pa redno servisiran na Mazda servisih.

Please help me.

 

Thanks,

Tine

 

PS: Prodam MX-5 1.6 2001, 130k KM, srebrne barve, nova streha in nove gume s klimo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, vem. Ampak mi je siva izvedenka top.

Fora je, da mi je MX5 ?ena kupila za RD 4 leta nazaj, sedaj imava pa ?e dve pun?ki, tako da rabim 4 sede?e. In ker sem bolj umirjen in ne ve? tako mlad ?lovek, ne bi ?el v rumeno oz. rde?o barvo ?e je le mogo?e.

 

Thanks za quick response Grega.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, vem. Ampak mi je siva izvedenka top.

Fora je, da mi je MX5 ?ena kupila za RD 4 leta nazaj, sedaj imava pa ?e dve pun?ki, tako da rabim 4 sede?e. In ker sem bolj umirjen in ne ve? tako mlad ?lovek, ne bi ?el v rumeno oz. rde?o barvo ?e je le mogo?e.

 

Thanks za quick response Grega.

 

Si kej razmi?ljal o karavanu? :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Si kej razmi?ljal o karavanu? :)

 

HAHAHAHA. Huda.

 

Kot si verjetno pogruntal, to ne bo family car, ker tudi MX5 zadnjih nekaj let ni bil :-) Pa smo bili trije.

 

Bolj kot berem, in prebral sem skoraj vse poste na temo RX8, bolj vidim, da vse skupaj sploh ni nek bav-bav. Pa? porabi ve? in olje preveri? vsak mesec ali dva. Sem pa z MX5 naredil v 4 letih 15k KM.

 

A je res, da je cestna taksa za wankel 2x, torej 2,6l za RX8?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

HAHAHAHA. Huda.

 

Kot si verjetno pogruntal, to ne bo family car, ker tudi MX5 zadnjih nekaj let ni bil :-) Pa smo bili trije.

 

Te ?ist kapiram, pri meni je tud MX5 ?el, 4je smo se tepli zanj, od tega 2 otroka.....res manjkata 2 zica, ampak to potem ne bi bil ve? MX5

 

Pri RX8 bosta pa malo potrpela ?e imata dolge noge. Ma? pa ve?ji (malo) kufer, tako da se da tud na vikend izlete :)

 

Druga?e pa samo vozi, pospe?uj, nad 6000rpm, takrat se ma?e, ?e ne dela? tega bo avto samo za graben, in zato so se menjale ma?ine.

 

P.S. ?e si imel prej 1.6 MX5 bo 192 RX8 ?isto dovolj. Kake presenetljive razlike do 232 ni...preverjeno, pa ne pri?akovati da bo avto vlekel kot konj nima toliko navora, je pa poslastica

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Te ?ist kapiram, pri meni je tud MX5 ?el, 4je smo se tepli zanj, od tega 2 otroka.....res manjkata 2 zica, ampak to potem ne bi bil ve? MX5

 

Pri RX8 bosta pa malo potrpela ?e imata dolge noge. Ma? pa ve?ji (malo) kufer, tako da se da tud na vikend izlete :)

 

Druga?e pa samo vozi, pospe?uj, nad 6000rpm, takrat se ma?e, ?e ne dela? tega bo avto samo za graben, in zato so se menjale ma?ine.

 

P.S. ?e si imel prej 1.6 MX5 bo 192 RX8 ?isto dovolj. Kake presenetljive razlike do 232 ni...preverjeno, pa ne pri?akovati da bo avto vlekel kot konj nima toliko navora, je pa poslastica

 

+ na? forumski obvlada? (g. Ajvar) je ?e zdavnaj za Wankle predlagal vgradnjo dodatnega mazanja (podobno kot flash lube za LPG sisteme), tako da bi imel motor mazanje tudi pod navedenimi obrati in se ne pelje "na suho". Ta motor bi po tej logiki deloval "ve?no"! :vesel:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo kolikor jaz poznam to teorijo. Ko se segreje ga samo teraj na obrate in preverjaj nivo olja. Preden ugasne? ga zavrti. Ni pa to avto za kratke relacije, tudi to ga ubija.

Tisto o dodatnem mazanju je bolj tako tako (ok verjetno pri Mazdi niso dali mazanja ?e iz nizkih obratov ker bi potem res zelo kmalu ostal karter suh) bolj prakti?no je dodajati malo olja v rezervoar, torej delati me?anico. Evo spodaj dva klika na to temo.

Klik 1

Klik 2

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo kolikor jaz poznam to teorijo. Ko se segreje ga samo teraj na obrate in preverjaj nivo olja. Preden ugasne? ga zavrti. Ni pa to avto za kratke relacije, tudi to ga ubija.

Tisto o dodatnem mazanju je bolj tako tako (ok verjetno pri Mazdi niso dali mazanja ?e iz nizkih obratov ker bi potem res zelo kmalu ostal karter suh) bolj prakti?no je dodajati malo olja v rezervoar, torej delati me?anico. Evo spodaj dva klika na to temo.

Klik 1

Klik 2

 

Thanks Simon,

Jaz imam 6,5km x2 vsak dan po LJ obvoznici. To je more or less vse, kar delam z MX5, pa seveda vikendi in zabavne vo?nje. Mogo?e pa Renesis le ni zame? Mi je pa avto neskon?no v?e?. ?e bi na?el kakega entuziasta, bi pla?al bogokletno stvar in vgradil MX5 motor v RX8.

 

?eprav me wankel ne moti (poraba, olje, vzdr?evanje), me lahko omejitve motorja zakoljejo, kaj meni??

 

Thanks in lp,

Tine

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Thanks Simon,

Jaz imam 6,5km x2 vsak dan po LJ obvoznici. To je more or less vse, kar delam z MX5, pa seveda vikendi in zabavne vo?nje. Mogo?e pa Renesis le ni zame? Mi je pa avto neskon?no v?e?. ?e bi na?el kakega entuziasta, bi pla?al bogokletno stvar in vgradil MX5 motor v RX8.

 

?eprav me wankel ne moti (poraba, olje, vzdr?evanje), me lahko omejitve motorja zakoljejo, kaj meni??

 

Thanks in lp,

Tine

 

s tem bo? avtu podrl ravnote?je in nebo ve? to to ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

s tem bo? avtu podrl ravnote?je in nebo ve? to to ;)

 

A dj ne bluzi, bi vsaj delalo. :jezicek: Pa ravnote?je je overrated, tut ?e dobi par kg se ziher zato ?e zmeri bolje pelje kot katerakoli FWD Mazda.

 

Hja to bo ve?ino cajta hladen motor, osebno potem ne bi nabavljal. Nasploh je danes najbolj "racionalno" ?e se ga kupi za drugi avto, vikend teranje, ne za vsak dan po par kilometrov. Sploh glede na sme?ne cene. In verjetno si ?e razbral, da kar je pod 13 porabe je praznik.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A dj ne bluzi, bi vsaj delalo. :jezicek: Pa ravnote?je je overrated, tut ?e dobi par kg se ziher zato ?e zmeri bolje pelje kot katerakoli FWD Mazda.

 

Ne vem zakaj se pa pol tolk trudjo pri RWD - jih, da se i??e ?imbolj?i balance... eni grejo celo tako dale?, da za uravnote?enje dajo spredaj karbonske dele zadaj pa kovino vklju?no s spojlerjem, da ja pride 50:50 obte?itev - recimo Corvette ZR1.

 

Prelahek zadek namre? tudi ni OK ampak res za par procentov razlike verjetno ne bo glih konec sveta. :ne vem: :blush:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prelahek zadek namre? tudi ni OK ampak res za par procentov razlike verjetno ne bo glih konec sveta. :ne vem: :blush:

 

O tem govorim. Seveda je FR 50:50 idealno. Ampak zaradi tega se ne bo peljalo toliko slab?e, in verjetno Garach ne bo iskal stotink na dirkali??ih. Zato mi je sme?no ker ?e bi vsi gledali na ravnote?je avtomobila mislim, da bi ?isto druga?e rihtali avtomobile. Pa vemo, da smo si razli?ni, vsak ima svoje veselje in poglede na svet. Tudi prijatelj je menjal motor za nekaj ve?jega in te?jega in so mu tisti, ki nimajo sploh izku?enj z avtom govorili, da bo dodatna te?a uni?ila lego itd... In najbr? ne rabim pisati, da ni neke hudo opazne razlike.

Ampak pi?emo ?isto hipoteti?no ker dela s swapom renesis na MZR bi bilo verjetno preve?, da bi se spla?alo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e bi ?e dajal od mx-5 ma?ino v rx-8, upam da bi blo to vsaj 1.8 :D Potem pa ?e kaj gor obesi?, da si na 200KM in veselo zoomzoom-anje :party0035:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

tut Wankel dela, baje obstaja ena RX-8 s 300kkm s prvim motorjem u SLO ;)

 

-1 od koliko? :zvizga:

-In kaj pomeni baje? Ker baje tudi sloni letijo.

Treba je biti realen, samo to pravim. Ve?ina ljudi niti ne ve kako delati z njim, ko pa bere? po forumih po svetu ko ljudje delajo vse kar je treba in ?e vedno gre pa vidi?, da mora? poleg vsega imeti ?e nekaj sre?e. To in poraba, pa ima? take cene kot so na avto.net.

Pa kot sem ?e velikokrat napisal, bi imel ker wankelje nekaj posebnega ampak je pa dinozaver, ki ga (ne brez razloga le) Mazda dr?i pri ?ivljenju.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

-1 od koliko? :zvizga:

-In kaj pomeni baje? Ker baje tudi sloni letijo.

 

 

-jah nekdo je ?e vedu kok se dela z wanklom

-baje pomeni, da to trdijo pri Skorn?ku ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aha si editiral, ti ti, pregnan fant. ;)

 

Vsa ?ast mu, verjetno je kar in?enir pri Mazdi ker o?itno (recimo) 40 ostalih pri nas kljub navodilom in vsem informacijah na internetu ni vedelo. Problem je, ker se slepi?, da gre za nepokvarljivo ma?ino. To je kot bi jaz, ker imam Renaulta rekel, da vem za enega Vel Satisa/1,9 dcija ki ?e dela, vseh ostalih ne vem koliko, ki so ?e crknili bi pa zanikal. Pa ne delam tega ker je pa? treba gledati na zadeve objektivno. To ti ho?em povedati pa vidim, da si hardcore Mazda? kot Vid SDSovec in se bom raje umaknil. :aaaaa:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aha si editiral, ti ti, pregnan fant. ;)

 

Vsa ?ast mu, verjetno je kar in?enir pri Mazdi ker o?itno (recimo) 40 ostalih pri nas kljub navodilom in vsem informacijah na internetu ni vedelo. Problem je, ker se slepi?, da gre za nepokvarljivo ma?ino. To je kot bi jaz, ker imam Renaulta rekel, da vem za enega Vel Satisa/1,9 dcija ki ?e dela, vseh ostalih ne vem koliko, ki so ?e crknili bi pa zanikal. Pa ne delam tega ker je pa? treba gledati na zadeve objektivno. To ti ho?em povedati pa vidim, da si hardcore Mazda? kot Vid SDSovec in se bom raje umaknil. :aaaaa:

 

?e nikol nism reku, da je kir avto nepokvarljiv, grem pa stavit da je ve? crknjenih 2.2dci espace-ov kot RX-8...

 

PS: pa nvem kaj ma tuki veze politika...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?akite sam mal, kje rastejo ?ene ki ti kupijo mx-5? :wub:

 

grem pa stavit da je ve? crknjenih 2.2dci espace-ov kot RX-8

Tuki ni primerjave, ker je espace delan v ve?ji kvantiteti. Mamo pa doma tega espaca, pa ni problemov z njim, niti z nobenim izmed prej?nih 11 renaultov :)

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

PS: pa nvem kaj ma tuki veze politika...

 

Jooooj Dejan, govoriti s teboj o Mazdah je kot z Vidom o Jan?i. :rozico:

 

Wankel je lepo napisal. ?e od 100ih RX8 recimo 25im zamenjajo motor do 100.000km so krivi lastniki, ?e crkne 10% Renaultov 1,9 in 2,2 dci je pa Renault kr?, evo ti "objektivno" primerjavo a'la Deeyan. :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?lovk spa?uje o vanklu, jebite se spolitko pa prpucavanjem al je reno ve?ji skret al mazda audi na za to namenjeni temi, ?e pa je ?e ni pa jo mirne du?e za?nite.

 

Sedaj pa k vpra?anju, vakel je skor tako kot diesel, samo porabi 1X ve?, potem olje NI tako drag ?port, ker mora biti NINERALNO ker ga avto NE KURI ampak ga porablja ko ga zavrti? nad 6k rpm, in takrat motor dejansko dela in je namazan ker pri ni?jih obratih del "na suho" in zaradi tega je dejansko najve? zamenjanih motorjev ker se enostavno obrabijo tesnilni deli motorja.

 

Osebno predvidevam da bi z vgradnjo dodatnega podtla?nega mazanja, tako kot za LPG motorje in clo z istim oljem podalj?ali ?ivljensko dobo motorja vsaj za 2X ?e ne ve?krat kot pa brez tega.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Kako pa si to občutil. Jaz tankam na MOLu, Petrolu in Shellu, pa ne opazim nobene razlike. Mogoce si bom pa vzel čas pa spremljal porabo različnih ponudnikov.
    • Just a moment... ROZETKA.COM.UA Da ne bo kdo rekel,da lažem-kovinsko ohišje menjalnika pri LTju. Tega v cenovni klasi  Akumulatorski vijačnik BS 18 LT BL SE - 602367840 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorski vijačnik BS 18 LT BL SE - 602367840   ...ne boš dobil nikjer🙄 Aja...če gledaš udarni vijačnik-zunaj ne rabiš gledati pri nas 220€-TOP👍
    • A misliš udarni vijačnik ali vrtalnik.   Drugače pri Metabu velja: L/Li-hobi uporaba LT-že za domače entuziaste in profesionalce,obrtnike LTX-obrt in industrija...in za takšnje usekane kot sem jaz.   Še razlaga kratic pri vrtalnikih...in tudi drugem orodju...sicer na prvi pogled izgleda zelo komplicirano,a je ravno nasprotno. Prva kratica zmeraj pomeni vrsta orodja: BS-bohrschrauber SB-schlagbohrer KS-kreissege...itd   Drua kratica-številka-pomeni napetilost akumulatorja/orodja pri batwrijskih orodjih...   Zactem pa pride lahko ena ali več kratic: BL-brushless Q-quick (hitro snemljiva glava) i-t.i. impuls funkcija-super za odvijačenje vijakov z poškodovanim nastavkom na glavi vijaka,za začetek vrtanja brez točkanja v okrogle cevi in ostalo kovino ter keramiko (za predrtje glazure) brez da ti sveder pobegne. Super je tudi za zarustane vijake...a pazljivo,ker se le ti kljub temu radi odlomijo. SE-Special Edition (black)   Ne smeš pa gledati mojega starega LT-ja,ki se praktično ne razlikuje od takratnega LTXa...takrat je bil LTX identičen z razliko pri motorju...mislim da je tam bil 4- polni motor...veliko močnejši.   Tudi aktualni LT vrtalniki nimajo impuls funkcije,nimajo kovinski vrat z ohišjem menjalnika (LT vseeno znotraj ima kovinsko ohišje menjalnika,vratu pa nima), in tudi. dve LED lučku,elektronska omejitev navora,zaščitna "antikickback" funkcija so rezervirani le za LTX.   Seveda pa se vse pri denarju ustavi...če vse to daš "na kup" in pretehtaš šele vidiš kakšna killer mašina za cvenk je tisti moj tazadnji LTX,k si napisal "za prste pilizati"...tobje razlog,za kaj sem vseeno "čapnil" najprej LTXa,in šele sedaj LTja😁. In sedaj je mogoče malce bolj jasno,za kaj mi je prastari LT tako pri srcu,da mi ni žal cvenka,samo da ne škripne...elekteonski navor,impuls,aluminija k dreka,in še perfektni stroj za levorokega uporabnika...   Zunal so dobri Baumarkteu.de,Lefeld,Gotools,Rubart...pri vseh teh sem že kupoval in vsi so OK...pač samo razlika,kaj imajo,in kaj ne,in seveda PTT Baumarkteu in Rubart imata super PTT ostali slabše...preračunaj. Drugače pa pri nas...odvisno kaj iščeš-Vsegrad in Povše sta zakon.   Če imaš še kako vprašanje-ni problem😉
    • Z družbo najeli luštno hiško za wikend, na planini Dol.
    • Najvišji navor 400 Nm Najv. navor rahljanja 620 Nm   Sem imel kar prav z 400 odvijanja 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.