Skoči na vsebino

Kupim RX8

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivijo,

 

kupujem RX8. Problem je, da ne vem, na kaj naj bom pozoren, da ne kupim ma?ine, ki ni bila pravilno vo?ena in bom imel (zelo) kmalu lahko velike stro?ko obnove motorja.

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6373228&show=1

 

Tale mi je najbolj v?e?: ima ?e menjan motor in pa redno servisiran na Mazda servisih.

Please help me.

 

Thanks,

Tine

 

PS: Prodam MX-5 1.6 2001, 130k KM, srebrne barve, nova streha in nove gume s klimo.

Napisano

O RX8 pobrskaj po forumu ker je kar nekaj napisano o tem avtu....je pa ?e fail pri tem ta, da je pre?vohna, tako da ?e ?e kupuje? rx8 kupi "ta mo?no" verzijo.

Napisano

Ja, vem. Ampak mi je siva izvedenka top.

Fora je, da mi je MX5 ?ena kupila za RD 4 leta nazaj, sedaj imava pa ?e dve pun?ki, tako da rabim 4 sede?e. In ker sem bolj umirjen in ne ve? tako mlad ?lovek, ne bi ?el v rumeno oz. rde?o barvo ?e je le mogo?e.

 

Thanks za quick response Grega.

Napisano

Ja, vem. Ampak mi je siva izvedenka top.

Fora je, da mi je MX5 ?ena kupila za RD 4 leta nazaj, sedaj imava pa ?e dve pun?ki, tako da rabim 4 sede?e. In ker sem bolj umirjen in ne ve? tako mlad ?lovek, ne bi ?el v rumeno oz. rde?o barvo ?e je le mogo?e.

 

Thanks za quick response Grega.

 

Si kej razmi?ljal o karavanu? :)

 

 

Napisano

Si kej razmi?ljal o karavanu? :)

 

HAHAHAHA. Huda.

 

Kot si verjetno pogruntal, to ne bo family car, ker tudi MX5 zadnjih nekaj let ni bil :-) Pa smo bili trije.

 

Bolj kot berem, in prebral sem skoraj vse poste na temo RX8, bolj vidim, da vse skupaj sploh ni nek bav-bav. Pa? porabi ve? in olje preveri? vsak mesec ali dva. Sem pa z MX5 naredil v 4 letih 15k KM.

 

A je res, da je cestna taksa za wankel 2x, torej 2,6l za RX8?

Napisano

HAHAHAHA. Huda.

 

Kot si verjetno pogruntal, to ne bo family car, ker tudi MX5 zadnjih nekaj let ni bil :-) Pa smo bili trije.

 

Te ?ist kapiram, pri meni je tud MX5 ?el, 4je smo se tepli zanj, od tega 2 otroka.....res manjkata 2 zica, ampak to potem ne bi bil ve? MX5

 

Pri RX8 bosta pa malo potrpela ?e imata dolge noge. Ma? pa ve?ji (malo) kufer, tako da se da tud na vikend izlete :)

 

Druga?e pa samo vozi, pospe?uj, nad 6000rpm, takrat se ma?e, ?e ne dela? tega bo avto samo za graben, in zato so se menjale ma?ine.

 

P.S. ?e si imel prej 1.6 MX5 bo 192 RX8 ?isto dovolj. Kake presenetljive razlike do 232 ni...preverjeno, pa ne pri?akovati da bo avto vlekel kot konj nima toliko navora, je pa poslastica

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Te ?ist kapiram, pri meni je tud MX5 ?el, 4je smo se tepli zanj, od tega 2 otroka.....res manjkata 2 zica, ampak to potem ne bi bil ve? MX5

 

Pri RX8 bosta pa malo potrpela ?e imata dolge noge. Ma? pa ve?ji (malo) kufer, tako da se da tud na vikend izlete :)

 

Druga?e pa samo vozi, pospe?uj, nad 6000rpm, takrat se ma?e, ?e ne dela? tega bo avto samo za graben, in zato so se menjale ma?ine.

 

P.S. ?e si imel prej 1.6 MX5 bo 192 RX8 ?isto dovolj. Kake presenetljive razlike do 232 ni...preverjeno, pa ne pri?akovati da bo avto vlekel kot konj nima toliko navora, je pa poslastica

 

+ na? forumski obvlada? (g. Ajvar) je ?e zdavnaj za Wankle predlagal vgradnjo dodatnega mazanja (podobno kot flash lube za LPG sisteme), tako da bi imel motor mazanje tudi pod navedenimi obrati in se ne pelje "na suho". Ta motor bi po tej logiki deloval "ve?no"! :vesel:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Evo kolikor jaz poznam to teorijo. Ko se segreje ga samo teraj na obrate in preverjaj nivo olja. Preden ugasne? ga zavrti. Ni pa to avto za kratke relacije, tudi to ga ubija.

Tisto o dodatnem mazanju je bolj tako tako (ok verjetno pri Mazdi niso dali mazanja ?e iz nizkih obratov ker bi potem res zelo kmalu ostal karter suh) bolj prakti?no je dodajati malo olja v rezervoar, torej delati me?anico. Evo spodaj dva klika na to temo.

Klik 1

Klik 2

Napisano

Evo kolikor jaz poznam to teorijo. Ko se segreje ga samo teraj na obrate in preverjaj nivo olja. Preden ugasne? ga zavrti. Ni pa to avto za kratke relacije, tudi to ga ubija.

Tisto o dodatnem mazanju je bolj tako tako (ok verjetno pri Mazdi niso dali mazanja ?e iz nizkih obratov ker bi potem res zelo kmalu ostal karter suh) bolj prakti?no je dodajati malo olja v rezervoar, torej delati me?anico. Evo spodaj dva klika na to temo.

Klik 1

Klik 2

 

Thanks Simon,

Jaz imam 6,5km x2 vsak dan po LJ obvoznici. To je more or less vse, kar delam z MX5, pa seveda vikendi in zabavne vo?nje. Mogo?e pa Renesis le ni zame? Mi je pa avto neskon?no v?e?. ?e bi na?el kakega entuziasta, bi pla?al bogokletno stvar in vgradil MX5 motor v RX8.

 

?eprav me wankel ne moti (poraba, olje, vzdr?evanje), me lahko omejitve motorja zakoljejo, kaj meni??

 

Thanks in lp,

Tine

Napisano

Thanks Simon,

Jaz imam 6,5km x2 vsak dan po LJ obvoznici. To je more or less vse, kar delam z MX5, pa seveda vikendi in zabavne vo?nje. Mogo?e pa Renesis le ni zame? Mi je pa avto neskon?no v?e?. ?e bi na?el kakega entuziasta, bi pla?al bogokletno stvar in vgradil MX5 motor v RX8.

 

?eprav me wankel ne moti (poraba, olje, vzdr?evanje), me lahko omejitve motorja zakoljejo, kaj meni??

 

Thanks in lp,

Tine

 

s tem bo? avtu podrl ravnote?je in nebo ve? to to ;)

Napisano

s tem bo? avtu podrl ravnote?je in nebo ve? to to ;)

 

A dj ne bluzi, bi vsaj delalo. :jezicek: Pa ravnote?je je overrated, tut ?e dobi par kg se ziher zato ?e zmeri bolje pelje kot katerakoli FWD Mazda.

 

Hja to bo ve?ino cajta hladen motor, osebno potem ne bi nabavljal. Nasploh je danes najbolj "racionalno" ?e se ga kupi za drugi avto, vikend teranje, ne za vsak dan po par kilometrov. Sploh glede na sme?ne cene. In verjetno si ?e razbral, da kar je pod 13 porabe je praznik.

Napisano

A dj ne bluzi, bi vsaj delalo. :jezicek: Pa ravnote?je je overrated, tut ?e dobi par kg se ziher zato ?e zmeri bolje pelje kot katerakoli FWD Mazda.

 

Ne vem zakaj se pa pol tolk trudjo pri RWD - jih, da se i??e ?imbolj?i balance... eni grejo celo tako dale?, da za uravnote?enje dajo spredaj karbonske dele zadaj pa kovino vklju?no s spojlerjem, da ja pride 50:50 obte?itev - recimo Corvette ZR1.

 

Prelahek zadek namre? tudi ni OK ampak res za par procentov razlike verjetno ne bo glih konec sveta. :ne vem: :blush:

33112_1.png

Napisano

Prelahek zadek namre? tudi ni OK ampak res za par procentov razlike verjetno ne bo glih konec sveta. :ne vem: :blush:

 

O tem govorim. Seveda je FR 50:50 idealno. Ampak zaradi tega se ne bo peljalo toliko slab?e, in verjetno Garach ne bo iskal stotink na dirkali??ih. Zato mi je sme?no ker ?e bi vsi gledali na ravnote?je avtomobila mislim, da bi ?isto druga?e rihtali avtomobile. Pa vemo, da smo si razli?ni, vsak ima svoje veselje in poglede na svet. Tudi prijatelj je menjal motor za nekaj ve?jega in te?jega in so mu tisti, ki nimajo sploh izku?enj z avtom govorili, da bo dodatna te?a uni?ila lego itd... In najbr? ne rabim pisati, da ni neke hudo opazne razlike.

Ampak pi?emo ?isto hipoteti?no ker dela s swapom renesis na MZR bi bilo verjetno preve?, da bi se spla?alo.

Napisano
Napisano

?e bi ?e dajal od mx-5 ma?ino v rx-8, upam da bi blo to vsaj 1.8 :D Potem pa ?e kaj gor obesi?, da si na 200KM in veselo zoomzoom-anje :party0035:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

tut Wankel dela, baje obstaja ena RX-8 s 300kkm s prvim motorjem u SLO ;)

 

-1 od koliko? :zvizga:

-In kaj pomeni baje? Ker baje tudi sloni letijo.

Treba je biti realen, samo to pravim. Ve?ina ljudi niti ne ve kako delati z njim, ko pa bere? po forumih po svetu ko ljudje delajo vse kar je treba in ?e vedno gre pa vidi?, da mora? poleg vsega imeti ?e nekaj sre?e. To in poraba, pa ima? take cene kot so na avto.net.

Pa kot sem ?e velikokrat napisal, bi imel ker wankelje nekaj posebnega ampak je pa dinozaver, ki ga (ne brez razloga le) Mazda dr?i pri ?ivljenju.

Napisano

-1 od koliko? :zvizga:

-In kaj pomeni baje? Ker baje tudi sloni letijo.

 

 

-jah nekdo je ?e vedu kok se dela z wanklom

-baje pomeni, da to trdijo pri Skorn?ku ;)

Napisano

Aha si editiral, ti ti, pregnan fant. ;)

 

Vsa ?ast mu, verjetno je kar in?enir pri Mazdi ker o?itno (recimo) 40 ostalih pri nas kljub navodilom in vsem informacijah na internetu ni vedelo. Problem je, ker se slepi?, da gre za nepokvarljivo ma?ino. To je kot bi jaz, ker imam Renaulta rekel, da vem za enega Vel Satisa/1,9 dcija ki ?e dela, vseh ostalih ne vem koliko, ki so ?e crknili bi pa zanikal. Pa ne delam tega ker je pa? treba gledati na zadeve objektivno. To ti ho?em povedati pa vidim, da si hardcore Mazda? kot Vid SDSovec in se bom raje umaknil. :aaaaa:

Napisano

Aha si editiral, ti ti, pregnan fant. ;)

 

Vsa ?ast mu, verjetno je kar in?enir pri Mazdi ker o?itno (recimo) 40 ostalih pri nas kljub navodilom in vsem informacijah na internetu ni vedelo. Problem je, ker se slepi?, da gre za nepokvarljivo ma?ino. To je kot bi jaz, ker imam Renaulta rekel, da vem za enega Vel Satisa/1,9 dcija ki ?e dela, vseh ostalih ne vem koliko, ki so ?e crknili bi pa zanikal. Pa ne delam tega ker je pa? treba gledati na zadeve objektivno. To ti ho?em povedati pa vidim, da si hardcore Mazda? kot Vid SDSovec in se bom raje umaknil. :aaaaa:

 

?e nikol nism reku, da je kir avto nepokvarljiv, grem pa stavit da je ve? crknjenih 2.2dci espace-ov kot RX-8...

 

PS: pa nvem kaj ma tuki veze politika...

Napisano

?akite sam mal, kje rastejo ?ene ki ti kupijo mx-5? :wub:

 

grem pa stavit da je ve? crknjenih 2.2dci espace-ov kot RX-8

Tuki ni primerjave, ker je espace delan v ve?ji kvantiteti. Mamo pa doma tega espaca, pa ni problemov z njim, niti z nobenim izmed prej?nih 11 renaultov :)

Podpis.png

 

Napisano

PS: pa nvem kaj ma tuki veze politika...

 

Jooooj Dejan, govoriti s teboj o Mazdah je kot z Vidom o Jan?i. :rozico:

 

Wankel je lepo napisal. ?e od 100ih RX8 recimo 25im zamenjajo motor do 100.000km so krivi lastniki, ?e crkne 10% Renaultov 1,9 in 2,2 dci je pa Renault kr?, evo ti "objektivno" primerjavo a'la Deeyan. :D

Napisano
Napisano

?lovk spa?uje o vanklu, jebite se spolitko pa prpucavanjem al je reno ve?ji skret al mazda audi na za to namenjeni temi, ?e pa je ?e ni pa jo mirne du?e za?nite.

 

Sedaj pa k vpra?anju, vakel je skor tako kot diesel, samo porabi 1X ve?, potem olje NI tako drag ?port, ker mora biti NINERALNO ker ga avto NE KURI ampak ga porablja ko ga zavrti? nad 6k rpm, in takrat motor dejansko dela in je namazan ker pri ni?jih obratih del "na suho" in zaradi tega je dejansko najve? zamenjanih motorjev ker se enostavno obrabijo tesnilni deli motorja.

 

Osebno predvidevam da bi z vgradnjo dodatnega podtla?nega mazanja, tako kot za LPG motorje in clo z istim oljem podalj?ali ?ivljensko dobo motorja vsaj za 2X ?e ne ve?krat kot pa brez tega.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.