Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

 

Hkrati imam ?e eno pro?njo. Avtobvleka iz NM do medvod mi ho?e ra?unati 150?. Pozna kdo koga ki ima doma prikolico, pa bi to ceneje naredil?

 

 

Kaj pa ce se vclanis v AMZS in potem takoj koristis prevoz pokvarjenega vozila?

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • Odgovori 89
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Se enkrat vprasam, je preverjena visokotlacna pumpa?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

no,verglite in odvija?te malenkost cevko pri injektorju da vidiste ?e pride nafta do tja,?e je pritisk dober bo kr ?pricalo

 

Jaz bi tudi tko probu, ne more? falit.. ;)
Napisano

Jaz bi tudi tko probu, ne more? falit.. ;)

 

?prica, ?prica. Sedaj ko je ro?na pumpica trda - konkretno ?prica, ampak mehanik pravi da po ob?utku vseeno manj kot pri drugih, kjer je to ?e probaval (npr pri BMW ). Aparata, da bi tam izmeril pritisk nima ( niti na makomi nimajo ). V glavnem. Po avto jutri pride avtovleka, v ponedeljek ga dobi pelko, v torek ima ?as, da se je loti. Namignil mi je, da ve kaj naj bi bilo in da to ni pumpa. ?e sporo?im kaj je..

Napisano

Jermen je presko?u za 2 zoba zaradi pozabljene podlo?ke pri pnevmati?nem ?ponarju zobatega jermena.. <_<

 

Mazda zdej dela :cheers: .

 

Hvala vsem za pomo?, ?e posebej mojstru Pelkotu.

Napisano

Torej sploh ni napaka avta...sem ti reku da bo rabu pol dneva, va?no da dela. V Medvodah te ?aka ?e cca 20cm snega :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jermen je presko?u za 2 zoba zaradi pozabljene podlo?ke pri pnevmati?nem ?ponarju zobatega jermena.. <_<

 

Mazda zdej dela :cheers: .

 

Hvala vsem za pomo?, ?e posebej mojstru Pelkotu.

 

samo pravi mo? mora prijet avto v roke :notworth:

Napisano

Dr. Pelko vse Mazdojke po?tima. :cheers:

 

P.S. - vpra?aj ga za popust, ?e si zainteresiran. :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Da si sposodim temo...

Po 274Kkm ?estica prvi? odpovedala :huh: . Zjutraj najprej normalno v?gala, motor je tekel na mestu 1min dokler nisem s?istil snega z avta, potem pa v prvem kri?i??u pri "?tantgasu" crknil. Potem pa verglanje, pa ?e na roke sem jo porinil iz kri?i??a, pa potem spet nekaj verglanja in po nekaj minutah v?ge. Na ?iht sem se potem pripeljal normalno brez kak?nih ?udnih simptomov. Zve?er sem pa zmenjen z mehankarjem, da bo dal na tester. A ima kdo idejo a je glede na simptom mo?no, da bi bil krivec tisti famozni EGR ventil, je ?e originalen in nikoli ?i??en.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

IMV, nslednji? daj malo gasa ko ga vergla? in bo zalaufal, samo potem ga ne sme? ?isto spustit ker tilahko motor ugasne.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Prodajam IMV ventil - poglej med malimi oglasi :prstgor:. Zadnje ?ase ga je malo te?je dobiti po servisih, ker so zaostrili prodajo. Ho?ejo ti namre? poturiti kar imv plus pumpo za 2,4k?.. Prej se ga je dalo dobiti v btc na mazda servisu, sedaj ga tudi tam ne smejo ve? prodajati.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Moja mazdica ima sedaj nov IMV ventil. Dela ko urca. :bravo:

 

Tudi meni se je to zimo dvakrat zgodilo da mi je avto ugasnil po eni minuti ko je bil pri?gan zjutraj (ko sem ?istil sneg). Nato ga posku?am zalaufat, se je kar mal namatral ampak je z mal gasa u?gal. ampak skos te?il k temu da bo crknu. ko sem se odpeljal se je v parih kilometrih tolko vnesel da nisem rabu v prostem teku dr?at gas da ne crkne. popoldne mi pa normalno v?ge.

 

Avto je mazda 6 136KM 2004

 

Bi to bil verjetno IMV? Ker ko je segret dela normalno

 

Kak?en je stro?ek pri pelkotu ?e kdo slu?ajno ve?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.