Skoči na vsebino

smola z MAZDO

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

KO berem, da je MAZDA prehitela na lestvicah zanesljivosti TOYOTO

se spomnim kak?ne izku?nje imam z MAZDO 323F 1,5 letnik 1999.

 

1. na dve leti starem avtu je med vo?no po avtocesti za?ela goreti opozorilna lu? za ABS. Na Cosmosu so napako odpravili v garanciji, brez stro?kov

 

2. naslednje leto so prebijali kabli na cin ?puli, delala sta dva valj od ?tirih, avto ni nikamor vlekel, takoj sem ga peljal na uradni servis, poravilo je bilo brezpla?no v okviru garancije, posledi?no je nastal feler ?e na katalizatorju, tudi to so zamenjali brezpla?no

 

3. pozimi 2004 sem ?el nekam bogu za hrbtom po sodelavko, cesta je bila slabo slu?ena in me je zana?alo, glej ga zlomka, spet je za?ela svetit opozorilna lu? za ABS, peljal na servis, ?lo je zadnje levo tipalo za ABS, menjava cca. 17kSIT

 

no in letos ?e merilnik pretoka zraka, menjava cca. 70kSIT.

 

 

Naj me potem nekdo prepri?a o zanesljivosti MAZDE.

 

LEp pozdrav!

Napisano

sebasine, napak si imel sicer kar precej, ampak kot vidim so ti vse razen zadnje odpravili brezpla?no. Mogo?e si napako naredil pri izbiri servisa, mo?no pa je tudi, da si pa? naletel na avto, ki je bolj kot ve?ina odstopal od kvalitativnih norm.

 

Sam imam isti motor kot ti, le da je oblika avta sedan. Do sedaj se mi je pokvaril mehanizem za brisalce, 2x je po?il izpuh in pregorelo mi je kakih 5 ?arnic. Vse to v 7 letih in 205.000 kilometrih.

 

Poznam recimo 2 lastnika Cliotov. Prvi je v enem letu po nakupu avta 6x ostal na cesti in v 12 mesecih imel avto ve? kot 2 meseca na popravilu. Drugi je vozil isti avto brez kakih napak. Mogo?e pa tisto o izdelavi v ponedeljek celo dr?i. :lol::lol:

Napisano

hmm... dokler boste vse tak osebno jemali, boste vedno razo?arani nad katerokoli znamko vozil...

 

so stvari, ki se pokvarijo tudi na mazdi, pa na toyoti, pa na fordu, golfu, beemveju...

 

yebi ga... vem za mercedesa, ki je dva tedna po prihodu iz salona obstal med MB in LJ zaradi tega, ker mu je telefon zvonil v predalu za rokavice... in ga niso mogli druga?e v pogon spravit, kot da ga je vle?na slu?ba peljala do LJ na servis...

 

pa kaj bo? zdaj... avti se bodo vedno kvarili... res da nekateri ve?, pa nekateri spet manj... ampak 100% zanesljivega NI ;)

 

ABS senzor pa v?igalni kabli, so skoraj potro?ni material...

 

merilec pretoka zraka pa bogpomagaj ;) na vsakem TDIju je ?e, al pa ?e bo crknil... pa ljudje ?e vedno za TDIji norijo ;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Ko sem ?e delal na mercedezu se spomnim primera ko so "mehankar?ki" enga direktorja menjavali ?arnico, mislim da na S-u. No v glavnem nekako jim je ratalo zamenjati ?arnico, avto pa ni v?gal pod nobenim pogojem, tako da je bla avtovleka do servisa v igri :P ..kaj je blo narobe pa ?e zdej ne vem, nisem vpra?al.

Napisano

Glej na freelanderju ki sem ga mel mi je ?la v prvem letu kardanska gred....pol je ?la klima, pa komplet hladilni sistem...in ?e bi lahko na?teval.....vse to pri avtu starem manj kot 2 leta.....

 

Tolk o picajzlastih Angle?ih......z mojo novo japonsko zadeva v gara?i pa use kul....zaenkrat..... :bravo:

 

 

LP david

Feel free....

Napisano

jaz sem pa imel med drugimi tudi toyoto yaris 1.0, pa je pri 25 000 avto cukal oz ni ?el ve? kot 140.pa so menjali v garanciji ra?unalnik.pa je avto ?ez dva dni spet isto, pa so zamenjali oba tipala na izpu?ni cevi. pa je ?ez par dni se pri?gala lu?ka za elektroniko na volanu ps, pa je bil avto skoraj mesec na toyota centru vi?,baje ga je popravljal nek elektri?ar na dolgem mostu, ne na toyoti.je bil ra?un za delo elektri?arja 70000, pla?al se na toyoti odpeljal, hotel odpeljaTI, CRKNE VSE KAR JE NA ELEKTRIKO.klinc pa jajc od toyote.do smrti toyota najve?ji jajc na tem svetu.jugo me ni tolk zajebaval.

Napisano

merilec pretoka zraka pa bogpomagaj ;) na vsakem TDIju je ?e, al pa ?e bo crknil... pa ljudje ?e vedno za TDIji norijo ;)

Objavljena slika

 

temu nimam kaj dodati!

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Se izkusnje z naso mazdo 323F 1.4 99", 80 tisoc prevozenih.

 

Mazdica je doslej se vedno vzgala v prvo, delala ne glede na obremenitve brez pritozb, ce se jo malo spolira se lak sveti kot pri novi, skratka ne pritozuje se.

Razen potrosnega materiala je do doslej:

1. kolikor je bila starejsa od treh let in prisla iz garancije je zacela svetit airbag lucka, tester kaze okvaro zaradi desnega stranskega airbaga. Na servisu bi radi zamenjali kar vse skupaj in hocejo veliko vec kot 100 tisoc, ce kdo pozna cenejso resitev bi se priporocal.

2. lansko leto je sel LMM po gobe, nekam smesno ker ni diesel, popravilo je castila mazda slovenija.

3. sel je modul za daljinsko centralno zaklepanje, avto je bil se v garanciji.

4. enkrat se je prizgala ABS lucka zaradi bog ve cesa in ABS je nehal delat. Meni je bilo celo vsec, ker se je dalo boljse zavirat, a cez kaksno uro je lucka ugasnila in od takrat dela vse spet normalno.

5. Menjani so bili neki stabilizatorji, spredaj in zadaj, najverjetneje zaradi malo zahtevnejse voznje.

6. akumulator je bil za zamenjat predcasno, tovarniski ni bil prevec kvaliteten.

 

Ne glede na slabse motorne in vozne lastnosti jo rad vozim, je res zanesljiv avto in z njo se je peljat na daljse ture cisto brezskrbna stvar :bravo:

99´ 323F 1.4

Napisano

Pozdravljeni!

Mnogi se pritozujete nad okvarami. Jest, trikrat potrkam po lesu, nisem imel se nobenih problemo z avtomobili. Razumeti pa je potrebno, da statisticni torti enostavno moram nekdo "najebat". Ce kdaj slisis "Ce vzames tega in tega, ti nikoli ne bo kr'pal", to pomeni, da sklicujoc na statistiko bo imel lastnik veliko manj moznosti, da bi se mu kaj podobnega zgodilo.

 

Poskusajte razumet, da ja v avtomobilu veliko sistemov in veliko le teh temelji na tehniki. In potem je potrebo vzeti se v zakup kompromis z stroski.

 

Se vedno pa je treba priznatm, da nekateri se vedno padejo na izpitu... :)

 

 

LP

LP Lenuh007

m3cw8.jpg

wrcwn2.jpg

slobg8.jpg

9526mg9.png

Napisano

Pozdravljeni!

Mnogi se pritozujete nad okvarami. Jest, trikrat potrkam po lesu, nisem imel se nobenih problemo z avtomobili. Razumeti pa je potrebno, da statisticni torti enostavno moram nekdo "najebat". Ce kdaj slisis "Ce vzames tega in tega, ti nikoli ne bo kr'pal", to pomeni, da sklicujoc na statistiko bo imel lastnik veliko manj moznosti, da bi se mu kaj podobnega zgodilo.

 

Poskusajte razumet, da ja v avtomobilu veliko sistemov in veliko le teh temelji na tehniki. In potem je potrebo vzeti se v zakup kompromis z stroski.

 

Se vedno pa je treba priznatm, da nekateri se vedno padejo na izpitu... :)

 

 

LP

to jaz vedno pravim, si mi skoraj vzel "besede iz ust" ;)

 

ampak... ?e pa nekdo pa? pove, da je ?lo nekaj narobe, pa mu je mogo?ee po tistem kaj bolj?e :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Jaz vozim svojega xedosa ?e 5 leto ima 212 kkm in v 90 kkm kolikor sem jih naredil sem zamenjal 3 ?arnice + redno vzdr?evanje. Je pa avto letnik 94. Sedaj novej?i modeli so manj trpe?no narejeni, ker poroizvajalci ve?jo skrb namenjajo koli?ini in ?imcenej?emu materijalu, takrat pa kvaliteta za?ne trpeti in potem se pojavljajo te?ave pri nas uporabnikih. Imam soseda, ki je kupil popolnoma novega P206 in je v 11 bil 1X na rednem servisu 12X pa na izrednem. Zamenjali so mu VSE kar je elektronskega v vavtu, potem pa je prodal.Spet drugisosed ima popolnoma enakega pa mu ?e 3 leta dela brez problema. Tako da ni pravila, da so nekater avti bolj zanesljivi drugi manj, na vsakih 100 avtov je vsaj 3 taki, ki povzro?ajo te?ave lastnikom.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.