Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni.

 

?e nekaj ?asa, mi pri v?igu avta pri ni?jih temperaturah, nekaj poka v webastu. ?e opi?em dejansko te?avo. Webasto se mi v?iga samo pri niskih zunajih temperaturah, torej deluje pravilno, glede na letni ?as. Po parih sekundah, mi za?ne pokati v webastu, v?asih malo v?asih pa kar po?teno po?i. To se dogaja samo nekaj minut, in potem ne poka ve?, med vo?njo. To pokanje je vedno prisotno pri v?igu mrzlega avta.

Prosim za nasvet oziroma izku?nje nekoga, ki je tako te?avo ?e imel.

 

Uro?.

Napisano

Hvala za pomo?.

 

Avto je parkiran v gara?i. Torej na temperaturi 15 stopin, kjub temu mi pri v?igu nekaj krat po?i. Res je da sem tudi sam pomislil na avspuh, vendar ta zvok prihaja prav od tam kjer se nahaja webasto. Res je avto druga?e dela odli?no.

 

Hvala.

Napisano

Meni se je tudi to dogajalo. ?util sem pod nogami ko je po?ilo iz webasto avspuha.. vendar je samo nehalo.. letos pozimi mi ni niti enkrat po?ilo.. to je bilo dokler mi je ?e v?gal avto ;)

Napisano

Meni se je tudi to dogajalo. ?util sem pod nogami ko je po?ilo iz webasto avspuha.. vendar je samo nehalo.. letos pozimi mi ni niti enkrat po?ilo.. to je bilo dokler mi je ?e v?gal avto ;)

 

Aha, to je dober podatek! Spominja me na vic o Vermontskih kmetih (ko ti vse natanko razlo?ijo, pozabijo pa na eno pomembno podrobnost):P

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Mogo?e ima webasto slabo dizo ali sve?ko pa pride do slabega izgorevanja in zato poka.

 

webasto nima dize, ampak eno peno v kateri se nafta"upari" predno zagori.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

webasto nima dize, ampak eno peno v kateri se nafta"upari" predno zagori.

 

Zdaj vem ?e eno ve?, sem mislu da dela na podlagi klasi?nega gorilca :P

www.gistel.si

Napisano

Pozdravljeni.

 

?e nekaj ?asa, mi pri v?igu avta pri ni?jih temperaturah, nekaj poka v webastu. ?e opi?em dejansko te?avo. Webasto se mi v?iga samo pri niskih zunajih temperaturah, torej deluje pravilno, glede na letni ?as. Po parih sekundah, mi za?ne pokati v webastu, v?asih malo v?asih pa kar po?teno po?i. To se dogaja samo nekaj minut, in potem ne poka ve?, med vo?njo. To pokanje je vedno prisotno pri v?igu mrzlega avta.

Prosim za nasvet oziroma izku?nje nekoga, ki je tako te?avo ?e imel.

 

Uro?.

 

Danes so se mi pri?gale te tri lu?ke, in ob enem pa mi je nehalo pokanje v webastu. Ali je mo?no da je to pokanje povezano z ERG ventilom, in da je delovanje webasta pravilno. prosim ?e lahko svetujete, kaj bi lahko ?lo po zlu.

 

 

Uro?

post-1306-1361469967_thumb.jpg

Napisano

?e pred ?asom so se mi te lu?ke pri?gale, zakar smo ugotovili da je bila kriva baterija. takrat ko so bile te lu?ke pri?gane. bil sem na dveh testerjih in ni pokazalo nobene napake. Zanima me ali moram priklopit na mazda servisu, ali pa lahko priklopi? na univerzalnem testerju.

 

Uro?

Napisano

?e pred ?asom so se mi te lu?ke pri?gale, zakar smo ugotovili da je bila kriva baterija. takrat ko so bile te lu?ke pri?gane. bil sem na dveh testerjih in ni pokazalo nobene napake. Zanima me ali moram priklopit na mazda servisu, ali pa lahko priklopi? na univerzalnem testerju.

 

Uro?

 

Lahko tudi na univerzalnega, ?e podpira mazdo6. ?e si iz mojega konca ti lahko jaz pomagam.

www.gistel.si

Napisano

?e si menjal akomulator je normalno da se te lu?ke pri?gejo, poglej v navodila 3x volan levo 3x desno da ga spet nau?i? (rekel si da je bila kriva baterija), in res ?e jo menja? je potreben potem ta postopek. Stekla na oknu si tudi moral ućiti na vsakih vratih a ne, da so ?la potem avtomaatsko gor po menjavi akomulatorja.

 

Kar se ti?e pokanja - zrak v dovodu nafte in s tem prebogata me?anica z zrakom, ali kaj podobnega, preglej dovodno cev. Kdaj si nazadnje - ?e si dal v tank kako sredstvo za ?i??enje ?ob/vode?

Nenazadnje pa je lahko zelo slaba nafta, je to samo tank dva sedaj? PEtrolova nafta je pozimi porazna, mojemu webastu in avtu veliko bolj ugaja OMV - ne smrdi webasto, in avto lep?e lavfa, na petrolovem pa smrdi ko kuga in na za?etku 2x bolj tuli

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Probal sem dati volan kot si predlagal 3x v levo in 3x v desno, ampak lu?ke ?e vedno svetijo. lahko da nisem postopka izvedel pravilno, kajti moja navodila so v italjan??ini. Prosim ?e mi lahko pove? to?en postopek.

 

 

Hvala Uro?.

Napisano

Pred nekaj dnevi sem opazil, da mi webasto sploh ne dela. Torej kjub nizkim temperaturam se mi ne v?iga.

Vpra?anje?

1. Ali lahko kdo pove katera varovalka je za pogledat,

2. Ali je varno vozit brez webasta, ?e je itegriran v vozilo ?e tovarni?ko,

3. Bral sem, da je mogo?e tipalo za temperaturo vode.

 

Avto deluje normalno, in ali je to mogo?e pogojeno z lu?kami, ki mi svetijo.

 

Hvala Uro?.

Napisano

Pred nekaj dnevi sem opazil, da mi webasto sploh ne dela. Torej kjub nizkim temperaturam se mi ne v?iga.

Vpra?anje?

1. Ali lahko kdo pove katera varovalka je za pogledat,

2. Ali je varno vozit brez webasta, ?e je itegriran v vozilo ?e tovarni?ko,

3. Bral sem, da je mogo?e tipalo za temperaturo vode.

 

Avto deluje normalno, in ali je to mogo?e pogojeno z lu?kami, ki mi svetijo.

 

Hvala Uro?.

 

Brez webasta lahko komot vozi?, samo ve? ?asa rabi avto za se segret, lu?ke ti pa sigurno ne gorijo zaradi webasta...

www.gistel.si

Napisano

Pred nekaj dnevi sem opazil, da mi webasto sploh ne dela. Torej kjub nizkim temperaturam se mi ne v?iga.

Vpra?anje?

1. Ali lahko kdo pove katera varovalka je za pogledat,

2. Ali je varno vozit brez webasta, ?e je itegriran v vozilo ?e tovarni?ko,

3. Bral sem, da je mogo?e tipalo za temperaturo vode.

 

Avto deluje normalno, in ali je to mogo?e pogojeno z lu?kami, ki mi svetijo.

 

Hvala Uro?.

 

Webasto se sam zaklene, to potrjuje da je nekaj narobe - ali z dovodom goriva, ali akomulatorjem ali pa premalo hladilne - sam se zaklene zaradi napake. Tipalo temperature vode nima veze ker ima webasto svojega. Webasto je popolnoma neodvisna zadeva od avta.....samo en signal za zunanjo temperaturo je tisti ki ga aktivira... in ni? drugega na motornem delu avta

 

?e enkrat dobro preglej vse cevi, benz, voda....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Webasto se sam zaklene, to potrjuje da je nekaj narobe - ali z dovodom goriva, ali akomulatorjem ali pa premalo hladilne - sam se zaklene zaradi napake. Tipalo temperature vode nima veze ker ima webasto svojega. Webasto je popolnoma neodvisna zadeva od avta.....samo en signal za zunanjo temperaturo je tisti ki ga aktivira... in ni? drugega na motornem delu avta

 

?e enkrat dobro preglej vse cevi, benz, voda....

 

ah jures, kaj pa vodna pumpa? si mogoce pozabil? tudi ta je del motorja in od tega je odvisen tudi webasto. ali se pa pac motim?

www.trziskisladoled.si

Napisano

ah jures, kaj pa vodna pumpa? si mogoce pozabil? tudi ta je del motorja in od tega je odvisen tudi webasto. ali se pa pac motim?

 

Moti? se ?e webasto ni predelan na timer vodo okrog goni vodna ?rpalka motorja, ?e ta ne dela motor kuhne.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Moti? se ?e webasto ni predelan na timer vodo okrog goni vodna ?rpalka motorja, ?e ta ne dela motor kuhne.

 

ja sj gli to govorim. k jures je napisal da webasto ni nc povezan z motornim delom. pa sm ga sam spomnu da je povezan.

www.trziskisladoled.si

Napisano

Ni povezan ker je vodna crpalka mehaska gnana preko jermena,in webasto ne ve ali se vrti ali ne,webasto samo spremlja temperaturo da ne naraste prevec

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ni povezan ker je vodna crpalka mehaska gnana preko jermena,in webasto ne ve ali se vrti ali ne,webasto samo spremlja temperaturo da ne naraste prevec

 

ok peace.✌ you win this game. :)

www.trziskisladoled.si

Napisano

Danes sem mel mazdo na testerju UNIVERZALNEM in ni pokazal nobene napake, kljub temu mi svetijo lu?ke ?e naprej.

 

Kak?en predlog.

 

Hvala.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.