Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni xenonski obvlada?i.

 

Opa?am, da mi kot ka?e ob?asno nivelacija snopa xenonskih ?arometov ne obratuje kot bi morala, se pravi mi sveti komaj par metrov (max. eno dol?ino vozila) pred mano, kar ni okej in je potrebno slej ko prej vozit z dolgimi lu?mi. To se dogaja sem pa tja, nikakor ne ob vsakem zagonu glavnih lu?i. <_<

 

V ?em je te?ava, ali so samo kak?ni kontakti oz. konektorji za s?istit al kaj, nimam pojma? Dejte mal napisat va?e ideje in spoznanja. :cheers:

 

LP!

 

B.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

A to ti po?ne ena lu? al obe isto?asno?

 

Avto nivelacija je vezana na senzorje na obeh premah in temu primerno nastavi snop. Bi pa to moral videti takoj ko pri?ge? lu?i, da snop spusti v najni?jo to?ko in glede na obremenitev avta dvigne na ustrezen nivo.

 

?e ti to dela ob?asno in za obe lu?i naenkrat bi rekel, da je en od teh senzorjev problemati?en.

 

?e pa ti probleme dela samo ena izmed lu?i pa je mehanizem/motor?ek na eni od lu?i v te?avah.

33112_1.png

Napisano

Celoten snop je prekratek (prov vidi se krivulja, ko je desna lu?a na ve?jo dol?ino snopa nastavljena kot leva). :lol:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Celoten snop je prekratek (prov vidi se krivulja, ko je desna lu?a na ve?jo dol?ino snopa nastavljena kot leva). :lol:

 

Jaz imam te te?ave ?e od za?etka (xenon lu?i so po mojem pri na?ih Mazdah najslab?a to?kaoz. hiba).

Ugotovil sem, da za?ne ena ali druga lu? delatipozneje spet sama od sebe.Jaz to re?im tako, da pripeljem avto do zida, vzamem

imbus 5 in nastavim lu? ro?no na pravo vi?ino.Koga pa briga za to nivelizacijo?

Mislim pa, da pride kakr?nokoli popravilo zelo drago (v garanciji so menjavali kar cele lu?i). ;)

 

 

Napisano

To je edino pogojno smiselno, ?e nivelacija ?ist crkne. Ker ?e bo? to nastavljal takrat, ko slu?ajno ne dvigne snopa bo naslednji? vse skupaj svetilo v nebo in je precej neprijetno za nasproti voze?e, da ne re?em celo nevarno.

33112_1.png

Napisano

To je edino pogojno smiselno, ?e nivelacija ?ist crkne. Ker ?e bo? to nastavljal takrat, ko slu?ajno ne dvigne snopa bo naslednji? vse skupaj svetilo v nebo in je precej neprijetno za nasproti voze?e, da ne re?em celo nevarno.

 

Res je.Meni to ne dela na eni strani ?e pol leta.Sedaj na smu?anju sem imel polno nalo?en avto pa ni bilo ne vem kak?nega odstopanja v vi?ini snopa.Sem preveril ob zidu.

Sicer se pa skozi leto ve?inoma isto vozi? (ista nalo?enost avta) in je to ?e najbolj?a re?itev).

Opazi? pa takoj, ?e se ti pomotoma spet dvigne previsoko.Takoj imbus v roke (jaz ga imam vedno v avtu pri roki) in v dveh minutah to re?i?.

Mora? pa res pazit, da ne odvije? ro?no preve? vijala, ker meni se je zgodilo, da je vse skupaj padlo iz vijaka in je bila lu? popolnoma neuporabna.E, takrat sem pa moral lu? razstaviti , sistem popravit in vse skupaj nazaj vodo tesno sestaviti.

 

 

Napisano

vse te senzorja se da stestirat,vedno pa crkne sistem v zarometu,mehanizem se zjebe in in pol ne dela.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

vse te senzorja se da stestirat,vedno pa crkne sistem v zarometu,mehanizem se zjebe in in pol ne dela.

 

Sej zato pa sem ga spra?eval al je problem z eno lu?jo al z obema. Sam iz Zmajevega odgovora mi ?e vedno ni jasno ker najprej pravi, da je celoten snop pol pa da se ena vidi, da je vi?je kot druga.

 

Celoten snop je prekratek (prov vidi se krivulja, ko je desna lu?a na ve?jo dol?ino snopa nastavljena kot leva). :lol:

 

33112_1.png

Napisano

@Boss, ne da je ena vi?je kot druga, pa? pa da se vidi kako snop sveti "pravilno" kar pomeni, da se vidi, da desni ?aromet osvetljuje bolj oddaljen teren od levega (avtomobili za npr. Angle?ki, japonski ali avstralski trg pa imajo jasno ravno obratno). :D

 

Oba ?arometa skupaj pa imata premalo dosega oz. ne osvetljujeta zadost terena pred avtom, to je to (kot re?eno snop se on?a cca. 5m pred avtom, kar je prekleti ?vohizem). :huh:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

@Boss, ne da je ena vi?je kot druga, pa? pa da se vidi kako snop sveti "pravilno" kar pomeni, da se vidi, da desni ?aromet osvetljuje bolj oddaljen teren od levega (avtomobili za npr. Angle?ki, japonski ali avstralski trg pa imajo jasno ravno obratno). :D

 

Oba ?arometa skupaj pa imata premalo dosega oz. ne osvetljujeta zadost terena pred avtom, to je to (kot re?eno snop se on?a cca. 5m pred avtom, kar je prekleti ?vohizem). :huh:

 

se pravi, da ti kar obe svetita v tla.Ne dela nobeden mehanizem. :P

 

 

Napisano

se pravi, da ti kar obe svetita v tla.Ne dela nobeden mehanizem. :P

 

Se pravi, da je edina razlaga v tem, da je ?el senzor. Senzor namre?, daje signal mehanizmom kako visoko morajo nastavit. ?e bi to po?ela samo ena lu? potem bi bil kriv mehanizem v tisti lu?i.

33112_1.png

Napisano

poglej ?e je senzor sploh povezan na roko,te pal?ke na senzorjih so ponavadi plasti?ne in sm meu nekaj primerou da se zlomi zaradi starosti

Napisano

meni je senzor zaribal- oz je zaribala os ki premika senzor, pal?ka pa se je premikala. Ker gre za plastiko nasajeno na ?elezo se kaj hitro zgodi da gre celotna ?katlica u ... Bo treba avto na dvigalo pa pogledat zadaj in spredaj kako je z senzorjema. Stro?ek za enega je mene pri?el 65 ?-vw zamenjal sem pa sam.

Napisano

Zanimivo, danes sem obiskal majstra Pelka, pa sva samo malo debatirala, voz je videl le od dale? (jo spet pohvalil kako potiho laufa :cheers: ), pa se ga je zgleda Zmayda prestra?la in xenon mi za?uda spet sveti cca. TRIKRAT dlje kot predhodno. :blink::party0035:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Zanimivo, danes sem obiskal majstra Pelka, pa sva samo malo debatirala, voz je videl le od dale? (jo spet pohvalil kako potiho laufa :cheers: ), pa se ga je zgleda Zmayda prestra?la in xenon mi za?uda spet sveti cca. TRIKRAT dlje kot predhodno. :blink::party0035:

 

To te bo stalno zajebavalo; malo bo delalo ve?inoma pa ne. ;)

 

 

Napisano

To te bo stalno zajebavalo; malo bo delalo ve?inoma pa ne. ;)

 

Ok, bom to vzel kot dodatno popestritev vo?nje in vsaj ne bo dolgcajt. :cheers::D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.