Skoči na vsebino

tehni?ni pregledi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Hey,

 

Me zanima kake so kej va?e izkupnje z tehni?nimi pregledi v LJ ali okolici. Namre? rabil bi spravit enga cliota ?ez tehni?nega, kater je sicer tipi topi, samo lample so malce meglene in se bojim da bi okol tega kej kompliciral.

 

Kak predlog al pa? grem probat svojo sre?o?

Napisano

Hey,

 

Me zanima kake so kej va?e izkupnje z tehni?nimi pregledi v LJ ali okolici. Namre? rabil bi spravit enga cliota ?ez tehni?nega, kater je sicer tipi topi, samo lample so malce meglene in se bojim da bi okol tega kej kompliciral.

 

Kak predlog al pa? grem probat svojo sre?o?

 

Zapelji se najprej do izvoza pri tehni?nem in vpra?aj majstra, ki pregleduje lu?i, ?e bi to ?lo ?ez, najla?ja varianta.

 

Druga varianta pa je, da (za nekaj ? seveda) opravi? tehni?ni, brez da bi avto sploh tja pripeljal... :ninja:

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Napisano

Si jih poskusil spolirati vsaj od zunaj? ?e to je v?asih ob?utna razlika, ker so ponavadi meglene iz obeh strani.

 

Sicer pa nimam pojma, ?e dolgo nisem bil "na tehni?nem". Se pa spomnim, da v Podgorju ko sem imel en problem so rekli, da naj zrihtam.

Napisano

Pelji na AvtoKrko, tam ima? 10% popusta. :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Te gume so že v osnovi dimenzijsko zgrešene za tega Forda....  Dal bi pa na njega vsekakor XL gume kot pravi Boss, jih bo vsekakor manj pobiralo po robovih, ker imajo ojačane bočnice. 👍
    • Seveda se uničuje, tudi z dodatno obrabo. To je posebej vidno zadnje obdobje, ko so se predvsem SUV-i zredili, zraven pa še dobili baterije. Uporabniki, ki natikajo gume, ki niso namenjene takim masam, jih pobira redno prej kot prevoženih 20kkm.   Sej to je znan info, še posebej, ko se našteva negativne lastnosti povečanja mas. Zato pa imamo XL gume, ki se jih natika recimo tudi na dostavnike in podobno. Nosilnost je zelo pomembna informacija, ker če uporabljaš preveliko, bodo gume neudobne in grob. Če pa perenizko, bo pa obraba visoka vključno z možnostjo fizičnih poškodb.   Če to ne bi nič pomenilo, bi dali najvišji nosilnostni index za vsa vozila in bi bil problem rešen.
    • Index nosilnosti nima veze z obrabo profila.   Če obtežitev presega nosilnost, se guma strukturno uničuje. Torej lahko se poseda, zvija, bulasta postaja, pregreva,....   To nima veze z obrabo naležne površine. Mogoče pregrevanje edino pride blizu. Pa še to bi gumo po robih bolj segrelo in bi robe pobralo.   92 je 630kg na gumo. To je 2520kg. A kdaj prideš blizu te teže?
    • Molygen New Generation 5W-30 LIQUI MOLY WWW.LIQUI-MOLY.COM Low-viscosity high-tech low-friction motor oil with high shear stability. Combined with innovative additive technology and the special...  
    • API SP?? a to prav vidim?    ja tole je pa verjetno rekordno najnovejše olje ulito na forumu   za skyactive je SN več kot dovolj  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.