Skoči na vsebino

Jermen

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

A mi lahko kdo potrdi izjavo, da pri pretrganem zobatem jermenu, bati in ventili ne udatijo skupaj pri vseh V6 motorjih, ki jih ima mazda (1.8, 2.0, 2.5)???? :ne vem: :ne vem: :ne vem: :ne vem: :ne vem: :ne vem: :ne vem: :ne vem:

Napisano

vem samo toliko, kolikor sem nekajkrat kje na internetu prebral, sicer je blo ve? izjav v prid temu, da se ne sre?ajo deli, so pa ble tudi nekatere, ki zanikajo to trditev... sam pa nisem toliko mehanika, ali pa bognedaj celo da bi mel izku?njo, pa bi tako zvedel

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

kako pa je s tem na 1.5 motorju.

mljuh... slabo

 

nastane sesekljana pe?enka

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Pa seveda odvisno pri kakih opratih se pretr?e....?e so to zgodi pri vi?jih obratih...ajajaj.....?e ne pa sam ajaj.....tako da v nobene primeru ni fajn.... :ouje:

 

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

Pri V6 mazde in forda ventili NE udarijo skupajPreverjena informacija, sem to videl in do?ivel pri kolegu ki mu je jermen sko?il ?ez zobe, zaradi zlomljenega hidravli?nega napenjalca.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Joj to pol tud pr 1.6 BG ni fajn. Kupil - naredil 50kKm. ?e n? menjal. Moram kmal sramezljiv .

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

To je prvo kar naredi? ko kupi? avto!! ?e ga seveda misli? ?e kak cajt met?? ?zmeden??zmeden?

No ja, ?e je bil pa mal pred tem menjan :ne vem: ...

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

?e je bil ,ali samo pi?e da je bil, ker servisne knji?ice se danes ponarejujejo kot keksi.Poznam enega ko je menjal notri avto staro-za novo pa je pozabil dati servisno knji?ico in ko jo je tja drugi? prinesel je ?e za njegov prej?nji avto bila narejena in to potrjena.Se je samo ?udil.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Se strinjam za tole s temi servisnimi knji?icami :angry: ...jaz ?e nikoli nisem imel avta s servisno knji?ico :ph34r: ...bom res moral kmal zamenjat zobatega :whatever: ...

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.